Plaanid puhkusele minna? Võta endale majutus AirBnb kaudu ja saad 37€ kontoraha Tee konto Sulge
Facebook Like

B-web: väärtusahel (0)

1 Hindamata
Punktid
 
Säutsu twitteris
Tallinna Tehnikaülikool
Informaatikainstituut


B-web: VÄÄRTUSAHEL
referaat õppeaines
Infosüsteemide arendusprotsess
IDU5681

Õppejõud: Enn Õunapuu
Autor: Anneli Kaldamäe (991476)
Õpperühm: LAP-81


Tallinn 2003

Sisukord


Sisukord 2
Sissejuhatus 3
Joonis 1. B-webi tüpoloogia 3
Väärtusahel 4
Joonis 2. Väärtusahel 4
Cisco 4
Väärtusahelate definitsioon 5
Kahte liiki väärtusahelad 5
Tooda-ja-turusta” loogika 5
Ateljee -tootmine 6
Väärtusahel kulgeb võrguajastul teisiti 6
Kliendi olulisus kasvab 7
Kasutatud kirjandus 8





Sissejuhatus


Business webe eristatakse vastavalt kahele peamisele mõõtmele: kontroll ja väärtuse integratsioon. Kontroll on seotud majandusega. Mõned b-webid on hierarhilised; neil on juht, kes kontrollib väärtuspakkumise sisu, hinnakujundust ja tehingute voolu. Teised b-webid organiseeruvad ise. Turg ja selle dünaamika defineerivad toodete ja teenuste väärtuse ja hinna. Mõned b-webid keskenduvad kõrgele väärtusintegratsioonile, mis tähendab, et nad korraldavad spetsiifilise toote või teenuse pakkumise tootmist (nt autod, arvutid , konsultatsiooniteenused) integreerides väärtuspakkumisi mitmetest allikatest. Väärtust võib defineerida kasuna, mida kasutaja saab tootelt või teenuselt. Teised b-webid keskenduvad valikule (madal väärtusintegratsioon); see tähendab terve hulga valikute tegemist ühe integreeritud lahenduse asemel.
Majanduslik kontroll ja väärtusintegratsioon defineerivad b-webi viie põhitüübi peamised iseloomulikud jooned: agoraa, agregatsioon , väärtusahel, liit ja kommertsteenuste võrk (Joonis 1).

Joonis 1. B-webi tüpoloogia

Tavaliselt on b-web äratuntav üksiku kindla tüübina. Samal ajal, nagu enamiku selliste mudelite puhul, segunevad igas reaalmaailma b-webis mitmete tüüpide omadused. Ettevõtte kujundamine tähendab konkurentsivõimelise b-webide kogu väljatöötamist, mis kasutab ära antud tüpoloogia mitmeid varjundeid.


Väärtusahel


Väärtusahela väärtuspakkumine on integreeritud toote või teenuse projekteerimine ja kujundamine, et see vastaks kliendivajaduste kindlale kogumile. Väärtusahela b-webis defineerib juhtfirma eesmärgid ja koordineerib erinevate osalejate väärtuspanuseid, kontrollides toote projekteerimist ja juhendades põhisammude tegemist, et tagada kõrgelt integreeritud väärtuspakkumine (Joonis 2).

Joonis 2. Väärtusahel


Toodang vastab kliendi tellimusele või turuvõimalustele – alates personaliseeritud
80% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
Vasakule Paremale
B-web-väärtusahel #1 B-web-väärtusahel #2 B-web-väärtusahel #3 B-web-väärtusahel #4 B-web-väärtusahel #5 B-web-väärtusahel #6 B-web-väärtusahel #7 B-web-väärtusahel #8
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 8 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2007-12-06 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 48 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Rain Ungert Õppematerjali autor

Lisainfo

Referaat õppeaines Infosüsteemide arendusprotsessis.
väärtusahel , b-web tüpoloogia , cisco

Mõisted


Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri


Sarnased materjalid

3
odt
Tarne-ja väärtusahel
1072
pdf
Logistika õpik
73
docx
Sissejuhatus strateegilisse juhtimisse
52
docx
Sissejuhatus infosüsteemidesse kontrolltöö teooria
161
pdf
Juhtimise alused
15
docx
Ostujuhtimise põhikursus
56
doc
Logistika konspekt
10
doc
Turundus juhtimine



Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !
Pole kasutajat?

Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun