Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

ETTEKANNE organiseerimise kohta (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist

Vasakule Paremale
ETTEKANNE organiseerimise kohta #1 ETTEKANNE organiseerimise kohta #2 ETTEKANNE organiseerimise kohta #3 ETTEKANNE organiseerimise kohta #4 ETTEKANNE organiseerimise kohta #5 ETTEKANNE organiseerimise kohta #6 ETTEKANNE organiseerimise kohta #7 ETTEKANNE organiseerimise kohta #8 ETTEKANNE organiseerimise kohta #9 ETTEKANNE organiseerimise kohta #10
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 10 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2010-06-11 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 22 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor kristjantxx Õppematerjali autor
ettekanne organiseerimise kohta õppeaines rahvusvahelised majanduse alused

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
13
docx

Juhtimise kontrolltöö kokkuvõte

Juhi roll kavandamisel ­ eesmärgi püstitamine ja tegevusjoone kujundamine. Kavandamise põhimõtted ­ eesmärk ja siht, terviklikkus, süsteemsus, kooskülastatus, kontroll, riskid. Kavandamise eesmärk : · Kindel lõpptulemus, mida tahetakse saavutada · Soovide ja ülesannete ühtsus · Juhtimise ja eri tegevusvaldkondade toimingute alg ­ ja lõpppunkt · Kavatsus, tegevuse juhtmõiste Visioon ­ nägemus organisatsiooni tulevase võimaliku ja soovitava seisundi kohta Missioon ­ organisatsioonid, isiku kutsumus, eluülesanne, vajalikkus tarbija seisukohast. Eesmärkide liigid: · Üldine eesmärk ­ on organisatsiooni kõikehõlmav ja pikaajaline eesmärk, mille saavutamine on tema peamine taotlus. · Eripärane eesmärk ­ on organisatsiooni või tema osa kitsapiiriline ja lühiajaline eesmärk, mis on esitatud rakendamiseks sobivas vormis. Põhinõuded eesmärkidele: · täpsus (arvud, lühilaused) · õige järjestus

Juhtimine
thumbnail
108
doc

Organisatsioon ja juhtimine

ja tema kohast ümbritsevas keskkonnas. Juhi töö teeb keeruliseks see, et ta on enamasti samaaegselt nii ülemus kui ka alluv. Juhile annavad aru talle alluvad töörühmad, ta ise omakorda annab aru tasand kõrgemale. 1.3. Organisatsiooni ja juhtimisteooria Organisatsiooni- ja juhtimisteooria on organisatsiooni ja juhtimise olemusse ning talitlemisse kuuluvate seaduspärasuste ja püsitõdede kogum. Organisatsiooni- ja juhtimisteooria sisuks on seisukohad ja järeldused selle kohta, mis 6 on määrav ja millest tuleb lähtuda, et organisatsioon ja juhtimine oleksid tõhusad ning täidaksid oma ülesandeid hästi. Universaalne -terviklik ning igakülgselt põhjendatud- organisatsiooni- ja juhtimisteooria käesoleval ajal puudub. Joonis 7. Organisatsiooniteooria tugipunktid (Üksvärav, 2004) Klassikaline teooria (19.saj): Frederick Taylor - funktsionaalne organisatsioon, tööjaotus ja erialane

Majandus
thumbnail
32
doc

Eksami kordamisküsimused ja vastused

suhelda ja neid suunata. Töötaja teab ise kõige paremini, kuidas oma tööd teha. 3 Juhtimise alused 1.15 Henry Ford. Kes ta oli ning missugune on tema panus juhtimisteooriate arengusse? Tuntud kui juhtimisteoreetik ning USA autotööstuse rajaja. 1903.a. asutas ta Ford Motor Company. Tema ideed: masstootmise organiseerimise süsteem, mis põhineb standardiseerimisel, tüpiseerimisel ja konveieriseerimisel. 1.16 Käitumuslik koolkond ja Elton Mayo. Kes nad olid ning missugune on nende panus juhtimisteooriate arengusse? Käitumuslik kk tõstab esiplaanile inimteguri ja inimsuhted tööolukorras ning mitteametliku organisatsiooni rolli, oluline on suhtlemine; kõige tähtsamaks peetakse inimest ja tema vajadusi. Elton Mayo on üks käitumusliku kk alusepanijatest. Ta tegeles töötingimuste mõju

Juhtimine
thumbnail
32
doc

JUHTIMISE ALUSED EKSAMI KÜsIMUSED

suhelda ja neid suunata. Töötaja teab ise kõige paremini, kuidas oma tööd teha. 3 Juhtimise alused 1.15 Henry Ford. Kes ta oli ning missugune on tema panus juhtimisteooriate arengusse? Tuntud kui juhtimisteoreetik ning USA autotööstuse rajaja. 1903.a. asutas ta Ford Motor Company. Tema ideed: masstootmise organiseerimise süsteem, mis põhineb standardiseerimisel, tüpiseerimisel ja konveieriseerimisel. 1.16 Käitumuslik koolkond ja Elton Mayo. Kes nad olid ning missugune on nende panus juhtimisteooriate arengusse? Käitumuslik kk tõstab esiplaanile inimteguri ja inimsuhted tööolukorras ning mitteametliku organisatsiooni rolli, oluline on suhtlemine; kõige tähtsamaks peetakse inimest ja tema vajadusi. Elton Mayo on üks käitumusliku kk alusepanijatest. Ta tegeles töötingimuste mõju

Ettevõtlus
thumbnail
74
docx

Organisatsiooniõpetuse konspekt

 Funktsionaalne (protsetuaalne) mõõde – organiseerimine kui tegevus; planeerimine kui tegevus; organiseerimine on tegevus, mille käigus jaotatakse täitmisele kuuluvad tööd üksikisikute vahel, koondatakse isikud allüksustesse ja määratakse kindlaks alluvusvahekorrad  Personaalne mõõde – käsitleb tööjõudu kui tähtsaimat komponenti; põhiliselt tegeletakse organisatoorses töös esinevate probleemidega Organiseerimine  Organiseerimise käigus määratakse planeeritud eesmärkide saavutamise teed. Strateegiaga pannakse paika, mida teha, organiseerimine määrab, kuidas teha (Alas, 2001)  Organiseerimise küsimused vastavad küsimustele – Miks?, Kuidas?, Millega?, Kes?, Kus?, Millal? Ettevõtte organisatsiooni kujundamine ehk ettevõtte disain Ettevõtte organisatsioon Organisatsiooniõpetuse põhiline uurimisobjekt  Tööjõud ja vahendid  Sobiv struktuur

Organisatsiooniõpetus
thumbnail
18
doc

Avalik juhtimine

· võimalus vlida töötajaid, kes on kompetentsed. Muudab avatud organisatsiooni liikmed mobiilseks. · finantsid hästi planeeritud tegevuse läbiviimiseks. Hea kontrollida raha kasutamist. Saab raha konkreetse projekti läbiviimiseks. · kujuneb välja väga hea grupieetika kerge juhtida, ei ole vaja formaalseid suhteid. Miinus: · alluvuse süsteem on nagu kaks (mitu) ülemust. 5) Maatriksorganisatsioon · funktsionaalse tööjaotuse ja tegevuse organiseerimise organisatsioon. Funktsionaased mänedzerid vastutavad projekteerimise eest. II tasand liinimänedzerid. · tihtipeale juhtimine ebaefektiivne. · reageerivad hästi muutuvale keskkonnale. Varustusosakond Planeerimisosakond Disainiosakond Turustusosakond Sõiduautod Kraanad Veoautod Avalik juhtimine

Juhtimise alused
thumbnail
161
pdf

Juhtimise alused

4.3.4 Organisatsioonilise struktuuri tüübid 65 4.3.5 Organisatsiooni iseloomustus lähtudes tema struktuurist 69 4.3.5.1 Organisatsiooni komplitseeritus 69 4.3.5.2 Organisatsiooni formaliseeritus 69 4.5.3.3 Organisatsiooni tsentraliseeritus 69 4.3.6 Tegevuste organiseerimise põhimõtted ettevõttes 69 4.3.6.1 Ülesannete jaotamine 69 4.3.6.2 Allüksuste moodustamine 70 4.3.6.3 Ametikohtade kavandamine 71 4.6.3.4 Juhtide ja spetsialistide jagunemine rivi- ja staabipersonaliks 73 4.6.3

Juhtimine
thumbnail
40
docx

Ehituse juhtimine

A osa küsimuste vastused 1. Juhtimisteaduse olemus ja juhtimise kohta inimühiskonnas. JUHTIMINE ON EESMÄRGILE JÕUDMINE TEISTE INIMESTE KAASABIL MIKS inimesed lasevad ennast juhtida (alluvad juhtimisele)? · abitus ja alaväärsuskompleks · armastus · oma lolluse tunnistamine KES on need, kes juhivad teisi? · missioonitunne · egoistlikud kaalutlused · jumalad ja väljavalitud KUIDAS (mille abil) juhitakse? · hirm & toores jõud · veenmine (moraalne mõjutamine)

Ehituse juhtimine




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun