Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

"-viisakas" - 789 õppematerjali

thumbnail
3
doc

Konflikti situatsioonid tervitamisel või tutvumisel

Konflikti situatsioonid tervitamisel või tutvumisel Kunagi vanal ajal oli tervitamine enesest mõistetav, alati mööda minnes tervitati ja sooviti töötegijale jõudu .Möödunud sajanditel polnud nii palju ja suuri linnu nagu tänapäeval, külad olid väiksemad ning neid oli palju vähem. Praegu saab ühest asulast teise jalgratta, rongi või autoga üsna kiiresti. Vanasti pidi päevade kaupa rändama või ratsutama, enne kui jõuti järgmisse asustatud punkti. Kuna võõraid käis seetõttu harva, võeti neid vastu seda suurema südamlikkusega. Külalised tõid vaheldust üksluisesse ellu. Saadi teada, mis mujal on juhtunud. Külalised olid tol ajal justkui ajalehtede, raadio ja televisiooni asendajad. Harva olid küllatulijaiks onu, tädi või vanavanemad - need elasid tavaliselt samas külas. Enamasti olid külalisteks võõrad, kes olid läbisõidul teistesse linnadesse, kes pidid kaupmeestele teateid hankima. Võõra käest küsiti, kust ta tuleb, mis kavatsuste...

Turism → Turism
15 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Raul Meele retsensioon

Dialoogid lmatusega 9. maist on Kumus avatud Eesti saj 舐 gse suurkuju ning rahvusvaheliselt tunnustatud kunstniku Raul Meele n 臺 tus "Dialoogid lmatusega". N 臺 tus esitab kaasakiskuva loo Raul Meele tegevusest kunstiuuendajana aastatel 1968992 ja tema loomingu peasuundade arengu kokkuvte 1990014. Meel ttas kogu nkogude perioodi teemade ja kujunditega, mis p 舐 inesid kiiresti areneva teaduse ja tehnoloogia vallast. Ta l 臧 eb kunstiajalukku v 舖 imatu novaatorina, kes laiendas eesti kaasaegse kunsti piire. Raul Meel esindab 1970.980. aastate eesti kunstiuuenduse radikaalset tiiba ning teda tuntakse eesti kunsti kge nimekama autodidakti ja autsaiderina. Meel pis 1959964 Tallinna Tehnikalikoolis (TPI) elektriinseneriks ja tehniline taust andis talle kunsti suhtes teistsuguse vaatenurga. Tema kunstiline v 舁 jendusviis haakus h 舖 ti toona L 蒿 nes aktuaalsete suundumustega. Illegaalselt Nkog...

Kultuur-Kunst → Eesti kunstiajalugu
4 allalaadimist
thumbnail
2
pdf

Toitlustusteenindja

Toitlustusteenindja Toitlustusteenindajad on toitlustusteenuseid pakkuvate ettevõtete töötajad. Neid töötajaid nimetatakse erinevalt ­ vahetus vanemad või vanemkelnerid, kelnerid, ettekandjad, barista (kohvikelner), sommeljeed (veinikelner). Toitlustusteenindajaks võib veel nimetada ka teisi toitlustusteenuseid pakkuvate ettevõtete töötajaid nagu näiteks kokki. Kuna teenindaja puutub esimesena kliendiga kokku siis tema riietus ja käitumine loob pildi kogu firmast. Teenindaja riietus on klassikaliselt must-valge, kui see ei pruugi sugugi alati olla klassikaline. Riietuse juurde kuulub kelnerirätik, mis peab olema laitmatult puhas ja triigitud, korralikult kokku volditud. Kelnerirätikut kantakse vasaku käe randmel või vasakus käes. Üldiselt ei tohi olla väljapaistvaid ehteid, tohib olla laulatussõrmus ja juhul kui on prillid siis peaksid need olema tagasihoidlike raamidega ning toonimata klaasidega. Mis...

Muu → Toiduainete õpetus
2 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Rikas kodu, vaene kodu

Tänavatel jalutades ja maju silmates ei tohiks olla eriti raske aimata, kas tegu on vaese või rikka koduga. Kindlasti ei ole viisakas teiste ellu oma nina toppida, aga sellest saame järeldada, et kõigil on kujunenud teatud ettekujutused vaesusest ja rikkusest. On levinud arvamus, et rikas kodu on suur, ilus ja võib-olla ka uus maja koos suure tagahoovi ja parklaga, mis pakub peatumispaika nii mõnelegi kallile ja uhkele autole. Kindlasti peidab rikas kodu endas tohutul hulgal kallist mööblit, muidsuguseid sisustustarbeid ja suurt rõõmsat pere. Usun, et kui tegemist on rikka koduga, võib olla tegemist ka suure uhke villa ja kalli sisustusega, aga minu arvates on rikastes kodudes elavad inimesed alatihti ennasttäis ja egoistlikud. Tavaliselt ei oska seesugused inimesed hinnata seda, mis neil on ning leiavad, et rahaga saab osta kõike - kaasaarvatud õnne, armastust ja inimesi. Hoopis raske on võtta seesugust seissukohta, kui end...

Kirjandus → 12. klass
11 allalaadimist
thumbnail
22
ppt

Käitumine

VIISAKAS KÄITUMINE KLASSIJUHATAJATUND Maailmas on palju kirjutatud ja ka kirjutamata reegleid, kuid siin on kirjas vaid mõned. Päeva tuleks alustada rõõmsa meelega, et sind nähes ka teiste tuju rõõmsamaks muutuks. Süüa tuleb korralikult, see tähendab, et ei matsuta, ei lurista, ei pühi käsi laudlinasse ja ei räägi täis suuga. Kui liigud bussiga, siis tuleb abi vajavaid vanemaid inimesi aidata. Loomulikult tuleb neile ka istet pakkuda, kui kuskil mujal enam vabu kohti ei ole. Kooli sisse astudes tuleb poistel müts peast ära võtta, see on tervituse eest. Viisakas on vastu tulevaid inimesi tervitada. Kui täiskasvanu klassi astub, tuleb püsti tõusta. Ei ole viisakas käsi püksitaskus hoida. Väga ebaviisakas on teiste inimeste jutule vahele segada (olgu see siis tavavestluses või ainetunnis). Vanemate inimestega (kes ei ole su pereliikmed) rääkides tuleb neid teietada ning kui vanem inimene sind kõnetab, siis tuleb püsti tõusta. O...

Inimeseõpetus → Inimeseõpetus
37 allalaadimist
thumbnail
15
odt

Klienditeenindus

Sisukord Sissejuhatus Uurimustöö sisuks on teenindusettevõtete ja teeninduse jälgimine, hindamine ja analüüsimine. Külastasin viite kaubandusettevõtet ja ka viite sotsiaalteeninduse ettevõtet: Külastuse kuupäev Kellaaeg Kirjeldus 1 3.10.08 17.50 Hesburger ­ Viisakas teenindus 2 3.10.08 22.30 Jõujaam ­ Viisakas, hea ja kiire teenindus 3 14.10.08 19.15 Türi Grossi kauplus ­ uimane teenindaja 4 17.10.08 14.30 Paide Maxima ­ viisakas ja hea teenindus 5 16.10.08 16.15 Kadri Tare ­ ebaviisakas, uimane, külm teenindus 6 1.10.08 13.55 Türi Apteek ­ viisakas ja hea teenindus 7 4.10.08 14.20 Tallina rong ­ Viisakas teenindus 8 3.10.08 13.35 Perearst ­ Ükskõikne teenindus 9 4.10.08 15.15...

Majandus → Klienditeenindus
312 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Ideaalne töötaja

Viisakas Hoolitsetud Vastavad töökogemused Valmis uuteks kogemusteks Vastutulelik Abivalmis Keelte oskus sõbralik IDEAALNE TÖÖTAJA Peab meeldima oma töö Kiire Kohusetundlik Oskab ennast väljendada Teadmised Vastavad töökogemused Kiire Abivalmis-aitab kliente kui neil tarvis Teadmised-töö alased teadmised Oskab ennast selgelt väljendada Peab meeldima oma töö Keelte oskus- eelistatud vene-,inglise- ja eesti keel Kohusetundlik-tuleb tööle õigel ajal,täidab oma töö kohustused korralikult ja õigeaegselt. Hoolitsetud-puhas Viis...

Ametid → Ametijuhend
3 allalaadimist
thumbnail
5
doc

Tervitusviisid

Tervitusviisid Tervitusviise on mitmeid: peanoogutus, kummardus, teretus, käesurumine ehk kätlemine, kallistamine ja suudlus põsele, käega viipamine, lehvitamine jne. Millist neist kasutada, see sõltub inimesest ja olukorrast. Peanoogutust võib kasutada siis, kui ümberringi on müra ka teretus ei kostu, või tuleb korraga tervitada mitut inimest. Hästi mõjub noogutust saatev naeratus. Koolis on õpilasel viisakas teretada õpetajat kord päevas. Öeldes ,,Tere! ", peavad sõnad olema selged, et kaaslane saaks tere vastu võtta. Peab ka hoolega jälgima, mis hääletooniga inimest teretad, sest see vihjab sinu suhtumist sellesse inimesse. Kätlemist kasutatakse tervitamisel päris sageli. Oluline on teada, et käepigistus räägib inimese kohta mõndagi. Meeldiv on kindel käepigistus. Vähem meeldivad on nii-öelda loiud ja tangud käepigistused. Esimese puhul on tunne, nagu oleks sulle käe asemel ulatatud vatiga täidetud kinnas. Teise puhul jääb aga mul...

Inimeseõpetus → Inimeseõpetus
7 allalaadimist
thumbnail
12
pptx

HELISTAMISE ETIKETT

HELISTAMINE Triin Samra JA12 Lääne-Viru rakenduskõrgkool Click icon to add picture Click icon to add Kuidas valmistuda picture helistama? · Veenduge, et olete valinud õige numbri. · Enne helistamist, mõelge mida soovite küsida, varuge käeulatusse paber ja pastakas ning vajalikud dokumendid. Millal on sobiv helistada? Kodusele telefonile või mobiilile on väga ebaaviisakas helistada kas vara hommikul või hilja õhtul. Eestis pole kombeks helistada enne kella 8.00 ja pärast kella 21.00 . Viisakas pole helistada ka lõuna või õhtusöögi ajal. Kui olete lubanud kellele...

Ühiskond → Ühiskond
23 allalaadimist
thumbnail
2
pdf

Hindamiskriteeriumid

Hea Rahuldav Mitte rahuldav Check in Tervitus Tere hommikust/õhtust Tere Tuim tere Tere, kuidas ma saan teid aidata? Viisakas,loob külalisega silmside Silmside puudub ja teenindaja Ei ütle midagi on tuim Broneering Kelle nimele oli teie broneering tehtud? Küsib nime või broneeringu On väga ebaviisakas Kas te oskate õelda oma broneeringu numbri? numbrit, kuid on tuim ja puudub ja ei suhtle väga külalisega Küsib kõikke viisakalt. silmside Kordab üle ...

Turism → Turismi -ja hotelli...
5 allalaadimist
thumbnail
2
odt

Kuidas härrasmees viisakalt käitub

Kuidas härrasmees viisakalt käitub Essee Härrasmees olla ei ole lihtne. Härrasmeheks olemisel on väga palju nõudmisi ja elementaarseid viisakus reegleid, mida järgima peaks. Nagu näiteks- Ole Alati viisakas, kasuta sõnu „Tere, Aitäh, Tänan jne..“Riietu viisakalt ja korrektselt, pea meeles, et parem olla üksi viisakalt kui üksi ebakorrektselt riides. Kohtle kõiki nagu nad oleksid kuningad, st et viisakas ka vähem haritud, vähem materiaalselt kindlustatud,suhtu austusega. Ole viisakas ka siis kui keegi ei vaata(nt sinu lähedased ja kelle arvamus sulle oluline on), tõeline härrasmees on viisakas ka siis, kui keegi ei vaata, eriti kui keegi ei vaata! Kontrolli ennast ja säilita korrektsus ja viisakus ka raskes olukorras. Ava alati naistele uksi, lase nendel esimesena siseneda. Kanna endaga kaasas närimiskummi ja pabersalhvrätikuid- neiul võib neid vaja minna. Ära virise pisiasjade ü...

Ühiskond → Ühiskond
2 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Etikett - helistamine

HELISTAMINE Telefon on suhtlemisvahenditest kindlasti populaarseim. Käepärased mobiiltelefonid võimaldavad suhelda igal hetkel kellega tahes kogu maailmas. Mobiiltelefonidega on võimalik luua oma väike infopunkt või büroo, et olla kursis kõigega, mis toimub; teha äri ja pangaoperatsioone või sooritada kasvõi igapäevaseid sisseoste. Ent see suurepärane sidevahend võib mõne inimese käes tekitada ebaviisaka olukorra. Mobiiltelefoni kutsung või valjuhäälne jutt ebasobivas kohas võib häirida kaasinimesi ning jätta kasutajast halva mulje. Teatris, kontserdil, konverentsil helisev telefon solvab nii esinejaid kui ka saalisviibijaid. Koolis helisev telefon häirib õpetaja kui ka kaasõpilaste tööd. Koos suhtlusvahendite uute tehniliste võimalustega on viimastel aastatel arenenud välja ka täiesti uus telefonietikett. ERAKÕNED ...

Psühholoogia → Suhtlemisõpetus
26 allalaadimist
thumbnail
30
doc

Suhtlemine ja klienditeenindus

Järvamaa Kutsehariduskeskus Kodumajandus KM21 Kati Pall Klienditeeninduse uurimustöö Juhendaja: Õpetaja- metoodik Ruth Muru Paide 2014 2 Sisukord Sisukord................................................................................................................. 2 Sissejuhatus........................................................................................................... 2 Kümme Situatsiooni koos lühihinnanguga..............................................................4 Paide Kaubamaja.................................................................................................... 5 Paide Tele2.............................................................................................................. 9 Paide Selver.......................................................................................................... 13 Kümme märks...

Majandus → Klienditeenindus
35 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Mis tähtsus on viisakusel?

Mis tähtsus on viisakusel? Heade tavade tundmine kujundab inimese elu. Väärt kommetel on elus palju suurem kaal, kui oskame arvata. Viisakas käitumine on tähtis suhete loomisel ja hoidmisel. Samuti on see vajalik endast hea mulje jätmiseks. Uute inimestega kohtumisel on esmasmulje kõige olulisem, sest sellest sõltub, kas soovitakse suhteid edasi arendada või mitte. Endast jäetavat imagot on raske muuta ja sellepärast tuleks kohe alguses pingutada, et endast halba kuvandit mitte jätta. Viisakusreeglite tundmine ja lugupidavalt käitumine aitab kaasa hea esmamulje kujunemisele ja mängib suurt rolli edasiste suhete kujunemisel. Viisakas inimene oskab valida sobiva suhtlusviisi. Erinevate inimestega suhtlemisel tuleb kasutada olukorrale paslikku suhtlus – ja kõneviisi. Võõraste inimestega kõnelemisel on soovitatav kasutada viisakusvormi „teie“ ning jätta teisele inimeselt tema isiklik ruum. Muidu võib jä...

Kirjandus → Kirjandus
18 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Kehaosad

Das Haare- juuksed, die Frisur- soeng, das Augen- silmad, die Nase- nina, der Zähne- hambad, das Kinn- lõig, der Hals- kael, das Das Haare- juuksed, die Frisur- soeng, das Augen- silmad, die Nase- nina, der Zähne- hambad, das Kinn- lõig, der Hals- kael, das Gesicht- nägu, das Ohren- kõrvad, der Mund- suu, die Lippen- huuled, der Bart- habe, der Körper- keha, die Brüste- rinnad, die Gesicht- nägu, das Ohren- kõrvad, der Mund- suu, die Lippen- huuled, der Bart- habe, der Körper- keha, die Brüste- rinnad, die Figur- figuur, der Bauch- kõht, das Herz- süda, der Arm-käsivars, der Rücken- selg, die Hüfte- puus, die Hand- käe laba, das Bein- Figur- figuur, der Bauch- kõht, das Herz- süda, der Arm-käsivars, der Rücken- selg, die Hüfte- puus, die Hand- käe laba, das Bein- jalg, der FuB- jalalaba, hell- hele, dunkel- tume, schmal- kitsas, breit- lai, spitz- terav, hässlich- kole, dünn- peenike, stark- tugev, jal...

Keeled → Saksa keel
42 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Iseloomustavad sõnad - vene keel

Korralik ­ Jõhker ­ Viisakas ­ Egoistlik ­ Tähelepanelik ­ Sõnaaher ­ Lahke ­ Kuri ­ Heatahtlik ­ Pahatahtlik ­ Kohusetruu ­ Kergemeelne ­ Siiras ­ Kade ­ Teadmishimuline ­ Igav ­ Avatud ­ Kinnine ­ Võluv ­ Salalik ­ Seltsiv ­ Arg ­ Teravmeelne ­ Hajameelne ­ Vastutustundlik ­ Vastutustundetu ­ Korralik ­ Ahne ­ Täpne ­ Kangekaelne ­ Tõsine ­ Uudishimulik ­ Tagasihoidlik ­ Auahne ­ Rahulik ­ Närviline ­ Töökas ­ ...

Keeled → Vene keel
129 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Müügisuhtlemise tabel - müüja roll

Müüja roll - müügisuhtleja Mida pean Mida pean Tegema? Mida juba Mida ma Kust saan teadma oskama? oskan? veel ei oska? oskused ja sellest? teadmised? Kaubast, Hea veenmisoskus, suh- Viisakas, Kehakeele Koolist, hinnast, tlema, viisakas (tere, abivalmis, valitsemine, praktika, klientidest, hüvastijätt, naeratus, sõbralik, kehtestmine, koolitus, ääletoon), abivalmis ja kuulamine, konfliktide elukool, hea palkadest, sõbralik olema. Tagasi- motiveerimine, juhtimine, raamat, firma, side (pos ja neg). Töö- osata ei öelda, videotreening, paragrafid, ...

Majandus → Kaubandus ökonoomika
56 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Kas viisakus on vanamoodne? - kirjand

Kas viisakus on vanamoodne? Viisakust õpetatakse meile juba väiksest peale. Viisakus peaks olema elementaarne osa igapäevaelust ning kõik peaksid teatud viisakusnorme järgima, kuid see ei ole alati nii. Kas viisakus on vanamoodne? Mis on üleüldse viiskakus? See on ühsikondlike käitumisnormide kogub. Viisakusreeglid on kirjutamata seadused, mida tuleks järgida, sest nii on kombeks. Meile õpetatakse neid kodus, lasteaias, koolis. Viisakas on teretada, austada vanemaid inimesi, hoida puhtust, käituda vastavalt olukorrale jms. Neid asju, mida on viisakas teha, on palju. Viisakusnormid on säilinud palju aastaid ja neid pärandatakse põlvest põlve edasi. Nad on kui traditsiooni, mida tuleks järgida. Tänapäeval ei näe viisakust enam nii palju kui vanasti, seda eriti noorte puhul. Tänavatel kohtab noortepunte, kust kostab roppuseid ja lärmi. See ei ole eriti viisakas, sest oma kõnepruuki peaks...

Eesti keel → Eesti keel
52 allalaadimist
thumbnail
4
rtf

Naiste ja meeste käitumisreeglid kohtumisel

Meeste ja naiste käitumisreeglid kohtumisel Mirge Arge 9.klass Kohtumine väljaspool kodu teise inimesega ,üksköik kas ta on siis vööras või tuttav algab tervitamine silmsidest , me esmalt märkame inimest ning siis tervitame teda. Alati on tervitamisel kohustus kasutada naeratust ,siis võid olla kindel, et saavutad parima tulemuse. Tervitamisel on oluline esmamulje ja esimene kontakt. Mees tervitab naist, noorem tervitab vanemat , samuti jätab endast hea mulje noor neiu kes tervitab endast palju vanemat meest esimesena. Kui naine ja mees kohtuvad on eelistatu olukorras alati naine. Näiteks on viisakas peol alati esitleda proua Martinzele alati härra Jonnsoni. Noorem tervitab alati vanemat nagu on viisakas ning siis kui välimusest pole aru saada kas naine või mees on noorem sinust või et ta on sinust vane...

Ühiskond → Ühiskonnaõpetus
9 allalaadimist
thumbnail
11
ppt

Vietnam

Mihkel Tibar 2005 Üldandmed Ametlik nimi Vietnami Sotsialistlik Vabariik Pealinn Hanoi Riigikeel vietnami keel Rahvaarv 83 milj 84% vietnamlasi, 14% mägirahvaid (50tk) 80% maakad, 20% linlased Pindala 329 560 km² Rahvastiku tihedus 264 in/km²(meil 32 in/km²) Iseseisvus 2. september 1945 Rahaühik dong (1 VND = 0,00075 EEK ) 3 0c Geograafia 5... ¾ territooriumist moodustavad mäed ja kiltmaad ½ katab mets Pikk merepiir ja palju jõgesid 1750km Troopilineja subtroopiline kliima Turumajanduslike elementidega sotsialistlik riik...

Geograafia → Geograafia
24 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Kes on hea klienditeenindaja?

Kes on hea klienditeenindaja? Heal klienditeenindajal peaks olema päris mitu omadust. Eelkõige, et olla hea klienditeenindaja, peaks ta olema hea suhtleja. Seda mitmes mõttes, kasvõi näiteks selles, et ta peaks toime tulema paljude erinevate klientiedega, kelle käitumis-ja suhtlusviisid on erinevad. Kui mõni klient on üleoleva suhtumisega, peaks klienditeenindaja temaga hakkam saama ja suutma anda talle vastuseid ilma, et ta ise hakkaks samamoodi käituma. Sedasi võib olla küll väga raske kliendiga suhtelda, kuid see teebki klienditeenindajast juba hea teenindaja, kui ta ei lase end häirida. Kuna hea klienditeenindaja omadused hakkavadki järjest sõltuma just suhtlusest siis suhtlusviis ongi kõige tipp. Suhtluses näitab teenindaja välja viisakust, oskust, abivalmidust, täpsust, teadmisi jne. Seega üks põhipunkt heas klienditeenindajas ongi meeldiv suhtlusviis. Ning natuke lähemalt siis mitmetest...

Majandus → Klienditeenindus
112 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Millist teenindust ootab noor klient?

Aastasadade eest, kui tööd alustasid esimesed teenindusasutused, ei pööratud kuigi palju tähelepanu teenindaja käitumisele ja kommetele. Tähtsust omas kaup, selle hind ning kvaliteet. Tihtipeale ei koheldud kliente viisakusega ja abivalmidusega, neisse suhtuti hoopiski ükskõikselt. Tänapäeval on lood veidi teistmoodi. Paljud inimesed valivad kauplusi, kuhu minna, selle järgi, kui hea teenindus seal on. Aga mis on üldse hea teenindus? Iseenesest see küsimus ei ole raske, kuid kas sellele on võimalik anda ühte ja kindlat vastust? Teenuse pakkumist teostavalt töötajalt oodatakse viisakust ning sõbralikku suhtumist. See inimene peab oskama teistega probleemideta suhelda ja samuti on oluline meeldiv välimus ning korrektne riietus. Ei taha ju keegi minna asutusse, kus teenindaja pole suhtlemisaldis ega riietu vastavalt ametile. Kliendid hindavad ka kiirust ­ keegi ei taha aega raisata näiteks postkontoris pikas järjekorras seistes. Igas ...

Eesti keel → Eesti keel
38 allalaadimist
thumbnail
9
pptx

Hiina

Hiina Tartu Kutsehariduskeskus Arlis Kaaviste AM12 Üldinfo Peking 9 640 821 1 339 724 000 (2010) Jüaan Laua kombed Ümmargune söögi laud on tähtsam, kui ruudu- v ristkülikukujuline. Toitlustus võib alata siis, kui rahvas on istunud. Toidud on alati laua keskel. Peale supi tuleks kõik söögid süüa pulkadega. Söögi tempo sama teistega. Mitte suitsetada söögi lauas. Alati tee, vein võis siis mingi muu piiritus jook. Külaline ei vala kunagi ise. Kaussi v taldrikut ei tohi lõuks tühjaks jätta. Tervitamine Mehed vaikselt suruvad kätt ja vahel ka kummardavad pead. Naised tervitavad kättpidi, väike kallistus või siis ka kummardavad pead. Mehed naist tervitavad kättpididi. Isiklik ruum ja puudutamine Mugav on tuttavatega seistes hoida pikkune vahemaa. Võõrastega on see vahemaa suurem. Suhtlemisel on väga vähe puudutamist, kui just ei ole pereliige, lähedane sõber või armastatu. On tavaline, kui naised käest kinni h...

Geograafia → Geograafia
3 allalaadimist
thumbnail
12
doc

Ärieetika ja -etikett

TARTU KUTSEHARIDUSKESKUS TURISMI OSAKOND Ärieetika ja -etikett iseseisev töö Koostas: Liina Tera Juhendaja: Maris Tigas Tartu 2013 1 2 1.Vestluse etikett 1.1 Tutvustamine ja tervitamine · Tuleb püsti tõusta · Vaadake silma · Naeratage · Öelge oma nimi · Andke kätt · Esimensenatervitab ruumi siseneja · Esimesena tervitab positsioonilt madalam (noorem vanemat) · Käe ulatab esimesena positsioonilt kõrgem (vanem enne) · Võrdsel postitsiooni puhul lähtutakse vanusest ja soost. Esimesena tervitab noorem inimene vanemat, mees tervitab naist, käe ulatab esimesena vanem või naine. 1.2 Hääl, toon · Rahulik · Toon ei tohi olla liiga kõrge ega liiga madal · Oma hääletooni peab kontrollima,...

Majandus → Ärieetika
20 allalaadimist
thumbnail
14
pptx

Klienditeenindus

KLIENDITEENINDUS Anna Popova HT13-KE EESTI TEENINDUS  See sõltub inimesest ja ta sobivusest teenindajaks  Paljud kes seda töö teevad ei sobi teenindajateks ja see viib teeninduse taseme madalamale  Teeninduses on tähtis positiivne hoiak, abivalmidus ja töökus POSITIIVSED KÜLJED  Eestlased on töökad ja vastupidavad, kuna teenindaja tööpäevad on tavaliselt pikad  Enamuses on viisakad, abivalmid ja hoolitsetud välimusega  Vastavalt kohale on ka erinevad standardid, mida jälgitakse ja teostatakse NEGATIIVSED KÜLJED  Eestlastel on vähe temperamenti ja selle tõttu on nad tihti igavad. Kliendid ootavad rohkem suhtlemist ja abivalmidust  Teeninduse kiirus oleneb kohast, aga enamuses on see aeglane  Teenindajad naeratavd vähe TÜÜPILINE EESTLASE JA LÕUNAMAALASE TEENINDUS  Eestalene on rahulik, vaikne, aeglane  Lõunamaallane on lõbus, jutukas, energ...

Majandus → Klienditeenindus
5 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Alice´s Adventures in Wonderland

Title: Alice´s Adventures in Wonderland Retold by Jennifer Bassett Publisher and year: Oxford University Press, 2000 Nr of pages: 42 Alice´s Adventures in Wonderland is a great fantasy tale. It´s about little girl named Alice who is the main character of the story. She is an English girl with lots of imagination. Alice is very polite and well rised. Sometimes she upsets the creatures of the Wonderland. Alice is also smart and she likes to show off her knowledge. She gets easily upset when somebody is not polite with her. The queen of Hearts is a fantasy creature of Wonderland. She is a ruler of Wonerdland. The Queen is a card from pack of playing cards but somehow she is able to talk and rule the Wonderland. She is very impatient and has explosive character. All Wonderland ...

Keeled → Inglise keel
2 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Naer on terviseks

Naer on terviseks. Teadlaste poolt on tõestatud, et naer parandab tõesti tervist ja isegi mitmel moel. Näiteks pidavat kihistamine elu pikemaks tegema, tervendama kopse, stimuleerima südame ning vereringekonna tööd. Ilmselt tuleneb siit ka ütlus: ,,Naera terviseks!" Ent kõkutamine pole ainult tervise jaoks hea, vaid ka üleüldise enesetunde ning meeleolu väljendamiseks. Öeldakse, et naer viib valu. Ka sellel on tõsi taga, sest, kui inimene on kurb ning keegi ajab teda lagistama, hakkavad tööle õnnehormoonid, mis muudavad kõkutaja tuju rõõmsamaks. Kindlasti peaks inimene enne kihistama hakkamist mõtlema, kas see ikka on sobilik just selles olukorras ja seltskonnas. Tihti näidatakse kuumorist arusaamisega oma haritustaset. Sest ei ole ju viisakas näiteks hakata teatris võrdlemisi kurval momendil üle saali irvitama. Koolinoorte seas on tänapäeval näiteks popp põhimõtteliselt mitte milleg...

Kirjandus → Kirjandus
13 allalaadimist
thumbnail
4
doc

PSÃœHHOLOOGIA

PSÜHHOLOOGIA Kodutöö: Isiku X psühholoogiline profiil. VÕimalikult palju ja konkreetselt iseloomustad inimest. Ei tohiks olla inimene, keda juba tead. Selle põhjal peaks ta saama aru kas võtta inimene tööle või ei. Saata: [email protected] New Times- kiri 12- suurus 1,5- A4 lk Mis on psühholoogia? Algselt tähendas hinge alust. Välja kasvanud filosoofiast. Inimesed tundsid huvi, mis nendega toimub. Kui inimene suri, mis sai temast siis edasi? Kas hing sureb kehaga või jääb jäädavalt kestma? Psühholoogia on teadus käitumise ja psüühiliste protsesside uurimisest. Aitab leida inimesed enesetunnetuseni ja eneseteostuseni. Lõpeta lause: Mina... 1. Mina olen nõrga iseloomuga 2. Mina jään tihti oma muredes üksi 3. Mina oskan teisi aidata 4. Mina räägin vähe 5. Mina olen arg 6. Mina olen julm 7. Mina pean tihti kiirustama 8. Mina ei suuda endasse piisavalt uskuda 9. Mina ei oska end õigesti väljendada...

Psühholoogia → Psühholoogia
1 allalaadimist
thumbnail
8
docx

MINA JA JUHIABI EETIKAKOODEKS

LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Sekretäritöö. Etikett JA14KÕ Eneli Eiert MINA JA JUHIABI EETIKAKOODEKS Essee Õppejõud: Kersti Riivits, MA Mõdriku 2014 Koodeksi järgimine on Eesti Juhi Abi Ühingu liikmetele kohustuslik ning soovitav ka kõigile sekretäridele/juhiabidele, kes ühingusse ei kuulu. Sellest lausest saab järeldada, et iga Eesti Juhi Abi Ühingu liikme kohus on teada eetikakoodeksi sisu ning seda otseloomulikult järgida, sama peaksid tegema ka kõik samal ala töötavad isikud, et koostöö kõigi kaastöötajate ning koostööpartneritega oleks võimalikult sujuv ning meeldiv mõlemale osapoolele. Koodeksis on öeldud, et sekretär/juhiabi on teadlik oma töökohustustest ega ületa oma võimupiire; ta esindab alati ning igas olukorras eelkõige oma organisatsiooni. Leian, et iga töötaja peaks kindlasti teadma oma õigusei...

Majandus → Juhtimine
23 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Põsesuudlus ja embamine, tervitamised

Põsesuudlus ja embamine, tervitamised. Inimeste kohtumisel on tervitamine esimeseks sõbralikkuse ja lugupidamise avalduseks. Maailmas tuntakse mitmeid väga erinevaid tervitamise viise, alates formaalsest ja külmast noogutamisest ja sõjaväelikust käe kõrva äärde tõstmisest ning lõpetades mitmekordsete põsesuudlustea lõunapoolsete rahvaste juures, reveransi ja kniksuga kuningakodade etiketinõuetes ning põlvitamisega religioossete tavade kohaselt. Enamik rahvaid ja kultuure aktsepteerib siiski ka kättpidi tervitamist. Juba keskajal surusid kaks sõpra kohtudes teineteisele kätt. Euroopa lõuna- poolsetel rahvastel oli kombeks naisi tervitada põsesuudlusega. Tänapäeval kohtudes tervitati noogutades ning paljastati pea. Peakate mängis eriti tähtsat rolli Louis XIV tervitamiskunstis, mil uhke kübar elegantse liigutusega ja sügavalt kummardades tervituseks ja austuse märgiks peast võe-ti. Suu...

Ühiskond → Ühiskonnaõpetus
17 allalaadimist
thumbnail
6
doc

Tervitamine

Koostaja: Tervitamine Lühireferaat Juhendaja: Kuressaare 2009 1 Sisukord 1. Sissejuhatus.........................................................3 2. Vastu- ja kaastervitamine..........................................4 3. Külaliste vastuvõtt ja saatmine..............................................................5 4. Põsesuudlus ja embamine ehk akolaad...........................5 5. Kasutatud kirjandus..............................................................6 2 Sissejuhatus Tervitamine on esimene kontakt vestluskaaslasega. Esimene silmside ja kehaline kontakt kahe inimese kohtumisel võivad otseselt või kaudselt mõjutada edaspidist suhtumist teineteisesse. Tervitussõnad on tähtsamaid esimesest kümnest sõnast, mis kujundavad mulje. Tervitmine on lihtne rituaal, kui omavahel kohtuvad inime...

Eesti keel → Eesti keel
24 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Suhtlemisoskus kui visiitkaart

Suhtlemisoskus kui visiitkaart Suhtlemine on tegevus mis ühendab meid teiste inimestega, ilma suhtlemiseta ei räägiks me teiste inimestega ja me ei teeks mitmeid asju sellisel juhul. Suhtlemine ja teistest arusaamine annab meile selle, et inimesed mõistavad teisi inimesi. Suhtlemisega saame me olla toeks oma sõpradele, sugulastele ja tuttavatele. Minu arvates Suhtlemine on üks parimaid asju, mis inimestele antud on. See , et me rääkida saame teiste inimestega, muudab inimesed palju hoolivamaks. Sest rääkimise abil saame me kirjeldada, mida me tunneme, kuidas on meie enesetunne, kirjeldada oma rõõmu. Suhtlemisel teiste inimestega tunneme me emotsioone ja avaldame räägitud asjadest oma arvamusi ja üritame nendega teistele toeks olla. Oluline on suhelda viisakalt ja korrektselt ka oma vanematega, see jätab ka neile mulje, et nad on last kasvatanud korralikult ja lapse suhtlemisoskus on ...

Ühiskond → Ühiskonnaõpetus
36 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Antonüümid

Hele-tume Hell-dunkel väike-suur klein-groB paks-õhuke dick-dünn must-valge schwarz-weiB lai-kitsas breit-schmal lühike-pikk kurz-lange tugev-nõrk stark-schwach igav-huvitav langweilig-interessant lokkis-sile lockig-glatt vana-uus alt-neu rikas ja vaene reich-arm vale-õige falsch-recht kiire-aeglane schnel-langsam vähe-palju wenig-viel raske-kerge schwer-leicht tühi-täis leer-voll helesinine-tumesinine hellblau-dunkelblau kallis-odav teuer-billig inetu-kena hässlich-schön halb-hea schlecht-gut sale-paks schlank-dick vara-hilja früh-spät mitte kunagi-alati nie-immer külm-soe kalt-warm tihti-harva oft-selten terve-haige gesund-krank tuntud-tundmatu bekannt-unbekannt vasakul-paremal links-recht sõltuv...

Keeled → Saksa keel
24 allalaadimist
thumbnail
12
docx

Teadliku külastajana teenindusettevõttes

TARTU ÜLIKOOL Pärnu kolledz Turismiosakond Eleri Kang AÜTH1 TEADLIKU KÜLASTAJANA TEENINDUSETTEVÕTTES Uurimistöö Juhendaja: dotsent Heli Tooman Pärnu 2013 SISUKORD 2 SISSEJUHATUS Absoluutselt kõik inimesed puutuvad kokku teenindusega, käid sa siis toidupoes, reisil või tööl. Samamoodi on kõik inimesed mingil määral ise klienditeenindajad sõltumata oma ameti- või töökohast. Ikka on keegi, kelle jaoks on see oluline, mida sa teed. Siis on kliendiks see inimene, kellele lõpptoodang läheb ja kui sa teed oma tööd halvasti, siis on klient ärritunud. Uurimistöö eesmärgiks on uurida, kuidas näeb välja teeninduskultuur erinevates ettevõtetes. Selleks jälgitakse kahe ettevõtte klienditeenindust ning neid analüüsitakse lähtuvalt teenindusfilosoofias omandatud teadmistele. Uurimisülesanded: · selgitada välja, kas Eestis saab rääkida ...

Majandus → Teenindus
87 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Keelevariandid

Iseseisev töö 1 Leidke, millise keelevariandiga on tegemist ning kes ja millal räägib või kellele kirjutab. Põhjendage, mille järgi oma oletuse tegite. Mõelge, kas ja kuidas on teksti (katke) sisu võimalik neutraalselt (igasugusesse oludesse sobivalt) vahendada. 1. Eeee...kas sesamune, kule se kuradi Mari on vaikselt uttu tõmmand, ma mõtlesin ta oma poole vedada, lõpp kaif plika. Internetisuhtlus. Üks sõber teisele. Oma oletuse tegin testi järgi, sest see on üldslängis ja pole viisakas kiri. 2. Kule kas sina, Leida, neid pangaautomaate ike usaldad? Mina küll ei salli, kui raha on tänava pääl plekk-kastis, kisse seda teab, mis seal või kui kauaks ­ eilagi võtsin kohe kogu pinsi välja. Igapäevasuhtlus. Üks vanainimene räägib teisele. Oletuse tegin selle järgi, et ka minu vanaisa räägib niimoodi. 3. Sotsiaalmaks on riiklikuks pensioni-ja ravikindlustuseks vajaliku tulu saamiseks m...

Eesti keel → Eesti keel
17 allalaadimist
thumbnail
19
doc

Klienditeeninduse uurimustöö

Järvamaa Kutsehariduskeskus Kodumajandus Särevere õppekoht Reelika Vinter KM2 Klienditeeninduse uurimustöö Juhendaja: õpetaja-metoodik Ruth Muru Paide Särevere 2010 SISUKORD Sisukord............................................................................................................................. 2 Sissejuhatus....................................................................................................................... 3 1 Kümme situatsiooni koos lühihinnanguga........................................................................ 4 2 Paide säästumarket......................................................................................................... 6 3 Paide kaubamaja............................................................................................................. 7 4 Koe...

Psühholoogia → Suhtlemisõpetus
98 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Vene keele sõnade spikker 9. klass

Heatahtlik ­ Tundlik ­ Viisakas ­ Järjekindel - Rahulik ­ Julge ­ Tähelepanelik ­ Kohusetundlik ­ Aus ­ Püüdlik ­ Avameelne ­ Korralik ­ Jutukas ­ Tõsine ­ Teravmeelne ­ Võimekas ­ Elurõõmus ­ Uudishimulik ­ Enesekindel ­ Ükskõikne ­ Otsustus võimeline ­ Ahne ­ Laisk -

Keeled → Vene keel
7 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Juubelipidustused. Etikett. Tavad ja kombed.

1.Minu nimi on Jekaterina Kudenko. Minu teema oli juubelipidustused. 2.Et teada saada missugused tavad on seotud selle peoga ja kuidas inimesed üldse juubelit tähistavad, viisin ma läbi väikese küsitluse. Ilmnes, et juubeli tähistamise organiseerimine sõltub põhiliselt perekonna tavadest, vanusest ja külaliste arvust. 3.Pidu korraldatakse kas kodus või suure juubeli puhul renditakse ruumid restoranis. 4.Kodus juubeli tähistamist on kombeks alustada sünnipäevalauluga. Levinud on ka sünnipäevakinkide tegemine ja küünalde puhumine sünnipäevatordilt. Õhtul kaetakse suur peolaud, kuhu lähedased ja tuttavad kogunevad juubilari õnnitlema. 5.Kui isiklikult ei ole võimalik juubilari õnnitleda, siis helistatakse või saadetakse õnnitluskaart. 6.50 aasta juubeli puhul paljud tööandjad kingivad oma töötajatele lilli, teevad mingi firmapoolse esemelise või rahalise kingituse. Juubilar kositab koleege maiustustega või katab...

Filosoofia → Etikett
7 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Teeninduse kvaliteet

Teeninduse kvaliteet Eestis Klienditeenindusega puutume me kokku igapäevaselt, sest seda on kõikjal meie ümber. Kindlasti on igal inimesel oma vaatenurk heale klienditeenindusele, sest inimesed hindavad erinevaid asju. Kuid enam kui kindel on see, et teeninduse kvaliteet võib olla väga paindlik. On olemas asutusi, kus kliente koheldakse kui võõraid, kuid samas on ka asutusi, kus neid võetakse avasüli vastu kui kauaaegseid sõpru. Milline on teeninduse kvaliteet Eestis? Klienditeeninduse vallas pean väga määravaks asjaoluks esmamuljet. Selle all pean silmas nii asutuse kui ka klienditeenindaja välimust ning viimase käitumist. Välimuses tuleks loomulikult eelkõige tuleks rõhku panna puhtusele ja korrektsusele, tähelepanu tuleks pöörata ka detailidele (teendindaja välimuse puhul: küüntele, juustele jne). Interjöör peaks olema hubane ning mõnus, kuid siiski vastavalt asutusele. Eesti asutused...

Majandus → Klienditeenindus
15 allalaadimist
thumbnail
6
doc

Brunei

Sissejuhatus Brunei asub Kagu-Aasias Kalimantani saare põhjaosas Lõuna-Hiina mere rannikul ning on ümbritsetud Malaisiaga. Brunei territoorium jaguneb kahte ossa, mida teineteisest eraldab Malaisia Sarawaki osariigile kuuluv koridor. 97 protsenti rahvast elab suuremal, lääne poolsel alal, kui ainult 10 000 inimest elab mägises, ida poolsel alal. Kliima on ekvatoriaalne, aasta keskmine temperatuur on 27-28°C. Sademeid langeb aastas 2000- 3000 mm. 2/3 maa-alast kasvab vihmamets, rannikul esineb mangroove. Brunei majandus põhineb nafta ja maagaasi tootmisel ning töötlemisel. 99% riigi tuludest tuleb toornafta, naftatoodete ja maagaasi ekspordist. Kuna riik on suhteliselt väike, 330 700 elanikku, on tänu suurele naftaekspordile elatustase väga kõrge. Peale nafta ja maagaasi eksporditakse veel kautsukit ja vürtse. Oluliseks võib lugeda veel ka kalapüüki ning kohalikul toormel baseeruvat metsa- ja puidutööstust....

Geograafia → maailma loodusgeograafia ja...
8 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Väärtused ja eetika on sotsiaaltöö praktika süda

LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Sotsiaaltöö õppetool ST12 KÕ1 Mari Mets " VÄÄRTUSED JA EETIKA ON SOTSIAALTÖÖ PRAKTIKA SÜDA " Essee Õppejõud: Triin Vahula Mõdriku 2013 Eetika kajastab endas mitmesuguseid käitumisreegleid ja norme. Kuidas oleks õigem ühes või teises situatsioonis käituda. Nii ka sotsiaaltöös, kus peaks eriti tähtsal kohal olema inimeste kuulamine ja probleemidele koos lahenduse leidmine. Mitte ülbus ja teiste abivajavate inimeste üle irvitamine. Enne kui valida endale amet, mida tulevikus pidada, tuleks enda jaoks kõik läbi mõelda kas just sinus peitub selline isiksus, kes sooviks teisi aidata, neid kuulata ja vajadusel...

Filosoofia → Eetika
140 allalaadimist
thumbnail
5
docx

Konkurentsianalüüs

Konkurentsianalüüs Meie vajaduseks oli nälja kustutamine ning me otsustasime seda teha väljas süües. Tooteks valisime kanapasta, mida arvasime, et leidub enamikes söögikohtades. Väga oluliseks kujunes see, et me saaksime ostetud pastast kõhu täis. Oluline oli ka koha välimus ja sealne teenindus, sest kuna olime otsustanud väljas süüa, siis soovisime meeldivat kogemust. Mingil määral oli tähtis ka hind, sest soovisime, et ostetud pasta maksaks vähem kui 100 kr. Ülesande sooritamiseks valisime kolm erinevat söögikohta: · Werner, mis asub vanalinnas ning mis on kuulus heade kookide ja saiakeste poolest, kuid kust on võimalik ka kõiksugu muid sööke saada. · Dedi, mis asub Kaubamaja kolmandal korrusel ning mis on üldjuhul mõeldud seal ostlevatele inimestele. · La Dolce Vita, mis asub samuti vanalinnas. See on Itaalia restoran, kus põhitoiduks ongi pasta ja pitsa. Tabel 1...

Majandus → Turundus
130 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Teadliku külastajana teenindusettevõttes

TARTU ÜLIKOOL Pärnu kolledz Turismi osakond Karina Lühi, Mare Paavel TEADLIKU KÜLASTAJANA LEHE KOHVIKUS Lühiuurimus Juhendaja: Tiina Tamm Pärnu 2010 SISUKORD SISSEJUHATUS Autorid otsustasid külastatavaks ettevõtteks valida kohviku, kuna see võimaldab paremini ja hoolikamalt jälgida teenindaja käitumist ja ettevõtet ennast. Kuna Pärnus on kohvikute valik üsna suur, valiti kohvik, mis asub ühe autori elukoha lähedal. Käeoleva töö eesmärk on analüüsida ja hinnata klienditeeninduse kvaliteeti Lehe kohviku näitel. Lisaks on töö eesmärk kajastada töö autori eneseanalüüsi. Töö eesmärgi saavutamiseks on seatud järgnevad ülesanded: - teostada külastused Lehe kohvikusse - analüüsida teenindussuhtlust ja teeninduskogemust - anda hinnang ettevõtte teeninduskultuurile - koostada autorite eneseanalüüs. Töö koostamisel on tuginetu...

Turism → Turismi -ja hotelli...
163 allalaadimist
thumbnail
1
pdf

Võrgurakendused (DHCP) joonis

DHCP-server 1 Klientmasin DHCP-server 2 Võrku ühendumine DHCPDISCOVER Seadistuste määramine AEG Seadistuste määramine DHCPOFFER Vastuste kogumine Seadistuste valimine DHCPREQUEST Seadistuse kehtestamine Häälestus lõpetatud IP-aadressi kasutamine DHCPACK DHCP aadressi küsimise ...

Kategooriata → Võrgurakendused
20 allalaadimist
thumbnail
14
pptx

Klienditeenindus- situatsiooni analüüs

Klienditeenindus situatsiooni analüüs Situatsioon Klient soovib jätkata liikluskindlustust, kuid esinevad komplikatsioonid. Klienditeenindaja asub uurima milles on probleem, kuid ei saa täpselt aru ja kontakteerub kliendi kindlustusesinajaga. Kui kliendi kindlustusesindaja kuuleb, et SEE klient on julgenud tagasi tulla, saab ta väga pahaseks ja hakkab karjuma. Klienditeenindaja on segaduses. Pikema uurimise peale selgub, et klient oli mõned kuud tagasi tahtnud oma kindlustuse maksevabaks teha ning talle öeldi, et kõik on korras ja kindlustus on maksevaba, kuid tegelikult ei olnud kindlustusesindaja talle piisavat informatsiooni andnud ja kliendil oli jäänud üks arve tasumata. Situatisioon Nüüd oli klient firma ees võlglane ja kindlustusesindaja keeldus kliendiga rääkimast ning karjus telefonis ainult klienditeenindaja peale. Klienditeenindaja oli täiesti sokis ja tahtis klienti...

Majandus → Klienditeenindus
32 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Mina ja juhiabi eetikakoodeks

LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Ettevõtluse ja majandusarvestuse õppetool JA14KÕ Maria Emma Rist MINA JA JUHIABI EETIKAKOODEKS Essee Õppejõud: Kersti Riivits Mõdriku 2014 Igal töökohal on ettenähtud omad normid, reeglid ning eeskirjad. Seepärast oodatakse töötajatel käitumist vastavalt neile. Ükskõik millises valdkonnas tööd tehakse, peaks jääma alati ausaks, viisakaks ning käituma eetiliselt. Juhiabidele on koostatud eetikakoodeks, mille sisu nad peaksid teadma ja oskama seda järgida. Juhiabi on inimene, kes on justkui visiitkaardiks organisatsioonile, kus ta töötab. Ta peaks täpselt teadma, mis on tema tööülesanded ning neid kohusetundlikult täitma. Ta ei tohi oma võimupiiri ületada, näiteks käituda teiste töötajate suhtes üleolevalt või käsutavalt. See tekitaks konflikti juhiabi ja personalitöötajate vah...

Psühholoogia → Enesejuhtimine
7 allalaadimist
thumbnail
2
doc

SWOT analüüs isikuomaduste kohta

TUGEVUS NÕRKUS Kohusetundlik Tundlik Aus Kangekaelne Töökas Jutukas Abivalmis Emotsionaalne Täpne Auahne Viisakas Uudishimulik Otsustusvõimeline Domineeriv Rahulik Kontrollikalduvus Tähelepanelik Loov Usaldav Iseseisev Enesekindel Sihikindel VÕIMALUSED OHUD Kogemustele avatus (suur erialane Keskendumine (kiiresti kasvav töökoormus) tutvusringkond) Empaatia (võime ennast panna teiste olukorda) Arenemisvõimeline Ümberlülitatavus – ümbritsevast mürast pingetaluvus (suur töövõime) eraldumisvõimetus. Kiire reageerimine Sallivus – tegelemine liigsete pisidetailidega/ Tähelepanuv...

Psühholoogia → Isiksusepsühholoogia
90 allalaadimist
thumbnail
1
docx

KLIENDITEENINDAJA SWOT ANALÜÜS

MINA KUI KLIENDITEENINDAJA SWOT ANALÜÜS Strengths ­ Tugevused Weaknesses ­ Nõrkused - Sõbralik - Vähene keelteoskus (eriti vene) - Kohusetundlik - Tagasihoidlik - Koostööaldis - Otsustusvõimetu - Meeldiv - Diktsioon ebaselge -Töökas - Liiga täpne -Rõõmsameelne - Kriitiline - Viisakas - Madal enesehinnang - Sihikindlus - Ei saa raskete klientidega hakkama Opportunities ­ Võimalused Threats ­ Ohud - Osalemine koolitustel -Läbipõlemine - Keeltekool ...

Majandus → Klienditeenindus
79 allalaadimist
thumbnail
7
docx

Etikett erinevates olukordades

Tervitamine Inimeste kohtumistel on tervitamine esimeseks sõbralikkuse ja lugupidamise avalduseks. Maailmas tuntakse mitmeid väga erinevaid tervitamise viise, alates formaalsest ja külmast noogutamisest ja sõjaväelikust käe kõrva äärde tõstmisest ning lõpetades mitmekordsete põsesuudlustega lõunapoolsete rahvaste juures, reveransi ja kniksuga kuningakodade eriketinõuetes ning põlvitamisega religioossete tavade kohaselt. Enamik rahvaid ja kultuure aktsepteerib siiski ka kättpidi tervitamist. Juba keskajal surusid kaks sõpra kohtudes teineteisel kätt. Euroopa lõunapoolsetel rahvastel oli kombeks naisi tervitada põsesuudlusega. Tänaval kohtudes tervitati noogutades ning paljastati pea. Peakate mängis tervitamisel eriti tähtsat rolli Louis XIV tervitamiskunstis, mil uhke kübar elegantse liigutusega ja sügavalt kummardades tervituseks ja austuse märgiks peast võeti. Suurima alandlikkuse tunnuseks aga peeti isanda kintsu embamist. Naised terv...

Kategooriata → Vabaaeg
38 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Mina ja juhiabi juhiabi eetikakoodeks

On aja märgiks, et ettevõtetelt ja seal töötavatelt inimestelt oodatakse aina kõrgemat profesionaalsust ning suuremat avatust ja koostöövalmidust. Kooskõla inimese väärtusmaailmaga, eelkõige just oma elukutse väärtuse tunnetamine, motiveerib igat töö tegijat ja julgustab ennast proovile panema uutes põnevates valdkondades. Selleks, et kõik saaksid kollektiivis aru ühtemoodi organisatsiooni väärtushinnangutest, olen seisukohal, et igas organisatsioonis peaks olema eetikakoodeks. Juhiabi töö on professionaalne tegevus, mis aitab organisatsioonil lahendada asjaajamise ja suhtlemisega seotud probleeme ning kindlustab organisatsiooni edukuse. Juhiabilt oodatakse kompetentsust ja esinduslikkust. Ta esindab eelkõige oma organisatsiooni ning esikohal on organisatsioon ning selle juht koos kaastöötajatega, tagaplaanil aga juhiabi ise. Vahel aga on ka juhiabil tahtmine ennast esile tuua ja soov, et keegi teeks hingele pai ja...

Ametid → Sekretäritöö
47 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun