Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Automaatkastid (2)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mitmes osast koosneb planetaarlekanne?

Lõik failist

A.K.K on auto �ks mugavamaid ja ohutumaid tegureid tagav seade. Vabastab juhi linnaliikluses kohustustest ja suurendab juhi t� helepanu liikluses . AKK maksab rohkem, ehituselt keerulisem, hooldus ja remont on kallim. Kiiresti kuluvad sidur ja pidur . Remondil n�uab AKK head t��meest. Kulub ligi 10% rohkem k�tet. Sest kulutab rohkem mootori v�imsust. S�iduautode AKK-d jagunevad s�ltuvalt mootori paigutusest,risti ja pikki . T��p�him�ttelt on need kastid �hesugused,kuid risti asetusega AKK-del on k�igukastis pea� lekanne . AKK l�litatakse k�ike sisse s�idu ajal automaatselt. K� ikude muutus muutub vastavalt gaasipedaali asendile,auto liikumis kiirusele .AKK-l on �ks tagasi k�ik, ja �ks parkimis k�ik, Siduri asemel kasutatakse h�drotrafot, ja k�igukast t��tab kahel planetaar �lekandel, Kogu AKK t��tab juhtblokil. A esiveoga B tagaveoga 1.mootor,2. veov�ll3.automaatkast4.kardaan�lekanne5.pea�lekanne AKK 4HP20 1soojusvaheti, pidurid ,sidurid, vahev �llisuurem hammasratas ,parkimislukusti hammakas, differ ,h�drotrafo k�iguvalitsa asend. 3N71D AKK pikki asetusega k�igkast ja selle ehitus. 1h�dros�steemi �li pump 2reaktori vabajooksu sidur 3.reakor 4.turbiin ratas. 5 pumpratas 6.esimene sidur 7. lintpidur 8. tagumine sidur 9. esimene planetaar �lekanne 10.tagumine planetaar �lekanne. 11.tagumiseplanetaar�lekande kaasavedaja 12. mitmekettaline pidur 13. vabajooksusidur 14.parkimislukusti 15. veetavv�ll 16. tagumine kroom hammasratas 17. � hine p� ikese hammasratas 18. satelliithammakas 19.esimese planetaar�lekande kaasavedaja 20. esimese planetaar�lekande kroomhammasratas 21. vedavv�ll (on � henduses turbiin rattaga ) Mitmes osast koosneb planetaar�lekanne? 1 kroomhammasratas 2 kaasavedaja 3 satelliidid 4 p� ikese hammakas 5 pidur v�i sidur Esiveoga AKK, A H�DROTRAFO 1.vedavv�ll 2.h�drotrafo kest(pumpratas kinnitub hooratta k�lge) 3.h�dros�st. �lipump B. ASTMELINE PLANETAAR�LEKANNE 4.pidur (F3) 5.1.planetaar�lekande vedavhammakas(p�ikese) 6. h�droblokk 7.lintpidur(F2) 8. ketaspidur 9. mitmekettaline sidur (E2) 10.mitmekettaline sidur (E1) 11.p��rlemissadeguseandur 12. planetaar�lekanne (esimene) 13. planetaar�lekanne(tagumine) 14.vahev�ll. 15.hammasratas C DIFFERENTSIAAL 16. differ(pea�lekanne) 17.spidoka ajam 18.veetavv�ll � hekordne planetaar�lekanne kroomhammakas sattelliithammakas p�ikese hammakas kaasavedaja Olenevalt sellest,milline hammakas muudetakse vedavaks,milline veetavaks,milline blokeeritakse, on v� imalik saada erinevaid �lekandeid. Ilma m�nda hammakat blokeerimata on p��rdemomendi edasikandmine v� imatu . Kahekordne planetaar�lekanne 1.kroonratas 2.kitsad sat. hammakad 3. laiad sat. hammakas 4.suur p�ikeseratas 5.v�ike p�ikeseratas 6.kaasavedaja Kroomrattaga on �henduses ainult suurema p�ikeseratta sattelliit. V�ikesele p�ikeserattale kantakse j�ud laiade satelliit ja kitsaste satelliit hammakate kaudu. VABAJOOKSUSIDUR A-rull-t��pi vabajooksusidur B-nukk-t��pi vabajooksusidur 1.v�lisv�ru 2. rumm Sidur. siduritrummel r�ngastihend kolb vedrud vedrude tugiplaat stopperr� ngad ketaste tugiplaat vedav ketas veetav ketas taldrikvedru surveklapi kuullaager siduri rumm Planetaar�lekandes kasutatakse mitmekettalisi �lis t��tavaid sidureid. Siduri olulisteks osadeks on kettad ,mis on kaetud h��rdkattega. Ketaste kokkusurutud asendis on sidur sissel�litatud. Siduri sissel�litamiseks antakse �lisurve siduri ja kolvi vahele,ning surveklapi kuul surutakse �lisurve

Vasakule Paremale
Automaatkastid #1 Automaatkastid #2 Automaatkastid #3 Automaatkastid #4 Automaatkastid #5 Automaatkastid #6 Automaatkastid #7 Automaatkastid #8
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 8 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2010-04-25 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 141 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 2 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor KristjanHaljand Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
21
pdf

Automaatkäigukasti planetaarülekanne

3. PLANETAARREDUKTOR Planetaarreduktor on automaatkäigukasti mehaaniline osa, mille kaudu muudetakse auto vedavatele ratastele antavat pöördemomenti. Planetaarreduktor paikneb automaatkäigukasti keres ja koosneb järgmistest osadest: 1) planetaarülekanded, mille kaudu muudetaksegi pöördemomenti (tavaliselt on neid planetaarreduktoris kaks või kolm); 2) sidurid, mille kaudu antakse pöördemoment edasi planetaarülekande üksikutele osadele; 3) pidurid, mille abil saab planetaarülekande üksikuid osasid kinni hoida; 4) vabajooksusidurid, mis võimaldavad planetaarülekande mõnel osal pöörelda ainult ühes suunas. 3.1. Planetaarülekanne Planetaarülekande eelisteks tavalise hammasülekande ees on suurema pöördemomendi ülekandmine väiksemate mõõtmete juures ning vedava ja veetava võlli samatelgsus. Pöördemomenti on võimalik muuta hammasülekannet lahutamata, mis teeb lihtsaks planetaarülekande automatiseerimi

Auto õpetus
thumbnail
59
pdf

Jõuülekanded konspekt

1 Sisukord: Autode jõuülekanded 4 Üldandmed 4 Jõuülekannete otstarve ja tüübid 4 Ülekande tüübid: 5 Mehaanilised jõuülekanded 8 Sidur 11 Üldandmed 11 Mehaaniline ajam 13 Hüdrauliline ajam 13 Sidurite tüüpskeeme 15 Väändevõnkesummutid 17 Mehaanilise või hüdroajamiga lamellsidurid 18 Mehaanilise ajami ja pneumo- või hüdrovõimendiga sidurid 24 Käigukastid, jaotuskastid ja käiguaeglustid 26 Üldandmed

Jõuülekanne
thumbnail
23
docx

Automaatkäigukast - automaatkäigukastide liigid, mehaanika, enesediagnoos

Põltsamaa Ametikool Automaatkäigukastid A3 Alvar Müür Kaarlimõisa 2010 1. Ülevaade automaatkäigukastidest 1.1Automaatkäigukastide liigid Automaatkäigukastid muudavad ülekandearvu ehk käike, nagu nimigi ütleb, automaatselt, ilma autojuhi sekkumiseta. Tänapäeva automaatkäigukaste võib jaotada kolme rühma: a) astmeteta, ehk CVT variaatorkastid; b) elektromehaanilise käiguvahetusega käigukastid; c) hüdraulilise käiguvahetuse ja planetaarülekannetega käigukastid. Automaatkäigukastide eeliseks on nende kasutamise mugavus ja suurem sõiduohutus. Autojuht väsib vähem ja ülekandearv muutub koos sõidutingimustega. Hüdrotrafo väldib mootori ja jõuülekande ülekoormamise. Automaatkäigukastide puuduseks võib pidada sidurite läbilibisemisest ja lisandunud elektrienergia vajadusest tingitud väikse

Auto õpetus
thumbnail
22
doc

Autod - Traktorid 1 eksamiküsimused koos vastustega

Autod-traktorid Kordamisküsimused - vastused TA ja EG II üliõpilastele 1. Autode ja traktorite arengust (1) lk. 3. 4000. aastat e.k. kivist ratta leiutamine, et veeretada seda. 2000. aastat e.k. vankri leiutamine. Umbes 1500. aastal Leonardo Da vinci Liikuvate masinate projekteerimine (eskiisprojektid). 1765. aastal James Watt ehitab aurumasina. N. J Cugnot ehitab kasutuskõlbliku aurusõiduki kandevõimega 4,5 t ja liikumiskiirusega 4km/h. 1885.-1886. aastal C. Benz ja G. Daimler sisepõlemismootoritega autode ehitamine. 19. sajandi lõpus autotööstus prantsusmaal, saksamaal, ameerikas ja suurbritannias. 20. sajandi alguses Hendri Ford rajas autode konveiertootmise. 1924. diiselmootori areng, 1936. aastal diiselsõiduauto, 1950. aastal gaasturbiinauto, 1959. aastal wankelmootoriga auto. Auto arenguperioodid: 1700 ­ 1860 jõuallikaks aurumasin või elektrimootor. 1860 ­ 1900 si

Autod-traktorid i
thumbnail
19
pdf

Automaatkäigukastid

ProDiags Automaatkäigukastid Arvutiprogrammi ülesanded Õpetaja variant http://open.forms.fi/hmv-edu http://www.hmv-systems.fi 2 1. Üldist Automaatkäigukastide liigid Automaatkäigukastid muudavad ülekandearvu ehk käike, nagu nimigi ütleb, automaatselt, ilma autojuhi sekkumiseta. Tänapäeva automaatkäigukaste võib jaotada kolme rühma: · astmeteta ehk CVT variaatorkastid · elektromehaanilise käiguvahetusega käigukastid · hüdraulilise käiguvahetusega ja planetaarülekandega käigukastid Automaatkäigukastide eeliseks on nende kasutamise mugavus ja suurem sõiduohutus. Autojuht väsib vähem ja ülekandearv muutub koos sõidutingimustega. Hüdrotrafo väldib mootori ja jõuülekande ülekoormamise. Automaatkäigukastide puuduseks võib pidada sidurite läbilibisemisest ja lisandunud elektrienergija vajadusest tingitud väiksemat kas

Aktiivsed ja passiivsed turvavarustused
thumbnail
181
doc

A.Palu mootorratta raamat

ARSENI PALU EHITUS, EKSPLUATATSIOON SÕIDUTEHNIKA «Valgus» · Tallinn 1976 6L2 P10 Retsenseerinud Uve Soodla Kääne kujundanud Bella G r o d i n s k i Raamatu esimeses osas kirjeldatakse meil enamlevi- nud mootorrataste, motorollerite ja mopeedide ehi- Eessõna tust ning töötamist. Teises osas käsitletakse kõigi nimetatud sõidukite hooldamist ja rikete otsimist- Mootorrattaid (motorollereid ja mopeede) käsutatakse kõrvaldamist Kolmandas osas antakse nõu õige ja peamiselt isiklike sõidukitena. Nad säästavad aega igapäe- ohutu sõidutehnika õppimiseks. vastel tarbekäikudel, võimaldavad huvitavalt veeta nädala- Raamat on mõeldud kõigile, kes tunnevad huvi

Füüsika



Kommentaarid (2)

jawarider2 profiilipilt
jawarider2: Jah see aitas mind aga hea oleks olnud kui mõni pildimaterjal ka oleks juures olnud.
16:03 10-03-2011
hcpiraaja profiilipilt
hcpiraaja: Parem kui mitte midagi!
23:46 19-04-2011



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun