Arengupsühholoogia seminarid (0)

5 Hindamata
 
ESIMENE SEMINAR
Populaarsete laste vanemad on suure tõenäosusega autoriteetsed.
1)Üldine sotsiaalne kontakt- laps orienteerub ja sotsialiseerub
2)Eelistusega kontakt- laps signaliseerid ja orienteerub eelistatud inimese poole
3)Lähedussuhe eelistatud inimestega, võõraste kartus
4)Suhe vastastikuse vajaduste arvestamisega, ka laps arvestab hooldajaga
5)
Nutt ja naer ei ole kaasasündinud sotsiaalse kontakti loomise võtted.
Tingituse mobiil on seade, mille abil uuritakse lapse poolt tekitatud reaktsioonide nautimist.
Milliseid tõendeid on selle kohta, et inimene on juba sünnipoolest sotsiaalne olend, ehk mis on kaasasündinud
ja/või juba väga varakult avalduvad sotsiaalsuse eeldused?
Emotsioonid
Temperamendi eristamine
Vajadused
Nutmine ja naermine- märku andmine, kuidas end tunneb
Refleksid
Nibu imemine
Meeled
Ema lõhna eristamine
Kognitiivne (mälu ja tähelepanu)
Õpib ema hääle juba enne sündi eristab ema häält juba pärast paari päeva
Võimelised õppima ajalisi seoseid ja korrapärasusi- söömine, ärkamine
Kõnele vastu häälitsemine-lalisemine
Imiteerimine- keele välja ajamine
Liigutab pead hääle suunas
Kuidas toetada turvalise seotussuhte kujunemist lapse/õpilasega?
Autoriteetsus
laste soovidega arvestamine ja enda kehtestamine
Turvaline keskkond
kui näeb halba eeskuju, võib sellest eeskuju võtta
Interaktiivsus
mänguline tegevus
Empaatiavõime
tähele panemine
erinevate laste tüüpide arvestamine
eelneva kogemuse mõtestamine isiklikus plaanis
tagasisidestamine
Usaldus
Armastus ja aktsepteerimine
Lahutuse poolt ja vastu
Pigem lahus, kui koos ja nääklevad
Laste nõusoleku küsimine vanema juurde jäämisel
Ära anna liiga lihtsalt alla
Ennatlikult lapsega tegelemine, psühholoogi abi

TEINE SEMINAR
11-kuustena püüdsid imikud viis korda suurema tõenäosusega luua kontakti eakaaslasega, kui nad suhtlusest välja arvati,
ja kaheksa korda suurema tõenäosusega, kui nad olid 23 kuud vanad. Teadlased järeldasid, et see näitab varast
94% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
Arengupsühholoogia seminarid #1 Arengupsühholoogia seminarid #2 Arengupsühholoogia seminarid #3 Arengupsühholoogia seminarid #4 Arengupsühholoogia seminarid #5 Arengupsühholoogia seminarid #6 Arengupsühholoogia seminarid #7 Arengupsühholoogia seminarid #8 Arengupsühholoogia seminarid #9 Arengupsühholoogia seminarid #10 Arengupsühholoogia seminarid #11 Arengupsühholoogia seminarid #12 Arengupsühholoogia seminarid #13 Arengupsühholoogia seminarid #14 Arengupsühholoogia seminarid #15 Arengupsühholoogia seminarid #16 Arengupsühholoogia seminarid #17 Arengupsühholoogia seminarid #18
50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
~ 18 lehte Lehekülgede arv dokumendis
2017-11-17 Kuupäev, millal dokument üles laeti
2 laadimist Kokku alla laetud
0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Jessica Järvelt Õppematerjali autor

Lisainfo

ESIMENE SEMINAR


Populaarsete laste vanemad on suure tõenäosusega autoriteetsed.

1)Üldine sotsiaalne kontakt- laps orienteerub ja sotsialiseerub
2)Eelistusega kontakt- laps signaliseerid ja orienteerub eelistatud inimese poole
3)Lähedussuhe eelistatud inimestega, võõraste kartus
4)Suhe vastastikuse vajaduste arvestamisega, ka laps arvestab hooldajaga
5)

Nutt ja naer ei ole kaasasündinud sotsiaalse kontakti loomise võtted.

Tingituse mobiil on seade, mille abil uuritakse lapse poolt tekitatud reaktsioonide nautimist.

Milliseid tõendeid on selle kohta, et inimene on juba sünnipoolest sotsiaalne olend, ehk mis on kaasasündinud ja/või juba väga varakult avalduvad sotsiaalsuse eeldused?
Emotsioonid
Temperamendi eristamine
Vajadused
Nutmine ja naermine- märku andmine, kuidas end tunneb
Refleksid
Nibu imemine
Meeled
Ema lõhna eristamine
Kognitiivne (mälu ja tähelepanu)
Õpib ema hääle juba enne sündi eristab ema häält juba pärast paari päeva
Võimelised õppima ajalisi seoseid ja korrapärasusi- söömine, ärkamine
Kõnele vastu häälitsemine-lalisemine
Imiteerimine- keele välja ajamine
Liigutab pead hääle suunas

Arengupsühholoogia , Üldine sotsiaalne kontakt , Eelistusega kontakt , Lähedussuhe eelistatud inimestega

Dokumendis esitatud küsimused

  • Kuidas toetada turvalise seotussuhte kujunemist lapse/õpilasega ?
  • Kuidas arengut toetada ?
  • Miks peame õpetajana tundma laste arengu tunnetusprotsesse ?

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri


Sarnased materjalid

68
docx
524
doc
70
docx
106
pdf
28
docx
88
doc
22
doc
29
docx





30 päevane VIP +50% ROHKEM

Telli VIP ja ole 30+14 päeva mureta

5.85€

3.9€

Oled juba kasutaja? Logi sisse

Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

Pole kasutajat?

Tee tasuta konto