Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

E-kaubanduse plussid ja miinused (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Millised on suuremad erinevused tavakaupluse ja e-poe vahel?
  • Mis on taganemisõigus?
  • Millistele toodetele see ei laiene?
  • Kuidas internetis turvaliselt osta?
  • Mis peab alati olema internetikaubanduse ostuküljel?
  • Milliseid reegleid peab silmas pidama vautserite ostja?
  • Mis on taganemisõigus?
  • Mida peab arvestama et internetist turvaliselt osta?
  • Milline info peab alati olema kättesaadav internetikaubanduse ostuküljel?
  • Milliseid reegleid peaks jälgima vautseriostja?
  • Mis on PayPal okpay ja alterpay ja milleks neid keskkondi kasutatakse?

Lõik failist

Õpilase tööleht E-kaubanduse plussid ja miinused. Kristiina Moosel 11.B
Tutvu järgmiste artiklitega ja leia vastused allpooltoodud küsimustele. Märgi vastused töölehele.
Millised on suuremad erinevused tavakaupluse ja e-poe vahel?
E-kaupluse puhul toimub pakkumise tegemine, pakkumisega nõustumine ning lepingu sõlmimine interneti teel. Tavakaupluse puhul suhtleb müüja/ pakkuja kliendiga näost näkku. E-poes on müüja kohustatud tarbijale esitama kirjalikult müügitingimused, oma andmed ning ostu sooritamise kirjelduse. E-poest ostmise puhul on tarbijal õigus kaup 14 päeva jooksul tagastada.
http://www.tarbijakaitseamet.ee/public/Suunanaitaja_2012_e-kaubandus.pdf
Mis on taganemisõigus? Millistele toodetele see ei laiene ?
Taganemisõigus: tarbija võib  sidevahendi abil sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul ajast, mil asi on jõudnud tarbijani . Kui tarbijat pole teavitatud taganemisõigusest või edastatud muud seadusega ettenähtud teavet (pakkuja tegevuskoha aadress, kuhu kaebusi saab esitada; teave teeninduse võimaluste kohta; teave garantiitingimuste kohta) võib ta lepingust taganeda kolme kuu jooksul asja tarbijani jõudmise päevast.  Võlaõigusseaduse § 56. Seadus ei laiene ajalehtedele, ajakirjadele, videotele, tarkvarale ja CD-dele, mille ümbris on avatud, paljudele reisi- ja finantstoodetele. Tarbijal ei ole õigus taganeda teenusest, mille
Vasakule Paremale
E-kaubanduse plussid ja miinused #1 E-kaubanduse plussid ja miinused #2 E-kaubanduse plussid ja miinused #3 E-kaubanduse plussid ja miinused #4
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 4 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2014-10-12 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 43 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor kristiina moosel Õppematerjali autor
Millised on suuremad erinevused tavakaupluse ja e-poe vahel?
Mis on taganemisõigus? Millistele toodetele see ei laiene?
Kuidas internetis turvaliselt osta?
Mis peab alati olema internetikaubanduse ostuküljel?
Milliseid reegleid peab silmas pidama vautšerite ostja?
Võrdle kauba ostmist tavakaupluses ja e-poes ning too välja erinevused?
Mis on taganemisõigus?
Mida peab arvestama, et internetist turvaliselt osta?
Milline info peab alati olema kättesaadav internetikaubanduse ostuküljel?
Milliseid reegleid peaks jälgima vautšeriostja?
jne.

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
11
doc

Veebipõhine ostukeskus

( Mida tasub silmas pidada internetist ostmisel. Jaanuar 2009) 6 2. REGULEERIV SEADUSANDLUS Veebipõhist ostuvõimalust reguleerib Kaubandustegevuse seadus, mis on vastu võetud 11.02.2004.a seadusega (RT I2004, 12,78), jõustunud 15.04.2004.a ja viimati muudetud 1.01.2010.a. § 4. Kauplejale ja kaubanduse korraldajale esitatavad nõuded 1) Kaupleja on kohustatud: 11) kauba või teenuse müügil e-kaubanduse korras Internetis avaldama kaupleja ärinime või nime, asukoha aadressi, kontaktandmed, kauba või teenuse hinna vastavalt tarbijakaitseseaduses sätestatule ning võlaõigusseaduses ja infoühiskonna teenuse seaduses sätestatud e-kaubandust puudutava teabe. Registreerimiskohustuse kohaselt peab e-kaubandusega tegelev ettevõtja end registreerima, esitades sellekohase taotluse asukohajärgsele valla- või linnavalitsusele.

Arvutiõpetus
thumbnail
37
docx

TARBIJAÕIGUS

TARBIJAÕIGUS I Tarbijaõiguse ajalooline areng Tarbijasuhteid võib pidada sama vanaks kui ühiskond. Kõik inimesed on kogu aeg midagi vahetanud ­ seega eksisteerisid tarbijasuhted. Nii kaua, kui on olnud vahetamistehingud, on olnud ka tarbijatehingud. Kõige vanemad õigusallikad viitavad sellele, et on vaja kaitsta teatud kaupa ja nendega seotud tegevusi. Enne tööstuslikku revolutsiooni ei olnud põhimõtteliselt vaja tehinguid teha, kuid tehnoloogia areng võimaldas alustada masstootmisega. Varem iga talu tootis asju ainult endale. Õiguslikus mõttes tõuseb plahvatuslikult tehingute arv ­ iga teenuse ja toote saamiseks tehakse tehing. Seega hakati koostama tsiviilkoodekseid. Nendel muudatustel baseerubki enamus kaasaegseid tsiviilkoodekseid. Kuid tarbija mõistet kui sellist veel ei olnud. Eestis: Nõukogude Liidu ajal ENSV Tsiviilkoodeksis üsna hea kaitse ostjal, kuid tarbija mõistet siiski veel ei kasutatud. Ei olnud tarbija kaitseks loodud õigusakte. Perestroika ajal

Õigus
thumbnail
29
doc

Turunduse alused

TURUNDUSE ALUSED Õppevahend Koostas: Priit Tannik Tartu 2008 Turunduse alused Mainori Kõrgkool Priit Tannik SISUKORD 1. TURUNDUSE OLEMUS.......................................................................................... 2 1.1. Turunduse mõiste ja olemus................................................................................ 3 1.2. Turulõhed ja turunduse funktsioonid...................................................................4 2. TURUNDUSKESKKOND........................................................................................ 4 3. SIHTTURUNDUS..................................................................................................... 5 3.1. Turu määratlemine .............................................................................................6 3.2. Turu segmenteerimine ...................................

Turunduse alused
thumbnail
69
doc

TURUNDUS

TURUNDUS Loengukonspekt Õppejõud Reet Niilus Mõdriku 2011 2 SISUKORD 1.TURUNDUSE OLEMUS...................................................................................................... 4 1.1 Turunduse määratlused....................................................................................................4 1.2 Turunduse ajalugu........................................................................................................... 5 1.3 Turustuspoliitika..............................................................................................................5 1.4 Turunduse vajadus...........................................................................................................6 1.5 Turunduse juhtimise filosoofiad......................................................................................7 1.5.1 Turunduskontseptsiooni komponendid................................................................

Turunduse alused
thumbnail
1072
pdf

Logistika õpik

Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Ain Tulvi LOGISTIKA Õpik kutsekoolidele Tallinn 2013 Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Käesolev õppematerjal on valminud „Riikliku struktuurivahendite kasutamise strateegia 2007- 2013” ja sellest tuleneva rakenduskava „Inimressursi arendamine” alusel prioriteetse suuna „Elukestev õpe” meetme „Kutseõppe sisuline kaasajastamine ning kvaliteedi kindlustamine” programmi „Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013” raames.

Logistika alused
thumbnail
268
pdf

Logistika õpik 2013-Ain Tulvi

Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Ain Tulvi LOGISTIKA Õpik kutsekoolidele Tallinn 2013 Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Käesolev õppematerjal on valminud „Riikliku struktuurivahendite kasutamise strateegia 2007- 2013” ja sellest tuleneva rakenduskava „Inimressursi arendamine” alusel prioriteetse suuna „Elukestev õpe” meetme „Kutseõppe sisuline kaasajastamine ning kvaliteedi kindlustamine” programmi „Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013” raames.

Baas Logistika
thumbnail
345
docx

Äriõiguse alused kontrolltöö 1 jaoks full konspekt

ÄRIÕIGUSE LOENGUKONSPEKT Koostanud Uno Feldschmidt 1.Üldmõisted ,sissejuhatus äriõigusesse. 1.1 Ühinguõiguse mõiste ja koht õigussüsteemis Ühinguõiguse all mõistetakse õigusnormide kogumit, mis reguleerib ühingutega seonduvaid küsimusi. Ühing kitsamas tähenduses on isikute ühendus; selline ühing, millel pole organisatsioonilist ülesehitust (isikuteühing). Isikuteühingud Eestis on täisühing (TÜ) ja usaldusühing (UÜ), mis on juriidilised isikud. Mitmetes teistes riikides (nt Saksamaa, anglo-ameerika õigussüsteem) isikuteühinguid juriidilisteks isikuteks ei loeta 1.2 Ühinguks laiemas tähenduses ehk korporatsiooniks loetakse kõiki isikute ühendusi, see tähendab, et tegemist on liikmelisusel põhineva kooslusega. Eesti kehtiva õiguse kohaselt on ühinguteks äriühingud (aktsiaselts, osaühing, täisühing, usaldusühing ja tulundusühistu) ja mittetulundusühing. Ühingud on ka Euroopa ühistu, Euroopa äriühing ja Euroopa majandushuviühing.

Õiguskaitseasutuste süsteem
thumbnail
168
pdf

E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE

TARTU ÜLIKOOL Sotsiaal- ja haridusteaduskond Ajakirjanduse ja kommunikatsiooni instituut E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE Magistritöö Autor: Triin Tammert Juhendaja: Pille Pruulmann-Vengerfeldt (PhD) Tartu 2010 1 Sisukord Sissejuhatus ................................................................................................................................6 1. E-turundus ...........................................................................................................................8 1.1. Turundus ja e-turundus .................................................................................................8 1.2. E-turunduse võimalused ja riskid ..................................................................................9 1.3. ICDT mudel .....

Turundus




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun