EL siseturuõiguse konspekt ja kaasused (1)

5 VÄGA HEA
 
EL SISETURUÕIGUS
31. jaanuar 2012
1. Vabakaubandusala. NAFTA
2. TOLLILIIT liikmisriikide vahel on kaotatud tollimaksud ja muus tõkked. Ühtsed
reeglid, st tollide mõttes on Euroopa Liit on just kui üks liit.
3. ÜHISTURG (common market)
4. RAHALIIT
5. MAJANDUSÜHENDUS st lisaks ühisele rahale koordineeritakse väga tugevalt
majanduspoliitikat.
6. POLIITILINE LIIT st seda liitu iseloomustab ka koostöö muudest valdkondadega, nt
valis ja julgeoleku poliitika, immigratsiooni küsimused, olemas parlament ehk
demokraatlikud institutsioonid
7. TÄIELIK ÜHENDUS Ei ole enam veht tegemist on ühe riigiga kus on ühised reeglid
94% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
EL siseturuõiguse konspekt ja kaasused #1 EL siseturuõiguse konspekt ja kaasused #2 EL siseturuõiguse konspekt ja kaasused #3 EL siseturuõiguse konspekt ja kaasused #4 EL siseturuõiguse konspekt ja kaasused #5
100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
~ 5 lehte Lehekülgede arv dokumendis
2012-09-24 Kuupäev, millal dokument üles laeti
184 laadimist Kokku alla laetud
1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
west19 Õppematerjali autor

Mõisted

Sisukord

  • C-267/91
  • Eelneva loa

Teemad

  • jaanuar 2012
  • veebruar 2012
  • Rahalised piirangud
  • Koguselised piirangud
  • veebruar 2012
  • 85
  • Artikkel 110 kehtib kõikide kaupade suhtes
  • veebruar 2012
  • KAASUSED
  • /83 Komisjon v Ühendkuningriik
  • Euroopa Ühenduse Komisjon esitas kohtule hagi kinnituse saamiseks selle kohta, et
  • keelates teatavate teistest liikmesriikidest imporditud kaupade jaemüügi, välja arvatud
  • juhul, kui neile on märgitud või lisatud päritolutähis, ei ole Ühendkuningriik täitnud
  • oma kohustust, mis tuleneb EMÜ asutamislepingu artiklist 30
  • Ühendkuningriigi valitsus arvas et vaidlustatud määrust kohaldatakse üksnes
  • jaemüüjate suhtes ja seega on võimalik mõju impordile liiga juhusliku olemusega, et
  • seda võiks arvestada artikli 30 võimaliku kohaldamise puhul
  • Esiteks väidab ta, et määrus on riiklik meede
  • mida kohaldatakse ühtviisi nii imporditud kui ka kodumaiste toodete suhtes ning mille mõju
  • liikmesriikidevahelisele kaubandusele on ebaselge või koguni olematu. Teiseks väidab ta, et
  • kaupade puhul, mille suhtes määrust kohaldatakse, vastavad päritolutähisega seotud nõuded
  • tarbijakaitsenõuetele, sest tarbijad peavad ostetavate kaupade päritolu nende kvaliteedi või
  • tegeliku väärtuse näitajaks
  • Kohus leidis et tuleb kinnitada, et keelates teatavate teistest liikmesriikidest imporditud
  • kaupade jaemüügi, välja arvatud juhul, kui neile on märgitud või lisatud
  • päritolutähis, ei ole Ühendkuningriik täitnud oma kohustust, mis tuleneb EMÜ
  • asutamislepingu artiklist 30
  • /87 Komisjon v Iirimaa
  • Tegemist on ühe Iiri ja ühe Hispaania ettevõtja poolt komisjonile esitatud kaebustest
  • Iiri ettevõtja esitanud kolm pakkumist, millest ühes nähti ette Hispaania ettevõtja
  • toodetud torude kasutamine. Iiri ettevõtja leidis, et kuna see pakkumine on tema poolt
  • esitatutest odavaim, annab see parima võimaluse lepingu sõlmimiseks. Hiljem tuli välja
  • et kõnealune Hispaania ettevõtja ei olnud IIRSi heakskiitu saanud, kuid tema torud
  • vastasid rahvusvahelistele standarditele ja eelkõige Rahvusvahelise
  • Standardiorganisatsiooni standardile ISO 160:1980
  • Millised oli Iirimaa argumentid?
  • /77 Openbaar Ministeriev v Van Tiggele
  • Amsterdami Gerechtshof esitas EMÜ asutamislepingu artikli 177 alusel kaks küsimust
  • mis puudutavad liikmesriikidevahelises kaubavahetuses koguseliste piirangute
  • kaotamist
  • Esimeses küsimuses on sisuliselt küsitud, kas asutamislepingu artikleid 30 kuni 37 tuleb
  • tõlgendada sellises tähenduses, et nendes sätestatud keeld hõlmab ka kõnealusel juhul
  • käsitletavaid hinnaeeskirju
  • VASTUS. Esimesele küsimusele vastata, et EMÜ asutamislepingu artiklit 30 tuleb
  • tõlgendada sellises tähenduses, et kui riiklik ametiasutus kehtestab jaemüügi jaoks
  • kindla summa näol kindlaksmääratud miinimumhinnad, mida kohaldatakse
  • samaväärselt nii riiklikele toodetele kui ka imporditud toodetele, on sel juhul neil
  • tingimustel, mis on sätestatud Produktschap voor Gedistilleerde Drankeni 17. detsembri
  • aasta määruses, tegemist koguseliste impordipiirangutega samaväärse toimega
  • meetmega, mis on kõnealuse artikliga keelatud
  • Teises küsimuses on sisuliselt küsitud, kas asutamislepingu artikleid 92 kuni 94 tuleb
  • tõlgendada sellises tähenduses, et kõnealuse hinnaeeskirja näol on tegemist riigiabiga
  • nende artiklite tähenduses
  • VASTUS. EMÜ asutamislepingu artiklit 92 tuleb tõlgendada sellises tähenduses, et
  • riikliku ametiasutuse poolt ainuüksi tarbijatele kulusid põhjustavate
  • miinimumjaehindade kehtestamise näol ei ole tegemist riigiabiga selle artikli
  • tähenduses
  • veebruar 2012 (5 week)
  • Kaasus 60 ja 61-84
  • Kaasus Bernard Keck
  • TÖÖTAJATE VABA LIIKUMINE
  • ART 45)
  • Kaudne diskrimineerimine
  • Otsene diskrimineerimine
  • Horisontaalne vahetusõigusmõju, tegemist on majandusteenustega

Kommentaarid (1)


qweqwe: ok aga lühika
10:21 20-10-2012


Sarnased materjalid

23
doc
48
doc
5
docx
6
docx
54
docx
140
ppt
24
doc
6
docx





30 päevane VIP +50% ROHKEM

Telli VIP ja ole 30+14 päeva mureta

5.85€

3.9€

Oled juba kasutaja? Logi sisse

Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

Pole kasutajat?

Tee tasuta konto