Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Andekus (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mis meid ajendab?
  • Mis meid ajendab?

Lõik failist

TALLINNA ÜLIKOOL
Terviseteaduste ja Spordi Instituut
Kehakultuuri osakond
Pelle Pohlak
ANDEKUS
Referaat
Juhendaja: Kristjan Port
Tallinn 2015

Sisukord


Sissejuhatus 3
1.Sihipärane treening 5
1.2 Matthew effect 6
6
1.3 Toetav keskkond 6
1.4 Mentaalne ja füüsiline harjutamine 7
1.5 Tegevuse õppimine 8
1.6 Mis meid ajendab? 8
Kokkuvõte 9
Järedused 10
Kasutatud kirjandus 11

Sissejuhatus


Aastakümneid on inimesed treeninud selleks, et lihtsalt treenida. Sihipärane ja teadlik treening on praegu tugevas tõusus. Treenerid ja sportlased hakkavad teadvustama endale, et kui teha tööd sihipäraselt siis on tõenäosus saada paremaid tulemusi suurem. Paljud sportlased on treeninud printsiibi järgi, mida rohkem seda uhkem. Tegelikult on kehal vaja optimaalset puhkust selleks, et ära taastuda eelmisest pingutusest ja peale seda on võimalik teha uus tõus.
Lapsevanematel on võimalik teha oma lapsele juba noores eas geenitest , et teada, kas lapsele sobivad pigem vastupidavus või lühiajalist reaktsiooni vajavad spordialad. See on midagi tänu millele on võimalik aru saada, miks mõni meie suusataja teeb treenerite jutu järgi meeletut tööd aga tulemust ei tule, võiks öelda, et tal puuduvad geneetikas vajalikud eelsoodumused vastupidavuse jaoks. Samas usun,
Vasakule Paremale
Andekus #1 Andekus #2 Andekus #3 Andekus #4 Andekus #5 Andekus #6 Andekus #7 Andekus #8 Andekus #9 Andekus #10 Andekus #11
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 11 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2016-01-07 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 7 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor marie aasorg Õppematerjali autor
Referaat räägib sellest, mille poolest erinevad talendid või andekad inimesed teistest. Referaadis on palju erinevaid näiteid ning kirjeldab sihipärase treeningu komponente.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
2
doc

Spordis ei ole lihtsaid võite

Spordis ei ole lihtsaid võite Aegade jooksul on spordist lugu peetud ning seda harrastatud. Eesmärgid on aga sprtimisel erinevad. Osa inimesi tegeleb sellega hea enesetunde saavutamiseks, teised selleks, et saada paremaid tulemusi. Kuna konkurents on tihe, siis tuleb pidevalt treenida ja vaeva näha, sest ainult järjepidev treening tagab paremad tulemused. Inimene, kes spordiga regulaarselt ei tegele, ei saa oodata, et ta kohe tippu jõuaks. Võtame meie esimese taliolümpiamängude kullamehe Ants Antsoni, kes alustas kiiruisutamisega 1955 aastal, olümpiamedal tuli alles üheksa aasta pärast Innsbuckis. Kõik need üheksa aastat ei näidanud ta erilisi tulemusi. Küll oli tal tehnika paigast ära, küll ei suutnud ta taluda tohutut treeningmahtu. Veel 1963 aasta suvel loeti teda lootusetuks juhtumiks, kellest tippu ei saa. Kuid ometi ta tuli ja võitis. Ta oli üks eriline inimene, kes töötas end traditsioonideta, algajate entusiastide ringist ma

Kirjandus
thumbnail
21
doc

Uurimistöö teemal: Vastupidavustreening

Tallinna Arte Gümnaasium Vastupidavustreening Uurimistöö Autorid: Mattias Raime ja MarkusEslon Juhendaja: Kristo Sepp Tallinn 2013 Sisukord: 1) Tiitelleht. Lk 1 2) Resümee eesti ja võõrkeeles (inglise keel). Lk 2-3 3) Sisukord 4) Sissejuhatus. 5) Mis on vastupidavus? 6) vastupidavuse metoodika. 7) vastupidavus treeningu energeetilised alused ja spetsiifika. 8) aeroobse treeningu kasutegur jõutreeningule. 9) vastupidavus skeemid. 10) vastupidavus testimine. 2 Resümee Käesolevas uurimistöös käsitletakse vastupidavustreeningut järgmistest aspektidest: mis on vastupidavus ning mis on vastupidavustreening. Lisaks sellele uuriti milline ülesehitus on vastupidavustreeningul ning kuidas sellist treeningut läbi viia. Töö autoreid huvitas kõige rohkem antud uurimistööga seonduvalt võimalus, teada saada palju huvitavaid ja uusi harjutusi mis on väga

Sport
thumbnail
24
doc

Keskmaajooksjate ettevalmistuse võimalustest

Kilingi-Nõmme Gümnaasium Koostaja: Rauno Leesi Klass: 11rl Keskmaajooksjate ettevalmistuse võimalustest Uurimistöö Juhendaja: Ülo Liblik Kilingi-Nõmme 2010 SISUKORD SISSEJUHATUS........................................................................................................................................ 3 Noorte keskmaajooksjate treeningut käsitleva kirjanduse analüüs....................................................... 4 MEETOD I............................................................................................................................................... 5 MEETOD II............................................................................................................................................. 6 MEETOD III..............

Uurimistöö
thumbnail
11
docx

Referaat ''Kehaliste võimete arendamine: Aeroobne ja anaeroobne töö''

PIRITA MAJANDUSGÜMNAASIUM Stefani Kask XII A KEHALISE VÕIMETE ARENDAMINE: AEROOBNE JA ANAEROOBNE TÖÖ Referaat Juhendaja: Õpetaja Katre Tekkel Tallinn 2013 Sissejuhatus Kirjutatav teema on aktuaalne ning tähtis, kuna sellega puutuvad kõik inimesed maailmas iga päev kokku. Kui mitte otsese eesmärgiga, siis kaudselt igapäevaste tegevustega tegeledes. Sportlastel on selle teema valdamine oluline, et treenida saaks ohutult ja tulemusrikkalt. Sellises valdkonnas on pidevalt uuendusi tänu teaduse ja tehnoloogia arengule, kuid ilma baasteadmisteta pole kindlat pinda edasisele arengule. Ee

Sport
thumbnail
19
odt

Tervisesportlase treening

Tervisesportlase treening TALLINNA TEENINDUSKOOL TERVISESPORTLASE TREENING Referaat Juhendaja: Alari Põlm Tallinn 2012 Sisukord TALLINNA TEENINDUSKOOL..........................................................................................1 TERVISESPORTLASE TREENING........................................................................ 1 1 Tervisesportlase treening Juhendaja: Alari Põlm.....................................

Tervisesport
thumbnail
7
doc

Võrkpalluri treeningplaan

TARTU ÜLIKOOL Kehakultuuriteaduskond Võrkpalluri treeningplaan Õppereferaat Tartu 2011 1 Sisukord Sisukord......................................................................................................................................2 Sissejuhatus.................................................................................................................................3 Ettevalmistusperiood:..................................................................................................................3 Võistlusperiood:..........................................................................................................................5 Üleminekuperiood:......................................................................................................................6 Kokkuvõte...................................................................................................................................7

Kehaline kasvatus ja sport
thumbnail
14
doc

Aeroobika stiilid

SISUKORD Sissejuhatus...........................................................................................lk 3 Aeroobika ajalugu....................................................................................lk 4 Aeroobika stiilid.....................................................................................lk 5-9 Vesiaeroobika........................................................................................lk 10 Nõuandeid harrastajatele..........................................................................lk 11 Hea teada aeroobika huvilisel....................................................................lk 12 Kokkuvõte.............................................................................................lk 13 Kasutatud kirjandus.................................................................................lk 14 SISSEJUHATUS AEROOBIKA ­ see on muusika saatel tsükliliselt k

Kehaline kasvatus
thumbnail
8
doc

Treening ja toitumine

Tartu Ülikool TREENING JA TOITUMINE Tartu 2011 SISUKORD Sissejuhatus Tippsportlased ja toitumisprobleemid.......................................3 Tervisesportlased ja toitumisprobleemid...................................5 Valed arusaamad õigest toitumisest...........................................5 Kasulikud toidud........................................................................6 Kokkuvõte..................................................................................7 Kasutatud kirjandus....................................................................8 SISSEJUHATUS Tänapäevases ühiskonnas on tervislik elulaad ja liikumine üha haruldasemaks muutuv nähtus. Inimesed kalduvad enam istuvamale eluviisile. Kui tehaksegi sporti, siis enamjaolt unustatakse, et kunagi ei piisa ainult liikumisest selleks, et treening oleks tervisele positiivse mõjuga. Selleks, et kehalise aktiivsusega kaasneks positiivne mõju ja tervistav tulemus, on vaja ka j

Kehaline kasvatus ja sport




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun