Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist

Vasakule Paremale
Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #1 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #2 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #3 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #4 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #5 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #6 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #7 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #8 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #9 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #10 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #11 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #12 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #13 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #14 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #15 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #16 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #17 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #18 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #19 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #20 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #21 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #22 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #23 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #24 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #25 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #26 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #27 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #28 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #29 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #30 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #31 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #32 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #33 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #34 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #35 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #36 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #37 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #38 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #39 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #40 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #41 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #42 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #43 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #44 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #45 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #46 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #47 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #48 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #49 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #50 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #51 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #52 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #53 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #54 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #55 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #56 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #57 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #58 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #59 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #60 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #61 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #62 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #63 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #64 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #65 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #66 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #67 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #68 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #69 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #70 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #71 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #72 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #73 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #74 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #75 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #76 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #77 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #78 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #79 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #80 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #81 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #82 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #83 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #84 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #85 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #86 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #87 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #88 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #89 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #90 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #91 Autod-Traktorid I kordamisküsimused 2013-2014 #92
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 92 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2014-01-19 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 61 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Shaggyboy Õppematerjali autor
135 küsimust EMÜ Autod-Traktorid I aines

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
15
doc

Diisel

1. 4- ja 2-taktilise diiselmootori ringprotsessid, Kuna sisselaskeklapp (klapid) avaneb enne ÜSS-u , toimub Ülelaadimiseta (sundlaadimiseta ) mootorite täiteaste avaldub arvutuslik ja tegelik indikaatordiagramm. põlemiskambri läbipuhe ( nn. klappide ülekate ). valemiga SPM ringprotsesside arvestus. v = / ( - 1)* Pa / P0 * T0/Ta * 1/ (r+1) Erinevalt teoreetilistest ringprotsessidest saadakse tegelikus 2-TAKTILISE MOOTORI TEGELIK Kui mootor on ülelaadimisega (sundlaadimisega ),siis parameetrite sisepõlemismootoris soojust kütuse põletamisel kolvipealses INDIKAATORDIAGRAMM P0 ja T0 asemele pannakse ülelaadimise õhu pa

Abimehanismid
thumbnail
18
pdf

MOOTOR ja selle kasutamine

Antud materjal on koostatud, Veoautod, Enn Kullerkupp, õppematerjal, Tln, 2004 paberkandjal õppematerjali põhjal SISEPÕLEMISMOOTOR ja selle kasutamine Enamusel veoautodel on energiaallikaks diiselmootor. Diiselmootoris muundub soojusenergiast 30...42% kasulikuks tööks. See on eelis ottomootori ees, kus kasulikuks tööks muundub soojusenergiast 21...28%. Seega on diiselmootorite kütusekulu 25...35% väiksem, kui ottomootoritel. Diislikütus on võrreldes bensiiniga vähem tuleohtlik, kuid keskkonda saastab rohkem.. Diiselmootorite töötsükli iseärasuste tõttu esitatakse kõrgendatud nõuded mootori detailidele. Puudusteks diiselmootori juures toitesüsteemi seadmete keerukust ja suur töötlemistäpsus. Diiselmootori töötamisel kostev müra on reeglina tugevam kui ottomootoril ja käivitamine madalatel temperatuuridel on raskendatud. Diiselmootori abiseadmed: 1. Moo

Tehnoloogia
thumbnail
6
docx

Mootori ehitus

Mootor Olenevalt mootori ehitusest toimub see protsess kas ühe või kahe väntvõlli pöörde jooksul, kui ühe siis on tegemist 2 taktilise mootoriga, kui kahe siis 4taktilise. Taktiks nimetatakse töötsükli osa, mis toimub ühes äärmisest asendist teise. Kolvi äärmisi asendeid nimetatakse ülemiseks ja alumiseks surnudseisuks. 4taktilise mootori töötsükkel koosneb 4jast taktist. 1) Silindri täitmine põleva seguga, kolb liigub A.S.S-i väntvõlli poole väntvõll teeb pool pööret, silindri maht on kõige suurem see on sisselaske takt. 2) Kolb hakkab liikuma vastassuunas põleva segu silindrisse andmine lõppeb silindrisse jõudnud segu surutakse kokku kolb jõuab ülemisse surnud seisu, väntvõll on teinud järgmise poolpöörde silindri maht on kõige väiksem, seda nimetatakse surve taktiks. 3) Kokkusurutud põlev segu süüdatakse eletrisädemega kolb surutakse Ü.S.S alumisse

Auto õpetus
thumbnail
13
doc

Auto mootor

Põltsamaa Ametikool Mootor A1 Margo Pukki Kaarlimõisa 2008 1.Mootori ehitus 1. Väntmehhanism 1.1 Ülesanne? 1.2 Ehitus?(Põhiosad) 1.3 Tööpõhimõte? Väntmehhanism- muudab kütuse põlemisel tekkinud gaaside rõhu (edaspidi-indikaatorrõhk pi) kolvi edasi-tagasi liikumise abil väntvõlli pöörlevaks liikumiseks. Tema osad on: plokikaas, silinder, kolb koos rõngaste ja sõrmega, keps ja väntvõll. Vänt-kepsmehhanism koosneb järgmistest osadest: a) kolb (piston); b) kolvirõngas (piston-ring); c) kolvisõrm (wristpin); d) keps (connecting rod) ja selle laagrid; e) väntvõll (crankshaft) ja selle laagrid; f) hooratas. 1. Kolb Kolvi funktsioonid on a) kanda põlemisgaaside poolt tekitatud jõud üle kepsule, b) töötada koos kepsuga ja tagada silindris selle liikumisteekond, c) oma konstruktsiooni ja lisaelementidega tihendada mootori põlemiskambrit ja eristada see karterist, d) üle

Auto õpetus
thumbnail
22
odt

Automootor

Põltsamaa Ametikool Automootor A1 MARTIN KIM Kaarlimõisa 2009 Sisukord 1. Automootorite liigitus 3 2. Mootori töötsükkel 5 3. Vänt ­ kepsmehhanism 8 4. Gaasijaotussüsteemid 11 5. Õlitussüsteemid 12 2 1. Automootorite liigitus Sisepõlemismootorid Sisepõlemismootorites toimub kütuse ja õhu segamisel saadud põlevsegu põlemisel tekkivate gaaside kiire paisumise tagajärjel silindris tekkiva rõhu energia muutmine mehhaaniliseks energiaks. 1.1 Kütuse liigid · Bensiin · Diisel · Gaas · Tahke · Bio · Elekter · Hübriidajam - gaas + elekter või bensiin + elekter 1.2 Mootori litraaz · 1.1 · 1.2 · 1.4 · 1.5 · 1.6 · 1.8 · 1.9 · 2.0 · 2.2 · 2.4 · 2.5 · 2.8 · 3.0 1.3 Võimsus · 45kW · 55kW · 75kw 3 · 85k

Auto õpetus
thumbnail
20
doc

Automootor

1. Automootorite liigitus Sisepõlemismootorid Sisepõlemismootorites toimub kütuse ja õhu segamisel saadud põlevsegu põlemisel tekkivate gaaside kiire paisumise tagajärjel silindris tekkiva rõhu energia muutmine mehhaaniliseks energiaks. 1.1 Kütuse liigid · Bensiin · Diisel · Gaas · Tahke · Bio · Elekter · Hübriidajam - gaas + elekter või bensiin + elekter 1.2 Mootori litraaz · 1.1 · 1.2 · 1.4 · 1.5 · 1.6 · 1.8 · 1.9 · 2.0 · 2.2 · 2.4 · 2.5 · 2.8 · 3.0 1.3 Võimsus · 45kW · 55kW · 75kw · 85kW · 125kW · 150kW 1.4 Silindrite arv · R3 · R5 · R6 · V8 · V10 · V12 1.5 Mootori asetus · Keskmootor · Tagamootor · Eesmootor · Pikkupidi · Ristipidi 1.6 Silindrite paigutus · Ridamootor · V - mootor · Bokser mootor 1.7 Toitesüsteem · Karburaatormootor · Si

Auto õpetus
thumbnail
30
doc

Sisepõlemismootori labori aruanded

Einar Kootikum LABORI ARUANDED Õppeaines: SISEPÕLEMISMOOTORID Transporditeaduskond Õpperühm: AT-31b Juhendaja: Esitamiskuupäev:................ Allkiri:............................ Tallinn 2013 Sisukord Jahutussüsteem............................................................................................................................4 Jahutussüsteemi plokkskeem.................................................................................................. 4 Soojuse jagunemine mootoris................................................................................................. 4 Radiaator................................................................................................................................. 5 Siseneva ja väljuva vedeliku ja õhu temperatuurid.................................................................5 Jahutusvedelik........

Sisepõlemismootorid
thumbnail
30
doc

Sissejuhatus autotehnikule

Sissejuhatuseks Soojusmasinad on masinad, mille ülesandeks on muuta soojusenergia mehaaniliseks tööks. Tänapäeval võib neid kohata kõikjal meie ümber ning igas eluvaldkonnas: tööstuses, põllumajanduses ja transpordis. Nad teevad inimeste eest ära palju tööd ja nad hoiavad kokku meie aega. Samuti teevad soojusmasinad ära palju rohkem tööd kui ükski inimene seda suudaks. Energiat saadakse põhiliselt kivisöe, nafta ja gaasi põletamisel. Umbes 90% maailma energiatoodangust saadakse sellel teel. Kütuse siseenergia muutmine mehaaniliseks energiaks on tänapäeval üks masinate põhilisi ülesandeid. Mehaanilist energiat võib aga kasutada mitmetel teistel eesmärkidel, näiteks muudetakse seda elektrienergiaks elektrijaamades, kus kasutatakse kütust näiteks turbiinide ringiajamiseks. Soojusmasinad on tähtsal kohal meie ühiskonnas. Aja möödudes on see tähtsus kasvanud. Tänapäeval oleks raske ette kujutad

Auto õpetus




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun