Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

" sotsiaalmeedia" - 178 õppematerjali

sotsiaalmeedia on Interneti meedia liik, mis tugineb inimeste vajadusel suhelda ja ennast väljendada, võimaldades neid ühendada uute inimeste ja teemadega - tekitada arutlusi, avaldada arvamust, saada tagasisidet jne. Sotsiaalmeedia kaudu on võimalik jagada teistega oma mõtteid, muusikat, videosi, fotosid ja teisi multimeediumi rakendusi.
thumbnail
2
rtf

Sotsiaalmeedia mõju inimsuhetele

Sotsiaalmeedia mõju inimsuhetele Mäletan, et kunagi olid Eestis ainult tuntud selline leht nagu Tiigrihüpe, aga isegi sel ajal olid internet kui ka arvuti paljudele inimestele võõras teema ja ei olnud nii vajalik, kui praegu. Nüüd on tekkinud interneti maastikule lehed nagu twitter ja facebook. Neid inimesi, kes näiteks ei oma facebooki, on paljude inimeste jaoks nagu metsas elavad inimesed, kes ei tea midagi, mis maailmas toimub. Aga kust üldse sai järsk tung alguse sotsiaalmeedias? Paljud ütlevad, et see sai sellest alguse, kui USA vahetas presidenti. Nimelt Barack Obama on väidetavalt üks esimesi riigijuhte, kes hakkas aktiivselt kasutama sotsiaalvõrgustikke nagu näiteks twitter. Obama hakkas kasutama sotsiaalvõrgustikke, kuna tahtis bäidata rahvale, et ka tema on täiesti tavaline inimene. Aga mis on üldse sotsiaalvõrgustiku plussid? Paljude jaoks on pluss see, et on t...

Eesti keel
151 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Kuidas suhtuda sotsiaalmeedia võidukäiku?

Üliarenenud telefon on taskus nii ärimehel kui ka esimesse klassi astuval õpilasel-üks uhkem kui teine. Praegu teavad umbes 7-aastased lapsed arvutist ja sellega seonduvast rohkem kui mõni täiskasvanu ning selline üldpilt on tegelikult üsna nukker. Üks asi on selge: tänapäeva Eestis, kus infotehnoloogia on arenenud väga kõrgele tasemele, on arvuti ja internet saadavad enamasti igas perekonnas ning lapsed, kes 10 aastat tagasi eelistasid mängida õues sõpradega, istuvad nüüd selle asemel toas, kõrvaklapid peas, ning suhtlevad eakaaslastega interneti teel. Kurb on aga see, et nii väikestel lastel puudub arusaamine privaatsusest ning nad ei mõista seda, et see, mille nad on juba kord internetti laadinud, ei saa enam kunagi olematuks. 2012. aasta märtsi seisuga on maailma kõige populaarsema sai...

Eesti keel
32 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Sotsiaalmeedia juhib ja mõjutab meie elu

Sellel on kindlasti väga palju positiivseid pooli ning põhjuseid, kuid sotsiaalmeedia on muutunud kohati liiga võimsaks, see on hakanud kontrollima inimeste elusid ülemäära ning võib olla isegi kahjulik. Sotsiaalvõrgustiku ohvreid on viimasel ajal olnud meeletult palju. Kuna sotsiaalmeedia on üks peamistest infoallikatest tänapäeva ühiskonnas, võib sellest eemalehoidmine osutuda pisut keeruliseks. See võib olla vahel lausa nii keerukas, et mõned inimesed satuvad sellest tõsisesse sõltuvusse, mis segab nende igapäeva toimetusi. Tänapäeval peaaegu igas seltskonnas on keegi, kellel on vajadus pidevalt kontrollida näiteks oma nutitelefonist Facebooki uudiseid. Arvan, et seda probleemi peaks käsitlema hoopis tõsisemalt, see on nagu haigus, mis vajab ravi. Mõne inimese jaoks võib sotsiaalmeedia muutuda lausa hävitava...

Eesti keel
50 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Sotsiaalmeedia

See on kasvanud üheks olulisimaks turunduskanaliks. Internet on muutunud lihtsast infokanalist interaktiivseks keskkonnaks, kus brändide esindatus on sama oluline, kui telefoniraamatus. · Sotsiaalmeedia abil on võimalik saada tagasisidet toote või teenuse kohta ning selle info põhjal juhtida tootearendust. · Tarbija saab koguda informatsiooni toodete-teenuste kvaliteedi kohta ja välja selgitada erinevate tootjate ja teenusepakkujate võrdlused ning igaühe head ja vead. Lähis-Ida rahutusi vaadates peaks olema selge, et klassikaliste revolutsioonide ajastu on möödas ja alanud on uus ajajärk, kus revolutsioone tehakse interneti ja sotsiaalmeedia abil. Paljude vaatlejate arvates liikus info rahutuste kohta kiiresti läbi Facebooki, Youtube'i ja t...

Meedia
77 allalaadimist
thumbnail
2
odt

Interneti ohud - Suhtlustarkvara ja sotsiaalmeedia keskkondade kasutamine

Interneti ohud Suhtlustarkvara ja sotsiaalmeedia keskkondade kasutamine Kõik vestlusringis osalenud õpilased kasutavad mõnda suhtlusportaali või sotsiaalmeedia keskkonda. Populaaremad on Rate, Orkut ja MSN. Skype'i, Facebooki ja Twitterit kasutatakse vähem. Peamiselt suheldakse seal sõpradega, praeguste ja endiste klassikaaslastega ning tuttavatega või vaadatakse teiste pilte. Samuti võimaldavad erinevad suhtlustarkvarad telefoniarveid kokku hoida, saab piiramatult tasuta suhelda Nooremad õpetajad on aktiivsemad sotsiaalmeedia keskkondade kasutajad, kuid suhtlustarkvara kasutavad ka vanemad õpetajad...

Kirjandus
82 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Kirjand - Sotsiaalmeedia mõjust inimsuhetele

Veebis suhtleme ja teostame oma igapäevaseid toimingud . Kuid nii nagu päriselus on ka veebis omad ohud . Kuidas on mõjutanud Internet inimestevahelisi suhteid ? Ajaveebid on toonud meile väga palju võimalusi . Me saame ilma suurema vaevata leida meile vajalikku informatsiooni, kasvõi mõne koolitüki või enda huvide heaks . Saame nautida muusikat, õppida võõrkeeli , leida tööd, levitada oma loomingut üle maailma jne. See on mugav, harib meid ning on panus tulevikku. Virtuaalmaailm on aastatega rikkunud üha rohkem suhteid. Kindlasti on hea suhelda inimestega, kellega sa igapäevaselt kokku ei puutu . Rääkida tundide kaupa suhtlusvõrgustikes kõiksugu paeluvatest teemadest . Tihtipeale isegi unustatakse ennast arvutiekraani taha . Inimene püüab suhelda nii nendega , kes on lähedal , kuid ka nendega , kes on kaugel . In...

Kirjandus
140 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Sotsiaalmeedia mõju kasutajatele

Üheks suurimaks vajaduseks, mitte ainult inimestel, vaid enamus elusolenditel, on sotsialiseerumine teiste endasugustega. Läbi aegade on omavahelist suhtlemist erinevate abinõude kasutuselevõtuga hõlbustatud. Algselt saadeti üksteistele kirju, telefoni leiutamisega jäi kirjade kirjutamise harjumus aina enam tahaplaanile. Tänapäeval toimub põhiline suhtlemine interneti vahendusel. Omavahelise lävimise vormid läbi võrgu on aja möödudes muutunud. Suhtlus veebis piirdus esmalt e- kirjade saatmisega. Tänapäeval kasutavad mitmed aga võimalust informeerida teisi enda tegemistega pidevalt ja lakkamatult. Paljud inimesed peavad ilmselt interneti kasutamise põhieesmärgiks enda maailmas toimuvaga kursis hoidmist. Aja möödudes on paralleelselt tekkinud ka vajadus enda elus toimuvat teistega jagada. Tehnika arengu ajalugu jälgides on märgat...

Eesti keel
32 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Sotsiaalmeedia rikub meie keha ja meelt

Kui sa fitnessi laval ei võistle, siis sa ei ole edukas ning ka vorm pole ühiskonnas levinud normile vastav. Selle kiirrongi peale astuvad tavaliselt inimesed, kes on kogu elu kaaluga kimpus olnud. Kuid kelle jaoks seda tehakse? Kas see on kõige tervislikum ning jätkusuutlikuim valik? Organisatsioonid RSPH (Royal Society of Public Health) ja YHM (Young Health Movement) on avaldanud uuringu nimega #StatusOfMind, milles vaadeldi sotsiaalmeedia positiivset ja negatiivset mõju noorte inimeste tervisele, võttes aluseks nende platvormide mõju noorte vaimsele tervisele. Instagram oli auväärselt esikohal ning selleks on oluline põhjus. Instagramist võib näha, et viimaste aastate hullus on väljajoonistunud lihased, äärmuslikult madal rasvaprotsent, lopsakas tagumik ning sealjuures peaks pih...

Meedia
12 allalaadimist
thumbnail
2
odt

Sotsiaalmeedia mõju inimsuhetele

Virtuaalmaailm muutub igapäevaga järjest olulisemaks. Me saame tahtmise korral veebis suhelda sõprade ja sugulastega ning võime teha erinevaid valjalikke toiminguid. Internet on isegi nii oluliseks muutunud, et tihti võime kuulda, kuidas nende inimesete kohta, kes ei kasuta aktiivselt interneti, öeldakse nagu elaks ta teises tsivilisatsioonis,kus ei teata, mis maailmas sünnib. Nii nagu päriselus on ka internetis omad plussid ja miinused. Kuidas mõjutavad suhtlusportaalid inimestevahelisi suhteid ? Virtuaalmaailmas on väga palju erinevaid võimalusi. Kuna internet on tänapäeval väga lihtsalt kättesaadav ja ei ole nii aeganõudev kui kirja kirjutamine või helistamine, siis üha enam inimesi veedavad seal palju aega. Varem mängisid lapsed liivakastis ning ajasid mööda hoovi üksteist taga, kuid nüüd pole neil viitsimist isegi...

Eesti keel
101 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Sotsiaalmeedia mõjust inimsuhetele

Inimene on küllaltki sotsiaalne olend ning, et oma kuuluvustunnet rahuldada, kasutab ta põimuvalt töö, kooli ja vabaajaga sotsiaalvõrgustike. Nüüdseks tundub see trend juba väga tavaline, kuid tegelikult on see muutus vallanud meid vaid viimasel aastakümnel. Mis jälje on jätnud see inimsuhetele? 1. Sotsiaalmeedia Sotsiaalmeedia hõlmab endas interneti kõiki sotsiaalvõrgustike: nt Twitter, Facebook, MySpace, Youtube, Orkut jpt. Sotsiaalmeedia tarbimine pidevalt suureneb - sotsiaalvõrgustikes veedetakse enam aega ning kasutajate arv tõuseb. 2. Positiivne mõju inimsuhetele Saab pidevalt kontaktis olla lähedaste inimestega. Info levik atraktiivne - jagatakse pilte, muusikat, videosid jpm. Tekitab inimestes kuuluvustunnet....

Väljendusoskus
29 allalaadimist
thumbnail
28
odt

SOTSIAALMEEDIA

Autor julgeb arvata, et Eesti digiTV teenusepakkujatele on sotsiaalse televisiooni lahenduste väljatöötamine oma teenuse baasil üks tulevikuperspektiividest. Käesoleva bakalaureusetöö eesmärgiks oli selgitada välja digiTV ja sotsiaalmeedia sulandumise trendid ning võimalused nende integreerimiseks. Selle jaoks analüüsis autor, millised olemasolevad sotsiaalmeedia funktsionaalsused võiksid sobida digiTVga integreerimiseks ning koostöös kasutajatega leiti sobivad lahendused. Töös kasutas autor disainiprotsessi, mille põhilisteks komponentideks olid eesmärgipõhine disain, persoonad, stsenaariumid, nõuete analüüs ja kasutajalood. Disainisessiooni läbi saadud tulemuste põhjal koostas autor loodava süsteemi funktsionaalsed ja mittefunktsionaalsed nõuded ning nendest lähtuvalt kasutajalood....

Informaatika
14 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Sotsiaalmeedia SWOT

2. Kuidas saab iga nõrga külje kõrvaldada? - Sotsiaalmeedia kujundab potentsiaalsele kliendile firmast mulje. Sisutühi blogi või Facebooki leht, äri kohta kirjutatud halvamaigulised postitused ja kommentaarid võivad brändi nime rikkuda. Seega tuleb ettevõtte mainet kahjustavaid postitusi pidevalt otsida ja nendega tegeleda, sest saadav kahju võib aja möödudes kogu aeg kasvada. Vastavalt tulemustele saab iga sotsiaalmeedia kanali kasutamise vajadust põhjalikumalt kaaluda. 3. Kuidas saab iga võimaluse ära kasutada? Oluline on teada oma klientide vanust, elujärge, haridustaset ja muid andmeid, millest lähtuvalt kirjutada just neid kõnetavaid postitusi. Kui sinu ettevõtte sihtgruppi kuulub suur osa keskealisi ja vanemaid inimesi, siis nemad ei pruugi praegu ega ka tulevikus sotsiaalvõrgustiku süsteeme kasutada....

Majandus
10 allalaadimist
thumbnail
21
docx

Sotsiaalmeedia tarbimisharjumused

R.JAKOBSONI NIM TORMA PÕHIKOOL Sotsiaalmeedia tarbimisharjumused Loovtöö Koostaja: Alvaro Schasmin Juhendaja: Õp. Katrin Paju Torma 2017 SISUKORD Sissejuhatus............................................................................................................... 3 Meedia....................................................................................................................... 4 Facebook................................................................................................................... 4 19 huvitavat fakti Facebooki kohta............................................................................. 5 Facebooki trendid 2010.aastal.................................................................................... 5 Instagram...

Ühiskonnaõpetus
6 allalaadimist
thumbnail
1
docx

MA TEAN, ET MA MIDAGI EI TEA

MA TEAN, ET MA MIDAGI EI TEA "Ma tean, et ma midagi ei tea," on iidvana mõte, mille on kunagi ammu välja öelnud tuntud filosoof Sokrates, kes oli omal ajal ilmselt kõige targem mees planeedil maa. Siiski, selle väitega ei saa mind päris nõus olla- lähenetud on liiga radikaalselt. Mina kohandaksin härra Sokratesi väite ümber ja sõnastaksin selle hoopis nõnda: ,,Ma tean, et ma paljut ei tea." See on võibolla liiga ,,sõnasabast-kinni-lähenemine", aga hetkel las ta olla. Teadmine, et ma midagi ei tea, on juba teadmine. Seega ei ole võimalik väita, et antud persoon midagi ei tea. Samas võrdeliselt teadmiste suurenemisega suureneb ka mitte teadmine. Paradoks? Et asja oleks teil lihtsam ette kujutada, mõtleme, et teadmine on üks planeet meie päikesesüsteemis ja teadmatus on kõik see, mis seda ümbritseb. Mida suurem on meie nii öelda planeet(teadmine), seda rohkem puutub ta kokku muu ümbritsevaga(...

Kirjandus
35 allalaadimist
thumbnail
10
docx

Artiklite töö

Kasutades mingi ettevõtte/asutuse kohta artiklit internetist tooge selle alusel välja: a. Miks on „big data“ äride jaoks nii huvitav? b. Milliseid väljakutseid see endaga kaasa toob? c. Milliseid tehnoloogiaid „big data“ haldamiseks kasutatakse? A. Big Data on äride jaoks huvitav, sest otseselt selle üle neil kontrolli ei ole. Big Data puhul on tavaliselt tegu väga suurte andmemahtudega. Näiteks sotsiaalmeedia postitused, võrguliikluse ja sisselogimiste logid jms. Big Data erineb klassikalisest ärianalüüsist. Big Data-s kasutatakse Discovery- lähenemist, otsitakse seoseid sealt, kus need esmapilgul puuduvad. Ehk sisuliselt loodetakse komistada huvitavate seoste otsa. Big Data abil saavad ärid paremini mõista klientide ostukäitumist. C. Analüüsiks on enamasti hädavajalik spetsiaalne tarkvaraplatvorm nagu näiteks QlikView või Sense. Big Datas kasutatakse järgmisi tehnoloogiaid: 1) SAS Grid C...

Infotehnoloogia sotsiaalsed...
5 allalaadimist
thumbnail
14
odp

Ask.fm

fm Klõpsake laadi muutmiseks 26.10. 15 Ask.fm • Ask.fm is a global social networking site where users create profiles and can send each other questions, with the option of doing so anonymously. 26.10. 15 Importal information • Founder(s) : Mark Terebin • Headquarters : Dublin, Ireland • Website : www.ask.fm • Area served : Worldwide • Users : 150 million (February 9, 2015) • Industry : Internet 26.10. 15 History • The site was founded in Latvia and launched on June 16, 2010 as a rival to Formspring. • The company has made a number of changes to...

Inglise keel
3 allalaadimist
thumbnail
30
docx

Turundusvõimalused Facebookis

Esimene peatükk hõlmab ülevaadet sotsiaalmeedia olemusest ja rakendamisest turunduskanalina ning seejärel tutvustatakse sotsiaalmeediavõrgustikku Facebook. Teine peatükk annab ülevaate võimalustest, kuidas kasutada Facebooki turunduskanalina. 2 1. SOTSIAALMEEDIA OLEMUS JA RAKENDAMINE TURUNDUSKANALINA 1.1. Sotsiaalmeedia olemus Sotsiaalmeedia kasutamine turunduskanalina on üha aktuaalsem ning laialdaselt levinud. Ettevõtted kasutavad sotsiaalmeediat oma teenuste ja toodete turundamiseks ning tegemist on 21. sajandi kasvava trendiga. Seetõttu on sotsiaalmeedia kanalid muutunud ettevõtete jaoks atraktiivseteks turunduskanaliteks. Karjaluoto käsitluse kohaselt on sotsiaalmeedia elektrooniline tööriist, tehnoloogia või rakendus, mis hõlbustab interaktiivset kommunikatsiooni ja sisu vahetamist erinevate...

Turundus
12 allalaadimist
thumbnail
16
docx

Social media information and data collection and security

New Media Economy Social media information and data collection and security In this brief essay, i would like to focus on the social media platforms in our moren society. How people use them, what kind of information we give away, what companies will do with this. Information sharing and data protection has become very popular theme in the recent few years. People care more about their privacy and avoid „big brother“ foreshadowing. It is important to know what social media platforms promise and are they really going to keep it. Users should think about what they share and what kind of information they generate. Because it is all recorded and some info can be traced back to real people. Privacy and data protecion topics are becoming more and more important and the amouts of data generated is becoming larger. When wrongly access this kind of data, a lot damage could be done by criminals. Users privacy settings should be reviewd and...

Inglise keel
2 allalaadimist
thumbnail
7
docx

Andmebaaside kolmas kodutöö

Inimesed saavad teha endale kasutaja ja meelelahutus eesmärgil postitada erinevaid tekste, pilte, videoid jms. Teised saavad neid kommenteerida, upvoteda ja downvoteda. 2. User ­ Kasutaja tabel, kus asuvad kasutajale vajalikud andmed nagu pildil näha. Post ­ Postituse tabel, kus asuvad postituse jaoks vajalikud andmed. PostMedia ­ Postituse media tabel, kus asuvad postituse meedia kirjeldamiseks vajalikud andmed. MediaType ­ Meediatüübi tabel, kus asuvad meediatüübi id ja nimi. Comment ­ Kommentaari tabel, kus asuvad postituse jaoks vajalikud andmed. Upvote ­ Upvote'i tabel, kus asuvad upvotemiseks vajalikud andmed. Downvote ­ Downvote'i tabel, kus asuvad downvotemiseks vajalikud andmed. 3. Tabelis olevate kirjete kogused: a. User ­ 300 kirjet b. Post ­ 600 kirjet c. Comment ­ 1000 kirjet d. Upvote ­ 900 kirjet e. Downvote ­ 200 kirjet f...

Andmebaasid
18 allalaadimist
thumbnail
14
doc

SUHTEKORRALDUS

Suhtekorraldus kui elukutse. Suhtekorralduse seos personalitööga. Suhtekorraldus Eestis. Kommunikatsioon. Kommunikatsiooni sihtgrupid. Kommunikatsiooni protsess. Sõnumist arusaamine ja vastuvõtmine. Organisatsiooni sisemine- ja väline kommunikatsioon Suhtekorralduse alaliigid. Suhtekorraldus versus ajakirjandus, turundus ja reklaam. Imago ja maine. Organisatsiooni maine. Tööandja maine. Tööandja turundus. Maine mõju organisatsiooni edukusele. Õppekirjandus Kommunikatsiooni käsiraamat. Äripäeva Kirjastus Internet: http://ksrmt.aripaev.ee/ Üheaegselt saab internetis lugeda käsiraamatut 2 inimest: · Kasutaja 1> kasutajanimi: MainoriKõrgkool parool: DCY3T6u7 Kasutaja 2> Mainor Q0h18EOO Vali menüüst: Käsiraamatud > Ärisari > Kommu...

Suhtekorraldus
177 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun