Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Coca-cola uurimustöö (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist

  • PÄRNUMAA KUTSEHARIDUSKESKUS

  • kokk
  • Madis Kool
    Coca - Cola
  • Referaat


  • Juhendaja : Külli Šorin

  • Pärnu 2013


    Sisukord
    1.Sissejuhatus
    2.Algus
  • 3. Woodruffi pärand 1919-1940

  • 4.Sõda ja selle pärand

  • 5.Globaalne äri 1960-1981

  • 6. Diet coke ja New coke 1982-1989

  • 7.Uued turud ja brändid 1990-1999


    8.Allikad
    Sissejuhatus
    Coca-Cola ehk kokakoola ehk coca-cola (eesti kõnekeeles ka koka ja koola, inglise keeles ka Coke) on üks karboniseeritud karastusjook, maailma populaarseim karastusjook ning esimene ja populaarseim koolajook.
    Coca-Cola ja Coke on USA ettevõttele The Coca-Cola Company (peakontor Atlantas) kuuluvad registreeritud kaubamärgid, mille all turustatakse mitut joogisorti, sealhulgas Coca-Cola Classic ehk
  • Vasakule Paremale
    Coca-cola uurimustöö #1 Coca-cola uurimustöö #2 Coca-cola uurimustöö #3 Coca-cola uurimustöö #4 Coca-cola uurimustöö #5 Coca-cola uurimustöö #6 Coca-cola uurimustöö #7 Coca-cola uurimustöö #8 Coca-cola uurimustöö #9
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 9 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2013-05-08 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 36 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor madiskool120 Õppematerjali autor

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    7
    odt

    Coca-Cola Company

    PÄRNUMAA KUTSEHARIDUSKESKUS KOKK Coca-Cola Company PÄRNU 2013 Ettevõttest The Coca-Cola Company on maailma suurim joogifirma, värskendades tarbijaid enam kui 3300 joogiga. Lisaks Coca-Colale, mis on tunnistatud maailma kõige väärtuslikumaks brändiks, on ettevõtte tooteportfellis veel 14 miljardi-dollari-brändi, muuhulgas Diet Coke, Fanta, Sprite, Coca- Cola Zero, vitaminwater, Powerade, Minute Maid ja Georgia Coffee. Globaalselt on The Coca-Cola Company number üks karboniseeritud jookide, mahla ja mahlajookide ning pakendatud tee- ja kohvijookide pakkuja

    Joogiõpetus
    thumbnail
    11
    docx

    5 eesti ja 5 välismaist kaubamärki

    Ühel pärastlõunal segas ta kokku magusalt lõhnava karamellivärvi vedeliku ning viis selle mõni maja edasi asuvasse Jacobs'i apteeki. Apteegis segati mikstuur karboniseeritud veega ning hakati pakkuma klientidele viis senti klaasi eest. Juba tollal nõustusid kõik, et tegemist on eriliselt värskendava ja täiesti ainulaadse joogiga. Pembertoni raamatupidaja Frank Robinson nimetas mikstuuri Coca-Cola'ks ning kirjutas selle nime käsikirjaliselt ka paberile. Tänaseni kirjutatakse Coca-Cola nime samal äratuntaval ja unikaalsel viisil. Esimesel aastal müüs Pemberton vaid üheksa klaasitäit Coca-Cola't päevas Asa G. Candler, sündinud ärimees, muutis Coca-Cola põnevast leiutisest tõeliseks äriks. Imiteerimine võib olla siiraim meelitusviis, kuid The Coca-Cola Company polnud liiga rõõmus, kui nende edust inspireerituna hakkasid turule ilmuma kopeerijad. The Coca-Cola Company'le avaldas tõenäoliselt suurimat mõju Robert Woodruff. 1923. a., neli aastat pärast

    Müügitöö alused
    thumbnail
    27
    doc

    Coca-Cola - müüdid ja tegelikkus

    Juhendaja Koht Aasta Sisukord Sisukord..........................................................................................................................2 Sissejuhatus ...................................................................................................................3 1. Taustinformatsioon.....................................................................................................4 1.1 Coca-Cola ajalugu................................................................................................4 1.2 Coca-Cola retsept ................................................................................................ 5 1.2.1 Algne retsept..................................................................................................5 1.2.2 Pembertoni retsept.........................................................................................6 1.2.2.1 Koostis:

    Keemia
    thumbnail
    193
    docx

    Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt

    turismiettevõtluse spetsialiseerumise lõpueksami märksõnad Teeninduspsühholoogia 1. Teenindusühiskonna ja majanduse areng Teenindusühiskonna tekke ja kasvu peamised põhjused tulenevad ühiskonna ja töömaailma muutustest: Kasvav jõukus ­ suurem nõudlus teenuste järele nagu kodu koristamine, akende pesemine jm mida varem tehti ise. Vaba aja väärtustamine ­ suurem nõudlus reisi, SPA, toitlustusteenuste järele. Suuremad eluootused ­ suurem nõudlus hooldekodude ja tervishoiuteenuste järele Vajaduse kasv teeninduslike oskuste järele. Toodete suurem kompleksus ­ suurem nõudlus remondi ja parandusteenuste järele. Kasvav komplitseeritus igapäevaelus ­ suurem nõudlus abielunõustajate, advokaatide, maksunõustajate, töönõustajate järele. Kasvav tähelepanu ökoloogiliste ja säästva arengu küsimustele ­ suurem nõudlus. bussiteenuste ja autorendi järele isikliku auto kasutamise a

    Turismiettevõtlus



    Meedia

    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun