KÜ Linnu 13 AKT 04. juuni 2015 KINNITAN Rakvere (Allkiri) Reio Arba Juhatuse liige 05. juuni 2015 Asjaajamise üleandmine-vastuvõtmine Akt on koostatud selle kohta, et juhatuse liige Reio Arba andis üle ja juhatuse liige Piret Järv võttis vastu järgmised lahendamisel olevad dokumendid, asjaajamises lõpetatud tomikud. 1. Täitmisel olevad dokumendid Jrk nr Dokumendi registri nr ja Dokumendi Dokumendi liik Dokumendi kuupäev autor pealkiri 1.1. 2. Arhivaalid Jrk nr Sarja tähis
AS Rõivas AKT 30. september 2010 nr 2-12/7 KINNITAN Tallinn (Allkiri) AS Rõivas direktor _ oktoober 2010 Asjaajamise üleandmine-vastuvõtmine Akt on koostatud selle kohta, et AS Rõivas õmblusosakonna peaspetsialist Piret Tamm annab üle ja AS Rõivase õmblusosakonna spetsialist Tiia Toome võtab vastu järgmised toimikud: 1. Arhivaalid Jrk nr Sarja tähis Sarja nimetus Aasta Arhivaalide hulk 1.1 2-4 Põhitegevuse käskkirjad 2010 1 1.2 3-5
Aineprogramm Dokument, elukäik ja omadused DOKUMENDIHALDUS Organisatsiooni kultuur asjaajamiskultuur Dokumendihalduse õiguslik keskkond Asjaajamiskord ja dokumentide loetelu Dokumendid (elemendid, plangid, liigid, loomine) 2008/2009 Dokumendiringlus, dokumentide menetlemine Dokumentide hoidmine, säilitamine, hävitamine
· arhivaalide loetelu koostamine · säilitamistähtajad · juurdepääs ja arhivaalide kasutamise kord · arhiivi ohuplaan · arhivaalide eraldamine hävitamiseks jne 7. Asjaajamise üleandmine · asjaajamise üleandmine töösuhte lõppemisel s.h dokumendid elektroonsel kandjal, paroolid jms · töötajad, kelle lahkumisel koostatakse üleandmise akt · üleandmisakti vormistamise näidis jne 8. Regulatsioonid (võib kehtestada asjaajamiskorra koosseisus või eraldi õigusaktidega) · teabenõude menetlemine · dokumentide avalikustamine · juurdepääsupiirangute kehtestamine · digitaaldokumentide allkirjastamine jne
1) autor; 2) kuupäev; 3) tekst; 4) allkirjastaja. (4) Lisaks veel elemendid: 1) aadress; 2) adressaat; 3) kasutusmärge; 4) kontaktandmed; 5) koostaja; 6) lisaadressaat; 7) lisamärge; 8) pealkiri; 9) seosviit; 10) viit; 11) muud dokumendi elemendid. § 15. Dokumendi kuupäeva ja kellaaja märkimine (1) Dokumendi kuupäev ja kellaaeg märgitakse vastavalt standardile EVS 8 ,,Infotehnoloogia reeglid eesti keele ja kultuuri keskkonnas". (3) Dokumendi kuupäevaks on: 1) õigusakti või akti allkirjastamise kuupäev; 2) protokolli puhul istungi või koosoleku toimumise või toimingu kuupäev; 3) lepingu allkirjastamise kuupäev; 4) väljasaadetava kirja allkirjastamise kuupäev. 3. peatükk DOKUMENTIDE REGISTREERIMINE 1. jagu Dokumentide registreerimise üldnõuded § 17. Dokumentide registreerimise kohustus (1) Asutus on kohustatud registreerima dokumendiregistris ülesannete täitmisel loodud ja saadud dokumendid. § 18. Registreerimisele kuuluvad dokumendid
-koosseisunimestikku, ettevõtte ja allüksustes töötavate isikute arvu; -pitsatite arvu, liike, asukohta ja andmeid pitsatite hoidmise eest vastutava ametiisiku kohta juhi lahkumise korral viimase tema poolt allakirjutatud korraldava dokumendi ja ametikirja dokumendiregistri numbrit. -Akt vormistatakse kahes eksemplaris, millest üks jääb üleandjale, teine vastuvõtjale. Aktile kirjutavad alla: · üleandja · vastuvõtja · üleandmise juures viibinud isik. -Kui vastuvõtja ei ole akti sisuga nõus, koostab ta eriarvamuse, mis lisatakse aktile. Vastavasisuline märge tehakse akti teksti allkirjadest allpool... Praktiline ülesanne: Koosta asjaajamiskorra struktuur (sisukord). Mõtle läbi, milliseid tegevusi peab asutuse asjaajamiskord reguleerima. Harjutamiseks kasuta VV määruse Asjaajamiskorra ühtsed alused §-s 4 toodud loogikat. SISUKORD: I. Üldsätted II. Linnavalitsuse istung III. Dokumentide vormistamine IV. Menetlemine V. Dokumentide arhiveerimine VI
käskkiri, mis vormistatakse alati kahes originaaleksemplaris. Korraldus on nõue või käsk, mis antakse alluvatele suuliselt või kirjalikult igapäevase töö korraldamiseks ja üksikjuhtumite lahendamiseks. Korraldus on piiratud kehtimisajaga ja puudutab kitsast ametiisikute ringi. Akt on dokument, mis koostatakse kollegiaalselt (komisjoni) või selleks määratud isiku (revident) poolt väljaselgitatud fakti, toimingute, seisukorra või sündmuse tõendamiseks. Tavaliselt koostab akti ettevõtte juhataja poolt käskkirjaga määratud komisjon. Komisjoni määratakse isikud, kes omavad kvalifikatsiooni, mis võimaldab orienteeruda küsimuses, mida uuritakse, aga kelle huvides ei ole tuvastatud faktide muutmine. Aktile peavad alla kirjutama kõik faktide või sündmuste tuvastamisest osavõtnud isikud. Komisjoni koostatud aktide allakirjastamisel näidatakse ära isikute vaheline ülesannete jaotus komisjoni koosseisus
3.2.4. kirjad märkega "ISIKLIK"; 3.2.5. dokumendid, milles puudub märge saatja nime ja elu- või asukoha kohta, kui nad ei sisalda olulist või kontrollimist vajavat informatsiooni; 3.2.6. kui adressaadina on märgitud teine asutus, institutsioon või isik. Sel juhul saadetakse dokument märgitud adressaadile; 3.2.7. rämpspost 3.3. Asutuses välja antud õigusaktide kohta kantakse registrisse järgmised andmed: 3.3.1. akti andja nimetus; 3.3.2. akti liik; 3.3.3. pealkiri; 3.3.4. number; 3.3.5. kuupäev ja vajaduse korral kellaaeg; 3.3.6. jõustumise kuupäev; 3.3.7. juurdepääsupiirangud (kehtestamise aeg, alus, tähtaeg, juurdepääsupiirangu kehtetuks tunnistamine ja muud olulised andmed); 3.3.8. andmed kehtivuse kohta (kehtiv, kehtetu, kehtivuse tähtaeg); 3.3.9. andmed akti muutmise või kehtetuks tunnistamise kohta. 3.4. Asutuses koostatud protokollide ja aktide kohta kantakse registrisse järgmised
Kõik kommentaarid