Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Arvutigraafika I TIHEND (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kuidas leida lõikepunkti täpne asukoht?
  • Millise objekti keskpunkti vajame?
  • Milliste põhimuutujatega määratakse kursori ristile ruuduke?
Vasakule Paremale
Arvutigraafika I TIHEND #1 Arvutigraafika I TIHEND #2 Arvutigraafika I TIHEND #3 Arvutigraafika I TIHEND #4 Arvutigraafika I TIHEND #5 Arvutigraafika I TIHEND #6 Arvutigraafika I TIHEND #7 Arvutigraafika I TIHEND #8 Arvutigraafika I TIHEND #9 Arvutigraafika I TIHEND #10 Arvutigraafika I TIHEND #11 Arvutigraafika I TIHEND #12 Arvutigraafika I TIHEND #13 Arvutigraafika I TIHEND #14 Arvutigraafika I TIHEND #15 Arvutigraafika I TIHEND #16 Arvutigraafika I TIHEND #17 Arvutigraafika I TIHEND #18 Arvutigraafika I TIHEND #19 Arvutigraafika I TIHEND #20 Arvutigraafika I TIHEND #21 Arvutigraafika I TIHEND #22 Arvutigraafika I TIHEND #23 Arvutigraafika I TIHEND #24 Arvutigraafika I TIHEND #25 Arvutigraafika I TIHEND #26 Arvutigraafika I TIHEND #27 Arvutigraafika I TIHEND #28 Arvutigraafika I TIHEND #29 Arvutigraafika I TIHEND #30 Arvutigraafika I TIHEND #31 Arvutigraafika I TIHEND #32 Arvutigraafika I TIHEND #33 Arvutigraafika I TIHEND #34 Arvutigraafika I TIHEND #35 Arvutigraafika I TIHEND #36 Arvutigraafika I TIHEND #37 Arvutigraafika I TIHEND #38 Arvutigraafika I TIHEND #39 Arvutigraafika I TIHEND #40 Arvutigraafika I TIHEND #41 Arvutigraafika I TIHEND #42 Arvutigraafika I TIHEND #43 Arvutigraafika I TIHEND #44 Arvutigraafika I TIHEND #45 Arvutigraafika I TIHEND #46 Arvutigraafika I TIHEND #47 Arvutigraafika I TIHEND #48 Arvutigraafika I TIHEND #49 Arvutigraafika I TIHEND #50 Arvutigraafika I TIHEND #51 Arvutigraafika I TIHEND #52 Arvutigraafika I TIHEND #53 Arvutigraafika I TIHEND #54 Arvutigraafika I TIHEND #55 Arvutigraafika I TIHEND #56 Arvutigraafika I TIHEND #57 Arvutigraafika I TIHEND #58 Arvutigraafika I TIHEND #59 Arvutigraafika I TIHEND #60 Arvutigraafika I TIHEND #61 Arvutigraafika I TIHEND #62 Arvutigraafika I TIHEND #63 Arvutigraafika I TIHEND #64 Arvutigraafika I TIHEND #65 Arvutigraafika I TIHEND #66 Arvutigraafika I TIHEND #67 Arvutigraafika I TIHEND #68 Arvutigraafika I TIHEND #69 Arvutigraafika I TIHEND #70 Arvutigraafika I TIHEND #71 Arvutigraafika I TIHEND #72 Arvutigraafika I TIHEND #73 Arvutigraafika I TIHEND #74 Arvutigraafika I TIHEND #75 Arvutigraafika I TIHEND #76 Arvutigraafika I TIHEND #77 Arvutigraafika I TIHEND #78 Arvutigraafika I TIHEND #79 Arvutigraafika I TIHEND #80 Arvutigraafika I TIHEND #81 Arvutigraafika I TIHEND #82 Arvutigraafika I TIHEND #83 Arvutigraafika I TIHEND #84 Arvutigraafika I TIHEND #85 Arvutigraafika I TIHEND #86 Arvutigraafika I TIHEND #87 Arvutigraafika I TIHEND #88 Arvutigraafika I TIHEND #89 Arvutigraafika I TIHEND #90 Arvutigraafika I TIHEND #91 Arvutigraafika I TIHEND #92
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 92 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2016-01-29 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 10 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor MarisG Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
154
pdf

ÜLESANNE III KLAMBER

Arvutigraafika I ÜLESANNE III Klamber Uued käsud: COLOR lk. 23 DONUT lk. 33 FILL lk. 38 EXPLODE lk. 35 LINEWEIGHT lk. 71 PEDIT lk. 51 PLINE lk. 39 Klambri eestvaade Joonetada klambri eestvaade. Kontuurjoonte laius 2 mm, telg- ja kriipsjooned joonestada vastavalt 0,5 ja 1 mm laiuste joontega Mõõtmeid pole vaja joonisele kanda, Selle töö tegemise võiks jagada järgmisteks osadeks: a) telgjoonte joonestamine; b) abijoonte joonestamine; Töö 3 Klamber 1 c) kontuurjoonte kandmine joonisele. kusjuues igal joonestamise astmel on tegemist eriomadustega joontega nii välimuse kui ka tähenduse järgi. Kõige otstarbekam on selisel juhul jaotada joonis erilisteks üksikosadeks, mis üheskoos annavadki nagu „kokkuklapitud” kujutise. Lihtsaim moodus selleks on kihtide kasutamine, nagu me

Autocad
thumbnail
566
pdf

ÜLESANNE I PINNATÜKK

Arvutigraafika I ÜLESANNE I Pinnatükk Sissejuhatus Enne joonestusprogrammiga AutoCAD töötama asumist on soovitatav läbi lugeda see Sissejuhatus ja teha endale märkmeid sest vastavalt Murph’i seadustele: „... juhul, kui vaatamata mitmesugustele ja laiaulatuslikele katsetele, uus seade ei hakka tööle, on edasise aja kokkuhhoiu mõttes viimane aeg alustada tutvumist selle seadme kasutusjuhendiga...” Aga ...teisest küljest ei maksa kaotada ka lootust, ja kui on küllalt julgust, võib minna kohe leheküljele 270 ja hakata joonestama pinnatükki. Sel juhul tabab seniseid AutoCAD-programme kasutanuid rida üllatusi... Põhimõtteliselt saab siintoodud Juhendis toodud andmeid AutoCAD-19.0 kohta kasutada ka vanemate AutoCAD-vormingute korral, sest tegelikult on AutoCAD- joonestamise põhitõed püsivad ja kanduva

Autocad
thumbnail
80
pdf

ÜLESANNE IV KANN

Arvutigraafika I ÜLESANNE IV Kann Uued käsud: AREA 4.18; 23 DIST 4.10; 27 EXTEND 4.16; 28 MIRROR 4.14; 33 OFFSET 4.9; 35 Security Options 4.29 Näide 4 1 80 15 Ø80 R 40 30° 80 20 8 (39, 54°) Ø5 5 0 R1 Joonestada kannu kontuurid; leida: a) väliskontuuride sisse jääva ala pindala; b) väliskontuuri pikkus;

Autocad
thumbnail
34
doc

AutoCad

1 Auto CAD käsklused ZOOM ­ suurendamine, kujutise mõõtkava muutmine, mingi joonise osa suurendamine Käsk ZOOM ise ei suurenda objekti mõõtmeid, vaid töötab suurendusklaasi põhimõttel. Kui kirjutada Command ribale (käsuribale): ZOOM Kuvatakse vastuseks tekst- Specify corner of window, enter scale factor or [All/Center/Dynamic/Extens/Previous/Scale/ Window] Seega küsitakse vaikimisi ,,akna" diagonaali esimest otspunkti A. Kui see on sisestatud, küsib arvuti selle aknadiagonaali teist otspunkti B. Seejärel suurendatakse kogu nelinurka jääv ala joonestusvälja suuruseni. Teised võimalused on: A (All) ­ kogu määratud ala toomine joonestusväljale C (Center) ­ suurendamine etteantud keskpunkti järgi D (Dynamic) ­ käsitsi/hiirega juhitav sujuv suurendamine E (Extens) ­ kõik, mis on joonisel, tuuakse joonestusväljale P (Previous) ­ tagasiminek eelmisele suurendusele S (Scale) ­ suurendatakse etteantud kordi W (Window) ­ suu

Arvutigraafika
thumbnail
53
doc

AutoCad I

Eesti Põllumajandusülikool Tehnikateaduskond Mehaanika ja masinaõpetuse instituut Enno Saks Joonestuspakett AutoCAD 2000 (versioon 15.0) I Kahemõõtmeline raalprojekteerimine Tartu 2000 Käesolev kaheosaline lühijuhend käsitleb tarkvarafirma Autodesk tuntuimat produkti ­ joonestuspaketti AutoCAD 2000. Tegemist on ühe levinuima universaalse joonestuspaketiga kogu maailmas. Võrreldes sama paketi eelmise versiooniga (14.0) on käesolevasse versiooni (15.0) sisse viidud suurel hulgal muudatusi ja täiendusi, arvult üle 400. Nii ulatuslikku uuenduskuuri ei ole paketi varasemate versioonide puhul läbi viidud. Muuseas on muutunud peaaegu kogu dialoog arvutiga, millega joonestusprotsess arvatavasti muutub tarbijasõbrali- kumaks. Märgime siinkohal, et paketi nimetus AutoCAD on lühend sõnadest Automated Computer Aided Drafting and Design, mida võib tõlkid

Autocad
thumbnail
38
pdf

Arvutigraafika I - MAJAPLAAN

Arvutigraafika I Töö 12 Maja plaan 11700 450

Autocad
thumbnail
56
doc

Autocad II

Eesti Põllumajandusülikool Tehnikateaduskond Mehaanika ja masinaõpetuse instituut Enno Saks Joonestuspakett AutoCAD 2000 (versioon 15.0) II Kolmemõõtmeline raalprojekteerimine & Programmeeritud joonestamine Tartu 2000 1. Ruumilised koordinaadid Ruumiliste jooniste valmistamiseks on vajalik tunda tähtsamaid ruumilisi koordinaatsüs- teeme (vt joonis 1): ristkoordinaate xyz, silinderkoordinaate rz ja sfäärkoordinaate . Silinderkoordinaatide saamiseks tuleb punkt P(x,y,z) projekteerida XY-tasandile, selleks on joonisel 1 punkt P'(x,y,0). Punkti P' kaugus koordinaatide algusest O ongi parajasti polaar- raadius r (r = x 2 + y 2 ), polaarnurk (0O < 360O , või ka ­180O < 180O ) on aga nurk X-telje positiivse suuna ja polaarraadiuse vahel, kusjuures x = rcos , y = rsin . Koordinaadid r ja on tavalised polaarkoordinaadid

Autocad
thumbnail
64
pdf

Solid Edge

Euroopa Sotsiaalfondi meetme 1.1.7 alameede 1.1.7.5 "Kaasav, mitmekesine ja turvaline üldharidus" Projekt TehnoTiiger+ Solid Edge 1 3d modelleerimine Sisukord Sisukord ....................................................................................................................................................... 1 1. Solid Edge ........................................................................................................................................... 4 1.1 Akadeemilise versiooni installeerimine ja käivitamine ........................................................................................... 4 1.2 Installeerimine ja häälestamine ............................................................................................................................. 4 2. Modelleerimine PART moodulis ...........................................................

Informaatika




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun