...............................................................25 5.3.3 Protokolli vorming .......................................................................................25 5.3.4 E-koosolek ...................................................................................................27 5.4 Akt........................................................................................................................29 6 Ametikiri ......................................................................................................................31 6.1 Üldine informatsioon ...........................................................................................31 6.2 Ametikirja koostamise protseduur .......................................................................31 6.3 Ametikirja vorming..............................................................................................32
Teeninduse juures on läbi aegade olnud erinevad rõhuasetused. Olulisus on muutunud ja jõudnud keskkonnalt suhtlustasandile. Teenindaja on kuningas Klient on kuningas keskkond on oluline suhtlemine on oluline Teenindaja ja klient on võrdses partnerlussuhtes Sidudes eelnevat muutust meie ajaloos kauba ja ostujõuga: K K K M M M Kaupa vähe, ostujõud olemas. Kaupa>pakkujaid palju, ostujõud vähenenud 5 Teenindaja on kuningas. Teenindaja pakub võimalikult head kaupa, Kui letis ei ole, siis leti alt ikka saab! et klient ostaks just tema käest Teenindamisel kui protsessil on kaks poolt: I
Müügitingimused on Tarbijakaitseametiga kooskõlastatud ning avalikult kättesaadavad ning kõik soovijad võivad kasutada. (Eesti E-kaubanduse Liit, 2016) Enne müügitingimuste koostamist sai käidud tutvumas erinevate tegutsevate e- kaupluste müügitingimustega, et saada inspiratsiooni ja visiooni. Järgnevalt olen välja toonud punktid, mis on kohustuslikud, kuid nende vastu kiputakse kõige enam eksima. Eriti, mis puudutab lepingu sõlmimist, kauba tagastamise või vahetusega seonduvat ning suurimat komistuskivi garantii ja müügigarantii. Vähemalt kodulehel peavad olema: ärinimi, registrikood, teenuse osutaja aadress ja muud kontaktandmed, sh elektronposti aadress (VÕS § 54 lg 1) (Riigi Teataja, 2001) (Eesti E-kaubanduse Liit, 2016) 9 Oluline on nähtavalt ja arusaadavalt välja tuua tarbijale sõnadega ,,Tellimus koos
tunnustamine (mitte toidulaua tagant), õhtune meelelahutus vabal valikul, päringu esitame ühele ettevõttele, hinnaklass anda ette. Vastuskiri · Viidata dokumendi numbrile (seos) · Tänan järelepäringu eest · Kasutan all olevat nime · Teen konkreetse pakkumise · Konkurentsieelis (saun tasuta, kui broneerid kohe) · Kui ei ole, pakud alternatiiv Tellimiskiri Ametikiri, mis koosneb kaaskirjast ja sellele lisatud tellimisblanketist. Blanketil on kirjas: · kauba või tellimuse kirjeldus, · kataloogi number, · koguse hind, · kättetoimetamise aeg, koht ja viis, · kuidas toimub maksmine. Kaaskiri on viisakas vormis: · tänatakse vastuse eest, · kinnitatakse varem kokkulepitud tingimusi (allahindlus, kättetoimetamise tähtaeg, maksmise viis), · vormistatakse märkus lisade kohta (tellimusblankett ühes eksemplaris) Saadetakse ka vastus kliendile: täname tellimuse eest ja kirjutame, millal saadetis kätte
31. Agent peab läbirääkimisi ostjatega ning teavitab läbirääkimiste tulemustest viivitamatult käsundiandjat. 32. Agent organiseerib kaupade reklaami käsundiandja kulul. Reklaam ja sellega seotud kulud kooskõlastatakse eelnevalt kirjalikult käsundiandjaga. 33. Agent organiseerib ja vajadusel teostab iseseisvalt käsundiandja kulul kaupade transporti, vastuvõtmist ja ladustamist territooriumil. 34. Esindab käsundiandjat vaidlustes ostjatega kauba kvaliteedist, puudujäägist või riknemisest tulenevates vaidlustes. 35. Teostab muid toiminguid, mis on eelnevalt kirjalikult kooskõlastatud käsundiandjaga. 36. Hangib käsundiandjale vajalikku teavet turusituatsiooni kohta territooriumil ja edestab nimetatu kord kvartalis käsundiandjale. 37. Kõigis lepingu punktis 3 reguleerimata küsimustes juhindub agent LS paragrahv 673 ja 676 sätetest. 4. Käsundiandja õigused ja kohustused. 4.1
moodustamine. Sõnadele tekstist). tusekspert ja tähenduste Kahjunõuded klient otsimine tekstist. (info (rollimäng). liigitamine). Kahjunõuded (arutelu). 219 1. TEEMA. KAUBA TRANSPORTIMINE Teema lõpuks teate iga veondusviisi eeliseid ja puudusi; oskate valida kauba transportimise viisidest parima ja põhjendada oma valikut eesti keeles. SISSEJUHATAV ÜLESANNE 1. Mis sõnad seostuvad teil sõnaga transport? Kirjutage need sõnad joonisele. transport RÄÄKIMINE (paaristöö) 2. Rühmitage sõnad mõtteskeemilt kategooriatesse: vee-, õhu-, raudtee-, autotransport. LUGEMINE 3
Informatsioon ja dokumentatsioon. Sõnastik) korraldava tegevuse dokumenteerimiseks. Dokumendiplankidele vormistatakse: ametikirjad, õigusaktid (nt käskkirjad, korraldused), protokollid, aktid jt Juhtimistegevuse dokumentideks on näiteks: käskkiri, protokoll, ametikiri, akt, esildis jt Igal organisatsioonil on üldplank ja dokumendiliigi plank üldplangi alusel moodustatud konkreetse dokumendiliigi plank, nt kirjaplank
Loogija ja juriidiline argumentatsioon LOENG 1 Loogika – logos - teadus õigest mõtlemisest. Mõtlemisreeglid. Väidete põhjendamise teadus. Loogika kui inimtegevuse teatud järjepidevus. Loogika on kõige lähedasem matemaatika. Loogika on normatiivne teadus, mis määrab mõtlemise reeglid. Meil on vaja loogikat väitluskunstiks. Argumenteerimisoskus, teadustöö tegemises jne.Loogika aitab paremini pidada kõnesid. Jaguneb: Formaalseks-see millega meie tegeleme, matemaatiline loogika; dialektiline loogika-tegeleb seoste ja dünaamikaga. Formaalloogika uurib õige mõtlemise üldstruktuure selle keerulises vormis. Formaalloogika põhimõisteks on mõtlemise loogiline vorm. Õige-õige väide võib olla ebatõene. Tõene/väär-Kas tegelikkuses eksisteerib või mitte, kas vastab tegelikkusele Selleks et pidada head kõnet peab: tuleb teada mida öelda; esitada seda järjepidevalt; andma sõnalise vormi; Jät
Kõik kommentaarid