Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

ABIMATERJAL ÄRIPLAANI KOOSTAMISEKS (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Millises ärivaldkonnas alustatav ettevõte hakkab tegutsema?
  • Millist toodet või teenust kavatsetakse pakkuda?
  • Milles seisneb selle tooteteenuse atraktiivsus tarbijale?
  • Millised on ettevõtte lühiajalised eesmärgid?
  • Millised on ettevõtte pikaajalised eesmärgid?
  • Kes on ettevõtte omanik ettevõtte tulevane juht?
  • Kui suure töötajate arvuga ettevõtet planeeritakse?
  • Mitu uut töökohta luuakse?
  • Kellele kus ja kuidas kavatsetakse oma toodetteenust pakkuda?
  • Kui palju on potentsiaalseid kliente?
  • Kuidas hindate turu kuhu plaanite siseneda hetkeseisu?
  • Kuidas hindate oma võimalusi turul kuhu plaanite siseneda?
  • Kui suur on äriplaani käivitamiseks vajalik summa?
  • Kui suur on planeeritav omafinantseering?
  • Millised on projekti elluviimisel saavutatavad tulemused mis ajaks?
  • Millistest tõekspidamistest töötajad ja omanikud oma tegevuses lähtuvad?
  • Kellele pakutakse?
  • Kuidas pakutakse?
  • Millisena soovitakse näha organisatsiooni 3-5 aasta pärast ?
  • Milline on ettevõtte tippjuhtide nägemus ettevõtte pikaajalisest arengust?
  • Millal ettevõte asutati?
  • Millega on senini tegeletud?
  • Millised on ettevõtte senised olulisemad saavutused?
  • Kes on omanikud?
  • Milline on nende osaluse määr?
  • Milline hariduskäik?
  • Millised juhtimis- ja ettevõtlusalased kogemusi omavad?
  • Kellena on varem töötanud?
  • Mitu inimest kuulub ettevõtte juhtkonda ja millised on nende ametkohad?
  • Kes kuuluvad ettevõtte juhtkonda nende isiklikud andmed?
  • Milline on juhtkonna pädevus tööjaotus?
  • Milline on töötajate pädevus tööjaotus ettevõttes?
  • Milline on ettevõtte tööjõuvajadus lähematel aastatel?
  • Milliste oskustega ja haridusega inimesi vajatakse?
  • Kuidas on korraldatud töötajate koolitus?
  • Kui ka juhtkonnale?
  • Milline on Teie toode või teenus ?
  • Millised on selle kasutamisvõimalused ?
  • Kes seda toodet võiks kasutada ?
  • Miks inimesed ostavad just Teie toodet teenust?
  • Milline garantii tootele teenusele antakse?
  • Millist toorainet kasutatakse?
  • Kuidas hangitakse tootmiseks vajalikke materjale?
  • Kes on põhilised tarnijad kas sõltutakse ühest või on neid mitu?
  • Milliseid varustuskanaleid kasutatakse?
  • Milliseid seadmeid vajatakse?
  • Milliseid tingimusi vajatakse tootmiseks?
  • Milliseid ruume planeeritakse kasutada?
  • Kellele ruumid kuuluvad?
  • Kuivõrd kaasaegne on tehnoloogia?
  • Milline on kasutatav tehnoloogia võrreldes lähimate konkurentidega?
  • Millised on ettevõtluses kasutatavate seadmete hooldus- ja remondivõimalused?
  • Millistele kvaliteedistandarditelenõuetele peab toodang vastama?
  • Kes on Teie tooteteenuse ostja kas üksikisik edasimüüja või ettevõte?
  • Kes võtab vastu ostuotsuse Teie tooteteenuse ostmise kohta?
  • Kui tarbijaks on eraisik siis tema sugu vanuserühm asukoht sissetulek?
  • Millised on Teie tulevaste klientide vajadused ja võimalused?
  • Mille alusel Teie tulevased kliendid langetavad ostuotsuseid hind kvaliteet jm?
  • Millised on kliendi erilised vajadused?
  • Milline on tarbija ostujõud?
  • Kui hinnatundlik on tarbija?
  • Kus asub ja kui suur on turg?
  • Kui turg on kasvav siis milline on turu kasvupotentsiaal Eestis ja väljaspool Eestit?
  • Kui palju on potentsiaalseid kliente?
  • Millised on trendid turul?
  • Kui palju turul kulutatakse antud kaubagrupi toodetele teatud aja jooksul?
  • Millised on turule sisenemise barjäärid?
  • Milline on sihtturg ja kes on sihtturgudel kliendid?
  • Millised on olulisemad turulemineku takistused ja kuidas neid lahendatakse?
  • Milliseid turundus- ja jaotuskanaleid kavatsete kasutada?
  • Kuidas teavitatakse kliente?
  • Milliseid reklaamikanaleid kavatsetakse kasutada ja miks?
  • Milliste infokanalite kaudu ja kui sageli viiakse info uuenduste kohta kliendini?
  • Kes on teie kõige lähemad konkurendid?
  • Kuidas on turg konkurentide vahel jaotunud?
  • Kuidas ja kus nad reklaamivad ja müüvad oma toodet?
  • Kuidas kliendid neid hindavad?
  • Mida unikaalset on konkurentidel pakkuda?
  • Miks kliendid neilt ostavad?
  • Mida nad teevad hästi mida halvasti?
  • Mida teie teeksite teisiti?
  • Millised on Teie ettevõtte eelised teiste samalaadsete ettevõtete ees?
  • Mille poolest loodav ettevõte sarnaneb konkurentidele mille poolest erineb?
  • Millised on ettevõtte konkurentsieelised sihtturul?
  • Millised on toote konkurentsieelised sihtturul?
  • Kuidas konkurentsieeliseid säilitada?
  • Kuidas konkurentsieeliseid juurde saada?
  • Mis on Teie ettevõtte tuumkompetents?
  • Millised on ettevõtte tugevused nõrkused?
  • Millised on ettevõtte võimalused ohud?
  • Mida soovitakse saavutada?
  • Millise objektiga soovitakse eesmärki saavutada?
  • Millist eesmärgi täitmise taset soovitakse saavutada?
  • Kui ruttu soovitakse eesmärgini jõuda?
  • Kui pikaks ajaks eesmärke seada?
  • Milliseid numbrilisi näitajaid kasutada?
  • Milliseid tegevusi teostatakse saavutamaks seatud eesmärke?
  • Millistest kaalutlustest lähtuvalt just need tegevused teostatakse?
  • Millised on turundustegevuste oodatavad tulemused?
  • Milline on tegevuste ajagraafik?
  • Kes on tegevuste ja tulemuste eest vastutavad?
  • Milline on ettevõtte käivitamiseks vajaliku finantseeringu suurus?
  • Milliseid rahastamise allikaid on plaanis kasutada?
  • Millised investeeringud on esmavajalikud?
  • Kui palju on kavas kasutada laenukapitali?
  • Mida finantseeritakse laenu arvelt?
  • Kui pikk on tootmistsükkel?
  • Kui suure osa käibest moodustab krediiti müük?
  • Milline on seadmete kasulik eluiga?
  • Millised on sel juhul Teie võimalused?
  • Kuskilt võimalik osta odavamalt?
  • Millised müügilepingud on juba olemas?
  • Milliseid müügilepinguid loodate saada?
  • Millised riskid kaasnevad investeeringutega?
  • Kuivõrd sõltub Teie äriedu võimalikest tehnilistest avariidest?
Vasakule Paremale
ABIMATERJAL ÄRIPLAANI KOOSTAMISEKS #1 ABIMATERJAL ÄRIPLAANI KOOSTAMISEKS #2 ABIMATERJAL ÄRIPLAANI KOOSTAMISEKS #3 ABIMATERJAL ÄRIPLAANI KOOSTAMISEKS #4 ABIMATERJAL ÄRIPLAANI KOOSTAMISEKS #5 ABIMATERJAL ÄRIPLAANI KOOSTAMISEKS #6 ABIMATERJAL ÄRIPLAANI KOOSTAMISEKS #7 ABIMATERJAL ÄRIPLAANI KOOSTAMISEKS #8 ABIMATERJAL ÄRIPLAANI KOOSTAMISEKS #9 ABIMATERJAL ÄRIPLAANI KOOSTAMISEKS #10 ABIMATERJAL ÄRIPLAANI KOOSTAMISEKS #11 ABIMATERJAL ÄRIPLAANI KOOSTAMISEKS #12 ABIMATERJAL ÄRIPLAANI KOOSTAMISEKS #13 ABIMATERJAL ÄRIPLAANI KOOSTAMISEKS #14 ABIMATERJAL ÄRIPLAANI KOOSTAMISEKS #15 ABIMATERJAL ÄRIPLAANI KOOSTAMISEKS #16 ABIMATERJAL ÄRIPLAANI KOOSTAMISEKS #17
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 17 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2014-05-30 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 76 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor erkimees Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
14
doc

Töövihik

Töövihik Antud töövihiku eesmärgiks on aidata alustava ettevõtja baaskoolitusest osavõtjaid oma plaanitava äritegevuse detailsel läbimõtlemisel ja ideede realiseerimiseks vajaliku äriplaani koostamisel. Töövihikut täidetakse iga loengutsükli käigus ja koduse tööna loengutsüklite vahel. Koduse töö käigus tekkivaid probleeme arutatakse iga uue loengutsükli alguses. Töövihiku täitmise tulemusena kujuneb igale osavõtjale materjal, mis on sisuliselt individuaalse äriplaani tööversioon. 1. koolituspäev Ülesanne nr.1. Kirjutage oma äriplaanile kokkuvõte vastates allpool esitatud küsimustele. Kokkuvõtte pikkuseks võiks olla 1-1,5 lehekülge. Kokkuvõttes esitatakse lühidalt kogu äriplaani sisu. Peab olema lühidalt esitatud kõik oluline info, mida vajab investor või tulevane äripartner otsustamaks, kas äriplaan on reaalne, kasumlik ja piisavalt atraktiivne. Juhul, kui Teil esialgu puudub vastus mõnele küsimusele, siis püüdke kirja panna nii

Äriplaan
thumbnail
21
doc

Äriplaani koostamine

1.Äriplaan 1.1 ÄRIPLAANI KOOSTAMISE VAJADUS JA PÕHIMÕTTED. Äriplaan on planeerimise protsessi tulemusel saadav kirjalik dokument. - Planeerimine on sisuliselt ettevõtte tuleviku kavandamine. Planeerides otsime vastust küsimustele: - milliseks teie firma kujuneb ja kui kiirest? - kuidas ta oma eesmärgid saavutab? - kuidas vähendada ebakindlust, juhtida riske ja kasutada ära võimalusi? Äriplaani koostamiseks on mitmeid võimalusi: 1. ettevõtte juhtidel oleks tegevuskava, millest otsuse langetamisel lähtuda; 2. äriplaani ettevalmistamine sunnib ettevõtjat uurima oma äritegevuse eri aspekte ning küsima endalt küsimusi, mille peale ta muidu ei tuleks; 1 3. äriplaan on hea vahend, kui soovitakse oma töötajatele firmat ja selle eesmärke ning tulevikuplaane tutvustada; 4. äriplaan võimaldab hinnata oma edusamme ja

Majandus
thumbnail
48
doc

Äriplaani Koostamine

tähendab eesmärkide püstitamist ja nende saavutamise tee määratlemist. Planeerimine on protsess, mis on ühtviisi oluline ettevõtte igas arengufaasis. Planeerides otsige vastust küsimustele: - milliseks teie firma kujuneb ja kui kiiresti? - kuidas ta oma eesmärgid saavutab? - kuidas vähendada ebakindlust, juhtida riske ja kasutada ära võimalusi? Äriplaan ei ole muutumatu. Äris võib ette tulla ootamatusi, mistõttu esialgset plaani tuleb muuta. Mõnikord võrreldakse äriplaani lennugraafikuga, mis on küll täpselt paika pandud, kuid mida näiteks ootamatult muutuvad ilmastikutingimused või muud liiklustingimused muuta võivad. Äriplaani koostamiseks on mitmeid põhjusi: 1. et ettevõtte juhtidel oleks tegevuskava, millest otsuse langetamisel lähtuda; 2. äriplaani ettevalmistamine sunnib ettevõtjat uurima oma äritegevuse eri aspekte ning küsima endalt küsimusi, mille peale ta muidu ei tuleks; 3

Majandus
thumbnail
48
doc

Äriplaani koostamine

tähendab eesmärkide püstitamist ja nende saavutamise tee määratlemist. Planeerimine on protsess, mis on ühtviisi oluline ettevõtte igas arengufaasis. Planeerides otsige vastust küsimustele: - milliseks teie firma kujuneb ja kui kiiresti? - kuidas ta oma eesmärgid saavutab? - kuidas vähendada ebakindlust, juhtida riske ja kasutada ära võimalusi? Äriplaan ei ole muutumatu. Äris võib ette tulla ootamatusi, mistõttu esialgset plaani tuleb muuta. Mõnikord võrreldakse äriplaani lennugraafikuga, mis on küll täpselt paika pandud, kuid mida näiteks ootamatult muutuvad ilmastikutingimused või muud liiklustingimused muuta võivad. Äriplaani koostamiseks on mitmeid põhjusi: 1. et ettevõtte juhtidel oleks tegevuskava, millest otsuse langetamisel lähtuda; 2. äriplaani ettevalmistamine sunnib ettevõtjat uurima oma äritegevuse eri aspekte ning küsima endalt küsimusi, mille peale ta muidu ei tuleks; 3

Majandus
thumbnail
3
odt

Äriplaani näidismudel

kohta (kes on omanikud, juhi/ juhtide olulisemad kogemused/ teadmised, töötajate arv ja info erispetsialistide vajaduse/ olemasolu kohta), kokkuvõte ettevõtte peamistest tugevustest, nõrkustest, võimalustest ja ohtudest, ülevaade äriideest (mis toote/ teenusega tegu, mille poolest see on atraktiivne ja missugusele tarbijale), ülevaade turust ja turustamise peamised põhimõtted, konkurentsisituatsioon ja ­eelis, ülevaade äri maksumusest ning finantseerimisallikatest, eesmärgid ja eeldatav tulemiprognoos. Pikkuseks võiks olla u.üks (mitte rohkem kui kaks) lehekülg(e), kus öeldakse põhiline informatsioon. Lihtsaim on see peatükk kirjutada viimaseda- see on tähtsaim osa (tihti ainuke osa, mis põhjalikult läbi loetakse). Projekti kirjeldus Äriidee Ärivaldkond, toode/teenus, idee uudsus ja erilisus, teie ettevõtte eelised idee elluviimiseks, teie idee

Kutsevalik
thumbnail
22
pdf

Äriplaani juhend

................................................................................................. 20 15. ÄRIPLAANI LISAD .............................................................................................................. 20 Lisa 1. Hinnapakkumise (lihtsustatud) näidis............................................................................... 21 2 SISSEJUHATUS Käesoleva juhendi eesmärk on selgitada äriplaani koostamise põhinõudeid. Äriplaanis peab olema võimalikult selgelt väljendatud äriidee ja selle teostus. Äriplaani koostamine on omamoodi test, kas idee töötab või mitte ­ kui "asi" näib paberil tulus ja toimiv, siis on mõtet hakata ideed realiseerima. Vastasel juhul kui idee ei anna positiivset tulemust teoreetiliselt, siis pole mõtet teha kulutusi ning asuda realiseerima äriideed, mis suure tõenäosusega ei saagi hakata tulu tootma.

Äriplaan
thumbnail
16
doc

ÄRIPLAANI STRUKTUUR

ÄRIPLAANI STRUKTUUR 1. Kokkuvõte Kuigi kokkuvõte on äriplaani esimene osa, on soovitav selle kirjutada viimasena. Kokkuvõtte koostamisele tasub palju tähelepanu pöörata, sest see on äriplaani kõige rohkem loetud osa. Äriplaani kokkuvõttest peab saama kiire ülevaate, mida ja milliste vahenditega plaanitakse saavutada. Kokkuvõte ei tohiks olla pikem kui 1 lehekülg. Veelkord - kokkuvõttes tuleb esile tuua ainult olulisim! 2. Ettevõtte üldandmed · Ettevõtte nimi · Ettevõtte juriidiline vorm · Aadress · Telefonid · Faks · E-mail · Juhatuse liikmed · Põhikapital, st aktsiakapital/osakapital

Äriplaan
thumbnail
9
doc

Kuidas koostada äriplaani

Kuidas koostada äriplaani? Efektiivne äri planeerimine ja hea äriplaani loomine on hädavajalikud esimesed sammud ettevõtte rajamisel. Selleks, et olla oma ettevõtmise edus kindel, on oluline planeerida tegevusi, mis aitavad reageerida tõhusalt probleemidele ja võimalustele, vältides seega ilmselgelt ebameeldivusi. On ikka veel palju äriinimesi, kes jättes koostamata esmalt selge tegevusplaani, astuvad seiklustesse riskides kogu oma isiklike ressurssidega. Soovitame alustaval ettevõtjal koostada oma äriplaan ise!

Kategoriseerimata




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun