Plaanid puhkusele minna? Võta endale majutus AirBnb kaudu ja saad 37€ kontoraha Tee konto Sulge
Facebook Like


E-ÕPPE OLEMUS NING SELLE KASUTAMISE VÕIMALIKKUS KOOLIS (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kus puutusid kokku e - õppega ?
  • Kusnets, K. (2013, september 35). http://uudiskiri.e-ope.ee/ . http://uudiskiri.e-ope.ee/ ?
  • Milline võiks olla tuleviku kool ?
 
Säutsu twitteris

PÄRNU ÜHISGÜMNAASIUM
Kätlin Ild
G1A
E-ÕPPE OLEMUS NING SELLE KASUTAMISE VÕIMALIKKUS KOOLIS
Kursusetöö
Juhendaja : Katrin Vunk
PÄRNU 2014

SISUKORD



SISUKORD 1
SISSEJUHATUS 2
1.E-ÕPPE OLEMUS 3
1.1 Noorte teadlikkus e-õppe olemusest 4
1.2 E-õppe plussid ja miinused 5
1.3 E-õppe mudelid 6
2.E-ÕPPE KASUTAMISE VÕIMALIKKUS KOOLIS 7
2.2 Õpilaste kokkupuuted e-õppega 10
KOKKUVÕTE 12
KASUTATUD MATERJALID 13
LISAD 14
Lisa 2. E-õppe programmi VANKeR logo (autor: Helen Ilus) (Kusnets, 2013) 15
SISUKORD 1
SISSEJUHATUS 2
1.E-ÕPPE OLEMUS 3
1.1 Noorte teadlikkus e-õppe olemusest 4
1.2 E-õppe plussid ja miinused 5
1.3 E-õppe mudelid 6
2.E-ÕPPE KASUTAMISE VÕIMALIKKUS KOOLIS 7
2.2 Õpilaste kokkupuuted e-õppega 10
KOKKUVÕTE 12
KASUTATUD MATERJALID 13
LISAD 14
Lisa 2. E-õppe programmi VANKeR logo (autor: Helen Ilus) (Kusnets, 2013) 15

SISSEJUHATUS


Iga aastaga suureneb kas osaliselt või täielikult e-õppe vormis läbiviidavate ülikoolikursuste hulk. Eriti populaarseks on sellised kursused muutunud täiskasvanud õppijate seas. Mõned õppejõud on valmis e-õpet katsetama, kuid ei tea täpselt, kuidas. Teised on skeptilised ja kahtlevad, kas niiviisi üldse saab õpetada. ( Jõgi & Ristolainen, 2005)
Kurususetöös antakse ülevaate e-õppe olemusest ning e-õppe kasutamise võimalikkusest koolis. Uuritakse, mis on e-õpe koos selle plusside ja miinustega.
Eesmärgiks on teada saada mida kujutab endast e-õpe ning milliseid vahendeid on koolidesse vaja, et oleks võimalik rakendada e-õpet.
Uurimistöö sisaldab kaht suurt peatükki. Esimeses peatükis räägitakse e-õppe olemusest, eelistest ja puudustest, mudelitest ning noorte teadlikusest seoses selle teemaga. Teises peatükis antakse ülevaade tehnoloogilistest vahenditest, mis on vajalikud e-õppe kasutamisel .
  • E-ÕPPE OLEMUS


    E- õppes toimub kogu õppetöö või osa sellest läbi interneti. See võib baseeruda tavalistel kõigile kättesaadavatel veebilehekülgedel, mis lisaks üldisele informatsioonile sisaldavad õppematerjale, ülesandeid, suhtlemist õpetaja ning õpilaste vahel või mingil keerulisemal virtuaalsel õpikeskkonnal. Ei tohi aga unustada, et tehnoloogia on vaid abivahend, mis iseenesest ei taga õppimist ega selle kvaliteeti. Virtuaalses klassiruumis kehtivad samad seaduspärasused, mis traditsioonilise õppe korral. Kuid õppimine pole enam vahetu ja auditoorne vaid vahendatud ja sekundaarne. Muutunud on seega õppimise, õpetaja ja ka õppija tähendus. (Sissejuhatus e-õppesse)
    „E-õpe on IKT1 kaasabil toimuv õppetegevus , mis leiab aset nii klassiruumis kui ka väljaspool klassiruumi või ametliku tundi, mille eesmärgiks on tõsta õppe kvaliteeti ja efektiivsust tänu paremale juurdepääsule informatsioonile ja teenustele, paindlikumatele õppeviisidele, tõhusamale koostööle õppijate vahel ja õpetamismeetoditele.“ ( Varje Tipp, haridustehnoloog )
    Haridustehnoloog Katrin Eskla on esitanud järgmise definitsiooni: “Mõnes mõttes võib
    e-õppeks lugeda kõike seda, mida inimene õpib arvuti abil, arvutit ja internetti kasutades”

    1.1 Noorte teadlikkus e-õppe olemusest


    Uurimistöö autor koostas 7.märtsil internetis Surveeri abil küsitluse, et teada saada, kui paljud noored teavad, mida e-õpe endast kujutab. Küsitlus oli lahti 2 päeva ning selles osales 107 inimest autori tutvusringkonnast.
  • 80% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
    Vasakule Paremale
    E-ÕPPE OLEMUS NING SELLE KASUTAMISE VÕIMALIKKUS KOOLIS #1 E-ÕPPE OLEMUS NING SELLE KASUTAMISE VÕIMALIKKUS KOOLIS #2 E-ÕPPE OLEMUS NING SELLE KASUTAMISE VÕIMALIKKUS KOOLIS #3 E-ÕPPE OLEMUS NING SELLE KASUTAMISE VÕIMALIKKUS KOOLIS #4 E-ÕPPE OLEMUS NING SELLE KASUTAMISE VÕIMALIKKUS KOOLIS #5 E-ÕPPE OLEMUS NING SELLE KASUTAMISE VÕIMALIKKUS KOOLIS #6 E-ÕPPE OLEMUS NING SELLE KASUTAMISE VÕIMALIKKUS KOOLIS #7 E-ÕPPE OLEMUS NING SELLE KASUTAMISE VÕIMALIKKUS KOOLIS #8 E-ÕPPE OLEMUS NING SELLE KASUTAMISE VÕIMALIKKUS KOOLIS #9 E-ÕPPE OLEMUS NING SELLE KASUTAMISE VÕIMALIKKUS KOOLIS #10 E-ÕPPE OLEMUS NING SELLE KASUTAMISE VÕIMALIKKUS KOOLIS #11 E-ÕPPE OLEMUS NING SELLE KASUTAMISE VÕIMALIKKUS KOOLIS #12 E-ÕPPE OLEMUS NING SELLE KASUTAMISE VÕIMALIKKUS KOOLIS #13 E-ÕPPE OLEMUS NING SELLE KASUTAMISE VÕIMALIKKUS KOOLIS #14 E-ÕPPE OLEMUS NING SELLE KASUTAMISE VÕIMALIKKUS KOOLIS #15
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 15 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2015-03-15 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 12 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor AnnaAbi Õppematerjali autor

    Lisainfo

    Uurimistöö e-õppest, kus on kirjas kõik vajalik antud teemast.
    e-õppe , e-õppe olemus , e-õppe plussid , e-õppe miinused , kursus , tehnoloogia , õppe olemus

    Mõisted


    Meedia

    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri


    Sarnased materjalid

    816
    pdf
    Matemaatika - Õhtuõpik
    1072
    pdf
    Logistika õpik
    30
    doc
    E-ÕPPESÜSTEEM JA SELLE RAKENDUSE ANALÜÜS
    51
    odt
    Infoteaduse lõpueksami küsimused ja vastused
    990
    pdf
    Maailmataju ehk maailmapilt 2015
    130
    rtf
    Amundsoni raamat
    343
    pdf
    Maailmataju uusversioon
    176
    pdf
    E-kursuse-Koristustööde planeerimine ja arendamine-materjalid





    Faili allalaadimiseks, pead sisse logima

    Kasutajanimi / Email
    Parool

    Unustasid parooli?

    UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !
    Pole kasutajat?

    Tee tasuta konto

    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun