Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Mõistete sõnaraamat
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge
6563 - 4ea4-b635-c065a6205fea%40sessionmgr111&vid=7&hid=112 (10.01.2012) Talpau, A., & Boscor, D. (2011). Customer-oriented marketing - a stategy that guarantees success: Starbucks and McDonald's. Bulletin of the Transilvania University of Brasov.
6563 - 4ea4-b635-c065a6205fea%40sessionmgr111&vid=10&hid=112 (10.01.2012) Kuusik, A. (2005). Kliendilojaalsus ja seda mõjutavad tegurid AS Elion Ettevõtted näitel. Tartu: Tartu Ülikool.
656 kesk - , 276 mittetäieliku kesk-, 302 algharidusega ja 163 alla selle (sh 7 analfabeeti). 206 last ei käinud veel koolis.
6563 - 4ea4-b635-c065a6205fea%40sessionmgr111&vid=5&hid=112 (10.01.2012)
656 – 680). Oxford: Oxford University Press.
Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk).
Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).

Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu!
Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.

Suvaline mõiste



Kirjelduse muutmiseks pead sisse logima
või
Kasutajanimi/Email
Parool

Unustasid parooli?

või

Tee tasuta konto

UUTELE LIITUJATELE KONTO AKTIVEERIMISEL +10 PUNKTI !


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun