Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto

E-turunduse eksami kordamisküsimused (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Miks on neil tõlki vaja?
  • Mis on peamised erinevused?
  • Mis omadused iseloomustavad head kodulehte?
  • Millised on kodulehe loomise erinevad etapidtööd kuni kodulehe avamiseni Internetis?
  • Millised on kodulehe haldamise erinevad tööülesanded peale uue kodulehe avamist?
  • Milline on hea kodulehele püstitatud turunduseesmärk?
  • Mis on ROI return on investment e investeeringutasuvus?
  • Miks on oluline enne uue kodulehe loomist kaardistada kodulehe sihtgrupid ?
  • Mis on kasutajasõbralikkus usability ja miks on oluline kodulehe loomisel selle põhimõtteid jälgida?
  • Mis uuringumeetod on eye-tracking ja millist olulist informatsiooni see e-turundajale annab?
  • Milline potentsiaalne huvide konflikt võib ettevõttel oma tarneahela Internetti kolimisel tekkida oma edasimüüjatega?
  • Kuidas võiks seda vältida?
  • Milliseid brändinime puudutavaid otsuseid peab ettevõte oma brändi Internetti kolimisel vastu võtma?
  • Mis meetod on card-sorting kuidas seda kodulehe loomisel kasutatakse ja mis eeliseid see annab?
  • Miks seda tehakse?
  • Millised meetodid on võimalikud?
  • Mida see sisuliselt tähendab mida see näitab ja miks see oluline on?
  • Mida see sisuliselt tähendab mida näitab ja miks see oluline on?
  • Miks analüütika oluline on?
  • Milliste vahenditega on võimalik kodulehe külastatavust tõsta?
  • Mis see on mis on selle roll tänapäeva turundusmaailmas?
  • Millised on ribareklaamide erinevad tehnilised lahendused ja erinevad tüübid?
  • Milline ribareklaam on hea ja töötab?
  • Millega seda mõõtamis näitajad seda headust iseloomustavad?
  • Mida need tähendavad?
  • Mis see on ja millised on selle erinevad valdkonnad?
  • Mis on otsimootorile optimeerimine SEO ja miks on tähtis selle põhimõtteid kodulehe loomisel jälgida?
  • Millised on olulisemad otsimootorile optimeerimise töövõtted ?
  • Mida peab silmas pidama kodulehe optimeerimise märksõnade valikul ?
  • Millised märksõnad on kõige paremad?
  • Kuidas märksõnu kodulehel kasutada nii et see tõstaks kodulehe positsiooni otsimootori päringute pingereas?
  • Kuidas seda lahendada?
  • Mis on kontekstilise reklaami võrgustik affiliate network ja mis on selle plussid turundaja seisukohast?
  • Mis hinnastamisskeemi kontekstilise reklaami võrgustikud näiteks Google AdWords kasutavad?
  • Mis on peamised ohud kontekstilise reklaami võrgustikus reklaamides ?
  • Miks on andmebaas turunduses oluline?
  • Mida tähendab Big Data ehk suurandmed ja millised on selle kasutusvõimalused e-turunduses ja e-kaubanduses?
  • Mida peab ettevõtte turunduse andmebaasi planeerimisel silmas pidama?
  • Milliseid raporteid soovitakse andmebaasist välja lugeda?
  • Mida tähendab turunduse andmebaasi integreeritus kogu ettevõtte tööprotsessi ja miks see oluline on?
  • Mis on e-otseposti eelised traditsioonilise otseposti ees?
  • Mis iseloomustab turundustegevust sotsiaalsetes võrgustikes?
  • Mis on selle miinused ja plussid turundaja seisukohast?
  • Mis on nakkusturundus?
  • Kuidas see toimib?
  • Milline viirus nakkab kõige paremini?
  • Millised on nakkusturunduse eelised turundaja seisukohalt?
  • Mis on toote digitaliseerimine millised võimalused selleks on?
  • Kuidas neid vältida?
  • Millised on tulevikuvõimalused ostukeskuste keskkonna digitaliseerimisel digitaalsed turundusvahendid poodides?
Vasakule Paremale
E-turunduse eksami kordamisküsimused #1 E-turunduse eksami kordamisküsimused #2 E-turunduse eksami kordamisküsimused #3 E-turunduse eksami kordamisküsimused #4 E-turunduse eksami kordamisküsimused #5 E-turunduse eksami kordamisküsimused #6 E-turunduse eksami kordamisküsimused #7 E-turunduse eksami kordamisküsimused #8 E-turunduse eksami kordamisküsimused #9 E-turunduse eksami kordamisküsimused #10 E-turunduse eksami kordamisküsimused #11 E-turunduse eksami kordamisküsimused #12 E-turunduse eksami kordamisküsimused #13 E-turunduse eksami kordamisküsimused #14 E-turunduse eksami kordamisküsimused #15 E-turunduse eksami kordamisküsimused #16 E-turunduse eksami kordamisküsimused #17 E-turunduse eksami kordamisküsimused #18 E-turunduse eksami kordamisküsimused #19 E-turunduse eksami kordamisküsimused #20
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 20 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2016-10-30 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 52 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor K T Õppematerjali autor

Märksõnad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
28
pdf

E-Turunduse eksami kordamisküsimused koos vastustega

AINE E-TURUNDUS (TMM1060) KORDAMISKÜSIMUSED KOOS VASTUSTEGA Kordamisküsimused Sisukord Kordamisküsimused ................................................................................................................................................ 1 Mis on e-turundus ja milline on selle roll ettevõtte turundusmeetmestikus .............................................. 2 Kas Internetiturundus ja e-turundus on üks ja seesama? Põhjenda ........................................................ 2 Milline on turunduse ja infotehnoloogia rollijaotus e-turunduses .............................................................. 2 Milles seisneb e-turunduse projektide tüüpiline valdkondadevaheline kommunikatsiooniprobleem ja kuidas seda lahendada? ....................................................................................................................

E-turundus
thumbnail
10
doc

E-turundus

E-turunduse ja e-kaubanduse alused 2016, kordamisküsimused 1. Kas Internetiturundus ja e-turundus on üks ja seesama? Kui jah, siis kuidas, kui ei, siis miks. E-turundust peetakse laiemaks mõisteks kui Internetiturundust. Viimane tähendab kitsalt just Internetile (veeb, elektronpost) orienteeritud meetmeid. Internetiturunduse puhul on kasutatavaks meediumiks Internet. E-turundus aga hõlmab lisaks ka mobiilse ja muu traadita meediumi kasutamist ning digitaalset kliendiandmete haldamist ja kliendisuhete juhtimist. Digitaalne keskkond ei koosne enam ammu ainult klassikalistest veebirakendustest ja elektronpostipõhisest kommunikatsioonist. Lisandunud on mitmesugused mobiilsed personaliseerimise (NFC, QR-koodid) tehnoloogiad ning asukohapõhised (GPS) teenused. Nende puhul on Internet käsitletav vaid puhtalt andmevahetuskanalite komplektina, turundustegevus ise toimub

Turundus
thumbnail
22
docx

Turunduse alused kordamisküsimused

12.11.2015 KONTROLLTÖÖ B Nimi ja kursus MÕISTED 1. Selgita mis on 4P? TOODE(product), HIND(price), JAOTUS(place), PROMOTSIOON(promotion) 2. Selgita mis on 7P? 4P mudelile on lisatud inimesed (personnel), protsess (process) ja tõendus (physical evidence) 3. Mis on turundus? Turundus on kasulike klientide leidmise ja hoidmise ning kasulike kliendisuhete arendamise teadus ja kunst. Juhtimisfilosoofia , mis aitab firmal leida õigeid kliente, õppida tundma klientide vajadusi ja leida õigeid vahendeid klientideni jõudmiseks. 4. Kirjelda tarbija ostuprotsessi.  Eelarve planeerimine  Toote valimine  Kaupluse valimine  Brändi ja stiili valimine  Makseviisi valimine o Probleemi tunnetamine o Info otsimine ja alternatiivide hindamine o Otsustamine ja ostmine

Turunduse alused
thumbnail
12
docx

TURUNDUSE EKSAMI KORDAMISTEEMAD

1. TURUNDUSE MÕISTE, OLEMUS, KONTSEPTSIOONID Olemus: Turundus on osategevuste kompleks, mis hõlmab: turu-uuringuid, toote/teenuse kujundamist, turustuskanalite valikut, hinnapoliitikat, müügi toetamist ja müüki ennast. Mõiste: Turundus tähendab mõista kliendi soove ja vajadusi paremini, kui ta ise. Turundus on klientide vajaduste kindlaks tegemine ja rahuldamine ettevõttele kasumlikul viisil. Turundus ühendab mitmeid erinevaid valdkondi: reklaam, bränding, internet/multimeedia, toote/teenus, uuringud, turundusmeetmestik. Turunduse funktsioonid: koha, aja, koguse, valiku, info, väärtuse, omandiõiguse vahetamise mugavus. Turundus kui süsteem: Turunduse eesmärk: tarbijate vajaduste tundmaõppimine, nende rahuldamine ja samaaegselt ka ettevõtte enda eesmärkide saavutamine.

Turundus
thumbnail
32
docx

Turunduse kordamisküsimused eksamiks

Turunduse kordamisküsimused 1. Turunduse mõiste, olemus, kontseptsioonid Turunduse olemus – Turundus on kasulike klientide leidmise ja hoidmise ning kasulike kliendisuhete arendamise teadus ja kunst. Turunduse vajadus – valmistada õigele tarbijale õige toode ja viia see õige sõnumiga õigel ajal õigesse kohta; pikaajaliste kliendisuhete loomine ja arendamine; luua tarbijatega pikaajaline vastastikku kasumlik suhe; luua ettevõttes finantsiline edukus. Turunduse funktsioonid – Turulõhede ületamine. Turundus peab tegema kõik, et

Turundus
thumbnail
9
doc

Turunduse eksami küsimuste vastused

tamise protsess loomaks soodsaid vahetusi individuaalsete ja organisatsiooniliste eesmärkide saavutamiseks.Turundus jaguneb: praktiliseks tegevuseks ja teoreetiliseks käsitluseks. 2.Turunduse tuummõisted (vajadus, soov, nõudlus, toode, vahetus, tehing, turg) Vajadused- tarbed, soovid- nõudlus- tooted- vahetus- tehingud- turg 3. Turunduse arenguprotsess: põhilised kontseptsioonid (tootmiskontseptsioon, tootmiskontseptsioon, müügi-kontseptsioon, turunduskontseptsioon, ühiskondliku turunduse kontseptsioon).Tootmiskontseptsioon: tarbijad on soodsalt meelestatud nende kaupade suhtes, mis on massiliselt levinud ja odavad. Fookusesse tõuseb kulude kontroll, mille poole püüeldakse läbi tootmisprotsessi täiustamise.Tootmiskontseptsioon: tarbijad on soodsalt meelestatud ja nõus rohkem maksma nende kaupade eest millel on teistest parem kvaliteet. Selle kontseptsiooniga on kaasnenud turundusajaloo suurimate nurjumiste üks

Turundus
thumbnail
46
docx

TURUNDUSE KORDAMISKÜSIMUSTE VASTUSED (põhjalikult)

TURUNDUSE KORDAMISKÜSIMUSED 1. Turunduse olemus ja mõiste, turunduse objekt Turundus on kontseptsioonide, hinnakujunduse, promotsiooni ja jaotuse planeerimise ning täideviimise protsess ideede, toodete ja teenuste turundamiseks, loomaks mõlemaid osapooli rahuldavaid vahetusi. Turundus on klientide vajaduste kindlakstegemine ja rahuldamine ettevõttele kasumlikul viisil ehk turundus on vajaduste kasumlik rahuldamine. Turundus on kasulike klientide leidmise ja hoidmise ning kasulike kliendisuhete arendamise teadus ja kunst. Turunduse olemus jaguneb kaheks: strateegiline ja taktikaline. Strateegiline – tarbijavajaduste analüüs, turu segmenteerimine, turuvõimaluste hindamine (turu potentsiaal ja toote eluiga), konkurentide analüüs (konkurentsieelise leidmine) ning turundusstrateegia kujundamine. Taktikaline – keskendub valitud sihtrühmade kesksete turundusplaanide

Turundus
thumbnail
1072
pdf

Logistika õpik

Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Ain Tulvi LOGISTIKA Õpik kutsekoolidele Tallinn 2013 Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Käesolev õppematerjal on valminud „Riikliku struktuurivahendite kasutamise strateegia 2007- 2013” ja sellest tuleneva rakenduskava „Inimressursi arendamine” alusel prioriteetse suuna „Elukestev õpe” meetme „Kutseõppe sisuline kaasajastamine ning kvaliteedi kindlustamine” programmi „Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013” raames

Logistika alused



Lisainfo

1. Kas Internetiturundus ja e-turundus on üks ja seesama? Kui jah, siis kuidas, kui ei, siis miks.
E-turundust peetakse laiemaks mõisteks kui Internetiturundust. Viimane tähendab kitsalt just Internetile (veeb, elektronpost)
orienteeritud meetmeid. Internetiturunduse puhul on kasutatavaks meediumiks Internet. E-turundus aga hõlmab lisaks ka mobiilse ja
muu traadita meediumi kasutamist ning digitaalset kliendiandmete haldamist ja kliendisuhete juhtimist. Digitaalne keskkond ei
koosne enam ammu ainult klassikalistest veebirakendustest ja elektronpostipõhisest kommunikatsioonist. Lisandunud on mitmesugused
mobiilsed personaliseerimise (NFC, QR-koodid) tehnoloogiad ning asukohapõhised (GPS) teenused. Nende puhul on Internet käsitletav
vaid puhtalt andmevahetuskanalite komplektina, turundustegevus ise toimub kommunikatsioonimudeli järgmisel, kõrgemal kihil.
Seetõttu on mõistlik Internetiturundust käsitleda kui e-turunduse üht piiritletud valdkonda.
E-turundus on turundus elektroonilise side võrkudes/turundus meetmete rakendamine infotehnoloogilisi vahendeid kasutades.
2. Milles seisneb e-turunduse projektide tüüpiline valdkondadevaheline kommunikatsiooniprobleem ja kuidas seda
lahendada?
1) IT-spetsialistid ja turundusspetsialistid on isiksusetüübilt küllalt sarnased
2) Nad elavad erinevas maailmas, neil on erinevad väärtused, teadmised, erinevad töömeetodid.
3) Tulemusena: nad räägivad erinevas keeles, aga sõnad on nii sarnased, et nad ise ei kahtlustagi seda.
3. Internetti kui turunduskanalit iseloomustavad peamised omadused.


Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun