Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

11. klass matemaatika eksamiks kordamine (0)

2 HALB
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kui palju peaks selles jadas olema liikmeid et jada summa oleks 3069?

Lõik failist

  • Antud on funktsioonid f(x) = logx ja g(x) = -1
  • Skitseeri ühes ja samas teljestikus nende funktsioonide graafikud ;
  • Leia millistes punktides on nende funktsioonide väärtused võrdsed;
  • Leia milliste argumendi x väärtuste korral on funktsiooni f(x) väärtused väiksemad funktsiooni g(x) väärtustest;
  • Leia funktsiooni f(x) väärtus, kui
  • On antud funktsioon . Leia selle funktsiooni
  • nullkohad;
  • positiivsus - ja negatiivsusvahemikud;
  • ekstreemumkohad , nende liik ning ekstreemumpunktid ;
  • kasvamis - ja kahanemisvahemikud ;
  • skitseeri selle funktsiooni graafik ;
  • graafikule puutuja punktis, mille abstsiss on 5.
  • Antud on funktsioonid f(x) = sin2x ja g(x) = sinx.
  • lahenda võrrand f(x) = g(x) lõigul ;
  • joonesta ühes ja samas teljestikus funktsioonide f(x) ja g(x) graafikud lõigus ;
  • leia joonise abil x väärtused, mille korral f(x)
  • Kalju äärne maatükk tuleb jagada ristkülikukujuliselt kahte võrdsesse ossa nii et nende pindala oleks maksimaalne. Leia maatükkide mõõtmed, kui traadi pikkus on 600 m.
  • Antud on funktsioonid f(x) = ja g(x) = 2
  • Skitseeri ühes ja samas teljestikus nende funktsioonide graafikud;
  • Leia millistes punktides on nende funktsioonide väärtused võrdsed;
  • Leia milliste argumendi x väärtuste korral on funktsiooni f(x) väärtused suuremad funktsiooni g(x) väärtustest;
  • Leia funktsiooni f(x) väärtus, kui
  • On antud funktsioon . Leia selle funktsiooni
  • nullkohad;
  • positiivsus- ja negatiivsusvahemikud;
  • ekstreemumkohad, nende liik ning ekstreemumpunktid;
  • kasvamis- ja kahanemisvahemikud;
  • skitseeri selle funktsiooni graafik;
  • graafikule puutuja punktis, mille abstsiss on 3.
  • Antud on funktsioonid f(x) = cos2x ja g(x) = sin2x.
  • avalda cos2x suuruste sinx ja cosx kaudu;
  • lahenda võrrand f(x) = g(x) lõigul ;
  • joonesta ühes ja samas teljestikus funktsioonide f(x) ja g(x) graafikud lõigus ;
  • leia joonise abil x väärtused, mille korral f(x) > g(x)
  • Müüri ääres tuleb kolmest küljest piirata taraga maksimaalse ümbermõõduga ristkülikukujuline maatükk. Leia maatüki mõõtmed, kui maatüki pindala on 400 m².
    Aritmeetiline ja geomeetriline jada.
  • Leia kõigi sajast väiksemate kolmega jaguvate positiivsete arvude summa.
  • Geomeetrilise jada esimese ja viienda liikme summa on 51 ning teise ja kuuenda liikme summa on 102. Kui palju peaks selles jadas olema liikmeid, et jada summa oleks 3069?
  • Kolm arvu moodustavad geomeetrilise jada. Nende arvude korrutis on 64 ja aritmeetiline keskmine 14/3. Leia need arvud.
  • Kaevu ehitamisel maksis esimese meetri kaevamine 100 krooni. Iga järgmise meetri kaevamine aga 50 krooni võrra rohkem, kui eelmise kaevamine. Lisaks kaevamiskuludele maksti kaevu ehitamise eest täiendavalt 1000 krooni ning seetõttu kujunes kaevu jooksva meetri keskmiseks hinnaks 625 krooni. Leia kaevu sügavus.
  • Kolm arvu moodustavad aritmeetilise jada ja nende summa on 15. Liites neile arvudele vastavalt 1, 4 ja 19 saame geomeetrilise jada. Leia need arvud.

  • 11-klass matemaatika eksamiks kordamine #1 11-klass matemaatika eksamiks kordamine #2
    Punktid 5 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 5 punkti.
    Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2012-10-24 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 212 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor ervin Õppematerjali autor

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    22
    docx

    Matemaatika eksami kordamine KEVAD 2015

    -1- - 1.Leia funktsiooni määramispiirkond. 3 x 3 x y y b) y  17  15 x  2 x log( 1  x ) 2 a) 4x  8 c) 2x  2 3 9 x y d) y = log( x2 + x -20 ) - 6x e) log 2 ( x  4) f) y = log x-1 x2

    Matemaatika
    thumbnail
    10
    docx

    11. klass kordamine EKSAMIKS vastustega

    Kordamisülesanded 11 klass 1. Kombinatoorika ja tõenäosus a) Ühes klassis õpitakse 14 õppeainet. Mitmel erineval viisil saan nendest koostada ühe päeva tunniplaani, kui selles peab olema 7 erinevat õppeainet? Vastus: 17297280 b) Martinil on taskus viis viiekroonist ja neli kümnekroonist rahatähte. Kui suur on tõenäosus, et kahe kupüüri juhuslikul

    Matemaatika
    thumbnail
    12
    doc

    Funktsioonide lahendamine

    FUNKTSIOONID. 1. (1997 A) Leidke funktsiooni y = 4x3 ­ 3x2 maksimum- ja miinimumkoht ning kasvamis- ja kahanemisvahemikud. 2 2. (1997 B) Leidke funktsiooni y 2 x määramispiirkond, maksimum- ja x 1 miinimumpunkt ning kasvamis- ja kahanemisvahemikud. 3. Joonisel on antud ruutfunktsiooni y = f(x) ja funktsiooni y = ex graafikud. Leidke a) Ruutfunktsiooni y = f(x) määrav valem; b) Punkti A koordinaadid; c) Funktsiooni y = f(x) nullkohad ja haripunkti koordinaadid; d) Funktsiooni y = ex väärtus kohal, mis vastab funktsiooni y = f(x) absoluutväärtuselt vähimale nullkohale; e) Antud funktsioonide ühine positiivsuspiirkond. 4. (1998) Heinakuhja telglõige on piiratud joonega y = 1 ­ x2 ja sirgega y = 0. Kuhjale toetub koonusekujuline katus, mille telglõike tipunurk on t

    Matemaatika
    thumbnail
    5
    pdf

    Trigonomeetria ülesanded riigieksamil

    Trigonomeetria ülesanded riigieksamil 1. (17.05.1997, H, 10 punkti). Lihtsustage avaldis 2 sin sin 2 2 cos 2 cos2 tan ja arvutage selle väärtus, kui . 4 2. (17.05.1997, R, 15 punkti). Lahendage võrrand cos 2 cos 2 x cos x . 2 3. (23.05.1998, I, 10 punkti). On antud jooned y sin x ja y cos x . 1) Milliste x väärtuste korral lõigust

    Matemaatika
    thumbnail
    2
    doc

    Tuletis

    Tuletis. Rakendused Puutuja tõus Funktsiooni uurimisel Funktsiooni uurimisel Funktsooni F'(x)=k ekstreeemumkohad kasvam ja kahanemine liikumise ' Puutuja võrrand F (x)=0 X F'(x)>0 ; XF'(x)<0 kiirus y-y0=k(x-x0) Min koht Max koht Kumerus Nõgusus F''(x)>0 F''(x)<0 F''(x)<0 F''(x)>0 Käänukoht F''(x)=0 1. Leia funktsioonide tuletised 2 - 3x 1) y=2x5-3,8x4+x2-2 2) y = x -1 3)y=(x+1)sinx-x cos x 4)y=2tanx lnx 5)y=xsinx 6) y=cos 2x- sin2x

    Algebra ja analüütiline geomeetria
    thumbnail
    8
    doc

    12. klass matemaatika kordamine

    1. Arvud, mis väljendavad risttahuka mõõtmeid moodustavad geomeetrilise jada. Risttahuka põhja pindala on 108 m² ja täispindala 888 m². Leia risttahuka mõõtmed. 2. Urnis on 5 musta, 7 kollast ja 4 punast palli. Leia tõenäosus, et juhuslikult võetud kolme palli hulgas on. 1) vähemalt 2 kollast palli; 2) Kõik erinevat värvi pallid; 3) kõik ühtevärvi pallid. 3. Leia kõik reaalarvude paarid (x;y), mis rahuldavad võrrandit 2 x +1 = 4 y 2 +1 ja võrratust 2 x 2 y . 4. Kahe positiivse arvu vahe moodustab 1/19 nende kuupide vahest, nend4e korrutis on aga ½ võrra väiksem nende ruutude poolsummast. Leia need arvud. 5. Lahenda võrrand 3sin 9 + 3 = 3 vahemikus (-2; 2). 6. Võrdkülgsesse kolmnurka küljega a on kujundatud teine võrdkülgne kolmnurk, mille tipud asuvad esimese kolmnurga külgedel jaotades need suhtes 1:2. Leia väiksema kolmnurga pindala. 7. Koonusekujulise veiniklaasi kõrgus on h

    Matemaatika
    thumbnail
    15
    docx

    Matemaatiline analüüs I kontrolltöö

    Matemaatiline analüüs I kontrolltöö Punktid 1-22 1. Arvtelje mõiste. Reaalarvu absoluutväärtus. Loetleda absoluutväärtuse omadused. Reaalarvude ja lõpmatuste ümbrused. Tõkestatud hulga definitsioon. a. Arvtelje mõiste Arvteljeks nim sirget, millel on valitud nullpunkt, pikkusühik ja positiivne suund. Kasutades neid kolme parameetrit, saab arvtelje punktidele seada vastavusse reaalarvud. Igale arvtelje punktile vastab ainult üks reaalarv ja vastupidi. b. Reaalarvu absoluutväärtus Reaalarvu absoluutväärtuseks nimetatakse järgmist mittenegatiivset arvu |a|= a, kui a 0, -a, kui a<0 c. Loetleda absoluutväärtuse omadused |-a|=|a|; |ab|=|a|*|b|; |a+b||a|+|b|;|a-b||a|-|b| d. Reaalarvude ja lõpmatuste ümbrused d.i. Reaalarvu a ümbruseks nim suvalist vahemikku (a-,a+), kus on

    Matemaatiline analüüs
    thumbnail
    16
    docx

    Matemaatika kursused

    Matemaatika Riiklik õppekava: https://www.riigiteataja.ee/aktilisa/1140/1201/1002/VV2_lisa3.pdf# Gümnaasium ­ matemaatika 1.-5 kursus Õppeaine: Matemaatika (lai kursus) Klass: 10. klass 1. Õppekirjandus: l.Lepmann, T.Lepmann, K.Velsker Matemaatika 10.klassile 2. Õppeaine ajaline maht: 5 kursust (175 tundi) 3. Õppeaine eesmärgid:õpilane 1) saab aru matemaatika keeles esitatud teabest; 2) tõlgendab erinevaid matemaatilise informatsiooni esituse viise; 3) kasutab matemaatikat igapäevaelus esinevates olukordades; 4) väärtustab matemaatikat, tunneb rõõmu matemaatikaga tegelemisest; 5) arendab oma intuitsiooni, arutleb loogiliselt ja loovalt; 6) kasutab matemaatilises tegevuses erinevaid teabeallikaid; 7) kasutab arvutiprogramme matemaatika õppimisel. Õppeaine sisu:

    Matemaatika




    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun