Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Ametliku kirja kirjutamise näidis (0)

5 VÄGA HEA
Punktid
Ametliku kirja kirjutamise näidis #1
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 1 leht Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2011-02-04 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 162 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor KirssK Õppematerjali autor
kuidas kirjutada ametlikku kirja

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
24
docx

Koolitus ja puhkeväljasõidu hinnapakkumine

Eesti Hotelli- ja Turismikõrgkool Hotelliteenindus H12 Gloria Hallaste Koolitus ja puhkeväljasõidu hinnapakkumine Kutseeksamiks ettevalmistumise kodutöö Õpetaja: Anti Kalamees Tallinn 2014 SISUKORD SISSEJUHATUS Käesoleva töö ülesandeks on planeerida firma ,,Koolituskuningas" poolt korraldatav Eesti erinevate personalijuhtide koolitus- ja puhkeväljasõit. Väljasõidul osaleb 15 personalijuhti ja koolitaja. Ülesandeks on koostada neile hinnapakkumine majutuse, toitlustuse, konverentsiteenuse ning lisateenuste osas. Ürituse kohaks valisin Meriton Grand Conference & SPA Hotelli, mis asub Tallinna südames ja vanalinna läheduses. Uudne ja moodne hotell pakub oma külastajatele kõrgtasemel teenindust ja meeldivat viibimist. Hinnapakkumise koostamisel lähtusin kliendi soovidest, milleks olid majutus-, toitlustus-, konverentsiteenindus- ja vabaaja vee

Turism
thumbnail
11
doc

Diplomaatiliste vastuvõttude liigid

Diplomaatiliste vastuvõttude liigid Referaat ärieetikast ja -etiketist Õpilane: Kursus: Õppejõud: Vastuvõtud kuuluvad eelkõige äri- ja diplomaatilise suhtlemise pidulikumasse ossa. See on parim võimalus luua ja arendada kontakte nii kolleegide, kohalike võimuesindajate, poliitikute kui ka kultuuriinimestega. Vastuvõtud eeldavad väga põhjalikku ettevalmistust. Hoolikalt ettevalmistatud vastuvõtul võib kutsuja luua õhkkonna, mida külalised naudivad ja millest jääv mälestus mõjutab hiljem ka tööküsimuste soodsat lahendamist. Seevastu hooletult korraldatud vastuvõtul võivad olla täiesti vastupidised tagajärjed. VASTUVÕTTUDE ÜLDINE LIIGITUS Vastuvõtte liigitatakse osavõtjate ja toimumisaja järgi. Osavõtjate järgi liigitatakse vastuvõtud * ametlikeks vastuvõttudeks ja * mitteametlikeks vastuvõttudeks. Toimumisaja järgi liigitatakse vastuvõtud * päevasteks vastuvõ

Klienditeenindus
thumbnail
9
docx

HINNAPAKKUMINE Lõputöö, Eksamitöö

PÄRNUMAA KUTSEHARIDUSKESKUS MAJUTUSTEENINDUS Carolina London HINNAPAKKUMINE TÖÖALASE VÄLJASÕIDU KORRALDAMISEKS HOTELLIS LONDON Lõputöö Pärnu 2014 SISUKORD SISUKORD..................................................................................................... 2 HINNAPAKKUMINE......................................................................................... 4 KOKKUVÕTE.................................................................................................. 6 LISA 1 TOITLUSTAMINE..................................................................................8 LISA 2 LISATEENUSED................................................................................... 9 2 VASTUSKIRI Tere austatud Katrin Tamm! 13.04.2014 Täname Teid, et tunnet

Turism
thumbnail
22
docx

Klienditeeninduse korraldamise praktikaaruanne

kiire aja keskel unustas teenindaja lauda viia kliendile latte ning ka tema soovitud küünla laua peale põlema panna. Kliendid said toidud kätte ning naisterahvas tõi supi tagasi väites, et seal oli sees pikk juuksekarv, teenindaja vabandas kuid ei pakkunud kompromissi, sellepärast oli ka klient solvunud. Nad tasusid arve ja lahkusid, mingit allahindlust neile ei tehtud. Loomulikult saime me selle juhtumi kohta kirja samal õhtul, klient oli vihane, et oli saanud halva teeninduse osaliseks ja väitis, et peaksime omale tööle võtma kogenumad teenindajad. Me loomulikult saatsime vabanduskirja kliendile, lubades tasuta suurt perepitsat, et natukenegi tema halba kogemust leevendada ja teda meie juurde ikka tagasi kutsuda. Noomisime teenindajaid ja loodame, et nad on edaspidi tähelepanelikumad. Me soovime, et kliendid ei lahkuks

ostu-müügi juhtimine
thumbnail
80
pdf

Ametkondlik kaitumine ja etikett

Tallinna Majanduskool Ametkondlik käitumiskultuur (sekretäritöö, üldteadmised etiketist) Loengumaterjal Tallinn 2013 1 Ametkondlik käitumine, kutse-eetika ja etikett ........................................................................................... 4 Kutse-eetika .............................................................................................................................................. 4 Sekretäritöö eetikakoodeks ........................................................................................................................... 5 Nõuded juhile:
 ............................................................................................................................................. 7 Visiitkaardid 
ja nende kasutamine ....................................................................................................

Sekretäritöö
thumbnail
42
docx

Ettevõtte iseloomustus

Hiiumaa Ametikool Väikeettvõtlus Käesolev töö on koostatud Siret Tara poolt Radisson Blu Hotell Tallinna kohta Suuremõisa 2012 SISUKORD: 1.ÜLEVAADE ETTEVÕTTEST................................................................................................3 1.1Ettevõtte nimetus, asukoht ning põhitegevusala................................................................3 1.2Ettevõtte ärinimi, omandivorm, ettevõtte majandamise mudel.........................................3 1.3Ettevõtte kinnisvara haldusstruktuur, haldajate ja haldamise iseloomustus......................3 1.4Ettevõtte äriidee, visioon, missioon...................................................................................4 1.5Ettevõtte juhtimisstruktuur.................................................................................................4 1.6Struktuuri�

Ettevõtlus
thumbnail
33
doc

ETIKETI konspekt

Olustvere Teenindus- ja Maamajanduskool ETIKETT Õppematerjal Miljan Kalmus [email protected] MÕISTED ETIKETT on mudel, näidis, eeskuju, kuidas midagi teha - kuidas tervitada, esitleda, kirjutada kirju, rõivastuda, olla hea pererahvas külalistele. Etikett kehtestab reeglid, mis on inimese teenistuses ja muudavad tema elu kergemaks, mitte vastupidi. Termin etikett tuleb ladinakeelsest väljendist est hic questio, mis tõlkes tähendab siin on küsimus. Ladinakeelsest väljendist on tuletatud prantsuskeelne sõna etiquette, mis tähendab sedelit või pealkirja. 15

Sekretäritöö
thumbnail
14
doc

Uurimustöö - Teadliku külastajana teenindusettevõttes

et selles ei sisalduks kindlasti mitte friikartuleid ega viinereid, samuti võiks olla ka tort. Hahn`i pubist me kahjuks vastust ei ole senimaani saanud, mis näitab selle koha suurt puudust teenindusmõttelaadi osas. Selle negatiivse kogemuse tõttu langes meie hinnang selle ettevõtte suhtes veelgi. 10. SUPELSAKSAD- KIRJALIK SUHTLUS Kohvikult saime vastuse juba 2. novembri hommikul. Kiri oli järgmine: ,,Tere, panen Teile reserveeringu kirja. Palun tulge mõni päev ise läbi ja otsustage söökide ja jookide osas kohapeal (kui võimalik). Valige välja ka sobiv kook. Kui see ei ole võimalik, siis püüame meili teel ja kodulehekülje kaudu hakkama saada. Ilmselt ei ole Te meid varem külastanud- siis Te teaksite, et friikartuleid ja viinereid meil ei pakuta:)Lugupidamisega, supelsaksad". Positiivne oli kirja saamine väga kiiresti, kuid selle sisu oleks võinud olla kliendisõbralikum

Turismi -ja hotelli ettevõtlus




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun