Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Automaatkäigukast - automaatkäigukastide liigid, mehaanika, enesediagnoos (2)

5 VÄGA HEA
Punktid
Vasakule Paremale
Automaatkäigukast - automaatkäigukastide liigid-mehaanika-enesediagnoos #1 Automaatkäigukast - automaatkäigukastide liigid-mehaanika-enesediagnoos #2 Automaatkäigukast - automaatkäigukastide liigid-mehaanika-enesediagnoos #3 Automaatkäigukast - automaatkäigukastide liigid-mehaanika-enesediagnoos #4 Automaatkäigukast - automaatkäigukastide liigid-mehaanika-enesediagnoos #5 Automaatkäigukast - automaatkäigukastide liigid-mehaanika-enesediagnoos #6 Automaatkäigukast - automaatkäigukastide liigid-mehaanika-enesediagnoos #7 Automaatkäigukast - automaatkäigukastide liigid-mehaanika-enesediagnoos #8 Automaatkäigukast - automaatkäigukastide liigid-mehaanika-enesediagnoos #9 Automaatkäigukast - automaatkäigukastide liigid-mehaanika-enesediagnoos #10 Automaatkäigukast - automaatkäigukastide liigid-mehaanika-enesediagnoos #11 Automaatkäigukast - automaatkäigukastide liigid-mehaanika-enesediagnoos #12 Automaatkäigukast - automaatkäigukastide liigid-mehaanika-enesediagnoos #13 Automaatkäigukast - automaatkäigukastide liigid-mehaanika-enesediagnoos #14 Automaatkäigukast - automaatkäigukastide liigid-mehaanika-enesediagnoos #15 Automaatkäigukast - automaatkäigukastide liigid-mehaanika-enesediagnoos #16 Automaatkäigukast - automaatkäigukastide liigid-mehaanika-enesediagnoos #17 Automaatkäigukast - automaatkäigukastide liigid-mehaanika-enesediagnoos #18 Automaatkäigukast - automaatkäigukastide liigid-mehaanika-enesediagnoos #19 Automaatkäigukast - automaatkäigukastide liigid-mehaanika-enesediagnoos #20 Automaatkäigukast - automaatkäigukastide liigid-mehaanika-enesediagnoos #21 Automaatkäigukast - automaatkäigukastide liigid-mehaanika-enesediagnoos #22 Automaatkäigukast - automaatkäigukastide liigid-mehaanika-enesediagnoos #23
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 23 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2011-10-20 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 209 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 2 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Alvar Müür Õppematerjali autor
Automaatkäigukastide liigid, mehaanika, enesediagnoos, ja kõik võimalik info automaatkäigukastide kohta.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
19
pdf

Automaatkäigukastid

ProDiags Automaatkäigukastid Arvutiprogrammi ülesanded Õpetaja variant http://open.forms.fi/hmv-edu http://www.hmv-systems.fi 2 1. Üldist Automaatkäigukastide liigid Automaatkäigukastid muudavad ülekandearvu ehk käike, nagu nimigi ütleb, automaatselt, ilma autojuhi sekkumiseta. Tänapäeva automaatkäigukaste võib jaotada kolme rühma: · astmeteta ehk CVT variaatorkastid · elektromehaanilise käiguvahetusega käigukastid · hüdraulilise käiguvahetusega ja planetaarülekandega käigukastid Automaatkäigukastide eeliseks on nende kasutamise mugavus ja suurem sõiduohutus. Autojuht väsib vähem ja ülekandearv muutub koos sõidutingimustega.

Aktiivsed ja passiivsed turvavarustused
thumbnail
11
docx

Automaatkäigukastid - 2011 A3

Põltsamaa Ametikool Automaatkäigukastid A3 Sami Laasi Kaarlimõisa 2011 Sisukord Sissejuhatus..................................................................................3 1. Automaatkäigukastide liigid...........................................................3 2. Mehaanika...............................................................................5 3. Hüdraulika...............................................................................9 Sissejuhatus Automaatkäigukastide liigid Automaatkäigukastid muudavad ülekandearvu ehk käike, nagu nimigi ütleb, automaatselt, ilma autojuhi sekkumiseta. Tänapäeva automaatkäigukaste võib jaotada kolme rühma:

Auto õpetus
thumbnail
4
doc

Automaakäigukast

Ülevaade automaatkäigukastidest Automaatkäigukastid muudavad ülekandearvu ehk käike, nagu nimigi ütleb, automaatselt, ilma autojuhi sekkumiseta. Tänapäeva automaatkäigukaste võib jaotada kolme rühma: A) astmeteta, ehk CVT variaatorkastid, B) elektrimehaanilise käiguvahetusega käigukastid C) hüdroaulise käiguvahetuse ja planetaarülekannetega käigukastid. CVT variaatorkastidel (Continuously variable transmission) muutub ümber sujuvalt ja lisaks sõidumugavuse suurenemisel võimaldab selline ülekanne mootoril töötada veelgi optimaalsemal ja ökonoomsemal pöörlemissagedusel. Mootor ja variaatorkast on omavahel ühendatud kas mitmekettalise siduri või hüdrotrab vahendusel. Ülekandearvu muutmine toimub variaatoriga, elektroonilise juhtploki poolt juhtava hüdrosõime vahendusel. Sõidusuuna muutmine toimub planetaarülekande vahendusel.

Auto õpetus
thumbnail
4
docx

Automaatkäigukastide hooldus ja rikkeotsing

parameetrite mõjutusi. Peale parameetrite sobitamist tuleb sõidukatsetel veenduda selle õnnestumises. Hooldus ja rikkeotsing Kliendi kirjeldus- kontrollsõit- üldkontrollimised- rikkekoodide lugemine- käiguvalitsa töötamise kontrollimine- ühelepoole- lülitusaeg- kontrollkatse ja teiselepoole- diagnoosipistikust saadav info- rikkeotsing mõõtmistega- signaalide näidised. Elektrooniliselt juhitavate automaatkäigukastide häiree põhjustajad võib jaotada kolme rühma: mootori, käigukasti mehaanika ja elektroonika rikked. Rikkeotsingut on otstarbekas alustada üldistest kontrollimistest ja siis liikuda kindla süsteemi järgi edasi. Rikkekoodid Rikkeotsingul tuleb alustada alati kontrollida rkkekoodide olemasolu. Kui on palju rikkekoode, tuleb need ülesse kirjutada ja mälust kustutada. Seejärel teha kontrollsõit ja vaadata, milline rikkekood salvestub esimesena

Autode hooldus
thumbnail
3
rtf

Automaatkäigukast

Juhtrõhk võib olla võetud läbi drosseli töörõhukanalist, nagu kõrvaloleval joonisel, või siis toodud eraldi kanaliga, läbi rõhuregulaatori, otse pumbast. Automaatkäigukastide õlid Automaatkäigukastide töötingimused erinevad suuresti muudest jõuülekannete ja mootorite töötingimustest, mistõttu ka nende õlidele esitatakse eri tingimusi. Automaatkäigukastideõlidel sellist ühtset klassifikatsiooni, nagu on mootoritel ja muudel jõülekannetel, API ja SAE, ei ole. Automaatkäigukastide valmistajad esitavad õlidele ja hooldevälpadele omad nõudmised mida tuleb rangeöt täita kogu ekspluatatsiooni jooksul. Loomulikult on lubatud õlide tihedam vahetamine, eriti juhtudel, kui auto veab haagist või töötab rasketes tingimustes. Käiguvalitsa asend Käiguvalitsa asendi määramiseks kasutatakse hoovastikule kinnitatud kolmest või neljast mikrolülitist koosnevat asendindurit. Juhul kui lüliti on avatud signaalipinge 5V, mis vastab kahendsüsteemis arvule 1

Auto õpetus
thumbnail
6
docx

Automaat käigukast

Põltsamaa Ametikool Automaat käigukast A4 Mauno Piho Kaarlimõisa 2010 1. Ülevaade automaat käigukastidest Automaatkäigukastid muudavad ülekandearvu ehk käike, nagu nimigi ütleb, automaatselt, ilma autojuhi sekkumiseta. Tänapäeva automaatkäigukaste võib jaotada kolme rühma: a) astmeteta, ehk CVT variaatorkastid; b) elektromehaanilise käiguvahetusega käigukastid; c) hüdraulilise käiguvahetuse ja planetaarülekannetega käigukastid.

Auto õpetus
thumbnail
21
pdf

Automaatkäigukasti planetaarülekanne

Tp i2 = 1 + Tkr Kolmanda käigu ülekandearv: i3 = 1,0 Tkr Tagasikäigu ülekandearv: itag = Tp Nagu juba öeldud, on planetaarreduktoris vähemalt kaks planetaarülekannet ja siis on tegemist kolmekäigulise käigukastiga: kaks aeglustavat käiku ( I ja II käik), otseülekanne ja tagasikäik. Kiirendavate käikude (IV ja V käik) saamiseks lisatakse planetaarreduktorile veel üks planetaarülekanne. Automaatkäigukastide tormilise arengu perioodil, s.o 1970. ­ 1980. aastatel, olid väga levinenud nn Simpsoni planetaarreduktorid, kus kasutati kahte ühesuguste parameetritega tavalist planetaarülekannet. Selline lahendus ongi võetud aluseks ülaltoodud ülekandearvude arvutusvalemites ning ka hilisemas planetaarreduktori ehituse ja töötamise selgituses. Simpsoni planetaarreduktori eelisteks loetakse tema lihtsamat konstruktsiooni ja ühesuguseid detaile hammasülekannetes

Auto õpetus
thumbnail
13
docx

Omadiagnoosisüsteem

Ehitus ja tööpõhimõte- Jahutusvedeliku temperatuuri mõõtmiseks kasutatakse termistore (takisteid, mille takistus sõltub oluliselt temperatuurist). Tavaliselt kasutatakse NTC (Negative Temperature Coefficient) termistore, mille takistus temperatuuri suurenedes väheneb. Termistore saab toitepinge tavaliselt läbi juhtplokis oleva lisatakisti. Termistori klemmipinge ongi temperatuuri signaaliks. Joonis 1. Jahutusvedeliku temperatuuriandur Diagnostika- Enesediagnoos kontrollib saadud signaali loogilisust. Temperatuuri mõõtepiirkonnaks on tavaliselt määratud -45..140 C (Signaalpinge vastavalt 4,8... 0,2 V). Juhul kui signaal on väljaspool määratud mõõtepiirkonda, loeb juhtplokk selle rikkeks. Rikkekoodid- P0115 Mootori jahutusvedeliku temperatuurianduri vooluahel See rikkekood rikke olemust täpselt ei määratle. See ainult näitab, et rike on temperatuuri vooluahelas. Näiteks kui valmistaja määrab signaali piirideks -45... 140 C, siis selle

Auto õpetus




Meedia

Kommentaarid (2)

siim94 profiilipilt
siim94: väga põhjalik, aitas päris palju.
00:43 25-04-2012
asson profiilipilt
Andres Asson: tänan väga !
11:50 15-12-2011



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun