Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Coca-Cola - müüdid ja tegelikkus (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kui tihti tarbid Coca-Colat?
  • Kui suurtes kogustes ostad tavaliselt Coca-Colat?
  • Mida Coca-Cola teha võib?
  • Kui jah siis kas usud neid jutte?
  • Kui tihti tarbid Coca-Colat?
  • Kui suurtes kogustes ostad tavaliselt Coca-Colat?
  • Mida Coca-Cola teha võib?
  • Kui jah siis kas usud neid jutte?
  • Miks Mentos dieetkoka purskama paneb?

Lõik failist

Vasakule Paremale
Coca-Cola - müüdid ja tegelikkus #1 Coca-Cola - müüdid ja tegelikkus #2 Coca-Cola - müüdid ja tegelikkus #3 Coca-Cola - müüdid ja tegelikkus #4 Coca-Cola - müüdid ja tegelikkus #5 Coca-Cola - müüdid ja tegelikkus #6 Coca-Cola - müüdid ja tegelikkus #7 Coca-Cola - müüdid ja tegelikkus #8 Coca-Cola - müüdid ja tegelikkus #9 Coca-Cola - müüdid ja tegelikkus #10 Coca-Cola - müüdid ja tegelikkus #11 Coca-Cola - müüdid ja tegelikkus #12 Coca-Cola - müüdid ja tegelikkus #13 Coca-Cola - müüdid ja tegelikkus #14 Coca-Cola - müüdid ja tegelikkus #15 Coca-Cola - müüdid ja tegelikkus #16 Coca-Cola - müüdid ja tegelikkus #17 Coca-Cola - müüdid ja tegelikkus #18 Coca-Cola - müüdid ja tegelikkus #19 Coca-Cola - müüdid ja tegelikkus #20 Coca-Cola - müüdid ja tegelikkus #21 Coca-Cola - müüdid ja tegelikkus #22 Coca-Cola - müüdid ja tegelikkus #23 Coca-Cola - müüdid ja tegelikkus #24 Coca-Cola - müüdid ja tegelikkus #25 Coca-Cola - müüdid ja tegelikkus #26 Coca-Cola - müüdid ja tegelikkus #27
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 27 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-05-08 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 47 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor NyappyTheDog Õppematerjali autor
Coca-Cola koostisest, mõjudest, inimeste arvamusest joogi kohta. Coca-Cola ajaloost, leiutamisest. Katsed Coca-Colaga, küsitlus, seosed inimeste tervisega. Kas Coca-Colat saab kasutada majapidamises puhastamiseks? Sisu on piltide ja graafikutega 23 lehekülge.

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
7
docx

Essee - CocaCola reklaamide analüüs

Kuressaare Ametikool Ettevõtluserialade osakond Ingrid Kobin(Heinala) KKP2 COCA-COLA Essee Õpetaja: Sirje Pree Kuressaare 2009 Coca-Cola Coca-Cola ehk kokakoola on karboniseeritud koola, maailma populaarseim karastusjook. Coca-Cola Company peakontorid asuvad Atlantas ja Georgias, kus jooki valmistati esmakordselt aastal 1886. Coca-Cola leiutaja John Pemberton ei turustanud jooki hästi, kuid firma omandas Asa Candler, kes toodab jooki ka tänapäeval. Candleri ning tema järglaste turundusoskus tegi Coca-Cola USA ning hiljem kogu maailma populaarseimaks karastusjoogiks. Esmalt müüdi Coca-Colat joogifontäänides, hiljem aga pudelites, mille kuju on saanud tähtsaks kaubamärgi osaks(joonis 1). Coca-Cola, mille retsept on jäänud salajaseks,

Reklaam
thumbnail
12
pdf

Kolme erineva vedeliku mõju toorele munale

................................................... 4 1.1 Toores muna...................................................................................................................... 4 1.2 Söögiäädikas ..................................................................................................................... 4 1.3 Õunamahl .......................................................................................................................... 5 1.4 Coca-Cola ......................................................................................................................... 5 2. Erinevate happesisaldusega vedelike mõjude hüpotees reageerimisel toore muna koorega .. 7 3. Katse ....................................................................................................................................... 8 3.1 Uurimistöö metoodika .....................................................................................................

Keemia
thumbnail
11
docx

5 eesti ja 5 välismaist kaubamärki

Ühel pärastlõunal segas ta kokku magusalt lõhnava karamellivärvi vedeliku ning viis selle mõni maja edasi asuvasse Jacobs'i apteeki. Apteegis segati mikstuur karboniseeritud veega ning hakati pakkuma klientidele viis senti klaasi eest. Juba tollal nõustusid kõik, et tegemist on eriliselt värskendava ja täiesti ainulaadse joogiga. Pembertoni raamatupidaja Frank Robinson nimetas mikstuuri Coca-Cola'ks ning kirjutas selle nime käsikirjaliselt ka paberile. Tänaseni kirjutatakse Coca-Cola nime samal äratuntaval ja unikaalsel viisil. Esimesel aastal müüs Pemberton vaid üheksa klaasitäit Coca-Cola't päevas Asa G. Candler, sündinud ärimees, muutis Coca-Cola põnevast leiutisest tõeliseks äriks. Imiteerimine võib olla siiraim meelitusviis, kuid The Coca-Cola Company polnud liiga rõõmus, kui nende edust inspireerituna hakkasid turule ilmuma kopeerijad. The Coca-Cola Company'le avaldas tõenäoliselt suurimat mõju Robert Woodruff. 1923. a., neli aastat pärast

Müügitöö alused
thumbnail
26
docx

ETTEVÕTJA OLEMUS. ETTEVÕTJA EESTIS

Relvadena kasutasid nad puude märgistamiseks mõeldud värvipüsse. Neil oli lõbus ja nad leidsid, et see võiks ka teistele meeldida. Nii nad ostsidki üles puude märgistamiseks mõeldud püsside tootja Nelsoni ja hakkasid oma leiutatud mängule reklaami tegema ja selleks tarvilikke relvi müütama. Sellest sai hitt ja paljud ettevõtted tegelevad ka täna sellega.[4] Palju sõltub ka sellest kuidas ja kellele sa mida müüd. Võib-olla oled kuulnud, kuidas Coca Cola leiutati? 1886. aastal valmistas USA apteeker John Pemberton oma tagaõues esimese pajatäie Coca Colat. Pemberton müüs jooki kui tervistavat toonikut oma apteegis 5 sendi eest klaasilt ja esimese aastal jäi ta kahjumisse, sest tegemine maksis rohkem (70$) kui ta selle joogi müügist 10 sai (50$). Ta ei näinud selles joogis peituvat suurt potentsiaali ja müüs oma äri maha.

Ettevõtlus
thumbnail
26
docx

Piirideta maailm

väljaselgitamisega ja hiljem ka strateegilise vahendamisega seotud oskused suurenevad kogemuste läbi. Tehes inimene õpib. Sama käib ka ettevõtete kohta. Ja mida suuremad kogemused ning vajalik know-how on olemas, seda edukamad on ettevõtted maailmas (tänu oma töötajatele). Üheks väga heaks näiteks siinpuhul, kellel on väga head probleemi lahendajad, nende väljaselgitajad ja kelle strateegilise vahendamisega seotud oskused on suurenenud kogemuste läbi on Coca-Cola kompanii, kes on suutnud oma toodet jooki nimega Coca-Cola müüa üle kogu maailma. On saavutatud selline olukord, kus olenemata riigist või maailmajaost on võimalik osta jooki Coca-Cola, lisaks on ettevõte oma reklaamidega peaaegu igal pool esindatud. Olgu see siis Jamaica saarel või siis Lõuna-Korea vabariigis, Egiptusest kuni Eestis asuva väikese külapoeni. Igal pool on võimalik näha Coca-Colat nii joogi, kui ka reklaami näol.

Rahvusvaheline poliitökonoomika
thumbnail
333
xlsx

Andmetöötlus kodutöö 4

8 6 5 1 2 3 4 5 6 1 2 3 4 5 1 2 3 4 5 6 7 8 1 2 3 4 5 6 7 8 9 1 2 3 4 5 6 7 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 1 2 3 4 5 1 2 3 4 5 4. Kodutöö Ülesande variantide saamiseks sisestage oma õpingukoodi number lahtrisse, mille nimi Exceli valemeid, töövahendeid ja Visual Basic' protseduure kasutades lahendage allolevad ülesand Kasutage Exceli valemites nimesid, kui see on mõistlik. Määrake väärtustele sobivad vormingud. VBA programmides kasutage lahtritele ja lahtriplokkidele viitamisel kindlasti isemääratud nimesid, Valemid töölehel peavad olema kopeeritavad ühe veeru/rea või terve tabeli jaoks. Vajadusel lisage abilahtreid/abiveerge. Lahendada tuleb ainult enda variandi ülesanded, teiste variantide lahendusi ei tohi esitatavas failis Lahendustega fail laadige üles Moodle kursusel. Töö esitamise tähtaeg on 6. detsember kell 2 Töölehel Coronavirus on andmed koroonaviirusesse nakatunute kohta erinevates riikides seisuga 2 1. Koostag

Ärilogistika
thumbnail
12
doc

Müügikorraldus – Teenindus-ja müügioskuste süvendamine

AS Pere. Kogu toodang kannab ühtset kaubamärki PERE. Lisaks kuuluvad AS Pere kontserni toidlustusettevõtted Tartu Ülikooli Kohvik, Pärnu Kuursaal, õllerestoran Place, Püssirohukelder ning müügipunktid (Leiko-1, Leiko-2, Pagarikiosk). Leikod on müügipunktid Tartu kesklinnas, bussijaama kõrval, Linnaturu piirkonnas, mis müüvad peaaegu kõikki AS Pere poolt pakutavaidtooteid. Lisaks veel välismaiseid komme, küpsiseid, jookidest - A.Le. Coq ja Coca ­ Cola tooted. Pakutakse veel kohvi teenust ning suvisel ajal väike valik Premia jäätiseid. 2.1 Pakutavad tooted Ettevõte, kus käisin praktikal tegeleb suuremalt jaolt AS Pere toodangute müümisega. Toodete sortiment on igapäevasest tööst välja kujunenud, kuna tarbijate nõudlus osade toodangute suhtes on suurem kui mõne tundmatu toote suhtes, seega vahelduseks hooajati tulevad müüki kaubad, mis pole pikaajaliselt müügis olnud, et pakkuda tarbijatele vaheldust.

Müügiõpetus ja kaubandusõigus
thumbnail
13
docx

Brasiilia referaat

õlusid on lahjemad ja kibedamad kui saksa, taani või inglise õlud. Tuntumad margid on Brahma, Antartica, Bavaria ja Skol. Sissetoodud õludest on saada Carlsberg, Stella Artois, Guiness, Miller, Budweiser jm. Õlut võib tellida nii vaadi- kui ka pudeliõlut. Vaadiõlu puhul täidetakse laual tühjaks jäänud klaasid uuesti ja uuesti, kuni ettekandjat peatada. Kuumal päeval rannas olles, on sobilik jook kookosevesi, ehk agua de coco. Kui soovite osta coca-colat, siis küsige cocat, kuna cola tähenadb liimi. Guarana on karboniseeritud jook, mis on tehtud guarana marjadest. Suuremad margid on Antartica, Kuat ja Brahma. Väga populaarsed Brasiilias on ka mahlad. Mahlabaare on pea igal nurgal. Açai ­ mis on valmistatud Amazonase puuviljast, on maitsev ja toitev, on neist kõige kuulsam. Tavaliselt segatakse teda veel guarana pulbri ja toore vutimunaga, mõnikord banaaniga. Tavaliselt serveeritakse teda külmalt, pehme jääga. ELEKTER

Geograafia




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun