Plaanid puhkusele minna? Võta endale majutus AirBnb kaudu ja saad 37€ kontoraha Tee konto Sulge
Facebook Like


Diiselmootori kütusesüsteemide, kõrgsurvepumpade (KKP) ja kütusepihustite ehituse praktiline tundmaõppimine ja reguleerimine. (0)

1 Hindamata
Punktid
 
Säutsu twitteris
EESTI MEREAKADEEMIA
Mehaanikateaduskond
Laevamehaanika õppetool
Laeva diiseljõuseadmed M II
Laboratoorne töö nr 1
Teemal: Diiselmootori kütusesüsteemide, kõrgsurvepumpade (KKP) ja kütusepihustite ehituse praktiline tundmaõppimine ja reguleerimine.
Kadett: Õppejõud:
Andrei Litšman Jaan Läheb
Rühm: MM-32
TALLINN
2014

SISUKORD


1. Mootorlaeva kütusesüsteem ja selle osad 3
2. Diiselmootori kütuse kõrgsurvepumbad (KKP) 4
3. Klappreguleerimisega KKP-d ( klapp - kõrgsurvepumbad) 6
3.1 Kütuse algusega reguleeritava klapp-pumba tööpõhimõte 6
3.2 Kütuse lõpuga reguleeritavad klapp-kõrgsurvepumbad 6
3.3 Kombineeritud reguleerimisega klapp-kõrgsurvepumbad 7
4. Diiselmootori pihustid 7
5. Pihustite töö kontroll ja remont 9
Kasutatud kirjandus: 10

1. Mootorlaeva kütusesüsteem ja selle osad


Kaasaegsetel mootorlaevadel kasutatav vedelkütus võib olla kas kerge diiselkütus või raske kütus . Vastavalt kasutatavale kütusele peab laev olema varustatud kütusesüsteemide ja süsteemide juurde kuuluvate seadmetega, mis tagavad kütuse võtmise laeva mahutitesse, selle säilitamise, transportimise ühest mahutist teise ja äraandmise laevalt.
Kütuse laevale võtmiseks ja varude säilitamiseks on laev varustatud suurte kütuse põhjatankidega. Tankid on varustatud torustike ja seadmetega kütusega täitmiseks, üldvooluks, tühjendamiseks ja soojendamiseks ning mõõtmis- ja õhutorudega.
Settetankides toimub kütuse ettevalmistamine tarvimiseks ning selleks on need varustatud drenaažklappidega.
Kütuse kulutankid on varustatud täite - ja äravoolutorude ning armatuuriga, õhutoruga, mõõteklaasiga, armatuuriga sette väljalaskmises.
Mootorlaeva raskekütusesüsteemid on varustatud eelsoojendusega. Väiksemad eelsoojendid võivad olla elektrilised . Aurusoojenditena kasutatakse tankides siug - või s-kujulisi soojendustorusid. Soojendada tuleb raskekütust kõigis mahutites ja kütusetorustikes kulutankidest kuni tema silindrisse pihustamiseni.
Laevades kus võidakse kasutada vaheldumisi nii kerget kui rasket kütust, peab olema võimalus enne üleminekut ühelt kütuselt teisele kütust segada.
Diiselmootori kütusesüsteemi juurde kuuluvad seadmed silindrisse antava kütuse soojendamiseks, puhastamiseks ja silindrisse pihustamiseks.
Survet süsteemis hoiavad kütuse
80% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
Vasakule Paremale
Diiselmootori kütusesüsteemide-kõrgsurvepumpade-KKP-ja kütusepihustite ehituse praktiline tundmaõppimine ja reguleerimine #1 Diiselmootori kütusesüsteemide-kõrgsurvepumpade-KKP-ja kütusepihustite ehituse praktiline tundmaõppimine ja reguleerimine #2 Diiselmootori kütusesüsteemide-kõrgsurvepumpade-KKP-ja kütusepihustite ehituse praktiline tundmaõppimine ja reguleerimine #3 Diiselmootori kütusesüsteemide-kõrgsurvepumpade-KKP-ja kütusepihustite ehituse praktiline tundmaõppimine ja reguleerimine #4 Diiselmootori kütusesüsteemide-kõrgsurvepumpade-KKP-ja kütusepihustite ehituse praktiline tundmaõppimine ja reguleerimine #5 Diiselmootori kütusesüsteemide-kõrgsurvepumpade-KKP-ja kütusepihustite ehituse praktiline tundmaõppimine ja reguleerimine #6 Diiselmootori kütusesüsteemide-kõrgsurvepumpade-KKP-ja kütusepihustite ehituse praktiline tundmaõppimine ja reguleerimine #7 Diiselmootori kütusesüsteemide-kõrgsurvepumpade-KKP-ja kütusepihustite ehituse praktiline tundmaõppimine ja reguleerimine #8 Diiselmootori kütusesüsteemide-kõrgsurvepumpade-KKP-ja kütusepihustite ehituse praktiline tundmaõppimine ja reguleerimine #9 Diiselmootori kütusesüsteemide-kõrgsurvepumpade-KKP-ja kütusepihustite ehituse praktiline tundmaõppimine ja reguleerimine #10
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 10 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-10-16 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 18 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor ivik Õppematerjali autor

Lisainfo

Esimene laboratoorne töö MM kolmas kursus aines diiseljõuseadmed.
diiseljõuseadmed , labor , laboratoorne töö , MM , mereakadeemia , kütus , plunger , klapp

Mõisted


Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri


Sarnased materjalid

15
doc
Diisel
16
docx
Laeva jõuseadmete ehitus motoristile
6
docx
Diiselmootori gaasijaotussüsteemi praktiline tundmaõppimine
142
pdf
Aruanne mv TransDistinto
200
doc
Masina osadest ja kontroll
92
docx
Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014
58
doc
TÖÖOHUTUSNÕUDED TÖÖTAMISEKS LAEVAS MASINA - MEESKONNAS
22
doc
Autod - Traktorid 1 eksamiküsimused koos vastustega





Faili allalaadimiseks, pead sisse logima

Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !
Pole kasutajat?

Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun