Plaanid puhkusele minna? Võta endale majutus AirBnb kaudu ja saad 37€ kontoraha Tee konto Sulge
Facebook Like

10 treening müüti (3)

3 HALB
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kui meestel. Miks peaksid nad siis treenima kergemini kui mehed ?
  • Palju õlaliigeseid koormavaid harjutusi ?
  • Kui sa ei ole just koopainimene ?
  • Kust sai alguse müüt sügava küki ohtlikkusest põlvedele ?
  • Kui keegi teine ?
  • Kui süsivesikuid. See on super, aga mis siis ?
 
Säutsu twitteris
10 treeningmüüti!
Maailm on täis illusioone ja eksiarvamusi. Kõikides valdkondades leiab mingisuguseid tõe pähe võetavaid müüte ning treening ei ole ses suhtes mingisugune erand . Järgnevalt tutvume kümne tavalisima treeningmüüdiga, millest teadlik olles õnnestuks ehk kasvatada rohkem lihaseid.
1.  Naised peaksid treenima teistmoodi kui mehed
Tahaksin meelsasti kohata seda inimest, kes on veennud paljusid naisi treenima üksnes kergete raskuste ning suure korduste arvuga. Naistel on ju palju vähem lihaseid ehitavat testosteroon -hormooni. Sellest tulenevalt on naistel palju keerulisem oma lihasmassi suurendada kui meestel. Miks peaksid nad siis treenima kergemini kui mehed? Naised peavad treenima palju intensiivsemalt kui mehed, et saavutada samu tulemusi, ning isegi see ei pruugi piisav olla. Testosterooni tase tõuseb raske jõutreeningu tagajärjel, mis tähendab seda, et naised peavad treenima suurte koormustega.
 Ehk siis magneesium, baasharjutused, metsik pilk silmis ja vere maitse suus on antud juhul märksõnadeks.
Ning võid unustada mõtte „liiga suurte lihaste” saamisest lihtsalt niisama.
2.  On ohtlik suruda ja tõmmata kaela taha
Ammu on teada, et kaela taha tõmbed on eriti tõhusad harjutused. Kuid leidub neid, kes peavad neid otseselt eluohtlikeks. Tavalisim väide kõlab, et pea taha suunatud liigutused põhjustavad õlaliigeste ebastabiilsust ning võivad tekkida probleemid ja vigastused kaela piirkonnas, kuna kael on painutatud ettepoole . Tahaksin siiski väita, et nende liigutuste sooritamisel ei teki probleemi, kui analüüsida esmalt lühidalt ja lihtsalt isiklikke eeldusi . Endalt tuleks küsida: Kas ma teen palju õlaliigeseid koormavaid harjutusi? Kui painduv
80% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
10 treening müüti #1 10 treening müüti #2 10 treening müüti #3
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 3 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2008-11-12 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 70 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 3 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor janzap Õppematerjali autor

Lisainfo

kasulikud nõuanded ja õpetused.
trenn , sport

Mõisted


Kommentaarid (3)

liivihiienurm profiilipilt
liivihiienurm: Sisu tundub okei, aga miks ei ole korralikke viidete kirjeid? Uuringu autorid on välja toodud, aga selle info põhjal ei leia üles viidatavat artiklit.
20:56 16-09-2018
scythians profiilipilt
vilbur vamma: Mind aitas ..Tänud
15:57 13-02-2009
Pantehr222 profiilipilt
Pantehr222: ok hea
16:06 19-11-2008


Sarnased materjalid

15
docx
Treeningu analüüs
10
odt
Tervisesportlase treening
14
doc
Kehalise töövõime hindamine konspekt eksamiks
6
doc
Jõusaal
1
docx
Tervisesportlase treening
22
rtf
Kehaline kasvatus- teooria konspekt
9
docx
Kehaliste harjutuste mõju organismile
7
doc
Aeroobika





Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !
Pole kasutajat?

Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun