Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Analüüs Eesti mõisahotellide kohta (3)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist

TARTU ÜLIKOOL
Pärnu kolledž
Turismi osakond
Kristiina Kuusik
KONKURENTS MÕISATE KUI TURISMIATRAKTSIOONIDE TURUL JA SEDA MÕJUTAVAD TEGURID
Pärnu 2010

SISUKORD


SISUKORD 2
SISSEJUHATUS 3
1. MÕISAD TURISMIKESKUSTENA 4
1.1 Turu Üldiseloomustus 4
1.2 Turunduse mikro - ja makrokeskkond 5
1.3 Toote hinnakujundusega seonduvad aspektid 7
1.4 Edustus 9
2. MÕISATE KUI TURISMIKESKUSTE TURU ANALÜÜS 10
2.1 Konkurentsiteooria 10
2.2 S.W.O.T analüüs 11
2.3 PORTERI viie konkurentsijõu mudel 12
2.4 PEST - analüüs 14
KOKKUVÕTE 16
KASUTATUD ALLIKAD 17

SISSEJUHATUS


Referaadi teemaks on mõisate, kui turismiatraktsioonide konkurents turul ja seda mõjutavad tegurid. Teema valikut põhjendab mõisa, kui turismiatraktsiooni populaarsus ja nende mitmekesisus Eestis.
Töö eesmärk on uurida milles põhineb mõisate, kui turismiatraktsioonide konkurents ja millised on tegurid, mis seda mõjutavad. Eesmärgiks on mõista milline on turu üldine seisukord , mõisate turunduse mikro- ja makrokeskkond, millised on hinnakujundusega seonduvad aspektid ja edustus.
Töös uurivad autorid turunduse teooriale ja nende rakendatavust valitud teema raames. Töö eesmärgi täitmiseks on tehtud konkurentsijõudude analüüs ja SWOT analüüs. Konkurentsijõudude analüüs aitab mõista turul tegutsevaid ettevõtteid, hankijaid, kliente ja asendustooteid. SWOT analüüs näitab ära ettevõtte tugevused, nõrkused, võimalused ja ohud.
Referaadi koostamise teoreetiline tagapõhi tuleneb sellest, et osad
Vasakule Paremale
Analüüs Eesti mõisahotellide kohta #1 Analüüs Eesti mõisahotellide kohta #2 Analüüs Eesti mõisahotellide kohta #3 Analüüs Eesti mõisahotellide kohta #4 Analüüs Eesti mõisahotellide kohta #5 Analüüs Eesti mõisahotellide kohta #6 Analüüs Eesti mõisahotellide kohta #7 Analüüs Eesti mõisahotellide kohta #8 Analüüs Eesti mõisahotellide kohta #9 Analüüs Eesti mõisahotellide kohta #10 Analüüs Eesti mõisahotellide kohta #11 Analüüs Eesti mõisahotellide kohta #12 Analüüs Eesti mõisahotellide kohta #13 Analüüs Eesti mõisahotellide kohta #14 Analüüs Eesti mõisahotellide kohta #15 Analüüs Eesti mõisahotellide kohta #16 Analüüs Eesti mõisahotellide kohta #17
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 17 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2011-04-21 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 200 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 3 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor zxz89 Õppematerjali autor
KONKURENTS MÕISATE KUI TURISMIATRAKTSIOONIDE TURUL JA SEDA MÕJUTAVAD TEGURID

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
18
doc

Mittetraditsiooniline majutustoode ja elamustoode Eestis

MITTETRADITSIOONILINE MAJUTUSTOODE JA ELAMUSTOODE EESTIS Referaat Juhendaja: Lektor Tiina Viin Tallinn 2008 SISUKORD SISSEJUHATUS............................................................................................................ 3 1. ÖKOTURISM EESTIS................................................................................................ 4 2. ELAMUSTOODE EESTI MAATURISMIS................................................................. 10 3. LUKSUSMAJUTUS EESTIS.................................................................................... 14 KOKKUVÕTE............................................................................................................... 16 KASUTATUD ALLIKAD................................................................................................ 17 SISSEJUHATUS

Turismi -ja hotelli ettevõtlus
thumbnail
17
docx

Turunduse eksamiks kordamine

kasumlikul viisil. Lihtsaim definitsioon: turundus on vajaduste kasumlik rahuldamine. Tänapäeval rõhutatakse järjest rohkem pikaajaliste kliendisuhete loomise ja arendamise tähtsust. Näiteks: turundus on kasulike klientide leidmise ja hoidmise ning kasulike kliendisuhete arendamise teadus ja kunst. Strateegiline turundus Analüüsile orienteeritud protsess. Tarbijavajaduste analüüs, turu segmenteerimine, turundusvõimaluste hindamine, konkurentide analüüs, turundusstrateegia analüüs. Taktikaline turundus Konkreetse tegevuskava paikapanemine, keskendub valitud sihtrühmade kesksete turundusplaanide koostamisele, mille käigus täpsustatakse eesmärgid, pannakse paika turundusmeetmestik (toode, hind, jaotus, edustus.) turunduseelarve, ajakava

Turundus
thumbnail
17
docx

TURUNDUS SPIKKER

Selleks peab saavutama kokkuleppe. Toode: tooteks nimetatakse kõike, mis saab pakkuda turul funtsionaalsete vajaduste ja soovide rahuldamiseks, turunduses kuuluvad toodete alla ka teenused (pole esemelised). Tehing kujutab endast väärtuste vahetamist kahe osapoole vahel (kaup raha vastu). Bartertehingu puhul kaup kauba vastu, tehing eeldab vähemalt kahe väärtust omava kauba olemasolu, kooskõlastatud lepingutingimusi, tehingu realiseerimise kohta ja aega. Suhtlusturundus on kindlate vastastikku kasulike suhete loomine, hoidmine ja arendamine tarbijate ja teiste huvigruppidega. 3. Turunduse juhtimise kontseptsioonid. Tootmiskonseptsiooni realiseerub situatsioonis, kus turg vajab massiliselt tooteid, mida seni nende kõrge hinna tõttu ei suudetud osta, ostustiimuliteks on madal hind ja toodete kerge kättesaadavus, tähelepanu suunatakse masstootmisele jaotuse paremale organiseerimisele. Tootekonseptsioon: loosung ,,andke

Turundus
thumbnail
8
doc

Majutus, toitlustus, turism, meelelahutus

Majutus, toitlustus, turism, meelelahutus Majandusgeograafia Juhendaja: Hele Pomerants Koostaja: Ats Klemmer PÜÜNSI 2013 Sissejuhatus: Referaadi teema on majutus, toitlustus, turism ning meelelahutus Eestis. Eesti riik on viimase kümne aasta jooksul väga palju arenenud kõigis neljas valdkonnas. Minu ülesanne oli uurida, ning tutvustada teistele lähemalt neid nelja valdkonda. Majutus Majutus on teenus, mida pakutakse inimestele erinevatel eesmärkidel. Majutuse teenused on erinevad: hotellid ja külalistemajad, spaad, motellid, hostelid, puhkemajad, puhkekülad, külaliskorterid, kodumajutus, turismitalud ja mõisamajutus. 1. Hotellid ja külalistemajad

Majandus
thumbnail
46
docx

TURUNDUSE KORDAMISKÜSIMUSTE VASTUSED (põhjalikult)

turundamiseks, loomaks mõlemaid osapooli rahuldavaid vahetusi. Turundus on klientide vajaduste kindlakstegemine ja rahuldamine ettevõttele kasumlikul viisil ehk turundus on vajaduste kasumlik rahuldamine. Turundus on kasulike klientide leidmise ja hoidmise ning kasulike kliendisuhete arendamise teadus ja kunst. Turunduse olemus jaguneb kaheks: strateegiline ja taktikaline. Strateegiline – tarbijavajaduste analüüs, turu segmenteerimine, turuvõimaluste hindamine (turu potentsiaal ja toote eluiga), konkurentide analüüs (konkurentsieelise leidmine) ning turundusstrateegia kujundamine. Taktikaline – keskendub valitud sihtrühmade kesksete turundusplaanide koostamisele, mille käigus täpsustatakse eesmärgid, pannakse paika turundusmeetmestik (toode, hind jaotus, edustus), turunduseelarve ja ajakava. Samuti tuleb need turundusplaanid ellu viia ja kontrollida nende

Turundus
thumbnail
51
ppt

Turundus

kasutavad mingit toodet või teenust sellepärast, et neil on seda vaja või nad arvavad seda, aga mitte lihtsalt soovist oma raha kulutada. Turunduse juhtimine Turundus on tegevuste kogum, mis hõlmab järgnevaid tegevusi: turundusuuringuid, toote kujundamist, jaotuskanalite valikut, hinnapoliitikat, turunduskommunikatsiooni, sh. müüki. Turunduse juhtimine Turundus hõlmab järgmisi etappe: Turunduseesmärkide püstitamine Turunduskeskkonna analüüs ja turu- uuringute läbiviimine Turundusmeetmestiku planeerimine Kontroll Turunduse juhtimine Turundusuuring on ettevõtte turundusotsuste tegemiseks vajalike andmete kogumine, talletamine ja analüüs. Turu-uuringuga uuritakse nõudlust või olukorda konkreetsetel turgudel. Turu-uuringutel kasutatavad andmed jagatakse esmasteks ja teisesteks andmeteks. Turunduse juhtimine O Esmased andmed on need, mis hangitakse spetsiaalselt uuritava probleemi lahendamiseks (küsitlused,

Majandus
thumbnail
16
doc

ÄRIPLAANI STRUKTUUR

aknatootjaks Põhjamaades. Keskmise pikkusega eesmärkide näited: 1. Saavutada tootmismaht 6000 akent kuus 1. juuliks 2009. 2. Sama aasta 1. oktoobriks eesmärk saavutadatootmismaht 8000 akent kuus ja saada üheks suuremaks aknaid tootvaks ettevõtteks Baltimaades. Lühiajaline eesmärk on ehitada lõpuni tootmishoone. 5. Ärikeskkonna analüüs Makrokeskkonna analüüs Ärikeskkonna all mõistetakse kõike, mis ettevõtja tegevust mõjutab, kuid mida ettevõtja ise otseselt mõjutada ei saa. Oluline on prognoosida sõltumatuid muutusi, nende muutuste arengut ja kasutada võimaluse korral muutusi ettevõtte huvides. Makrokeskkonna analüüs käsitleb makromajanduslikke muutusi riigis, kus me tegutseme ning riikides, kus asuvad meie kliendid/konkurendid. Makrokeskkonna faktorid on näiteks:

Äriplaan
thumbnail
20
docx

TURUNDUSE EKSAM

keskkonnanõuded); ·majanduslik ­ tegurid, mis mõjutavad tarbijate ostujõudu ja kulutamismustreid; ·kultuuriline ­ hõlmab sotsiaalset struktuuri, haridust, religiooni, väärtushinnanguid, ärikultuuri jne. 3. Milliseid hinnakujundust mõjutavaid tegureid Te teate ja kuidas nende mõju avaldub; nende positiivsed ja negatiivsed küljed? Lihtsustatult võiks hinnakujunduse jagada neljaks etapiks: sise- ja väliskeskkonna analüüs ehk hinda mõjutavad faktorid, hinnaeesmärkide määramine, hinnakujundusmeetodite valik ning hinnapoliitika väljatöötamine. Liiga madalad hinnad viivad ettevõtte majandusraskustesse, liiga kõrged hinnad aga takistavad müüki ja viivad samuti ettevõtte majandusraskustesse. Oma tootele või teenusele tuleb leida optimaalne hind. 1. Kulupõhine hinnakujundus on kõige lihtsam hinna määramise meetod, kus toote

Turundus




Kommentaarid (3)

triiw15 profiilipilt
triin pärkma: Sain mida otsisin,mida oli ka ilusti sisukorras algul näha,aitäh
21:25 06-11-2012
tiffi profiilipilt
tiffi: Korralik analüüs, oli abi.
15:37 06-04-2016
Martin. profiilipilt
Martin Ant: päris hea
18:45 23-01-2012



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun