Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Andmeanalüüs 3 (0)

1 HALB
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kui pikk on Teie töökogemus ?
  • Mis suhtlusportaali te kasutate?
  • Mis sotsiaalmeedia vahendeid te olete kasutanud?
  • Mil määral on infotehnoloogia kasutamine pannud Teid muutma oma õppimisharjumusi ja - stiili?
  • Kui pikk on Teie töökogemus?
  • Mis suhtlusportaali te kasutate?
  • Mis sotsiaalmeedia vahendeid te olete kasutanud?
  • Mil määral on infotehnoloogia kasutamine pannud Teid muutma oma õppimisharjumusi ja - stiili?
Vasakule Paremale
Andmeanalüüs 3 #1 Andmeanalüüs 3 #2 Andmeanalüüs 3 #3 Andmeanalüüs 3 #4 Andmeanalüüs 3 #5 Andmeanalüüs 3 #6 Andmeanalüüs 3 #7 Andmeanalüüs 3 #8 Andmeanalüüs 3 #9 Andmeanalüüs 3 #10 Andmeanalüüs 3 #11 Andmeanalüüs 3 #12 Andmeanalüüs 3 #13 Andmeanalüüs 3 #14 Andmeanalüüs 3 #15 Andmeanalüüs 3 #16 Andmeanalüüs 3 #17 Andmeanalüüs 3 #18 Andmeanalüüs 3 #19 Andmeanalüüs 3 #20 Andmeanalüüs 3 #21 Andmeanalüüs 3 #22 Andmeanalüüs 3 #23 Andmeanalüüs 3 #24 Andmeanalüüs 3 #25 Andmeanalüüs 3 #26 Andmeanalüüs 3 #27 Andmeanalüüs 3 #28 Andmeanalüüs 3 #29 Andmeanalüüs 3 #30 Andmeanalüüs 3 #31 Andmeanalüüs 3 #32 Andmeanalüüs 3 #33 Andmeanalüüs 3 #34 Andmeanalüüs 3 #35 Andmeanalüüs 3 #36 Andmeanalüüs 3 #37 Andmeanalüüs 3 #38 Andmeanalüüs 3 #39 Andmeanalüüs 3 #40 Andmeanalüüs 3 #41 Andmeanalüüs 3 #42 Andmeanalüüs 3 #43 Andmeanalüüs 3 #44 Andmeanalüüs 3 #45 Andmeanalüüs 3 #46 Andmeanalüüs 3 #47 Andmeanalüüs 3 #48 Andmeanalüüs 3 #49 Andmeanalüüs 3 #50 Andmeanalüüs 3 #51 Andmeanalüüs 3 #52 Andmeanalüüs 3 #53 Andmeanalüüs 3 #54 Andmeanalüüs 3 #55 Andmeanalüüs 3 #56 Andmeanalüüs 3 #57 Andmeanalüüs 3 #58 Andmeanalüüs 3 #59 Andmeanalüüs 3 #60 Andmeanalüüs 3 #61 Andmeanalüüs 3 #62 Andmeanalüüs 3 #63 Andmeanalüüs 3 #64 Andmeanalüüs 3 #65 Andmeanalüüs 3 #66 Andmeanalüüs 3 #67 Andmeanalüüs 3 #68 Andmeanalüüs 3 #69 Andmeanalüüs 3 #70 Andmeanalüüs 3 #71 Andmeanalüüs 3 #72 Andmeanalüüs 3 #73 Andmeanalüüs 3 #74 Andmeanalüüs 3 #75 Andmeanalüüs 3 #76 Andmeanalüüs 3 #77 Andmeanalüüs 3 #78 Andmeanalüüs 3 #79 Andmeanalüüs 3 #80 Andmeanalüüs 3 #81 Andmeanalüüs 3 #82 Andmeanalüüs 3 #83 Andmeanalüüs 3 #84 Andmeanalüüs 3 #85 Andmeanalüüs 3 #86 Andmeanalüüs 3 #87 Andmeanalüüs 3 #88 Andmeanalüüs 3 #89 Andmeanalüüs 3 #90 Andmeanalüüs 3 #91 Andmeanalüüs 3 #92 Andmeanalüüs 3 #93 Andmeanalüüs 3 #94 Andmeanalüüs 3 #95 Andmeanalüüs 3 #96 Andmeanalüüs 3 #97 Andmeanalüüs 3 #98 Andmeanalüüs 3 #99 Andmeanalüüs 3 #100 Andmeanalüüs 3 #101 Andmeanalüüs 3 #102 Andmeanalüüs 3 #103 Andmeanalüüs 3 #104 Andmeanalüüs 3 #105 Andmeanalüüs 3 #106 Andmeanalüüs 3 #107 Andmeanalüüs 3 #108 Andmeanalüüs 3 #109 Andmeanalüüs 3 #110 Andmeanalüüs 3 #111 Andmeanalüüs 3 #112 Andmeanalüüs 3 #113 Andmeanalüüs 3 #114 Andmeanalüüs 3 #115 Andmeanalüüs 3 #116 Andmeanalüüs 3 #117 Andmeanalüüs 3 #118 Andmeanalüüs 3 #119 Andmeanalüüs 3 #120 Andmeanalüüs 3 #121 Andmeanalüüs 3 #122 Andmeanalüüs 3 #123 Andmeanalüüs 3 #124 Andmeanalüüs 3 #125 Andmeanalüüs 3 #126 Andmeanalüüs 3 #127 Andmeanalüüs 3 #128 Andmeanalüüs 3 #129 Andmeanalüüs 3 #130 Andmeanalüüs 3 #131 Andmeanalüüs 3 #132 Andmeanalüüs 3 #133 Andmeanalüüs 3 #134 Andmeanalüüs 3 #135 Andmeanalüüs 3 #136 Andmeanalüüs 3 #137 Andmeanalüüs 3 #138
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 138 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-03-29 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 44 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor syrk Õppematerjali autor
Andmeanalüüs aines Uurimismeetodid, e-õpe moodle andmeanalüüs 3 TTK-s

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
6
doc

Kokkuvõte raamatust "Miks klient rahul ei iole? Kuidas meeldida eesti kliendile" 1998 Mall Karjatse

ISESEISEV TÖÖ Kokkuvõte raamatust Minu valitud raamatuks on Malle Karjatse poolt kirjutatud raamat Miks klient rahul ei iole? Kuidas meeldida eesti kliendile. Raamat on ilmunud 1998-ndal aastal. Valisin selle raamatu kuna puutun kokku iga päev kilenditeenindusega. Pealkiri oligi see, mis tundus ahvatleva ja kutsuvana. Töötan teenindaja-adminstraatorina. Olen see isik kelle juurde suunatakse kaebustega kliendid või siis kliendid kelle küsimustele ei osta vastata teiste tööajate poolt. On kergeid kliente, kellega saab asjad kiiresti korda, kuid on ka selleid, kellega läheb kauem aega ja keda võib pidada rasketeks klientideks. Usun, et raamatust sain nii mõnegi uue nipi, et oma tööd kergendada, kuidas saada hakkama klientidega. Raamatu autoriga olen nõus nii 97% ulatuses. (See kolm protsenti on just nimesiltide osa ja veel ühtteist, millest saate aimu kui loete minu lühikokkuvõtet raamatust). Raamat on kirjutadud kergesti loetavalt ja eriti hea o

Suhtlemispsühholoogia
thumbnail
14
pdf

Praktikaaruanne keskkonna- ja säästva arengu ökonoomika

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Majandusteaduskond Majandusanalüüsi ja rahanduse instituut Kristina Mazova PRAKTIKAARUANNE Õppekava TAAB02/15, peaeriala keskkonna- ja säästva arengu ökonoomika Tallinn 2018 SISUKORD SISSEJUHATUS ......................................................................................................................... 3 Isiklike eesmärkide ja ülesannete püstitamine....................................................................................... 3 Valitud praktikakoha valikukriteeriumid .............................................................................................. 3 1. PRAKTIKAKOHA TEGEVUSE ANALÜÜS ............................................................................. 4 1.1 Circke K AS-i iseloomustus ..................................................................

Keskkonna ökonoomika
thumbnail
76
pdf

Nimetu

Loo Keskkool Koolistressi avaldumine, põhjused ja toimetulek Loo Keskkooli gümnaasiumiõpilaste näitel Uurimistöö Autor: Liisbeth Sepp 11.klass Juhendaja: Heli Rand Loo 2017 SISUKORD SISUKORD ....................................................................................................................... 1 SISSEJUHATUS .............................................................................................................. 3 1. STRESS ..................................................................................................................... 4 2. KOOLISTRESS ......................................................................................................... 6 2.1. Koolistressi põhjused ...............................

Psühholoogia
thumbnail
31
docx

Uurimustöö Sugarclub

TARTU ÜLIKOOL Pärnu kolledz Ettevõtlusosakond SUGARCLUB Uurimustöö Juhendaja: dotsent Tiina Merkuljeva Pärnu 2012 SISUKORD SISSEJUHATUS Pragusel ajal on peaaegu et traditsiooniks saanud iga nädalavahetuseline pidutsemine. Olgu selleks kodused peod, väljas sõpruskonnaga kokteiliklaasi taga aja veetmine või täiesti tavaline reedene filmiõhtu ­ pärast südaööd leiavad paljud noored end ikka ööklubidest. Otsustasime grupiga anda teeninduskvaliteedi hinnangu Pärnu ühele külastatavamale klubile ­ ööklubi Sugar. Uurimustöö on jaotatud kaheks osaks. Esimene osa ettevõtte tausta kirjeldus ja teeninuskvaliteedi hindamisega seotud teoreetiline taust. Töö teine osa koosneb andmestikust, kuhu on kogutud kirjeldus, kuidas koostasime SERVQUAL ankeedi, millised olid uuringu tulemused ning järeldused. 1. ETTEVÕTTE TAUST 1.1.Teeninduskvaliteedi hindamisega seot

Ettevõtluskeskkond
thumbnail
14
doc

Sue Cowley “Õpetaja õpiabi”

Sue Cowley “Õpetaja õpiabi” 1. OLUKORD – LOBISEMISHIMULINE KLASS Mina arvan, et oluline on mõned reeglid paika panna juba siis, kui õpilastega esimest korda kohtuda. Seega, kui õpilastele selgitada kõige esimeses tunnis, et neilt eeldatakse täielikku vaikust, on sellest kindlasti palju abi. Nõustun Cowley´ga, et tuleb jääda endale täiesti kindlaks ja selgitada õpilastele väga korrektselt, mida neilt nõuan. Kui üks kord järele anda ning jutustamist ignoreerida, siis järgmine tund on lobisejaid juba rohkem. Oluline on ka rahulikuks jäämine ja õpilaste peale mitte ärritumine ning karjumine, sest selline käitumine võib õpilasi veelgi innustada ulakustele ja neile isegi nalja teha. Lisaks on võimalik rakendada erinevaid nippe, mis aitaksid klassiruumis vaikust hoida. Mina eraldaksin teineteisest omavahel jutustavaid pinginaabreid või saadaksin ühe nendest klassist välja rahunema. Seega usun, et lobisemishimulise klassiga hakkama saamisega oleks vaja prak

Kirjandus
thumbnail
31
pdf

Briti ja Ameerika inglise keele arengulugu ja erinevused

BRITI JA AMEERIKA INGLISE KEELE ARENGULUGU JA ERINEVUSED NING KEILA KOOLI ÕPILASTE TEADLIKKUS NENDEST Uurimistöö SISUKORD SISSEJUHATUS 4 BRITI INGLISE KEELE AJALUGU 6 1.1. Inglise keele juured 6 1.2. Vana-Rooma aeg 6 1.2.1. Ladina ja kreeka keel 6 1.3. Anglosaksid 7 1.4. Keele arengu algus 7 1.5. Vanainglise keel 7 1.5.1. Vanainglise keele murded 7 1.5.2. Vanainglise keele erinevused tänapäeva inglise keelega 8 1.6. Keskinglise keel 8 1.6.1. Üleminek keskingli

inglise teaduskeel
thumbnail
31
pdf

Briti ja Ameerika inglise keele arengulugu ja erinevused

BRITI JA AMEERIKA INGLISE KEELE ARENGULUGU JA ERINEVUSED NING KEILA KOOLI ÕPILASTE TEADLIKKUS NENDEST Uurimistöö SISUKORD SISSEJUHATUS 4 BRITI INGLISE KEELE AJALUGU 6 1.1. Inglise keele juured 6 1.2. Vana-Rooma aeg 6 1.2.1. Ladina ja kreeka keel 6 1.3. Anglosaksid 7 1.4. Keele arengu algus 7 1.5. Vanainglise keel 7 1.5.1. Vanainglise keele murded 7 1.5.2. Vanainglise keele erinevused tänapäeva inglise keelega 8 1.6. Keskinglise keel 8 1.6.1. Üleminek keskingli

inglise teaduskeel
thumbnail
7
doc

Eesmärkide püstitamise vajalikkus elus

Kirjatöö eesmärgid TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Infotehnoloogia teaduskond Automaatikainstituut Olga Dalton 104493IAPB Eesmärkide püstitamise vajalikkus elus Retsensioon Juhendaja: Rein Paluoja Dotsent Tallinn 2010 Essee eesmärgiks on arutleda selle üle, miks on tähtis püstitada eesmärke, ning anda ülevaade sellest, milliseid eesmärke paljud inimesed väärtustavad ning kuivõrd õiged need on. Kirjatöö põhisõnum Eesmärgid on lahutamatult seotud elu mõttega. Inimene, kes püstitab eesmärke, teab, milleks ta üldse elab. See aitab aga õnnelikuks saada. Märkmed Selgituseks: · Kollasega on toonitat

Väljendusoskus




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun