Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Aritmeetiline keskmine (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist

Miks kooli kiusamine  on
  diskrimineerimine ?
Ants Rootslane
Diskrimineerimine tähendab inimesele mingite kitsenduste seadmist, 
ebasoodsama olukorra kujunemist, mis vähendab nende inimõiguste kasutamise 
või teostamise võimalusi ainuüksi nende rassi, nahavärvi, soo, usuliste, 
poliitiliste või muude veendumuste, seksuaalse orientatsiooni, rahvusliku 
päritolu või muu asjaolu tõttu. Paljud inimesed peavad ainult füüsilist kiusamist 
vägivallaks aga see pole kindlasti nii, kuna füüsilise kiusamisega ei  tehta isegi 
nii palju inimesele kahju, kui seda saab teha vaimse vägivallaga. Vaimse 
vägivallaga võib tekkida inimesel pikemaid vaimseid häireid.  Vaimse terrori all 
kannatavad inimesed, võivad olla oma ülejäänud elu täiesti tasakaalutud. Need 
inimesed, kes ei ole tasakaalustatud hakkavad ka paljusid teisi vaimselt 
terroriseerima, kuna nende jaoks on õige, et keegi teine peaks samamoodi 
kannatama  vaimse terrori all. Kindlasti kellel on selline probleem, peab kohe 
pöörduma spetsialisti juurde ning rääkima oma muredest  ja probleemidest. 
Inimesed keda kiusatakse ei pea alati olema kindel põhjus, vaid lihtsalt ta võib 
natukene erineda teistest inimestest. Kiusajatele ei julgeta tavaliselt vastu 
hakata, kuna neid on oluliselt rohkem. Kui inimene ise ei julge kiusajatele vastu 
hakkata, siis tuleks pöörduda kellegi juurde kes teda aitaks selles. Kui aga 
inimene ei tee seda, siis pikemas perspektiivis võib ta saada püsivaid kahjustusi, 
nii vaimselt kui ka füüsiliselt. Kiusamine algab peamiselt alguses ainult vaimselt 
aga ajapikku muutub see ka füüsiliseks, ning sellised olukorrad võivad kiiresti 
kontrolli alt väljuda. Sellepärast peaksid inimesed olema mõistvamad ja 
tekitama endale vähem eelarvamusi, et ühiskonnas sallivamalt ja dolerantsemalt 
läbi saada. Kui rohkem inimesi oleks sallivamad, siis oleks meil vaimselt ja 
füüsiliselt haiget saanud inimesi oluliselt vähem ning ühiskond kui tervik palju 
tervem .
Kambja 2013

Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 1 leht Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-05-10 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 7 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor meilir10 Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
0

Bangladeshi transpordi ja turismimajanduse ülevaade

docstxt/.txt

Geograafia



Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun