Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE (0)

5 VÄGA HEA
Punktid
Elu - Luuletused, mis räägivad elus olemisest, kuid ka elust pärast surma ja enne sündi.

Esitatud küsimused

  • Mis on koduleht?
  • Kuidas seda kasutada?
  • Mis on kampaanialeht?
  • Kuidas seda kasutada?
  • Mis on uudiskiri ja meiliturundus?
  • Kuidas seda kasutada?
  • Mis on Wikipedia ja Vikipeedia?
  • Kuidas seda kasutada?
  • Kuidas seda kasutada?
  • Kuidas seda kasutada?
  • Mis on mikroblogi ehk Twitter?
  • Kuidas seda kasutada?
  • Mis on sotsiaalvõrgustik ehk suhtlusvõrgustik?
  • Mis need on ja kuidas neid kasutada?
  • Mis need on ja kuidas neid kasutada?
  • Mis need on ja kuidas neid kasutada?
  • Mis need on ja kuidas neid kasutada?
  • Mis need on ja kuidas neid kasutada?
  • Mis need on ja kuidas neid kasutada?
  • Kui saadavat tagasisidet arvesse ei võeta?
  • Mis see annab teile?
  • Mis on minu eesmärgid?
  • Millist seisundit ma tahan saavutada?
  • Milliste tegevustega ma soovitud eesmärgi saavutan ?
  • Milliseid kanaleid kasutades ma soovitud eesmärgi saavutan?
  • Kes on minu sihtgrupp?
  • Kuidas ma meelitan võimalikult suure osa oma sihtgrupist oma lehele?
  • Mis on minu sõnum?
  • Kuidas ma saan oma sihtgrupile kasulik olla?
  • Mis on selle kanali blogi Facebooki lehe vm eesmärk?
  • Millise olukorra?
  • Kuidas mõõdetakse eesmärkide täitmist?
  • Kelle jaoks ma seda teen?
  • Kellega me räägime?
  • Mida nad arvavad organisatsioonist praegu?
  • Mida me tahame et nad arvaksid?
  • Milliste tegevustega ma selle saavutan?
  • Milline on teemade ring ja sõnumi formaat selles kanalis?
  • Millise sagedusega ma sisu lisan?
  • Kes organisatsioonis vastutab selle kanali eest ja kes vajadusel aitavad?
  • Mis on koduleht?
  • Kuidas seda kasutada?
  • Kui ka alalehtedel?
  • Milline pealkiri või link avaneb sellele klikkides?
  • Mis on kampaanialeht?
  • Kuidas seda kasutada?
  • Miks nii paljud siis ignoreerivad ülal väljatoodud põhimõtteid?
  • Kellele see kampaanialeht on suunatud?
  • Kust nad tulevad?
  • Millise köitva lubaduse sa neile teed?
  • Mis on uudiskiri ja meiliturundus?
  • Kuidas seda kasutada?
  • Kuidas koguda inimeste andmeid?
  • Mis on Wikipedia ja Vikipeedia?
  • Kuidas seda kasutada?
  • Kuidas seda kasutada?
  • Kuidas seda kasutada?
  • Midagi see kui loon oma organisatsiooni kodulehele foorumi?
  • Midagi mu klientidele?
  • Mis on mikroblogi ehk Twitter?
  • Kuidas seda kasutada?
  • Mis on sotsiaalvõrgustik ehk suhtlusvõrgustik?
  • Mis need on ja kuidas neid kasutada?
  • Mis need on ja kuidas neid kasutada?
  • Mis need on ja kuidas neid kasutada?
  • Mis arvad kumba klikitaks rohkem?
  • Mis need on ja kuidas neid kasutada?
  • Mis need on ja kuidas neid kasutada?
  • Mis need on ja kuidas neid kasutada?
  • Mida tähendab �call to action internetiturunduses?
  • Mis on bänneripimedus banner blindness?
  • Kuidas panna sotsiaalvõrgustikud enda kasuks tööle?
  • Mis on e-turundus?

Lõik failist

Vasakule Paremale
E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #1 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #2 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #3 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #4 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #5 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #6 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #7 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #8 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #9 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #10 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #11 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #12 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #13 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #14 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #15 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #16 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #17 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #18 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #19 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #20 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #21 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #22 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #23 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #24 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #25 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #26 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #27 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #28 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #29 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #30 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #31 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #32 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #33 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #34 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #35 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #36 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #37 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #38 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #39 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #40 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #41 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #42 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #43 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #44 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #45 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #46 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #47 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #48 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #49 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #50 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #51 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #52 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #53 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #54 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #55 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #56 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #57 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #58 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #59 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #60 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #61 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #62 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #63 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #64 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #65 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #66 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #67 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #68 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #69 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #70 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #71 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #72 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #73 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #74 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #75 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #76 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #77 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #78 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #79 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #80 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #81 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #82 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #83 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #84
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 84 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2016-09-25 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 42 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor prisa2006 Õppematerjali autor
E-turunduse teemal on suhteliselt lihtne end internetis leiduvate materjalide abil harida, kui tead, mida otsid. Kuna tegemist on kiiresti areneva valdkonnaga, kus see, mis kehtis eile, ei pruugi enam täna 100% paika pidada, tasubki otsida kõige värskemat infot. Samas on siin äärmiselt oluline leida internetis laiali olevast infotulvast üles usaldusväärsed allikad ning tunda ka tausta – mida varem on tehtud, mis toimib ja mis mitte ning milliseid elus, äris, turunduses ja kommunikatsioonis kehtivaid universaalseid põhimõtteid tuleks e-turundust tehes meeles pidada. Muidugi võib pea ees vette hüpata ning katse ja eksituse meetodil tegutsema hakata, aga kõike ei pea enda nahal järele proovima – tark õpib ka teiste vigadest.

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
30
docx

Uurimistöö - Sotsiaalmeedias postituste mõjumine ja selle mõju

Orkut sai alguse 2004. Aastal. Orkut suleti aastal 2014, kuna Facebooki hakati rohkem kasutama. Facebook ning Rate.ee võimaldavad tasuta registreerumist ning osad neist lubavad registreerida vaid teatud vanuses kasutajaid. Näiteks Facebookis on vanuse alampiiriks 13 aastat. Rate.ee lubab programmiliselt registreeruda ka 6-aastastel. Rate.ee oli pikalt edukas, kuid Facebook suutis selle peamistest võrgustikest välja tõugata. (Sotsiaalvõrgustikud) 1.6. Sotsiaalmeedia turundus 8 Sotsiaalmeedia turundus hõlmab toodete või teenuste reklaamimist vastavates sotsiaalmeediakanalites, kus ettevõtted saavad kujundada oma mainet ja luua vahetuid suhteid teenuste või toodete tarbijatega. Sotsiaalmeedias turundamine on ettevõtetele üks võimalus edastada oma sõnumit erinevatele huvirühmadele, sh praegustele ja potentsiaalsetele klientidele,

Meedia
thumbnail
16
docx

Kaasaegne turundus - referaat

Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor Kaasaegne turundus 2012/2013 Referaat Koostaja: Juhendaja: Aet Kull Viljandi 2013 Mis on üldse turundus? Turundus on tegevuste süsteem, mille eesmärgiks on viia kokku ostjate soovid ja vajadused ning müüja eesmärgid. Turundust on erinevates allikates kirjeldatud ka kui erinevate tegevuste juhtimist, hõlmates tarbijate soovide ja vajaduste tuvastamist (või loomist!) ja rahuldamist ettevõttele kasumlikul viisil. Turunduse tuum on mõista, et tarbijad kasutavad mingit toodet või teenust sellepärast, et neil on seda vaja (või nad arvavad, et on vaja), aga mitte lihtsalt soovist oma raha kulutada

Turundus
thumbnail
18
pdf

Praktiline ülesanne e-turundus

........................................................................ 17 Kokkuvõte.................................................................................................................. 18 2 Sissejuhatus Referaadi eesmärgiks on kinnitada e-turunduses omandatud teadmisi ja kasutada neid funktsioone reaalselt. Töös analüüsin erinevate ettevõtete e-turunduse kanalitel mitmeid teemasi. Analüüsi käigus kasutan teadmisi, mis e-turunduse teoorias omandasin. 3 Kodulehtede võrdlus Ettevõtete kodulehtede ehk nende „virtuaalse kodu“ puhul kehtib ütlus „less is more“. Liialt vidinaid ja efekte, raskendavad veedilehel orienteerumist ja nii võib jääda oluline info märkamata. Tänapäeva virtuaalses elu on kodulehekülje olemas olu väga tähtis

Baas Logistika
thumbnail
30
docx

Turundusvõimalused Facebookis

sõpradele näha. See tegevus võib jõuda sadade, kui mitte tuhandete nende sõpradeni ning mõjutada hoiakuid ettevõtte või toote suhtes. Edukas sotsiaalmeedia integratsioon tekitab klientides tunde, et nad on väärtuslikud ning kuuluvad ühiste huvidega gruppi. Näites käivitas Starbucks kampaania “MyStarbucksIdeas”, kus tarbijatel on võimalus avaldada enda arvamust, jagada informatsiooni, hääletada ja arutleda Starbucksi toodete üle. Selline sotsiaalmeedia turundus loob potentsiaalsetele ja olemasolevatele klientidele ühtekuuluvus tunde. (Ibid.) Sotsiaalvõrgustiku kaudu turundades info võimendub ning jõuab kiiresti suurele sihtgrupile ehk sisuliselt on tegemist suusõnalise turundusega, mida ettevõtted on hakanud üha rohkem kasutama tarbija ostukäitumise mõjutamiseks. Kliendi seisukohast väärtusliku informatsiooni postitamisega rakendub inimeste postituste jagamise efekt, mille kaudu jõuab

Turundus
thumbnail
6
docx

Turunduse kordamisküsimused

1. Mis on turundus? Kirjelda turundust, kui protsessi. Turundus on protsess, mille käigus: selgitatakse tarbijate vajadused teatatakse tarbijatele nende vajaduste rahuldamiseks sobivate toodete/teenustest toimetetakse tooted / teenused kliendini püütakse klientidest saada püsikliente toimitakse võimalikult tulusalt 2. Mis on missioon ja visioon ning millistele küsimustele vastab missioon? Missioon - võtab lühidalt kokku organisatsioonile tähtsad tegurid ja tagab, et erinevad

Turundus
thumbnail
40
doc

E-turunduse eksami kordamisküsimused

Digitaalne keskkond ei koosne enam ammu ainult klassikalistest veebirakendustest ja elektronpostipõhisest kommunikatsioonist. Lisandunud on mitmesugused mobiilsed personaliseerimise (NFC, QR-koodid) tehnoloogiad ning asukohapõhised (GPS) teenused. Nende puhul on Internet käsitletav vaid puhtalt andmevahetuskanalite komplektina, turundustegevus ise toimub kommunikatsioonimudeli järgmisel, kõrgemal kihil. Seetõttu on mõistlik Internetiturundust käsitleda kui e-turunduse üht piiritletud valdkonda. E-turundus on turundus elektroonilise side võrkudes/turundus meetmete rakendamine infotehnoloogilisi vahendeid kasutades. 2. Milles seisneb e-turunduse projektide tüüpiline valdkondadevaheline kommunikatsiooniprobleem ja kuidas seda lahendada? 1) IT-spetsialistid ja turundusspetsialistid on isiksusetüübilt küllalt sarnased 2) Nad elavad erinevas maailmas, neil on erinevad väärtused, teadmised, erinevad töömeetodid.

Turundus
thumbnail
16
pdf

Reklaam internetis - selle plussid ja miinused

kaalumisel peaks lähtuma peaeesmärgist ja sellest, mida soovitakse antud kampaaniaga saavutada. Samuti tuleks analüüsida, kuidas konkreetne kampaania toetab ettevõtte üldisi turunduse eesmärke. 5 Reklaam internetis- selle plussid ja miinused 3. Internetiturunduse jagunemine Internetiturunduse puhul on tegemist e-turunduse ühe osaga, mille edastamiseks kasutatakse internetti. Turunduslahendused internetis saab jagada kolme suuremasse gruppi: · Otseturundus- antakse edasi mingit sõnumit tootest või teenusest. Info edastamiseks kasutatakse bännereid, tekstilinke, e-maile jne. Enamasti kasutajad ise sõnumit valida ei saa. · Otsingumootoriturundus- keskendub kasutajate poolt otsitavate tulemuste kuvamise

Ainetöö
thumbnail
21
docx

Sotsiaalmeedia tarbimisharjumused

C.R.JAKOBSONI NIM TORMA PÕHIKOOL Sotsiaalmeedia tarbimisharjumused Loovtöö Koostaja: Alvaro Schasmin Juhendaja: Õp. Katrin Paju Torma 2017 SISUKORD Sissejuhatus............................................................................................................... 3 Meedia....................................................................................................................... 4 Facebook................................................................................................................... 4 19 huvitavat fakti Facebooki kohta............................................................................. 5 Facebooki trendid 2010.aastal.................................................................................... 5 Instagram.................................................................................................................. 8

Ühiskonnaõpetus




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun