Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto

A la carte teenindamine (1)

1 HALB
Punktid
A la carte teenindamine #1 A la carte teenindamine #2
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2011-01-31 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 50 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor cassie20 Õppematerjali autor

Märksõnad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
3
docx

A la Carte menüü

A la Carte menüü EELROAD / EEK Metsataadi leivake kuuseriisika eelroog mustal leival, punase sibula ja hapukoorega 2,88/45 Aedvilja tatar 9/140,82 vutimunade, ürtide ja tomatikastmega Soe eesti jäneseliha tarretis 10/156,47 maheda põltsamaa sinepi kastmega Taani võileib (külm) 2,50/39,12 (sai, keedusink, tomati- ja kurgiviilud) Lihavalik 3,52/55 (singirullid juustuga, salaami, kanafileetükid, dipikaste, tomat, kurk, ananass) Juustuvalik 3,83/60 (sinihallitusjuust, Camembert, Eesti juust, kreekerid, viinamari, õun) Juustuvalik kahele 6,40/100,14 Vahustatud parmesani juustusupp 9,14/143 paneeritud muna, nuudlite, seente ja röstsaia-keelekesega Eesti veisefilee carpaccio 9,50/148,65 parmesanijuustu, punapeedi spagettide ja kapparimarjadega PEAROAD / EEK Lõhe 12,50/195,58 Valge veiniga aurutatud lõhefilee spinati-Grana Padano juustupadjal kartuli- porgandi

Toitlustus
thumbnail
22
pptx

Erinevad kliendirühmad. Raskete ja erivajadustega klientide teenindamine.

Erinevad kliendirühmad. Raskete ja erivajadustega klientide teenindamine. MK13-TE Kes on erivajadusega inimene? • Liikumispuue • Nägemispuue • Kuulmispuue • Vaimupuue Kuulmispuudega inimese teenindamine • Pöördu kliendiga rääkides näoga tema poole. • Küsi kliendilt, kas ta vajab abistamist. • Ära räägi kõva häälega. • Vajadusel kirjuta oma teade paberile. Nägemispuudega inimese teenindamine • Märka valget keppi, pimedat ja juhtkoera. • Kõnetamisel puuduta pimeda käsivart. Tutvusta ennast.

Teenindus
thumbnail
5
doc

Restoraniteeinduse kokkuvõte

· Klientidega suhtlemine · Puhaste nõude poleerimine · Kasutatud nõude koristamine · Tuhatoosi vahetamine · Laudade pühkimine · Laudlinade vahetamine Administraator- · Vastuvõtt · Lauda juhatamine 4. Serveerimisviisid Taldrikteenindus- valmisportsjonid köögis Vaagnateenindus- ringipakkumise teel (Serveerimine ,,inglise moodi,, e ettepanemine, ,,prantsuse moodi" e. pakkumine, ettevõtmine ) Teenindamine abilaualt või kärult ­ nähtaval kohal, (kala, flameerimine, garneerimine) Selveteenindus- Rootsi laud, fursettlaud (hotellis hommikusöök, laevarestoran) Koduses stiilis serveerimine(ühislaud)- vaagnatel laual Kandikteenindus- konverentsidel, toateenindus vms + kombineeritud viisid Taldriku- ja vaagnateenindus Koduses stiilis ja taldrikuteenindus Selveteenindus ja taldrikteenindus

Restoraniteenindus
thumbnail
652
pdf

Asjaajamise alused

1. Iseteenindamisega kohvikud Teenindusliin:  Ettevõttesse sisenedes saab klient kohe aru, kuidas on vaja toimida.  Menüü on nähtaval kohal.  Kõige ees on kandikud ja söögiriistad, siis toiduvalik, lõpuks joogid.  Tellimuse eest tasutakse teenindusliini lõpus.  Kasutatud nõud paneb klient söögisaalis kärudesse või kindlale lauale. 2. Kohvikud, kus toimub lauas teenindamine Teenindusliin:  Kliendid istuvad vabasse lauda.  Ettekandja võtab neilt tellimuse ja toob toidu lauda.  Tellimuse eest tasutakse ettekandjale lauas.  Ettekandja koristab laualt kasutatud nõud. 3. Kohvikud, kus osa laudu on iseteenindamisega, osa laudu aga lauas teenindamisega. --------------------------------------------------------------------------------------------------- KORDAMISEKS 1. Kirjelda kohvikute äriideed. 2

Analüüsimeetodid...
thumbnail
193
docx

Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt

4. Aruka teenindusajastu inimese hariduslikud vajadused Töö ei ole enam selge ja konkreetne tegevus ­ seda tuleb nüüd vaadelda kui teenust, mida pakutakse klientidele, organisatsioonidele ja ühiskonnale. 1 Ühiskonna edukuse määravaks teguriks on muutumas inimestevahelised suhted, hoiakud ning valmis olek teenindamiseks. Teeninduses on tegemist dilemmaga: Paljud tööd ei nõua väga kõrget haridust või tehnilisi oskusi Teenindamine esitab töötajatele väga kõrgeid nõudeid, oskusi käitumiseks eri situatsioonides, probleemide lahendamisel paindlikkust, suhtlemisoskusi jne Teenindus on tegevus mis nõuab: Mõtlemisoskust ja loovust Otsuste vastuvõtmist Klientide vajaduste ja soovide tundmist Sotsialiseerumise oskus Emotsionaalseid, eetilisi ja esteetilisi pädevusi Enesekontrolli oskus Meeskonnatöö oskus Viisaka käitumise oskus

Turismiettevõtlus
thumbnail
24
docx

Edukas müügiprotsessi juhtimine ja erivajadustega klientide teenindamine

KOOL MÜÜJA-KLIENDITEENINDAJA NIMI EDUKAS MÜÜGIPROTSESSI JUHTIMINE JA ERIVAJADUSTEGA KLIENTIDE TEENINDAMINE Referaat LINN 2017 SISUKORD SISSEJUHATUS Referaadi teemaks on edukas müügiprotsessi juhtimine ja erivajadustega klientide teenindamine. Sellest lähtuvalt uurisin nende teemade kohta ja sain teada palju uut ning huvitavat informatsiooni. Tõin oma töös välja, kuidas juhtida müügiprotsessi edukalt ning selgitasin, mis see üleüldse on. Protsessi järgimine aitab saavutada nelja eesmärki.

Majandus
thumbnail
92
docx

Äriplaan kohvikule

Aina rohkem hakkavad inimesed väärtustama enda tervist ning looduslikkust ja tänu sellele pööravad rohkem tähelepanu sellele, mida nad söövad. Teadlikkus tervislikust toitumisest kasvab inimeste seas kiirelt. Loodava ettevõtte tooteks on toor- ja mahetoidu pakkumine kasutades kodumaist toorainet. Lisaväärtust kliendi silmis annavad lisateenused, soodustused, teeninduse tase ja toote püsiv kvaliteet. Menüüs on lai valik erinevaid toite nii päevapakkumiste kui ka a la carte toitude näol. Pakutav toode on mõeldud eelkõige kohalikule kliendile ja turistile, kokkuleppel on oodatud ka väiksemad grupid. Tabel 3. Menüü Gluteenivabad toidud Nt. Erinevad magusad ja soolased küpsetised Taimetoit Nt. Erinevad salatid köögiviljadest, erinevad praed taimetoitlastele, supid ja magustoidud puuviljadest

Äriplaan
thumbnail
18
odt

Radisson Blu Hotel Tallinna Vastuvõtus

Üüritavat sauna saab üürida tundide kaupa, hinna sees on rätikud ja 6 pudelit õlut. . Valuutavahetus. Valuutat saab vahetada vastuvõtuteenindaja juures. Hotellis on võimalik arveldada sularahas vaid Eesti Vabariigi kroonides. . Shuttle teenus. Korraldab soovi korral vastuvõtu töötaja kuna concierge'i enam pole. . Catering. Ürituste toitlustamine ning vajadusel tehnikaga varustamine, st välja rentimine, väljaspool hotelli toimuvatele üritustele, ka nende teenindamine kui nii on tellitud. Sellega tegelevad nii restoran, konverents ja köök. 4 2 ÜLEVAADE VASTUVÕTUOSAKONNAST 2.1 Teenindusvormid ja teenindajate arv Naisadministraatoritel on vormiriietuseks must, õrna sinise ruuduga seelik või püksid, vest või pintsak, valge pluus (lühikeste või pikkade varrukatega), ning mustad kingad

Hotellimajandus



Lisainfo

Räägib, kuidas see käib

Kommentaarid (1)

kristy1989 profiilipilt
kristy1989: Suhteliselt mõttetu materjal.
18:43 09-09-2012



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun