Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Coachingu tutvustus (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist

Vasakule Paremale
Coachingu tutvustus #1 Coachingu tutvustus #2 Coachingu tutvustus #3 Coachingu tutvustus #4 Coachingu tutvustus #5 Coachingu tutvustus #6 Coachingu tutvustus #7 Coachingu tutvustus #8 Coachingu tutvustus #9 Coachingu tutvustus #10 Coachingu tutvustus #11 Coachingu tutvustus #12 Coachingu tutvustus #13 Coachingu tutvustus #14
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 14 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2019-05-20 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 6 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor richard154 Õppematerjali autor
Tegemist on juhtimise aine käigus tehtud referaadiga. Referaadi teemaks on coaching.
Töö jaguneb neljaks peatükiks ja kaheteistkümneks alapeatükiks. Esimeses osas seletatakse coaching’u mõiste lahti ja kirjeldatakse, kuidas jõudis coaching ärivaldkonda spordist. Lühidalt öeldes on coaching juhtimisstiil, mille eesmärk on küsimusi esitades, panna klient oma situatsiooni üle juurdlema ja sedasi jõuda lõpuks lahenduseni. Coaching jõudis ärisse tennisest, kui 1970. aasta kirjutas tennisist ja treener Tim Gallway raamatu, kuidas areneb sportlane kõige paremini – tuleb õpetada mängijat ise treenima. Varsti saadigi aru, et coaching’ut saab kasutada ka edukalt väljaspool sporti, sealhulgas äris.
Teises peatükis seletatakse täpsemalt lahti, milline on coaching’u dialoog juhi ja treenitava vahel. Enamasti toimub coaching’u sessioon GROW mudeli järgi, selle lahti seletamine toimub teise peatüki esimeses alapeatükis. Veel räägitakse selles peatükis kahest coaching’u dialoogi tähtsast osast – kuulamine ja mõjukate küsimuste küsimine. Õige kuulamisega saab coach informatsiooni kõikjalt, näeb, kuuleb, tajub. Ta tajub hästi töötaja emotsioone, kehakeelt. See kõik viib juhi õigete küsimuste küsimiseni. Küsimused peavad olema vastatavad pika vastusega, mitte ainult ‘’jah’’ või ‘’ei’’.
Kolmandas peatükis seletatakse, millistel juhtudel peaks ettevõttes kaasama professionaalse coach’i ja mida peaks juhina tegema, et töötaja jaoks oleks coaching kõige efektiivsem. Näiteks, mida peaks juht tegema, kui töötaja ei võta juhi nõuandeid ja juhendamist tõsiselt või kuidas tegeleda alluvaga, kellel on juhiga lähedane suhe.
Neljandas peatükis on coaching’u ja mentorluse võrdlus. Nende peamine erinevus on see, et mentor annab soovitusi, kuidas toimida ja jagab omapoolseid selgitusi ja kogemusi, aga coaching’us juht soovitusi anda ei tohi ja klient jõuab lahenduseni iseseisvamalt. Muidugi on neil kahel veel erinevusi ja nende kohta saabki lugeda täpsemalt neljandast peatükist.

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
20
pdf

JUHTIMINE JA EESTVEDAMINE-kordamisküsi mused

24. Millised tegurid mõjutavad liidri tegevuse efektiivsust lähtuvalt Situatsiooniliste teooriate põhimõttest? Liidristiili efektiivsust mõjutavad: • ülesande (projekti) olemus: selle liik, komplekssus, tehnoloogia, maht; • otsese juhi liidristiilid; • rühmanormid; • kontrolli ulatus; • Välised ohud ja surve; • organisatsioonikultuur. 25. Mida nimetatakse coachinguks? Verb „coach“- juhendama, treenima, suunavaid vihjeid andma, vajaliku informatsiooniga varustama. Coaching on dialoog coachi ja kliendi vahel, mis põhineb usaldusel ning koostööl. Coaching on vestlus, milles järgitakse kindlat reeglistikku, et toetada inimesi iseenda õppimise ja muutuste elluviimise eest vastutuse võtmisel. inspireeriv ja loominguline partnerlus, mis toetab inimese isiklikku ja/või ametialast kasvu ning toimetulekut muutustega. 26. Selgitage organisatsiooni juhtimises kasutatava coachingu sisu.

Juhtimine ja eestvedamine
thumbnail
9
docx

Koolituskorraldus organisatsioonis

ja prof tegevuse aegsed (tasemeõpe ning tkoolitus) Töötajate koolitamise meetodid Meetodi valik sõltub koolituse eesmärgist ehk eeldab koolituse eesmärgi sõnastamist ja alles seejärel sobiva koolitusmeetodi väljaselgitamist. Meetodite grupeerimiseks mitmeid jaotusaluseid iseseisev õpe ­ eeliseks individuaalsete vajadustega arvestamine, samas võib motivats. muutuda probleemiks paaristöö ­ oluline vastastikune sobivus Coaching, mentorlus, supervisioon grupis õpe ­ peamine eelis võimalus õppida üksteise kogemustest Avalikud koolitused, tellimus- ja sisekoolitused, konverentsidel osalemine Koolitusmeetodid Klassikoolitus ­ koolitus spetsiaalsetes ruumides, kus on võimalik koolitada arvukat kuulajaskonda. Klassikoolitusel kasutatakse loenguid, seminare, praktikume jm aktiivset suhtlust võimaldavaid auditoorseid õppevorme. Juhtumid, rollimängud, ajurünnak - simuleeritakse

Organisatsiooni juhtimine
thumbnail
4
docx

JUHTIMINE KONTROLLTÖÖ NR 1

põhimõttest? Ülesande (projekti) olemus: selle liik, komplekssus, tehnoloogia, maht; otsese juhi liidristiilid; rühmanormid; kontrolli ulatus; Välised ohud ja surve; organisatsioonikultuur; Juhi liidristiili sobivusest oma alluvatega suhtlemisel; Olukorra kontrollitavusest; Sellest, mil määral mõjutab olukord liidrit. 39. Mida nimetatakse coachinguks? Coaching on juhendamine, mis põhineb juhi ja alluvate vastastikusel koostööl. Coaching päästab valla inimese sisemise jõu ja inimene suudab tänu sellele toimida parimal võimalikul viisil. Coachingu mõte on olla abiks positiivsete muutuste saavutamiseks antud isikule kõige efektiivsemal viisil ja aidata tal anda endast maksimum. Selgitage organisatsiooni juhtimises kasutava coaching sisu. Coachimise käigus juhi küsimustele vastates saab alluv teadlikuks ülesande igast aspektist ja tegevuest, mida ülesande täitmiseks vaja.

Ärijuhtimine
thumbnail
10
docx

TMO0010 JUHTIMINE KORDAMISEKS – KONTROLLTÖÖ nr 1

teooriate põhimõttest? Liidristiili efektiivsust mojutavad: · ulesande olemus: selle liik, komplekssus, tehnoloogia, maht; · otsese juhi liidristiilid; · ruhmanormid; · kontrolli ulatus; · valisohud ja ­surve; · organisatsioonikultuur. 40. Mida nimetatakse coachinguks? Coachingu moiste parineb spordist, paastab valla inimese sisemise jou ja inimene suudab tanu sellele toimida parimal voimalikul viisil. 41. Selgitage organisatsiooni juhtimises kasutatava coachingu sisu. * Juhendamine on esmajoones luhiajaline sekkumine eesmargiga parendada töösooritusi voi on suunatud mingi kindla kompetentsi arendamiseks 42. Millised on tulemusliku coachi eeldused? Nimetage mõned Eesti tuntud coachid. Emotsionaalne intelligentsus. · Inimene, kes on huvitatud umbritsevast maailmast. · On vaga aus ja eetiline. · Hoolib teistest inimestest · Tunneb oma voimete piire

Haldusjuhtimine
thumbnail
17
docx

Juhtimine - KT2 vastused

otsese juhi liidristiilid; rühmanormid; kontrolli ulatus; välised ohud ja surve; organisatsioonikultuur; juhi liidristiili sobivus oma alluvatega suhtlemisel; olukorra kontrollitavus; sellest, mil määral mõjutab olukord liidrit. 32. Mida nimetatakse coachinguks? Coaching on eesmärkide seadmise ja muutuste toetamise vahend, mille eesmärgid seab coachi toel näiteks meeskond või inimene ise. Sind aidatakse, mitte ei õpetata. Coaching päästab valla sisemise jõu ja inimene suudab tänu sellele toimida parimal võimalikul viisil. 33. Selgitage organisatsiooni juhtimises kasutatava coachingu sisu. · Coachimise käigus juhi küsimustele vastates saab alluv teadlikuks ülesande igast aspektist ja tegevusest, mida ülesande täitmiseks vaja. · Coachiv juht saab alluva vastuseid kuulates aimu mitte ainuüksi tegevusplaanist, vaid kaselleni viinud mõttekäigust.

Juhtimine
thumbnail
11
docx

TMO0010 JUHTIMINE KORDAMISEKS – KONTROLLTÖÖ nr 1

isiklikku potentsiaali ning seda maksimaalselt rakendama. Kootsimine (Coaching) keskendub tulevikule. Oluline on jõuda protsessis konkreetsete tegevuskavadeni, mis aitavad püstitatud eesmärke ellu viia. On olemas palju erinevaid kootsingu (coaching'u)-teenuseid, näiteks äri-, juhtimis-, karjääri-, edu-, stressi-, pere-, tervise- ja heaolu- kootsing (coaching). 41. Selgitage organisatsiooni juhtimises kasutatava coachingu sisu. Coachingu ehk juhendamise üldine eesmärk on pakkuda abi ja toetust inimestele,kelle soov on enda pidev arendamine, et tulla toime üha kasvavas konkurentsis ja üldise maailm arengusurves. Coach on koostööpartner, kes töötab koos juhendatavatega, et aidata saavutada eesmärke, lahendada probleeme, õppida ja arendada. Coachingu mõte on olla katalüsaatoriks positiivsete muutuste

Juhtimine
thumbnail
11
docx

JUHTIMINE KORDAMISEKS

Rühmaliikmed arendavad end ise ja kannavad hoolt oma motivatsiooni eest. Liidri roll on minimaalne. 37. Selgitage Blake ja Moutoni Juhtimise võrkmudeli toimimise põhimõtet. 38. Selgitage eesvedamise Situatsiooniliste teooriate toimimise põhimõtet. 39. Millised tegurid mõjutavad liidri tegevuse efektiivsust lähtuvalt Situatsiooniliste teooriate põhimõttest? 40. Mida nimetatakse coachinguks? 2. Coahingu selgitus ­ · Coachingu mõiste pärineb spordist · Coaching päästab valla inimese sisemise jõu ja inimene suudab tänu sellele toimida parimal võimalikul viisil. · Küsimus on õppida aitamises, mitte õpetamises. Mõistelise selguse saamiseks erinevate autorite definitsioonid: · Juhendamine on esmajoones lühiajaline sekkumine eesmärgiga parendada töösooritusi või on suunatud mingi kindla kompetentsi arendamiseks (Clutterbuck, 2003) · Juhendamine on vestlus- aga väga spetsiifiline vestlus (Vickers jt 2005),

Juhtimine
thumbnail
12
docx

II KT JUHTIMINE KORDAMISEKS

3) sellest, mil määral mõjutab olukord liidrit 31. Millised tegurid mõjutavad liidri tegevuse efektiivsust lähtuvalt Situatsiooniliste teooriate põhimõttest? Liidristiili efektiivsust mõjutavad: Ülesande olemus (komplekssus, tehnoloogia, maht), Liidristiil, rühmanormid, kontrolli ulatus, välised ohud ja surve, organisatsioonikultuur. 32. Mida nimetatakse coachinguks? Sind aidatakse, mitte ei õpetata. Coaching suunab ja virgutab inimest ise asjadega toime tulema. See on juhendamine eesmärgiga parendada töösooritusi või on suunatud mingi kindla kompetentsi arendamiseks 33. Selgitage organisatsiooni juhtimises kasutatava coachingu sisu. Juhendamise üldine eesmärk on pakkuda abi ja toetust inimestele, kelle soov on enda pidev arendamine, et tulla toime üha kasvavas konkurentsis. Selleks on vaja: arendada oma oskusi, parandada töösooritust, mingi kindla

Majandus




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun