Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto

Aktiivne Kuulamine (suhtlemisoskused) (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mida meil selleks vaja on et me saaks aktiivselt kuulata?
  • Miks need olulised on?
  • Kuidas me peaksime suhtuma sellesse inimesse?
  • Milline peaks olema suhtlustasand milline suhtlusstiil?
  • Millised peaksid olema kuulamise tehnikad?
  • Millised on avatud ja millised suletud küsimused?
  • Mida me julgeme küsida avalikult Kui palju on kell?
  • Kuidas te tahate et ma selle ürituse korraldan?
  • Kuidas te tahate et ma selle ürituse korraldan?
  • Mis on teie nägemus sellest üritusest?
  • Miks sa tundi hilinesid?
  • Kumb küsimus rohkem meeldis?
  • Miks te midagi ei ütle?
  • Miks Miks Miks?
  • Miks sul nii suur suu on?
  • Miks sa nii tegid?
  • Miks sa nii ei teinud?
  • Mida sa tegid nädalavahetusel?
  • Mis sporti sa tegid?
  • Kui kiiresti te sõnastate oma küsimuse ümber kui vastust ei tule?
  • Mitu 4 inimest Kui kaua?
  • Mis otsid sinna?
  • Mis sul veel vaja on?
  • Mida sa pakkuks mulle?
  • Mida klient tahab selle vaba ajaga saada?
  • Miks tal seda vaja on?
  • Mida hea kuulaja teeb ja mida ei tee?
  • Mida see tähendab?
  • Mida te teete kui te kuulate?
  • Kui ei ole seda?
  • Mida hea kuulaja väldib ja ei tee?
  • Miks sa ei kirjuta?
  • Miks sa mulle otsa vaatad?
  • Kuidas me sellisel juhul käitume?
  • Kuidas me sõbrad käituvad?
Vasakule Paremale
Aktiivne Kuulamine-suhtlemisoskused #1 Aktiivne Kuulamine-suhtlemisoskused #2 Aktiivne Kuulamine-suhtlemisoskused #3 Aktiivne Kuulamine-suhtlemisoskused #4 Aktiivne Kuulamine-suhtlemisoskused #5 Aktiivne Kuulamine-suhtlemisoskused #6 Aktiivne Kuulamine-suhtlemisoskused #7
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 7 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2016-11-26 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 14 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Andres Asson Õppematerjali autor

Märksõnad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
10
docx

Aktiivne kuulamisoskus

Enamik arusaamatusi tuleneb inimeste suhtlemise iseärasustest. Esitatud probleem ei pruugi olla peamine, sest soov peita midagi iseendas, hirm kontrolli kaotamise või haiget saamise ees võib pimestada ka kõneleja enda. 1 AKTIIVSE KUULAMISE TEHNIKAD Selleks, et mitte ainult kuulda vaid ka kuulata, mida teine inimene ütleb või räägib, on hea kasutada aktiivse kuulamise tehnikaid. (Postimees 2010) 1.1 Aktiivse kuulamise tähendus Aktiivne kuulamine tähendab kontakti loomise ja hoidmise oskust (sobilik kehakeel, distants ja silmsideme loomine segajatsest vabas keskkonnas). Samuti oskust jälgida ja ümber sõnastada vestluspartneri poolt öeldut. (Postimees 2010) 1.2 Kuulamistehnikad 1.2.1 Ümbersõnastamine Hea ümbersõnastamine on keeles, mis on partnerile hästi tuttav, avameelne, ettevaatlik oletus (võimaliku eksimuse puhuks) ja võimalusel lühike.

Kaubandus ökonoomika
thumbnail
9
docx

AKTIIVNE KUULAMINE

Iga inimese jaoks on kõige tähtsamaks inimeseks tema ise ja kui sa tema vastu siirast huvi tunned, oled võitnud rohkem kui andnud. Hea vestleja tunnuseks on oskus kuulata nii, et teised tunneksid, et neid kuulatakse. Aktiivne kuulaja annab kuuldust oma sõnadega tagasisidet. Ta teeb seda kolmel põhjusel: · veendumaks, et ta on kõigest õigesti aru saanud; · kinnitamaks kõnelejale, et teda on kuulatud; · innustamaks kõnelejat ennast veelgi rohkem avama. 2. KUULAMINE ­ SEE ON MIDAGI ENAMAT KUI LIHTSALT KUULMINE Kui te olete vähegi tavaline inimene, kulub teil kuulamisele enam virgeolekuaega kui ühelegi teisele tegevusele. Erinevate elualade esindajaid hõlmav uurimus näitas, et inimesed kulutasid suhtlemisele 70% oma ärkvelolekuajast. Sellest võttis 9% kirjutamine, 16% lugemine, 30% rääkimine ja 45% kuulamine. Ka teised uurimused rõhutavad suurt ajahulka, mille eri elukutsete esindajad kulutavad kuulamisele

Ühiskond
thumbnail
3
doc

Aktiivne kuulamine

Aktiivne kuulamine ,,Miks meile on antud kaks kõrva, aga ainult üks suu?...aga sellepärast,et kuulamine on kaks korda raskem kui rääkimine.´´ Meie vajaduste, tunnete, mõtete ja arvamuste väljendamine selgelt ja efektiivselt on ainult pool kogu suhtlemise protsessist, mis on vajalik isikutevahelisele mõjususele. Teine pool suhtlemise protsessist on kuulamine ja teise inimese mõistmine. Kui keegi otsustab suhelda teise inimesega,siis see tähendab,et ta teeb seda selleks, et rahuldada oma vajadust. Isik tahab midagi, tunneb vaevust, tal on millegi kohta tunded ja mõtted. Otsustades suhelda valib isik meetodi millega ta usub,et toimetab sõnumi teisele inimesele tõhusalt kätte. Efektiivne suhtlemine eksisteerib kahe inimese vahel siis kui vastuvõtja tõlgendab ja mõistab sõnumit samal kujul nagu saatja mõtleb. Allikad kõneleja raskustest

Psühholoogia
thumbnail
161
pdf

Juhtimise alused

EESTI-AMEERIKA ÄRIAKADEEMIA JUHTIMISE ALUSED Konspekt Koostaja: Ain Karjus 2012/2013. õa. SISUKORD Jrk. nr. Nimetus Lk. nr. Sissejuhatus 6 1. Juhtimine ja juht 7 1.1 Juhtimine ja juht: üldmõisted ja funktsioonid 7 1.1.1 Juhtimise (mänedzmendi) üldmõisted 7 1.1.2 Juhtimise koht ja roll 8 1.1.3 Põhilised juhtimisfunktsioonid 8 1.1.

Juhtimine
thumbnail
14
docx

Pedagoogiline suhtlemine

Nõustamise tasandid Nõustamine on probleemi lahendamine koostöö kaudu, milles kaks või enam isikut teevad jõupingutusi selleks, et abistada. Üldprintsiibid: nõustamine on vabatahtlik, võrdsus nõustamisel st nõustaja hoidub oma positsiooni rõhutamast, jagatud vastutus, Nõustamine tähendab protsessi juhtimist. Probleem on selline olukord, mis nõuab tõhusat tegevust, kuid millega inimene toime ei tule. Nõustamine: kuulamine, peegeldamine, turvatunne tekkitamine, usalduse loomine. Nõustaja ei pea nimesid teada, temast oodatakse empaatiat ja toetust. Tutvumine->turvalisus->huvi->koostöö->usaldus. Unustamine on endale valetamine. Varastamine on iseenda proovile pannek. Informeerimine. Nõustatava küsimuse/probleemi ärakuulamine ja täpse info andmine küsimuse/probleemi piires. Nõustaja vastutab info õigsuse ja selguse eest Konsulteerimine

Pedagoogiline suhtlemine
thumbnail
17
docx

Nõustamispsühholoogia

); ajast jäi puudu vs pdin täitma ,,kunstliku materjalidega"; kaaslane rääkis kiiresti vs aeglaselt; unustasin jälgida kaaslase käitumist jutu ajal IV loeng Ülesanne ­ miks sa siin loengus käid? Nõustamise puhul ei suhtle mitte sõnum sõnumiga, vaid inimene inimesega. Nõustamisoskused Sa toetud ikkagi oma kogemustele, isikupärale. Ei ole nii, et paned nupu sisse ja struktuur tuleb. Oskuste lihvimine osaks endast on keeruline. Sa pead nõustamises olema siiras. Toetav (vaikiv) kuulamine ­ kuulatakse tähelepanelikult kaasvestleja poolt räägitavat ning ei katkestata tema juttu. Ei katkestata ka siis kui rääkija peab pause. Siin on oluline silmas pidada, mis on sinu eesmärgid. Kui eesmärk on kiiresti nö diagnoos panna, siis pausid häirivad. Sea endale alati alguses eesmärk, mida selle seansiga tahad saavutada. Kuulamine nõuab palju tähelepanu, fokusseerimist ka mitteverbaalsel tasandil. Pead iga situatsiooni pealt oskama tuua edasiviiva mõtte

Nõustamine
thumbnail
194
pdf

Käitumine klassiruumis, Bill Rogers

Bill Rogers Käitumine klassiruumis Tõhusa õpetamise, käitumisjuhtimise ja kolleegitoe käsiraamat 1 Sisukord Arvustajad raamatust „Käitumine klassiruumis“ 4 Autorist 5 Teemad 6 Tänuavaldused 7

Psühholoogia
thumbnail
133
pdf

Suhtlemispsühholoogia - Sotsiaalpsühholoogia 1

................... 63 Zesti tähendus sõltuvalt kultuurikeskkonnast ehk regionaalsed iseärasused . ................................................................................. 81 Soolised iseärasused ..................................................................... 87 Auditiivsed vahendid ..................................................................... 87 Verbaalne suhtlemine ...................................................................... 89 Kuulamine ....................................................................................... 99 Erinevad käitumisviisid suhtlemises ...................................................104 Enesekehtestav käitumine...............................................................111 Konflikt ..............................................................................................117 Konfliktis käitumise strateegiad ......................................................124

Suhtlemis psühholoogia



Lisainfo

Aktiivne kuulamine. Mida meil selleks vaja on, et me saaks aktiivselt kuulata?
Kas ma saan suhtuda eelarvamusega inimestesse, keda ma kuulan.Milline peaks olema suhtlustasand, milline suhtlusstiil? Oskus küsimusi esitada. Tunnete ja sõnade peegeldamine.
Kaja. Mida hea kuulaja teeb ja mida ei tee?
Mida hea kuulaja väldib ja ei tee?


Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun