Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Brändi juhtimine eksam konspekt (1)

5 VÄGA HEA
Punktid
Vasakule Paremale
Brändi juhtimine eksam konspekt #1 Brändi juhtimine eksam konspekt #2 Brändi juhtimine eksam konspekt #3 Brändi juhtimine eksam konspekt #4 Brändi juhtimine eksam konspekt #5 Brändi juhtimine eksam konspekt #6 Brändi juhtimine eksam konspekt #7 Brändi juhtimine eksam konspekt #8 Brändi juhtimine eksam konspekt #9 Brändi juhtimine eksam konspekt #10 Brändi juhtimine eksam konspekt #11 Brändi juhtimine eksam konspekt #12 Brändi juhtimine eksam konspekt #13 Brändi juhtimine eksam konspekt #14
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 14 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-09-26 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 138 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor mlp22 Õppematerjali autor
Brändi juhtimine eksam konspekt

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
6
docx

BRÄND

BRÄND Tooted on need, mida ettevõte valmistab, brändid on ned, mida tarbija ostab. Väidetavalt luuakse maailmas iga päev 10 000 brändi. Bränd on nime, sõna, pildi ja disaini ühendus, mis identsifeerib kauba ja eristab seda konkureeritavatsest kaupadest. Tähistab ka nn MARGITOODET. Omadused: Kaubal on objektiivsed omadused(kauba- disaini ja pakendikesksed, pmst need, mida saame mõõta, hinnata, katsuda) ning subjektiivsed omadused(psüühilises reaaluses ­ imidz, kujutlused, maine) Bränd on hea mitte emotsionaalsete ja mittematerjaalsete omaduste poolest. Koos moodustavad beed BRÄNDI kui margitoote omadused. Tunnused Brändi materiaalsed omadused: toode, selle pakend, hind Brändi mittemateriaalsed omadused: logo, pakendi kujundus, imago, personaalsus. St, jah, okei, sa saad kopeerida toodet, nt iga nutitelefoniga saab helistada, kuid selle imidz jms mittemateriaalsed omadused on just need, mida kopeerida ei saa. Bränd võib olla kui kollektiivne vahendatud kogemus

Reklaam
thumbnail
15
docx

ckospekt

IMIDZ Teataval määral lavastus Imidzi kujundamise aluseks on objektiivne reaalsus, kuid tegelikkust presenteeritakse valikuliselt e. näidatakse vaid seda osa tegelikkusest, mis näitajale pikas perspektiivis kasuks tuleb. Imidz/kuvand kui kujutlus- Kujutlus on tegelikkuse esemete ja nähtuste meelelis piltlik peegeldus, mis tekib varemtajutu otsese mõjuta meeleelundeile, kuid eeldab varasema kogemuse olemasolu. Maine juhtimine seisneb avalikkuse teavitamises (kommunikatsioonis) ettevõtte "sõnade, tegude ja põhimõtete" osas. Erinevad stiilid maine juhtimisel: · Riskivõtja, mainest ei hooli · Vigade parandaja st reaktiivne juhtimine · Peamine tähelepanu brändile, korporatiivne maine tagaplaanil · Maine juhtimine korporatiivsel tasandil, maine kui konkurentsieelis ja kohustus ühiskonna ning kogu tööstusharu ees (Nt. Pfizer http://www.pfizer.com/home/ ,

Reklaamipsühholoogia
thumbnail
24
docx

Reklaamiteooria konspekt

Imidž – saatja kommunikatiivne atribuut. Kujutlus – vastuvõtja tõlgendus. Leon Festinger’i kognitiivse dissonantsi teooria: Kognitiivne dissonants e tunnetuslik ebakõla on pingeseisund, mis tuleneb vastuoluliste tajude ja mõtete ühitamisest. Imidž vahendab kauba näol kujutlust suhtluspartnerist, kes on kauba taga ning see isik on kirjeldatav isiksuseomadustega e antropomorfne. BRÄND. Tooted on need, mida ettevõte toodab. Bränd on see, mida tarbija ostab. Nime, sõna, sümboli, pildi, disaini ühendus, mis identifitseerib kauba ning eristab selle teistest konkurentskaupadest. Brändi mõiste on kujunenud nn. mõistekobaraks, -kompleksiks, mis sisaldab mitmeid erinevaid tähendusi. Omadesed:  objektiivsed omadused (kauba- , disaini- ja pakendikesksed)  subjektiivsed omadused: avalik arvamus kauba kohta, maine ning imidž, kujutlused kaubast ja selle omadustest, mis moodustavad teatava

Reklaam
thumbnail
82
pdf

Interaktiivne Turundus - Rene Arvola - mõisted ja mudelid - kordamisküsimused

INTERAKTIIVNE TURUNDUS    Põhimõisted:   ● Vahetus, tehing (exchange, transaction)  Turundustegevusi ühendab vahetuskonseptsioon. Vahetuse tulemusel saadakse soovitud  toode teiselt subjektilt hüvituse vastu.  Sellist ostja ja müüja vahelist kokkulepet nimetatakse tehinguks.    Eristatakse nelja vahetuse vormi:  ­ Turu vahetus  ­ Suhte vahetus  ­ Ümber jagav vahetus  ­ Vastastikune vahetus    ● Turu vahetus (market exchange)  Lühiajalise orientatsiooniga ja omakasust motiveeritud.   Turu vahetus toimub sellele eelnenud ja sellele järgnevast vahetusest sõltumata.    ● Suhte vahetus (relationship exchange)  Pikaajaline orienteeritus.   Areneb poolte vahel, kes on huvitatud pikaajalise, toetava suhte loomisest.    ● Ümber jagav vahetus (redistribution)  Eksisteerib poolte vahel, kes töötavad kollektiivse üksusena.   Üksuse li

Turundus
thumbnail
29
odt

Kursuse konspekt

 Sotsiaalse turunduse kontseptsioon: 1.ühiskond 2. Tarbija ja ühiskonna vajadused ja soovid 3. 4P mudel, suhtekorraldus, ühiskondlik vastus 4. Kasum rahuolult ja eelistustelt  Väärtuspõhise turunduse kontseptsioon: 1.omanik, aktsionär 2.väärtuse loomine 3.turundus varade loomiseks ja juhtimiseks 4.tulevaste rahavoogude genereerimine ja tagamine Turunduse ülesanded lk 16 Otsesed: turu-uurimine, brändi juhtimine, reklaam, müük Kaudsed: allahindluse arvutamine, laovarude kontrollimine, tootearendus, müügijärgne teenindamine. Turunduse areng lk 18 1950ndad: massturundus, segmentimine 20-80% st väiksem osa tarbijatest annab suurema osa tulust, demograafilised näitajad 1960ndad: INA süsteem ehk ettevõtted vahetavad tooteid teenuseid ja infot üksteisega loovates suhetes. Segmentimisel psühhograafilised näitajad 1970ndad: teenuste osatähtsuse kasv, teenuste turunduse areng

Turundus
thumbnail
57
docx

Turundus - konspekt eksamiks

 Process - protsess 7P mudel:  Price - Hind  Product - Toode  Place - Turustus  Promotion - Toetus  People/personnel - töötajad  Process - protsess  Physical evidence - tõendus 4C mudel - keskendub tarbijale:  Klient, tarbija - customer, consumer  Kliendi kulu - customer cost  (Kasutus)mugavus, käepärasus - convenience  Suhtlus – communication 4D mudel:  Define – brändi olemuse defineerimine  Differentiate – toote selge ja tähendsulik eristumine  Deepen – brändi ja tarbija eesmärgiliste seoste pikaaegsem süvendamine  Defend – konkurentsi ja tarbijaeelistuste muutumisel positsiooni mõtestatud kaitsmine Maslow 2. Turunduse vajadus, turunduse juhtimine, turunduse kontseptsioonid, turunduse areng Turunduse vajadus:  Turundus stimuleerib nõudlust

Turundus
thumbnail
20
pdf

Turundus eksami kordamine

Toote elutsükli mudel lk 140 Tootel on oma elu, nagu kõigil elusorganismidel, mis algab sünniga, läbib teatud etappe ja lõpeb surmaga. Elutsükli kontseptsiooni saab kasutada turu, toote ning brändi arengu analüüsimiseks. Toote elutsükkel on aeg toote kavandamisest kuni toote lõppemiseni. Neli faasi. Osad autorid toovad välja enne juurutusfaasi veel arendusfaasi Tunnus Juurutus Kasv Küpsus Langus Turunduse- Turu loomine, Turu hõlvamine, eeliste Turuosa kaitsmine, Saagikoristus, rentaabluse

Turundus
thumbnail
24
docx

TURUNDUSE KONSPEKT

· Konsultatsioonid ja muud teenused nt kuidas juhtida, raamatupidamine, puhastusteenus · Hinda võrreldakse sisse ostetava teenuse ja selle vahel kui seda teeksid ära oma töötjad TOOTE KUJUNDAMINE Toote tasemed 1. Põhikasu ­ kasu, mida tarbija tahab või soovib saada nt ajalehel informatsioon, pesumasinal puhtad riided 2. Tegelik toode ­ käegakatsutav mida inimesed saavad osta, mida iseloomustavad kvaliteeditase, värvus, stiil, bränd ja pakend. Pesumasina puhul suuruse, võimsuse, värvi ja nime omandanud toode 3. Lisaväärtusega toode ­ lisaks tootele ja põhikasule pakutakse ka teenindust ja muid kasusid pesumasina puhul näiteks hooldus, kauba kohalevedu, järelmaks jne Toote kujundamisel tuleb ettevõttel kõigepealt tundma õppida oma tarbijaid ja nende vajadusi ning soove. Sellest lähtuvalt saab teada milline toode peaks olema.

Turundus




Meedia

Kommentaarid (1)

Panter129 profiilipilt
Panter129: Jah, kõik olemas, mis vaja
10:34 23-03-2017



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun