Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Ametijuhendi vorm (2)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist

Ametijuhendi vorm #1 Ametijuhendi vorm #2
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-03-21 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 95 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 2 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor rõõmurull Õppematerjali autor
näitab milline peab ametijuhend olema

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
17
docx

KOV SOTSIAALTÖÖTAJA AMETIJUHENDI ANALÜÜS

LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Sotsiaaltöö õppetool ST12 KÕ1 KOV SOTSIAALTÖÖTAJA AMETIJUHENDI ANALÜÜS Õppejõud: Triin Vahula Mõdriku 2013 Valisin kolme kohalikuomavalitsuse sotsiaaltöötaja ametijuhendi analüüsiks Avinurme, Orava ja Vastseliina vallavalitsuse. Kõikides kohtades määrab sotsiaalnõuniku oma ametikohale vallavanem. Nii Avinurme kui ka Orava sotsiaalnõunikud omavad alluvaid, Vastseliina aga mitte. Ametikoha eesmärkidest tuleb välja ka erinevusi nimelt on Avinurme ja Orava valla peamiseks eesmärgiks ikkagai aidata valla elanikke lähtudes erinevatest aspektidest nagu tervishoid, rahaliselt hättajäänud isikute toetamine, kui Orava vallavalitsus

Eetika
thumbnail
32
odt

Praktikaaruanne: Ojako puhke- ja koolituskeskus

ja süüa/juua saime tasuta. Kindlat kellaaega ei olnud kunagi millal ärkame ja millal magama saame kuna ürituste ajal pidi olema keegi valves. Ainuke asi mis oli pisut negatiivne oli see, et köögis oli liiga väike kraanikauss ja pesumasin kuna nõusid tuli väga palju iga söögikorraga tekkis sinna päris suur hulk nõusid ja oli ruumipuudus. Kõige muuga olin väga rahul, kollektiiv oli samuti väga sõbralik ja vastutulelik. ETTEKANDJA-TEENINDAJA AMETIJUHEND OJAKO OÜ 1. ÜLDSÄTTED 1. Ametikoha nimetus: ettekandja-teenindaja. 2. Alluvus: allub tegevjuhile, alluvaid ei ole. 3. Asendamine: asendab ettekandja- teenindajat. 5 2. AMETIKOHA EESMÄRK 1. Ettekandja-teenindaja on klienditeenindaja, kelle põhieesmärgiks on teenindada

Turism
thumbnail
46
doc

Konspekt Personalijuhtimine 2013

Dokumente kasutatakse pidevalt juhtimises ja töökorralduses PERSONALI OTSINGU TEGEVUSED Värbamine on tegevuste kompleks kvalifitseeritud töötegijate hulga saamiseks. Üldiseloom: · üldine-massiline - eriline individuaalne · reklaamiga kaasnev, imagot loov - otsesihitud ühel eesmärgil toimuv · pikaajaliselt etteplaneeritud - situatiivne (tuleneb juhtimise iseärasustest) · reeglipärane - juhuslik 1. ANALÜÜS,TÖÖKIRJELDUS, AMETIJUHEND 2. OTSINGU KUULUTUS: FIRMA LOGO MILLISELE AMETIKOHALE KEDA OODATAKSE MILLISED OOTUSED KOMPETENTSUSE JM OSAS MIDA PAKUTAKSE ALLIKA VALIK: Kes mida loeb? Vaatab? Näeb? SÕLTUVUS AMETIKOHAST: juhi, spetsialisti, töölise otsingul erinev SISU: asjakohast- asjalikku informatsiooni, MITTE poolikut infot, üldist, üle-positiivset täpne nimetus, kompetentsuse aste, haridusjärk, töökogemus, lisaoskused, tasuskaala, töötingimused, piiravad tingimused. KUJUNDUS:

Personalijuhtimine
thumbnail
38
docx

Personali juhtimine ja arendamine

● Strateegiline töö analüüs Töö analüüsi eelised: info kohustustes, riskidest, kompententsidest jm; töö ja töötaja sobivus; värbamise efektiivsus; alus soorituse hindamiseks; koolitus- ja arenguvajaduste määratlemine; kompensatsioonipaketi otsused. Töö analüüsi piirangud: ajakulu; hindaja kallutatus; andmeallikate vähesus; pingutust nõudev; analüüsija kompententside piiratus; vajalik jälgitavus/mõõdetavus. AMETIJUHEND Ametijuhend tugineb töö analüüsi tulemusel saadud töö kirjeldusele ja on vajalik personali organiseeritud tegevuse korraldamiseks: ● paraneb delegeerimine; ● selgus ametikoha eesmärkide, ülesannete, vastutuse ja pädevuse osas; ● ratsionaliseerib tegevust. Töö analüüsi tulemused / ametijuhendid on olulised ka ametikohtade plaani koostamisel. Töö kirjeldus. Ametijuhend: Ametijuhendi koostisosad tavapäraselt on: ● Ametikoha nimetus

Organisatsiooni psühholoogia
thumbnail
22
docx

Klienditeeninduse korraldamise praktikaaruanne

LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Ettevõtluse ja majandusarvestuse õppetool MK16KÕ Grete Rudenaite KLIENDITEENINDUSE KORRALDAMISE PRAKTIKA ETTEVÕTTES VILDE KAUBANDUS OÜ Praktikaaruanne Juhendaja: Liina Maasik Praktika juhendaja: Mirjam Ojavere Mõdriku 2017 SISUKORD SISSEJUHATUS........................................................................................1 ETTEVÕTTE LÜHITUTVUSTUS...........................................................2 Firma struktuur.......................................................................................2 Personali koosseisu lühitutvustus...........................................................3 Emotsionaalne intelligentsus OÜ Vilde Kaubanduses...........................3 TÖÖOHUTUS................................

ostu-müügi juhtimine
thumbnail
19
odt

TÖÖKORRALDUSE PRAKTIKA aruanne

LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Ettevõtluse ja majandusarvestuse õppetool II Ä KÕ Nastasja Musienko TÖÖKORRALDUSE PRAKTIKA aruanne Praktikajuhendaja: Heve Kirikal Mõdriku 2011 SISSEJUHATUS. Järgnevas praktikaaruandes saab lugeja tutvuda praktikaettevõtte üldiseloomustusega, põhitegevusega, organisatsiooni struktuuriga, koosseisuga, töökorraldusliku dokumentatsiooni kirjeldusega ja pakutavate teenustega. Praktikaettevõte, Treegeri Kohviku OÜ teenindab Kultuurikeskuses toimuvaid kultuurisündmusi, seminare, õppepäevi ­ eelisjärjekorras. Tavapäevael on kohvik avatud kõikidele klientidele. Kuna praktika teema on ,,Töökorralduse praktika", siis pean tutvuma kõikide valdkondadega, mis on seotud selle ettevõttega. Kõige rohkem tähelepanu pean pöörama töökorraldusele: üldpõhimõtted ja eesmärgid, töökorraldusliku suhtlemise tas

Töö-ja palgakorraldus
thumbnail
176
pdf

E-kursuse „Koristustööde planeerimine ja arendamine“ materjalid

.............................................................................................88 Kursuse ainekava Kursuse nimetus: Koristustööde planeerimine ja arendamine Kursuse maht: 2 õppenädalat Kursuse väljatöötajad: sisu autor on Lia Padu Järvamaa Kutsehariduskeskus, Sihtrühm: Puhastusteeninduse Riikliku õppekava alusel puhastustööde juhtimist õppivad õpilased. Kursus sobib kasutamiseks ka nende erialade töötajate täiendkoolitusel. Kursuse toimumise vorm: kombineeritud õpe, millest 20% on auditoorseid tunde ja 80% õppetööst toimub õpikeskkonnas Moodle. Täiendkoolituses on kursus läbitav 100% veebipõhiselt. Kursuse eesmärk: • analüüsida juhtimisstiile; • arendada puhastustööde planeerimist ja korraldamist; • kujundada kvaliteedi mõõtmiseks vajalikke hinnanguid; • edastada puhastustööde arendamises suundade uuendusi; • arendada iseseisva töö oskust.

Puhastusõpetus
thumbnail
43
docx

Juhtimise aluste kordamine eksamiks

JUHTIMISE ALUSED TEEMA1 : Juhtimise mõiste, funktsioonid, tasandid Juhtimine on: · Üks huvitavamaid inimtegevusi · ligitõmbav, sest, see on seotud võimuga ja teistest üleoleku tundega. · seotud teiste inimeste tähelepanuga, lugupidamisega, autoriteediga. · huvitav, sest see on seotud riskiga. Juhtimine on mäng. · Juhtimine võimaldab midagi enamat korda saata kui üksinda. Juhtimise ülesanne: o Juhtimine on inimeste tegevuse ja käitumise sihipärane suunamine ja üheks hästi talitlevaks tervikuks sulatamine, selleks et rakendada organisatsiooni varad, saavutada tema eesmärgid ja rahuldada liikmete vajadused. o Juhtimine on tegevus, kus juht mõjutab teiste inimeste tegevust eesmärgipärases suunas. Juhitakse tegevusi (protsesse), mitte inimesi, esemeid ja asju. Lähtumine: objektist juhtimisprotsessist Juhtimine on eesmärgipärane protsess,

Juhtimise alused




Kommentaarid (2)

kitike profiilipilt
A U: Oli abi ning vormindatud hästi
21:54 25-05-2022
Delila profiilipilt
Delila: Olen rahul!
11:07 04-07-2017



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun