Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Ajurünnak (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mis sellega sarnaneb?
  • Mida ma võiksin kopeerida?
  • Mida lisada Rohkem aega?
  • Mida maha võtta?
  • Kes asemele Mis asemele?
Vasakule Paremale
Ajurünnak #1 Ajurünnak #2 Ajurünnak #3 Ajurünnak #4 Ajurünnak #5 Ajurünnak #6 Ajurünnak #7 Ajurünnak #8 Ajurünnak #9 Ajurünnak #10
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 10 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2009-04-19 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 109 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor tarvas Õppematerjali autor

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
5
docx

Ehitusfüüsika praktikumi protokoll 1

Staadiumi lõpul pannakse paika ka kriteeriumid. Hinnangu staadium on niinimetatud "jalad maapeal" staadium, kus valitakse alternatiivsetest lahendustest edukam. Üldjuhul tuleb selles staadiumis toime arvuti. Inimene peab ainult vastu võtma otsuse otsuse vastuvõtmise kohta. Vajalik inimene selleks on kitsa silmaringiga "matemaatik". Analüüsi staadiumis toimub ideede genereerimine. Ideede genereerimiseks kasutatakse kolme meetodit: ajurünnak, sünektika ja morfoloogiline analüüs. Sünektika eeliseks on kaugete analoogide edukas kasutamine, kuid sellel ametikohal ei ole soovitatav töötada rohkem kui 2 aastat, sest tegu on psüholoogilise tööga, mis nõuab ka profesionaalse juhendaja olemasolu. Sobib igale ülesandele, aga tulemus ei pruugi seda väärt olla. Morfoloogiline analüüs võtab arvesse kõik võimalused, kuid võib küsida kas see meetod tasub ennast ära

Ehitusfüüsika
thumbnail
19
docx

Parendamine

............................... 17 13.11.2014.......................................................................................................... 18 7.FMEA................................................................................................................. 18 KOKKUVÕTE.......................................................................................................... 19 25.09.2014 1. Ajurünnak Viisin läbi ajurünnaku läbi koos 4 sõbraga. Me kõik olime vanuse poolest sarnaseid ning meesterahvad olid ülekaalus. Meid oli kokku 4, mina olin ajurünnaku läbiviija. Meil oli kasutada arvuti koos lisaekraaniga. Ajurünnaku vormistasin Wordi dokumenti nii, et kõik pakkumised olid ekraanil selgelt loetavad ja arusaadavad. Ennem ajurünnakuga alustamist, ehk ennem teema teavitamist lugesin sõnad peale mis järgmise tunnikese jooksul kõige tähtsamad reeglid:

Ainetöö
thumbnail
26
docx

RÜHMA- JA MEESKONNATÖÖ

 toetama osalejate koostööd, tunnustama neid,  tunnetama rühma meeleolu ja teadvustama seda neile,  vähendama pingeid ja lepitama tülitsejaid,  soodustama kõigi liikmete osavõttu,  hindama rühma efektiivsust. Mõlemaid rolle võib täita üks isik või kaks erinevat isikut. Koosoleku läbiviimise viiside tundmine aitab juhatajal oma ülesannetega paremini toime tulla. Vastavalt olukorrale on tal võimalik valida kas avatud arutelu, ajurünnak, nominaalgrupi tehnika või Delfi-otsustamine. Rühmaotsustamine Keerukate ja oluliste probleemide lahendamine rühmatööna on eeltoodu põhjal märksa efektiivsem kui individuaalne tegevus. Lõppotsus on parem, sest rühmaliikmetel on üheskoos rohkem informatsiooni ja kogemusi kui üksikotsustajal. Rühmaotsustamine aitab igaühel paremini mõista teiste liikmete seisukohti ja nende osa ühises ettevõtmises. Ühise otsustamise puhul aktsepteerivad osalejad

Organisatsiooni juhtimine
thumbnail
18
docx

ÕPPEMEETODID TÄISKASVANUKOOLITUSES JA NENDE MÕJU ÕPPIMISELE.

Võidakse ka välja pakkuda, mis juhtuma hakkab. Ei harjutata, asutakse kohe probleemi lahendama, igaüks "mängib" iseennast, lähtutakse oma väärtushinnangutest, tunnetest jne Peale situatsiooni nö "läbimängimist" analüüsitakse rühma tegevus läbi. Võidakse analüüsida enese tegevust, mõne kaaslase tegevust või rühma tegevust tervikuna. Soovitatav kombineerida analüüs kirjutamisega (seisukoht- põhjendus) Analüüsitakse koos läbi, antakse hinnangud. 14. Ajurünnak. Ajurünnak on spontaanselt toimuv tegevus, milles kindlaksmääratud aja jooksul innustatakse osavõtjaid arutatava probleemi kohta aktiivselt välja mõtlema nii palju erinevaid lahendusi, ideid, kui nad suudavad. Selle meetodiga püütakse genereerida uusi ideid ja analüüsida ning hinnata juba olemasolevaid lahendusi. Pärast kindlaksmääratud aja kestnud intensiivset mõttetegevust palutakse osalejatel leitud ideed läbi mõelda ja kaaluda nende asjakohasust ja teostatavust.

Andragoogika
thumbnail
17
docx

Konflikt, probleem, läbirääkimine, lahend

määratlus oli pinnapealne. Lõpuks veendu, et kõik osapooled hakkavad otsima lahendust, mis arvestaks kõikide vajadustega ja oleks kõikidele osapooltele vastuvõetav. See etapp lahendusprotsessis võtab üsna palju aega. 2.Võimalike lahendusvariantide väljapakkumine See on probleemilahenduse loominguline osa. Head lahendused ei sünni otsekohe. Algsed lahendused on harva sobivad, ent nad ärgitavad paremate peale tulema. Selleks korraldage ajurünnak. Ajurünnak on struktureeritud protsess ideede genereerimiseks, mille mõtles välja Ameerika reklaamijuht Alex Osborn möödunud sajandi kolmekümnendate aastate lõpus. Ajurünnak on ühisleiutamine, mille käigus kõik osavõtjad pakuvad välja erinevaid lahendusvariante. Kõik ettepanekud pannakse kirja, nii et kõik neid näevad (Barker 1999:6). A. Osborni neli ajurünnaku reeglit · Kriitika on keelatud. Hindamine kutsub inimestes esile kaitsereaktsiooni ja

Kombed
thumbnail
18
doc

DELFI MEETOD JA TEISED PROGNOOSIMISE MEETODID

hinnagute meetodeid: 1. Ajurünnaku idee seisneb selles, et kasutatakse ära probleemse situatsioni korral spetsialistide loomingulist potentsiaali, mis realiseerib alguses ideede genereerimise ning seejärel nende ideede kritiseerimise üksmeele väljatöötamise eesmärgil. See on üks ideede leidmise meetode, mille töötas välja 1930. aastate lõpus ameeriklane A.Osbourne, kes püüdles probleemi lahendamise poole spontaanselt tekkivate ideede abiga. Ajurünnak eeldab mitmete etappide läbimist: ajurünnakus osalevate gruppide moodustamine ­ optimaalne gruppide kogus saadakse empiiriliselt. Kõige produktiivsemateks on tunnistatud grupid, mis koosnevad 10-15 inimesest; probleemi kirjelduse vormistamine; ideede genereerimine ­ igal osalejal on õigus sõna võtta korduvalt, kusjuures eelnevate sõnavõttude kritiseerimine ja skeptiline

Juhtimise alused
thumbnail
13
doc

Eksamiküsimused organisatsiooni käitumises

tegelevad komisjonid ja koostöörühmad. Koosolekuvorm sobib ka alluvate osaluse suurendamiseks, nende arvamuse väljaselgitamiseks ja nende informeerimiseks. Koosoleku eesmärgiks võib olla probleemide analüüs ja lahendamine ning otsuste vastuvõtmine tegevuse planeerimine oma või teiste rühmade tegevuse hindamine erinevate rühmade tegevuse koordineerimine läbirääkimine infovahetus Koosolekute läbiviimise viisid. 1. Avatud arutelu, ajurünnak Ajurünnak Osavõtjad peavad genereerima niipalju ideid, kui võimalik olema loovad ja hea kujutlusvõimega looma uusi või kombineerima vanu ideid hoiduma teiste ideede kritiseerimisest Ajurünnaku eelised on: ideede rohkus väike ajakulu (10min kuni üks tund) vähe ettevalmistusaega liikmete aktiivsus, entusiastlikkus kindel püsimine oma ülesande raamides

Ühiskond
thumbnail
16
docx

Suhtlemispsühholoogia konspekt

Et avastada vajadusi, püüame välja selgitada, miks inimene tahab just seda lahendust, mis ta alguses välja pakkus. Kui me mõistame, millised on tema jaoks selle lahenduse eelised, olemegi avastanud tema vajaduse. Konflikt on olukord, kus kaks või rohkem inimest ihaldavad mingeid eesmärke, mida nad tajuvad kui saavutatavat ainult ühe või teise poolt, aga mitte mõlema poolt. 2. Korraldage võimalike lahenduste leidmiseks ajurünnak. Ajurünnak on ideede kiire genereerimine ja kirjapanek, ilma et neid ideid lähemalt selgitatakse või nende voorusi ja puudusi hinnataks. Ajurünnakut tehes püüdlete te kvantiteedi, mitte kvaliteedi poole. a. Ärge andke hinnanguid – hindamine lämmatab loovust. See kutsub esile kaitsereaktsiooni ja siis hoiavad paljud ideid enda teada. b. Ärge selgitage ega küsige selgitusi – selgitavad märkused

Suhtlemispsühholoogia




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun