Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjaleLOE EDASI
0
6563 - 4ea4-b635-c065a6205fea%40sessionmgr111&vid=7&hid=112 (10.01.2012) Talpau, A., & Boscor, D. (2011). Customer-oriented marketing - a stategy that guarantees success: Starbucks and McDonald's. Bulletin of the Transilvania University of Brasov.
6563 - 4ea4-b635-c065a6205fea%40sessionmgr111&vid=10&hid=112 (10.01.2012) Kuusik, A. (2005). Kliendilojaalsus ja seda mõjutavad tegurid AS Elion Ettevõtted näitel. Tartu: Tartu Ülikool.
Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk). Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).
Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu! Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.