raamatupidamisosakond. Töös käsitleme olukorda, mis valitses ülikoolis mõned aastad tagasi kus deklareerimine toimub paberil ning teostame selle protsessi parendused. Deklareerimisprotsessi alustuseks valib tudeng aine, kirjutab valitud aine oma deklaratsioonile. Vajadusel võetakse allkiri ainet õpetava õppejõu käest (teatud ainetes nõutav). Aine lisamine ning õppejõu allkirja küsimine võivad toimuda mitu korda. Kui deklaratsioon on valmis, viiakse see dekanaati. Dekanaadi töötaja kontrollib kas deklaratsioon on enam-vähem korras. Deklaratsioon kas võetakse vastu või ei võeta vastu. Kui deklaratsiooni ei võeta vastu, toimub jällegi ainete lisamine- õppejõudude allkirjade korjamine ja uuesti esitamine. Kui deklaratsioon võetakse vastu, sisestab dekanaadi töötaja selle arvutisse ning edastab andmed raamatupidamisse. Raamatupidamine esitab selle alusel arve tudengile. Tudeng maksab või ei maksa arvet
..............19 Joonis 12: Sooviavalduse esitamine (II iteratsioon)..................................................................19 Joonis 13: Registreeringu koostamine/esitamine/kinnitamine (II iteratsioon)..........................20 Joonis 14: Kvaliteetsete fotode edastamine kliendile (II iteratsioon).......................................20 Joonis 15: Tellimuse esitamine (II iteratsioon).........................................................................21 Joonis 16: Sooviavalduste haldamine (II iteratsioon)...............................................................21 Joonis 17: Registreeringute haldamine (II iteratsioon).............................................................22 Joonis 18: Tellimuste haldamine (II iteratsioon).......................................................................22 Joonis 19: Sooviavalduse olekudiagramm (II iteratsioon)........................................................23 Joonis 20: Registreeringu olekudiagramm (II iteratsioon)........
tegevusdiagrammid, olekudiagrammid, jadadiagrammid analüüsimudelite kontekstis. Süsteemi nõuded ja kasutusjuhud, kasutuslood ning kasutajaliidesed. Üleminek ärimudelilt kasutusjuhtude mudelile. Kasutusjuhtude kirjeldamise formaadid. Domeenimudel (staatilise valdkonnamudeli tähenduses). Nõuded ja kasutajaliidesed kui vaated (päringud) domeenimudelisse. Süsteemi sündmused ja operatsioonid. Süsteemi jadadiagrammid. Süsteemi operatsioonide lepingud. Analüüsimudeli tükeldamine, haldamine, dokumenteerimine, versioonide ja muudatuste haldus. Analüüsimustrid. Süsteemianalüüsi protsess (iteratiivse arenduspotsessi raamistikus). Üleminek analüüsilt disainile. M. Roost , TTÜ Informaatikainstituut, Loengukonspektid aines Süsteemianalüüs, 2014 Hindamisviisid: 1.Iseseisva töö kaitsmine (40% eksamihindest, praktilise töö esitamine on eksami eelduseks). 2.Teise tudengi töö hindamine ( 10% eksamihindest). 3
Sisukord 1.Üldvaade............................................................................................................. 1 1.1 Taust.............................................................................................................. 1 1.2 Lausendid...................................................................................................... 2 1.3 Organisatsiooni eesmärgid............................................................................2 1.4 Põhiprotsesside loetelu.................................................................................. 3 1.5 Põhiobjektide loetelu..................................................................................... 3 1.6 Tegutsejate loetelu........................................................................................ 3 1.7 Infovajaduste loetelu..................................................................................... 3 2.
,,Raamatukogu laenutusosakonna infosüsteem" Projekt aines ,,Infosüsteemi strateegiline analüüs" Sisukord 1 Projekti spetsifikatsioon...........................................................................................................8 1.1 Projekti taust.....................................................................................................................8 1.2 Projekti eesmärgid ja tulemused.......................................................................................8 1.3 Tööjaotus..........................................................................................................................8 2 Infosüsteemi äri- ehk toimimisvaade.......................................................................................8 2.1 Terviksüsteemi üldvaade...................................................................................................8 2.1.1 Infosüsteemi üldised eesmärgid.................................
Töötaja andmete muutmine Töötaja kustutamine süsteemist Treeningu arvestus: Treeningu lisamine Treeningu kustutamine Treeningu andmete muutmine 5 1.8 Ärikasutusjuhtude kontekstidiagramm Järgnevalt on esitatud ärikasutusjuhtude kontekstidiagrammi üldversioon: Treener Juhataja Spordiklubi IS haldamine Klient Klienditeenindaja Järgnevalt on esitatud ärikasutusjuhtude kontekstidiagrammi täpsustatud versioon: Klient (from padevusal ad) Isik uandmed Treenerite nimek iri
12 Meelelahutusteenuse pakkuja: · Juhataja · Meelelahutusjuht · Raamatupidaja · Kassapidaja Meelelahutusteenuse tarbija: · Klient 2.2.2 Juhataja pädevusala spetsifikatsioon 1.1.1.1 Pädevusala eesmärgid Juhataja pädevusalaks on juhtida ettevõtet tervikuna. Luua ametijuhendid teiste pädevusalade töötajatele. Töölepingute sõlmimine ja haldamine. Juhataja peamiseks tegevuseks on kino vabade ruumide (kohvikute, mängusaalide) rendi korraldamine. Selle all tuleb mõista ruumide jaotamist kasutamisotstarbe järgi, ruumidele sobivate rentnike leidmist, nendega lepingute sõlmimist. Juhataja pädevusalasse kuulub ka suuremate filmipakettide ostu-müügilepingute üle otsustamine ja meelelahutusjuhiga kinode mängukavade arengustrateegiate planeerimine. Missioonilause:
TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Infotehnoloogia teaduskond Informaatikainstituut Infosüsteemide õppetool Online Restoran Andmebaaside programmeerimine IDU0120 Juhendaja: Erki Eessaar Tallinn 2011 Sisukord SISUKORD 4 SISSEJUHATUS 8 1. STRATEEGIA ETAPP............................................................................................................ 9 1.1 TERVIKSÜSTEEMI ÜLDVAADE.................................................................................................... 9 1.1.1 ORGANISATSIOONI EESMÄRGID................................................................................................ 9 1.1.2 INFOSÜSTEEMI EESMÄRGID....................................................................................................... 9 1.1.3 LAUSEND
Kõik kommentaarid