Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

ALUSHARIDUS, MINA JA KESKKOND, LOODUSÕPETUS kodutöö (0)

1 HALB
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mis see tegevus meenub?
  • Milline on teie arvates õpetaja roll loodusega seotud tegevuse läbiviimisel?
  • Kuidas suhtute loodusteemade käsitlemisraskustesse?
  • Paljust muust tunduvalt rohkem teada kui mäletan või suudan esmaselt kiiresti meelde tuletada Miks?
  • Kuidas saab täiskasvanu jagada loodust lastega?
  • Miks Cornell nii arvabsoovitab?
  • Mitu männikäbi on pääsukese pesas?
  • Mida Teie arvates võiks veel niisuguse pildiga teha näide 19 milliseid ülesandeid lastele anda?
  • Mida te lasteaeda tulles nägite?
  • Mis värvi need olid?
  • Mis lind see on?
  • Mis aastaaeg on sellel pildil?
  • Mis aastaajal puul lehed ära tulevad?

Lõik failist

ALUSHARIDUS-MINA JA KESKKOND-LOODUSÕPETUS kodutöö #1 ALUSHARIDUS-MINA JA KESKKOND-LOODUSÕPETUS kodutöö #2 ALUSHARIDUS-MINA JA KESKKOND-LOODUSÕPETUS kodutöö #3 ALUSHARIDUS-MINA JA KESKKOND-LOODUSÕPETUS kodutöö #4 ALUSHARIDUS-MINA JA KESKKOND-LOODUSÕPETUS kodutöö #5 ALUSHARIDUS-MINA JA KESKKOND-LOODUSÕPETUS kodutöö #6
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 6 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-01-30 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 70 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor algloom Õppematerjali autor
ALUSHARIDUS, MINA JA KESKKOND, LOODUSÕPETUSI konspekti ülesanded

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
3
odt

10 võimalust, kuidas tegevusi integreerida teiste valdkondadega/ 5 võimalust teatmekirjandust lasteni viia

Sinna saaks laps juurde teha ka loomi või linde. 4. Matemaatika puhul saab uurida lindude või loomade või kalade pilte. Õpetaja saab omakorda suunata lapsi neid loendama näiteks. 5. Samuti saaks matemaatikas anda lastele ülesandeks roomajate, putukate, imetajate erinevatesse gruppidesse paigutamise. 6. Matemaatika puhul saab kasutada lepatriinu mängu. Lepatriinule meeldib arvutamine. Vali üks kolmest lepatriinust kellega sa tahad arvutamisemängu mängida. Mina panen lauale kolm lepatriinu täppi (mustad kettad), loenda mitu täppi on nüüd lepatriinul kokku. Nii saab mängida erinevate arvude täppidega ja erinevate lepatriinudega. Sellisel moel saab samuti harjutada lahutamist. 7. Keele ja kõne puhul kuni 3 aastastele lastele. Võetakse mõmmi: Vaadeldakse koos, kus on Mõmmi erinevad kehaosad (nina, kõrvad, silmad, pea, keha, suu, jalad ­ käed). Tutvustatakse mõistet käpad. Meil on mängumõmmi, tal võivad olla käed ja jalad. Päris karul

Lapse sotsiaalne areng
thumbnail
43
pdf

Tervislike eluviiside kujundamine lastelaulude kaudu

.............................................................. 23 ,,Arutame koos!'' .................................................................................................................. 24 ,,Kuula ja paranda!'' ............................................................................................................. 24 ,,Laul läks kaduma'' ............................................................................................................. 27 ,,Uka - uka, mina prii!'' ........................................................................................................ 29 ,,Mädamuna''........................................................................................................................ 30 ,,Kuum kartul'' ......................................................................................................................... 31 ,,Mõista ­ mõista, kus ma kasvan, kas puu otsas, maa peal või maa all?'' ....................

Lapse tervise edendamine
thumbnail
14
pdf

DIDAKTILISED Mängud 4.a.

Variant. Üks leht tõstetakse üles. Lapsed peavad teadma, millisele puule leht kuulub, seda nimetama ja kiiresti õige puu juurde jooksma. Variant. Õpetaja annab igale lapsele ühe puulehe ja ütleb: „Kui ma ütlen „Üks, kaks, kolm – jooks!“ – siis peate jooksma selle puu juurde, mille leht teil käes on. Tammepuu juurde jooksevad tammelehtedega, vahtrapuu juurde vahtralehtedega ja kastanipuu juurde kastanilehtedega lapsed. Kui jõuate oma puu juurde, tõstate käe puulehega. Mina vaatan, kas kõik leiavad õige puu.“ Vahetades laste käes puude lehti, korratakse mängu 3-4 korda. 19. Mis on rohelist või teist värvi. Eesmärk. Kinnistada aedviljade nimetusi ja nende omadusi. Vahendid. Aedviljad. Käik. Õpetaja: „Ma tõin aedvilju, mis kasvasid meie aiamaal. Mis see on?“ Näitab kordamööda kõiki kaasatoodud aedvilju. Lapsed vastavad küsimusele. Siis kutsub õpetaja lapsi kahekaupa laua juurde ja annab neile ühesuguseid aedvilju, näiteks

Pedagoogika
thumbnail
120
pdf

Õpetajaraamat

10. Õppevara, mida saab kasutada eesti keele kui teise keele õppes 21 11. Salmid ja laulud kolmeaastastele lastele 23 11.1. Laulud tunni alustamiseks 23 11.2. Teretamistantsud 23 11.3. Laulud tunni lõpetamiseks 24 11.4. Lohutussalmid 24 11.5. Mina 25 11.6. Minu sõbrad 27 11.7. Minu pere ja kodu 28 11.8. Laulud sünnipäevaks 30 11.9. Aastaajad, ilm 30 11.10. Mänguasjad, loomad, linnud 32 11.11

Eesti keel
thumbnail
6
docx

Mõtlemine, eripedagoogika

Tallinna Ülikool Haridusteaduste instituut Reine Raud, Kaari Maidle, Kadri Hansman MÕTLEMINE Grupitöö Tallinn 2017 1. Mõtlemine Mõtlemine on kogemuse ja sellele vastava tegevuse seesmine organiseerimine (Võgotski, 1926) Mõtlemine seisneb teadmiste eristumises ja seostamises teiste teadmistega. Eristatakse mitmeid mõtlemise protsesse- arutlemist, probleemide lahendamist, hüpoteeside püstitamist jm. Mõteldes tegutsetakse mälus asuva infoga ehk ka mälu ühikutega- mõistete, kategooriate ja stsenaariumidega. Koolieelses eas laste mõtlemine erineb oluliselt täiskasvanu omast. Laste teadmised ja arutlemise tase on piiratumad, sõltudes rohkem kontekstist kui täiskasvanutel. Nad mõtlevad erinevatel ajahetkel, erinevates situatsioonides ja valdkondades erinevalt, nende seletused on suuresti isiklikud ja ajas muutuvad (

Eripedagoogika
thumbnail
27
docx

Sügislilled

· Aitab ägedate ja krooniliste bronhiitide, kopsupõletike, bronhiaalastma ja kopsupuhituse korral. · Taimede mahl avitab kuseteedede põletikuliste haiguste, krooniliste põiepõletike, samuti neeruvaagna- ja neerukoepõletiku puhul. · Tähepanu väärib mungalille kasutamine alkoholtõmmistes juuste kasvu soodustamiseks ja nende väljalangemise pidurdamiseks. · Suur mungalill on tuntud ka maitse- ja toidutaimena. 2. MÕTTEID AINEVALDKONNITI 2.1 Mina ja keskkond Valik tegevusi lastele sügislillede õpetamisel- tegevus peaks toimuma siis õues, kas kellegi aias või lasteaia oma aias. 3-4 aastased · leia õpetaja poolt nimetatud lill · nuusuta, kuidas lill lõhnab · katsu õrnalt, missugune on õis, vars, leht · leia endale sõber lillede hulgast ­ "oma lill", tegevused oma lille juures, näiteks saab imiteerivalt lille eest hoolitseda 4-5 aastased · leia õpetaja kirjelduse järgi õige lill

Ainetöö
thumbnail
9
doc

2-7 aastaste laste arengu jälgimine ja analüüs

ka mängust ja joonistustest. Näiteks piltidelt on selgelt märgata laspse fantaasiamaailm. Lastele meeldib tähelepanu ja nad on väga uudishimulikud. Tundub,et lastele meeldib väga tegeleda kujutava tegevusega. Üle poolte rühmas olevatest lastest tegelesid vabal ajal just joonistamisega. Üks laps joonistas rühmas minust 3 pilti seletades üksikasjalikult lahti,keda ja mida ta pildil kujutab.(pilt nr 1: mina ja minu laps; nr 2: mina lähen kelguga mäe peale alla laskma; nr 3: mina, päkapikk ja jõulupuu) Vaadeldes laste mängu oli märgata,et sellises vanuses lapsed juba tülitsevad. Põhiline lause on lastel selle puhul,et ,,ma ei ole enam sinu sõber" või ,,ma ei mängi enam sinuga". Lapsed aga ei pea kunagi pikka viha ja unustavad öeldu ruttu ning mõne aja pärast on neid jälle koos mängimas näha. Kui keegi pahandust teeb,siis pannakse lapsed toolile ning seljaga teiste poole istuma

Psühholoogia
thumbnail
5
pdf

LIIKUMISPUUE-K Tobber

(Siin kirjelda, mida silmaspidada kasvukeskkonna kohandamisel lapse tegevusvõimet ja vajadusi arvestades.) Liikumispuudega lapse kasvukeskkonna kohandamine hõlmab nii füüsilisi tingimusi, sotsiaalseid tegureid kui ka asutuse\ rühma tingimusi. Füüsilised tingimused hõlmavad näiteks ruumi tingimusi või ka õppevahendite tingimusi. Sotsiaalseteks teguriteks on näiteks spetsialistid kui ka õpetaja koolitus tegeleda liikumispuudega lapsega. Keskkond peab olema lapse arengut toetav ning stimuleeriv. Liikumispuudega laps areneb kõige paremini koos teiste omavanuste lastega. Kuna neilt on eeskuju võtta ja/ või midagi õppida. Kasutatud kirjandus: https://marialaada.wordpress.com/rehabilitatsioon/liikumispuue/ https://hev.edu.ee/get/591/Strebeleva+Laste+arendamine.pdf https://parnu.ee/failid/haridus/trykised/Keel_ja_k6ne_6ppem2ngud.pdf “Liikumismängud 1-3 aastastele lastele” Imbi Raasuke Pildid: https://www.youtube.com/watch

Kategoriseerimata




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun