a asutatud Rootsi kosmeetikafirma q Kõik tooted on looduslikud q Esindused 62s riigis Sõbralt sõbrale Toote tutvustus q Väsimus q Pidev haigestumine q Motivatsiooni puudus q Naha kuivus ü Lahendus Oriflame WellnessPack heaolupakett Toote omadused Toote omadused q Oomega3 kalaõli kapslid ü Tõstab naha niiskustaset ü Parandab peaaju funktsioone ja mälu ü Toetab südameveresoonkonna tervist ü Parem nägemine ü Toetab immuunsüsteemi ü Toetab liigeste tervist q Astaksantiin ja mustikaekstrakt ü Toetab naha tervist ü Parandab lihasjõudlust ja vastupidavust ü Parandab silmade tervist ü Põletiku vastane...
Seaduse eesmärk ja reguleerimisala (1) Seaduse eesmärgiks on tagada turul olevate toodete ja pakutavate teenuste ohutus. (2) Seaduses tuuakse võlja põhimõtted, mille järgi turul olevad tooted ning pakutavad teenused ohutuks loetakse. Seadus näeb ette, kuidas peab toimuma järelvalve ohutuse tagamiseks. (3)/(4) Toote ja teenuste ohutuse seadus kehtib nendele toodetele ja teenustele mahus, mis on väljaspool elektriohutusseadust. (5) Toodest, mille suurs või kuju eksitab tarbijat, tuleb teha tootjale või edasimüüjale ettekirjutis, milles kästakse puudused kõrvaldada, toode müügist kõrvaldada või vajadusel tagasi osta. Ettekirjutise mittetäitmisel määratakse tootjale või edasimüüjale trahv. §2. Mõisted (1) Toote all peetakse silmas vallasasju (esemeid), mille asukohta on võimalik muuta. Näiteks elekrtiseadmed. Teenus...
2 Keskkond - toote ja elamusloome kese Tutvu AS Limex kodulehega. Arutle teemal toode kui elamus, elamus kui toode antud ettevõtte kodulehe materjalide põhjal. Lähtu oma arutelus autentsuse ja keskkonna aspektidest. Milliseid elamusi pakub antud ettevõte ja kuidas? Mis teeb antud ettevõtte poolt pakutava unikaalseks ja kuidas on see seotud keskkonnaga kus ettevõte tegutseb ja millest toodab? Kuidas on elamusloomesse kaasatud tarbijad? AS Limex koduleht: www.limex.ee AS Limex pakub oma kodulehel www.limex.ee alates 2014 aasta juunist elamusmajanduse toodet, milleks on ekskursioon lubjapargis. Seal on võimalik tutvuda 70-90 aastat vanade lubjaahjudega ja lubja tootmise tehnoloogiaga. Ekskursioon kulgeb giidi juhtimisel läbi metsaradade lubjaahjude vahel. Giid räägib külastajatele lubjapargi ajaloost ja sellest kuidas lubja tootmine käib ning milliseid toot...
39 LISAD..........................................................................................................................42 РЕЗЮМЕ.......................................................................................................................3 SISSEJUHATUS............................................................................................................4 1 TOOTE VÕI TEENUSE OMAHIND JA TASUVUSE ANALÜÜS.....................6 1.1 Kulude olemus ja liigitamine...........................................................................6 1.2 Omahinna arvutamine....................................................................................11 1.3 Tasuvusanalüüs ja tasuvuse näitajad.............................................................15 2 EMPIIRILISE UURINGU METOODIKA...
TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Automaatikainstituut Referaat teemal nr 19: Tööstusdisaini-inseneri tasustamine toote kasumilt LAV3740 Insenerieetika autor: Eero Ringmäe 010636LAP juhendaja: Boris Gordon Tallinn 2002 Inseneridest ja eetikast Majandusinimesed väidavad inimühiskonna ühe fundamentaalprobleemi olevat järgmise: 'meie vajadused on piiramatud, ressursid me kasutuses aga piiratud'. Alatasa on vaja otsustada, kus on optimum? Millistel tingimustel saavad meie põhilised vajadused rahuldatud piisavalt vähese hulga ressurssidega? Millised tehnoloogiad meie vajadusi veel paremini täidaksid? Demokraatlik-kapitalistlikus ühiskonnas on ressurssid (tootmisvahendid) inimeste individuaalses omanduses. Ettevõtja / juht on indivii...
Kristo Vainonen Tskk Toodete võrdlus Võrdlen omavahel kahte röstrit. Boschi röstri kirjeldus: 9 erinevat röstimisastet, kvarts küttelemendid, integreeritud kuklisoojendaja, stoppnupp, purusahtel, automaatne väljalülitus, seadme küljed ei kuumene. Cloer röstri kirjeldus: 2 viilu röster, mittekuumenev korpus, automaatne väljalülitus, optimaalne pruunistus tänu tsentraal röstimisele, reguleeritav temperatuur. Võrdlus: Bosch Cloer Hind : 1995kr 1095kr Võimsus: 860w 880w Värvus: roostevaba inox 01.11.2008 ...
0 1 4 Pärisnahk 400 2 200 4 2 4 0 Kangas nr1 Kunstnahk 100 2 1 2 4 80 0 1 0 4 Kangas nr 2 Toote 20 kr 10 kr 6 kr 8 kr kasum Tulemusena selgitada: Milliseid tooteid valmistada ja toota, et saadav kasum oleks suurim? Millisel määral kasutatakse optimaalse plaani korral materjale? Kui suurenda materjalide kogust, kas see suurendaks ka kasumit ja kui palju? X1, X2, X3, X4 toodete valmistamise kogused...
7 3.2. Toote positsioneerimise võtted 4P abil.................................................................. 11 KOKKUVÕTE................................................................................................................... 14 KASUTATUD ALLIKMATERJALID................................................................................... 15 Toote positsioneerimise võtted turunduses 3 SISSEJUHATUS Viimase aasta jooksul on paljud ettevõtted pankroti välja kuulutanud ning paljud on seda lähiajal tegemas. Konkurents on muutunud jõhkramaks, ettevõtted võitlevad ellujäämise nimel. Üks viis, kuidas saada konkurentidest paremale järjele, on õieti positsineerida turul. Praegust ajastust nimetatakse ka positsioneerimise ajastuseks. Meie ülekommunikeeritud...
KOTLER & G. ARMSTRONG TOOTEMUDELI ALUSEL JA KLIENDITEEKONNA ANALÜÜS Uurimustöö Pärnu 2010 2 SISUKORD SISUKORD................................................................................................................................. 3 SISSEJUHATUS......................................................................................................................... 4 ETTEVÕTTE LÜHITUTVUSTUS............................................................................................. 5 1 TEENUSE ARENDAMINE P. KOTLERI & G. ARMSTRONGI TOOTEMUDELI ALUSEL ..................................................................................................................................................... 7 1.1 TEENUSE ANALÜÜS P. KOTLER & G. ARMSTRONG TOO...
Rakvere Ametikool Marek Runga K12 Iseseisev töö Juhendaja: Eha Raal Rakvere 2010 Esimene osa Kuiv ainete ladu: Külmkapp: Sügav külmkapp: 1)Kapp (piimatooted) Pasta tooted Piim Külmutatud hakkliha Toiduõli Kodujuust Külmutatud marjad Karastusjoogid Hapukoor Kompottid 2. Kapp (liha ja lihatooted): Maasika moos Jahutatud liha Marineeritud kurk Kanafile 3.Kapp (värske kala) Värske kala 4.Külmkamber (köögiviljad) Kartul Apelsinid...
Riina Kopti 11.KL TOOTE KOLM TASANDIT Turunduses käsitletakse toodet kolmetasandilisena: Toote tuum, ehk põhitoode ( põhiline hüve, mida tootja otsid), Konkreetne toode ( Omadused, stiil, kvaliteet, bränditunnused, pakend, nimi ), Laiendatud toode ( Lisateenused, sh paigaldamine, järelhooldus, erilised kasud kliendile, garantii, väärtused jms). Tootja jaoks on väga oluline luua oma tootele ,,tuum", mis on tarbijale väärtuslik. Tootel peab olema mõte, mis meelitaks kliente massiliselt ostma...
Ladies`Hotel TooteKontseptsiooni presentatsioon ja toote elutsükkel Ladies hotel – Naiste hotell tootekontseptsiooni põhjendus Naisklientide vajadused hotelli toodetele ja teenustele erinevad meeste omadest olulisel määral Naiste vajadustele spetsialiseerumine võimaldab orienteeruda kindlale sihtgrupile ja pakkuda neile oluliselt suuremat lisaväärtust Tootekontseptsioon aitab konkurentidest eristuda, on isikupärane, meeldejääv, uudishimu ja furooritekitav Ladies hotel – Naiste hotell sihtgrupi põhjendus Naiste hotellid on lääneriikides olnud lähiaastatel kasvav trend Naiste maksejõud ja eneseteadlikkus on saavutanud arvestatava taseme ning on jätkuvalt tõusuteel Eesti juhtivtöötajate seas on 35% naisi ja karjäärinaiste osakaal kasvab jätkuvalt 70% kõrgkoolide lõpetajatest on naised- näitab perspektiivi Naiste tööhõivemäär on Eestis meestega sisuliselt võrdne Skandinaavia kult...
MAJANDUSÕPETUS KODUTÖÖ Toote või teenuse omahind, müügikasum ja tasuvuspunkt Õpilane ÜLESANNE: palun leida vastused ja kanda tabelisse Toote või teenuse nimetus Keeks Jrk Näitaja Lühend Selgitused 1 OMAHIND OH SINA MÄÄRAD (otsustad) omahinna 2 Juurdehindlus % JH% SINA MÄÄRAD (otsustad) juurdehindluse 3 MÜÜGIHIND MH arvuta...
ee/baromeetrid/ turuanal��s stat.ee ariregister.rik.ee kohalikud inimesed ----------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------- eesm�rgid - samm s - saavutatavad a - arusaadavad m - m��detavad m - m�jutavad-keda, mida, kas muudavad maailma paremaks ----------------------------------------------------------------------------------- ----------------------------------------- toode/teenus ei piisa toote teenuse omaduste v�ljatoomisest, vaid tuleb kskenduda toote/teenuse eelistele ja unikaalsusele(miks peaksid tarbijad just seda tahtma tarbida): mida paremini tuntakse klientide vajadusi, seda lihtsam on neid rahuldada. kliendi vajadustel on oluline roll juba enne toote tegemist. toote teenuse kirjeldus �riplaanis toote teenuse nimetused. kirjeldage oma toodet/teenust nii p�hjalikult, et ka k�ige suurem v�hik saaks aru. toote teenuse kasutamise v�imalused. kui...
Toote müügihind on 80 krooni ja muutuvad kulud toote kohta on 60 krooni. Ettevõtte püsikulud aastas on keskmiselt 200 000 keooni. Mitu toodet tuleks müüa, et kõik kulud oleksid kaetud tuludega? Tk kohta MH= 80 kr MK= 60 kr PK= 200 000 (80 60)* x 200 000=0 20x- 200 000=0 20x= 200 000:20 x= 10 000 tk Vastus: 10 000 tk tuleks müüa, et kõik kulud oleksid kaetud. 2. Mügimaht on A, muutuvad kulud on B. Jääktulumäär on 40%. Püsikulud on 50 000 krooni ja ärikasum on 100 000 krooni. Leida puuduvad arvväärtused. MK= B NK= A NK- MK= JT- PK= EBIT Jääktulumäär= 40% JTmäär= JT tk kohta/Müügihind Püsikulud= 50 000.- JT määr= JT/NK* 100% EBIT= 100 000.- NK 100% MK 60% JT 150 00...
Pagarilt ostetakse väikseid kooke hinnaga 6 krooni tükk. On teada, et jääktulu määr on 15%. Milline on koogi müügihind? ÜMH 100% ÜMK= 6 krooni 85% JTmäär= 15% 6 - 85% 85x= 600 x 100% x= 7 Vastus: Koogi müügihind on 7 krooni 2. Ettevõtte kulud ühele tootele eelarve järgi kui toodetakse ja müüakse 10 000 toodet on järgmised: Põhimaterjali kulu 15 krooni Põhitöötasu kulu 5 krooni Tootmise lisakulude muutuv osa 10 krooni Tootmise lisakulude püsiv osa 20 krooni Müügikulude muutuv osa 2 krooni Müügikulude püsiv osa 4 krooni Leida: tootmiskulude kogusumma, kui valmistatakse 20 000 toodet; perioodikulude kogusumma, kui müüakse 5 000 toodet. Tootmiskulude kogusumma (20 000 tk): 10 000 20 000 15 x 10 000= 150 000 300 000 5 x 10 000= 50 000 100 000 10 x 10 000= 100 000 200 000 20 x 10 000= 200 000 200 000 500 000 800 000 Perio...
Infoajastu põhitunnused: 1)enamik inimesi töötab teeninduses 2)väga kiire info levik 3)detailne tööjaotus 4)globaliseerumine 5)tahvusvahelised firmad 6)kiire trantsport Globaliseerumist iseloomustavad: 1)aktiivne kaubavahetus 2)rahvusvaheline interneti, mobiilide kasutamine 3)(ühisraha) Eurode kasutamine 4)rahvusvahelised ettevõtted 5)rahvusvaheline koostöö Toote valmistamise etapid: 1)uurimis- ja arendustegevus: haritud tööjõud, arenenud riikides, vajab suhteliselt vähe tööjõudu 2)detailide ja sõlmede valmistamine: palju odavat tööjõudu, arengumaades, vaja ka toorainet 3)kokkumonteerimine:pannakse kokku (turu)tarbija lähedal, odav tööjõud, arengumaades 4)müük ja hooldustööd:Arenenud riikides, tarbija lähedal. Ettevõtte paigutust mõjutavad tegurid: Tooraine, materjalid, energia.(põllumajandus, metsandus, kaevandus) Tööjõud(tekstiili, rõiva, jalatsi ja elektroonikatööstus) Turg, turu suurus ja lähedus Koostöö teiste ettevõtetega ( aglome...
MAINORI KÕRGKOOL Ärijuhtimise Instituut Majandusarvestuse ja finantsjuhtimise eriala Zoja Koromnova OÜ MUSTVEE KURK Äriplaan Juhendaja:Alje Nohrin, BA OÜ Mustvee Kurk 2 Tartu 2008 SISUKORD 1. ÄRIIDEE JA KASUTATAVATE RESSURSSIDE KIRJELDUS.............................3 1.1. Äriidee kirjeldus.......................................................................................................................................3 1.2. Asukoht.....................................................................................................................................................4 1.3. Töötajad...
S : Good afternoon madam, can i help you? C : Yes please , id like to buy a shampoo, but i dont know whitchone would suit me. A.S : It depends, do you have stressed hair, colored hair, dry hair, damadged hair or if you would like to protec your hair from the tear. C : I have dry, stressed and damadged hair, what do you reccommend? AS : Dry, stressed hair need intensive care. I would reccommend our GLISS KUR '' Total repair 19'' shampoo. It features a unique combination of 19 effective repair ingredients and vitamins. This shampoo corrects and strengthena the hair structure, by accurately filling in damaged, porous parts. On the surface the rough and brittle hair structure is effectively smoothed and closed. C : How do i use it? A.S : You'll have ti appos...
· Lõhna ja maitsetugevdajad (E 621 ; E631 ; E627)dinaatrium5g üanülaat Kasutusala: Valmistoidud, supid, kastmed. Omadused: Lõhna- ja maitsetugevdaja. Kõrvalmõjud: Pole teada. · Happesuse regulaator ( E330)sidrunhape Kasutusala: Lastetoidud, liha ja kala, saiakesed, salatikastmed, toiduõli, margariinid, joogid, toormahlad, mahlad, dzhemmid, jäätis. Omadused: Happesuse regulaator, sekvestrant, emulgaator. Kõrvalmõjud: Võib tekitada hammaste dentiinikihi defekte . · Toiduvärv (E101) Riboflaviin (vitamiin B2) Kasutusala: Sulatatud juustud, pagaritooted, salatikastmed, juurviljakonservid, maiustused. Omadused: Kollane või oranz värvaine, vitamiin B2. Looduses esinev aine. Kõrvalmõjud: Puuduvad. Ülemäärane B-vitamiin viiakse uriiniga kehast välja. · Soja · Hüdrolüsaat (taimse v...