Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Dev-C++ programm, isikukoodist sünniaeg (1)

1 HALB
Punktid
Sünnipäev - Sünnipäeva luuletused mida sõbrale sünnipäevaks ette lugeda või kaardi peale kirjutada. Igal inimesel on üks sünnipäev aastas, välja arvatud neil, kes on sündinud 29. veebruaril. Neil on sünnipäev (peaaegu) iga nelja aasta tagant - niiet tee sündmus eriliseks. Teatud vanused on tähtsamad kui teised, nagu näiteks 18. ja 21. sünnipäev, juubelid jms.

Lõik failist

Dev-C- programm-isikukoodist sünniaeg #1
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 1 leht Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2012-04-22 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 25 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor RNRT Õppematerjali autor
Programm, mis kirjutab isikukoodist välja sünnipäeva, -kuu ja -aasta.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
12
docx

Labyrinth 2. kodutöö

#include #include #include "Room.h" #include "Player.h" #include "maze.h" using namespace std; string Sisestus() { string cmd; cout << ">>"; getline(cin,cmd); return cmd; } int main() { Labyrinth1: Maze *maze= new Maze("labyrinth1"); Room *B4 = maze->getEntry()->addNorth("A3") ->addEast("B3") ->addSouth("B4"); //a4-b4 Room* C4 = B4->getNeighborRoom('N') ->addEast("C3") ->addSouth("C4"); // b3-c3 Room *D4= C4->getNeighborRoom('N') ->addEast("D3") ->addSouth("D4"); // c3-d4 Room *D2= D4->getNeighborRoom('N') ->getNeighborRoom('W') ->addNorth("C2") ->addNorth("C1") ->addEast("D1") ->addSouth("D2"); Room *A2= D2->getNeighborRoom('N') ->getNeighborRoom('W') ->getNeighborRoom('S') ->addWest("B2") ->addWest("A2"); Room *A1= A2->getNeighborRoom('E') ->addNorth("B2") ->addWest("A1"

Keel c ja objektorienteeritud programmeerimine
thumbnail
5
docx

Kodutöö 1 BST

c_str() ); fin >> s6na; fin.close(); { while(1) { cout<<"Prindin puu!"< programm alustab dialoogi kasutajaga, kus kasutajal palutakse sisestada sõnu. Iga sisestatud sõna korral prindib programm meetodi BST::search() väärtuse selle sõna jaoks. */

Keel c ja objektorienteeritud programmeerimine
thumbnail
5
docx

Kodutöö 1 BST

c_str() ); fin >> s6na; fin.close(); { while(1) { cout<<"Prindin puu!"< programm alustab dialoogi kasutajaga, kus kasutajal palutakse sisestada sõnu. Iga sisestatud sõna korral prindib programm meetodi BST::search() väärtuse selle sõna jaoks. */

Programmeerimine
thumbnail
15
docx

Battlearene 3. kodutöö

#include "Arena.h" Arena::Arena() { //ctor } void Arena::enter(Character *character){ unsigned int i=0; bool exist=0; for(;iinArena(); cout<getType()<<" ""<getName()<<"" entered the arena"<getName()<<" vs "<< op2->getName()<isPlayer(); bool isOp2Player=op2

Keel c ja objektorienteeritud programmeerimine
thumbnail
1
txt

Programmeerimine keeles C kodune töö 2

#include #include #include #include using namespace std; int main() { char s[50]; char a[50]; int i; int lowercase = 0; int uppercase = 0; int number = 0; int other = 0; FILE *fp; char rida[50], *failinimi="Paroolid.txt"; fp=fopen(failinimi, "a"); if(!fp){printf("Faili %s ei leia!n", failinimi); return 1;} cout << "Sisesta parool: "; cin >> s; cout << endl; i = 0; while (s[i] != 0) { if ((s[i] >= 'a' && s[i] <= 'z')) { lowercase++; i++; } else if ((s[i] >= 'A' && s[i] <= 'Z')) { uppercase++; i++; } else if ((s[i] >= '0' && s[i] <= '9')) { number++; i++; } else { other++; i++; } } if(uppercase>=1 && lowercase>=1 && number>=1 && other>=1){ printf ("Si

Informaatika
thumbnail
1
txt

Programmeerimine keeles C kodune töö 1

#include #include using namespace std; int main() { char s[50]; int i,n=0; int lowercase = 0; int uppercase = 0; int number = 0; int other = 0; do{ cout << "Sisesta auto mark: "; cin >> s; cout << endl; n++; i = 0; while (s[i] != 0) { if ((s[i] >= 'a' && s[i] <= 'z')) { lowercase++; i++; } else if ((s[i] >= 'A' && s[i] <= 'Z')) { uppercase++; i++; } else if ((s[i] >= '0' && s[i] <= '9')) { number++; i++; } else { other++; i++; } } if ((s[0,1] >= '0' && s[0,1] <= '9' && s[3] >= 'A' && s[3] <= 'Z' && uppercase==3)) { printf("Autom2rk on tavaline!n"); } else if((s[i-1] >= '0' && s[i-1] <= '9' && uppercase==(i-1))){ printf("Automark on eritellimusel tehtud!

Informaatika
thumbnail
9
doc

Algoritmi ajaline keerukus

2. Algoritmi ajaline keerukus (jätk) 2.1. Olulisemad mõisted ([J.Kiho] põhjal ) Def: Algoritmi ajalist keerukust väljendab funktsioon f, mis igale antud algoritmi järgi lahendatavale konkreetsele ülesandele andmemahuga n seab vastavusse ülesande lahendamisel sooritatavate algoritmi sammude arvu f(n). Üldiselt eeldatakse,et antud algoritmi alusel koostatud programmide töö aeg on ajalise keerukuse funktsiooni kordne c*f(n), kus c on konstant. Eriti oluline on algoritmi ajalist keerukust väljendava funktsiooni käitumine alg- andmete mahu piiramatul kasvamisel. Vastavat hinnangut nimetatakse asümptootiliseks hinnanguks. Lahendusaja suhtelist kasvu kirjeldab järgmine tabel: Programmi töö aeg kujul c*f(n) Lahendamise aja suhteline kasv f(25)/f(5) c1*log(n) 2 c2*n2 25 c3*n3 125 c4*2n 1048576 Et kõik funktsi

Matemaatika ja statistika
thumbnail
16
doc

C# Progammeerimise keel

kahjumiga projekt. Olemas on ka avatud lähtekoodiga ja vabavaraline SharpDevelop, mis kasutusmugavuselt amatöörile Visual Studiost oluliselt kehvem ei ole. Stardi leht: Loome uue projekti ja valime CONSOL varianti. Sisestame projekti nime ja klõpsame nupul OK Automaatselt formeeritakse programmi ,,alus" C# kood jaotatakse üksteise sees olla võivatesse plokkidesse. Iga ploki ümber on looksulud. Siinses näites on välimiseks plokiks klass nimega Programm ning tema sees alamprogramm nimega Main. Plokke võib vahel tunduvalt rohkem olla. Omaette terviklikud toimingud paigutatakse üldjuhul alamprogrammidesse. Nende sees võivad olla plokid tingimuste ja korduste tarbeks. Lihtne tervitus Näited C C++ C# #include #include using System; using namespace std; class Tervitus{

Arvutiõpetus




Kommentaarid (1)

Artest profiilipilt
Alex Bindevald: kahjuks ei aidanud mind
20:49 10-01-2013



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun