Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Diplomitöö küsitlus (1)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Milline on Teie omandatud või omandamisel olev haridustase?
  • Kui Te hetkel õpite siis kus koolis või klassis?
  • Kui Te töötate siis millises valdkonnas?
  • Mitu neid on ja mis riikidest nad pärit on?
  • Millised on Teie reisikogemused?
  • Kes on Teie arvates?
  • Kes on Eestisse viimase 20 aasta jooksul elama asunud?
  • Milliseid inimesi eelistate kes Eestisse elama asuksid?
  • Milliseid töötajaid ja millise haridusega rassist javõi rahvusest inimeste sisserännet eelistate?
  • Kuidas Te alljärgnevatel juhtudel suhtute varjupaiga andmisesse Eestis teistele rahvustele?
  • Kuidas Te suhtute varjupaiga andmisesse teistele rahvustele üldiselt?
  • Miks Te vastasite küsimuses nr29 EI või EI OSKA ÖELDA?
  • Kui teie laps?
  • Kus on selgitatud mis on immigratsioon või varjupaiga andmine?
  • Mida Eestisse sisserännanud eri rahvused ja rassid põhjustada võivad?
  • Kes peaks Teiepoolt märgitud ohtude ennetamisega tegelema?
  • Millised on Teie arvates tõhusaimad meetodid eelpool Teiepoolt märgitud ohtude ennetamiseks?

Lõik failist

Diplomitöö küsitlus #1 Diplomitöö küsitlus #2 Diplomitöö küsitlus #3 Diplomitöö küsitlus #4 Diplomitöö küsitlus #5 Diplomitöö küsitlus #6
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 6 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2012-12-22 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 59 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor kristi1987 Õppematerjali autor
Näide ühest küsitlusankeedist diplomitöö tegemisel.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
4
odt

Tarbijauuringu küsitluse näide

Tarbijauuringu küsitluse näide Lugupeetud vastaja, Täname Teid, et valisite aja meie küsitluse täitmiseks. Küsitlus on koostatud ………… poolt. Küsitluse eesmärgiks on hinnata klientide rahulolu meie toote/teenus suhtes ja muuta tulevikus toode/teenus kliendi ootustele meelepärasemaks. Küsitlus on anonüümne ning ei võta rohkem kui ……….. minutit. Sobiva vastuse korral palume Teil ring ümber tõmmata või kirjutada vastus punktiirjoonele. Kõikide vastajate vahel läheb loosi …………………. Küsimuste tekkimise korral leiab meie kontaktandmed küsitluse lõpust. 1. Kui tihti Te võtate kodust väljudes kaasa oma joogitopsi või termose? Iga päev 1 Kord nädalas 1 Paar korda kuus 1

Turundus
thumbnail
4
odt

Tarbijauuringu küsitluse näide

Tarbijauuringu küsitluse näide Lugupeetud vastaja, Täname Teid, et valisite aja meie küsitluse täitmiseks. Küsitlus on koostatud ………… poolt. Küsitluse eesmärgiks on hinnata klientide rahulolu meie toote/teenus suhtes ja muuta tulevikus toode/teenus kliendi ootustele meelepärasemaks. Küsitlus on anonüümne ning ei võta rohkem kui ……….. minutit. Sobiva vastuse korral palume Teil ring ümber tõmmata või kirjutada vastus punktiirjoonele. Kõikide vastajate vahel läheb loosi …………………. Küsimuste tekkimise korral leiab meie kontaktandmed küsitluse lõpust. 1. Kui tihti Te võtate kodust väljudes kaasa oma joogitopsi või termose? Iga päev 1 Kord nädalas 1 Paar korda kuus 1

Kategoriseerimata
thumbnail
153
pdf

Eesti elanike keskkonnateadlikkuse uuring 2020

August 2020 Eesti elanike keskkonnateadlikkuse uuring Uuringu tellija: Keskkonnaministeerium Sisukord Uuringu taust................................................................................................................... 4 Uuringu metoodika .......................................................................................................... 5 Valimi profiil .................................................................................................................... 9 Uuringu põhijäreldused ................................................................................................. 11 Kokkuvõte ..................................................................................................................... 12 Tulemused .................................................................................................................... 21 1. Hinnangud Eesti keskkonnaseisundile ..

Kategoriseerimata
thumbnail
323
doc

Aktiivõppe meetodid I-III TööLEHED

AKTIIVÕPPE MEETODID TÖÖLEHED Merlecons ja Ko OÜ 0 SISUKORD AKTIIVÕPPE MEETODID I.....................................................................5 AJALEHT...................................................................................................6 EBASELGE JA SELGE EESMÄRK..........................................................6 EBAVÕRDSED VAHENDID.................................................................10 ELUVESI...................................................................................................12 ENESEKEHTESTAMINE.......................................................................18 GRUPIKÄITUMINE...............................................................................21 HEA JA EDUKAS INIMENE.................................................................22 INTERVJUU.......................................................

Isiksusepsühholoogia
thumbnail
23
doc

Miks õpitakse rohkem humanitaaraineid kui reaalaineid

Tartu Ülikool Pärnu Kolledz Turismi- ja hotelliettevõtlus Miks õpitakse rohkem humanitaaraineid kui reaalaineid Uurimustöö Juhendaja: Liina Käär Pärnu 2008 3 Sisukord Sissejuhatus.......................................................................................................................4 1 Probleemi püstitamine.................................................................................................... 6 2 Hüpotees........................................................................................................................ 6 3 Õpetajate palgad Eestis...................................................................................................6 3.1 Õpetajate keskmise palga ja Eesti keskmise palga võrdlus.....................................7 4 Reaalainete ja humanitaarain

Turismi -ja hotelli ettevõtlus
thumbnail
22
docx

Klientide ja konkurentide uuring

Klientide ja konkurentide uuring Ettevõtlus ja äri planeerimine Kodune töö Õppejõud: Marianne Kallaste Üliõpilased: Kea Karja Kätlin Teedla Herki Rank Tallinn 2016 Sisukord 2 Klientide uuring..................................................................4 1.1Sihtturg...............................................................................4 1.2Intervjuu..............................................................................5 1.3Ankeetküsitlus.....................................................................6 1.3.1 Ankeetküsitluse tulemused.......................................................................................6 1.4Uuringu kokkuvõte ja järeldused...........................................7 Konkurentide uuring...............

Majandus
thumbnail
17
docx

KÜSITLUS

KÜSITLUS. See on peamine meetod sotsioloogilisteks uurimusteks. Selle meetodi abil on võimalik teada saada suhtumisi erinevatesse probleemidesse, tõekspidamisi, arvamusi, valikuid, huvisid. Küsitlusmeetoditega saab suure hulga töötlusmaterjale lühikese ajaga, eriti anketeerimisega. Küsitluse liik. Kvalitatiivne küsitlus ­pehme -, suhteliselt vähe formaliseeritud küsitlus, mille eesmärgiks on : - genereerida hüpoteese; - uurida suhteliselt erandlikke olukordi/ objekte; - saada eksperthinnanguid. Kvalitatiivse intervjuu tulemustele ei rakendata tavalisi statistilisi meetodeid ja saadavad tulemused ei ole standardsete meetodite abil üldistatavad. Kvantitatiivne küsitlus , mille korral kasutatakse standardiseeritud küsitlusvormi ­ ankeeti ning tulemused üldistatakse üldkogumile. Sellise küsitluse

Andme-ja tekstitöötlus
thumbnail
46
odt

Hiiumaa elanike hoiakud põgenike suhtes

elamisluba. Kohaliku elukorralduse ja süsteemiga tutvumiseks määrati põgenikele spetsiaalne tugiisik. (Esimesed... 2016) „Eesti on lubanud vastu võtta kahe aasta jooksul ühtekokku 550 niinimetatud kvoodipõgenikku.” (Esimesed... 2016) 9 2. Hiiumaa elanike hoiakud põgenike suhtes 2.1 Andmed ja metoodika Töö praktiline osa tugineb läbi viidud küsitlusel. Küsitlus viidi läbi ajavahemikul november 2015 kuni detsember 2015. Andmetekogumise meetodina kasutati internetipõhist küsitlust. Kokku oli vaja vastata üheksale töö teemat puudutavale küsimusele, mis jagunesid oma tüübilt kuueks suletuks (kinniseks), üheks poolavatud ning kaheks avatud küsimuseks. Uuringu valimiks olid Hiiumaa elanikud sõltumata nende soost või vanusest. Töös on kasutatud 289 vastaja vastustest koostatud andmebaasi

Ühiskond




Kommentaarid (1)

BuduBety profiilipilt
BuduBety: põnev
18:43 02-05-2012



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun