USA AUTOEHITUSE KAMPAANIA: TESLA MOTORS Aleksandr Glubokov MK13 Toote Tesla model s: elektriline sedaan auto, tagavedu, 5 ukseline, mootori Pikkus: 4,976m võimsus 85KW, akude Laius: 1,963m Kõrgus: 1,435m piisavus Mass: 2108kg Toote plussid ja miinused Plussid: Vähem saastada loodust Sõidukulud väiksemad Mugavam kasutada Väiksem müra tase Minused: Tänapäeval on väga kallis auto Pole võimalik igas kohas panna akude täitma Kallis remont Konkurendid ja sihtrühm Konkurendid: Teised sama klassi autod Nissan Mitshubishi Renault Ford Sihtrühm: Ettevõted (nt. takso firmad) Rohkem rikkad mehed ja naised; 30-45; Euroopa maadest inimesed Me tahame muuta Maailm!!! Tesla Motors on isiklik kampaania, mis asub Papo-Altos, Cal...
Kooli sünnipäeva strateegiline plaan Sisukord Sisukord.................................................................................................................. 1 1.Sünnipäevatortide võistlus.................................................................................. 2 1.1Misioon........................................................................................................ 2 1.2Visioon............................................................................................................ 2 1.3Sihid............................................................................................................... 2 1.4 Mõjutavad tegurid......................................................................................... 2 1.5 Sihtrühm........................................................................................................ 2 1.6 Võimal...
Kirjalik: 1. Loodusturism- on loodusressurssile baseerv turism, mille phul looduskeskkond võib olla nii: a) objekt(Piusa liivakoopad), b) eesmärk(nt. Linnuvaatlus kui ka), c) motivaator( nt. Looduses toimuv paintboll). Maaturism- see on maapiirkondades aseteidev, kohalikul kultuuripärandil ja elulaadil baseeruv väikesemahuline, kohalike inimeste poolt juhitud turism. Ökoturism- on kvaliteetturism. arendamise heaks. on koondnimetus kvaliteetturismile, mille ambitsioonideks on tegutseda loodus- ja keskkonnakaitse, teadmiste levitamise, kultuurilise mõistmise ja kohaliku majanduse. 2. Säästva turismi põhimõtted- 1)kasutada resursse säästvalt, 2)vähenda ületarbimist ja reostust, 3)hoia mitmekesisust, 4) intrigeeri turismi kohalikul ja riiklikul tasemel, 5)edenda kohalikku majandust, 6)tööta kohaliku elanikkonnaga, 7)pea nõu kõikide huvigruppidega, 8) koolita personali, 9)turusta turismi vastutustundlikult, 10)vii läbi turismiuuringuid ja jä...
Ühiskond 3.1-3.7 1. Ideoloogia ja poliitilise ideoloogia definitsioon Ideoloogia on korrastatud ideekogum, mis propageerib kindlaid väärtusi. Mittepoliitilised ideoloogiad on nätieks: budism, feminism, sürrealism. Poliitiline ideoloogia, millele tugineb erakondade ja sotsiaalsete liikumiste tegevus, annavad hinnagu poliitikale ning pakuvad oma nägemuse ideaalsest ühiskonnakorraldusest. 2. Parem ja vasakpoolsus Parempoolsed ideoloogiad on liberalism, konservatism ja kristlik demokraatia. isel põhimõte,mille kohaselt iga ÜK liige on ise vastutav oma sot ja maj heaolu eest. Vasakpoolsed ideoloogiad on sotsiaaldemokraadid. isel püüd riigi kaudu teostada sots ja maj võrdsustamist. 3. Põhilised ideoloogiad. (põhiväärtused, ühiskonna areng, suhtumine majandusse, sotsiaalpoliitika, suhtumine riiki ja sihtrühm) · Liberalism- Ülim väärtus on indiviidi vabadus, ühiskonna areng: vabaduse kindlustamine seaduste ja sõltumatu...
KOLME ÖKO-SPAA VÕRDLUS Kateriina Ehapalu Pärnu 2013 Sissejuhatus ja esitluse eesmärk Ökospaad kui populaarsust koguv spaa liik Eesmärgiks võrrelda eri piirkondade lähenemist mõistele ökospaa. Valitud spaad : Vihula Manor Country club&SPA Eestis, Monart Spa Iirimaal ja Daintree Spa Austraalias Esitlus on koostatud tuginedes kodulehekülgedelt saadud informatsioonile Uurimisülesanded: Anda ülevaade valitud spaade olemusest ja nende filosoofiast Uurida valitud spaade kontseptsiooni ja sihtrühma Uurida vastavust heaoluspaa põhimõtetele Võrrelda spaade pakutavaid teenuseid ja lähenemist kliendile Analüüsida kodulehtede ülesehitust kliendi mugavust silmas pidades Vihula Manor Country club& SPA Klõpsake juhtslaidi teksti laadide redigeerim Spaa liik: Butiikspaa Teine tase Kuulub Unique Hotels gruppi Kolmas tase Asub Läänemere kaldal keset Neljas tas...
Kotkaklub i Keskkonnakaitse üldkursus PK.0762 Kati Markus Millal ? ● ametlik registreerimise aeg oli 1999. aastal. Põhjus ? ● soov teha midagi kotkaste heaks (must- toonekurg). Millega tegeleb ? ● lindude jälgimine saatjate abil ● kotkaste rõngastamine ● seire Info jagamine: ● koduleht http://www.kotkas.ee/ ● vajadusel saab pöörduda üleriigilistes kotkaid puudutavates küsimustes kotkaekspert Urmas Sellise poole ● Veebikaamerad ● Rändekaart http://birdmap.5dvision.ee/ Rändekaart Merikotka kaamera(Läti) Sihtrühm: ● inimesed, keda ühendab soov teha midagi kotkaste heaks ● kotkahuvilised Film “Eesti Kotkad”(Gaviafilm 2005) LIFE programm Must-toonekure ja konnakotkaste kaitse korraldamine Eestis (2004-2009) RMK ja MTÜ Kotkaklubi koostööleping, mille eesmärgiks on kaitsealuste linnuliikide tõhusam kaitse (201...
LOTTEMAA Triin Pärnoja MT14 ÜLDTUTVUSTUS Üle 100 atraktsiooni Palju lustakat tegevust Kohtuda saab Lottemaa tegelastega Seal saab tantsida, sportida, meisterdada Seigelda saab seiklusrajal SIHTRÜHM Lottemaa sihtrühmaks on pered lastega MIDA SAAB TEHA? Seigelda seikluspargis Ekselda laburündis Avastada muusikainstrumente Sportida Meisterdada Lesida rannaliival ja ujuda TOITLUSTUSVÕIMALUSED “Karumsi kohukese maja” “Sofi kohvitare” “Lotte kohvik” “Mamma pannkoogid” “Julia teatripuhvet” “Reiuranna kohvik” MILLAL AVATUD? Avatud on Lottemaa 30. maist kuni 30 augustini 1018 Septembrist kuni maini ettetellimisel KUIDAS TULLA? Lottemaa asub mere ääres, männimetsa roheluses. Sõida 8 km Pärnust Riia suunal mööda Via Balticat ja oledki kohal 600 parkimiskohta Parklast on 800 m teemapargi väravani ...
Käesoleva materjali on Siseministeeriumi tellimusel koostanud Algis Perens. Projektiplaani koostamine Milleks me projektiplaani vajame? Eeluuringu etapi lõpptulemuseks on projekti teostatavuse hinnang, lõpptulemuse täpne kirjeldus ja otsus projekti plaanimise või mitteplaanimise kohta. Projekti tulemused peavad sealjuures olema kokku lepitud ja määratletud selliselt, et neid oleks võimalik üheselt mõista. Projekti õnnestumine sõltub otseselt plaanija oskustest, tööst, hoolikusest ja ajast, mis ta kulutab plaanimisele. Projekti plaanimise käigus luuakse konkreetne mudel, millega kirjeldatakse ära tulemuseni jõudmiseks vajalikud tegevused ja ressursid. Plaanimise peamiseks eesmärgiks on luua kõikehõlmav ülevaade kogu projektiks. Loodud projektiplaan peab võimaldama: · jaotada projekti ressursse · vältida üle ja alakoormust · tagada projekti käi...
Eesti Metsaselts(EMS) Estonian Forest Society Aiko Adamson Taavi Hernits Tartu 2014 Eesti Maaülikool Millal ja Miks ? 25. aprillil 1991. a (registreeritud 20.06.1991) asutatud mittetulundusorganisatsioon Avalikkuse metsandusalane teavitamine Ühiskonna metsandusalase teadlikkuse edendamine Koostöö Eesti metsanduse arendamisel ning metsade kestlikul majandamisel ja kaitsel Sihtrühm I Avalikkusele suunatud tegevus II Metsandusega seotud inimestele suunatud tegevus III Rahvusvaheline koostöö Teemad Säästva metsanduse sõnumi viimine avalikkusele Seltsi maine tõstmine/suurendamine metsandusringkondades Eesti metsanduse esindamine rahvusvahelisel tasandil Info jagamine Atraktiivne ja aktuaalne kodulehekülg internetis Ürituste korraldamine (metsanädala ja metsapealinna valimine, metsapäevad, metsanduslikud võistlused). 2014 Ettevõtmised Raievõistlused Click to edit Master text style...
BOTOX 10.10.2015 KAS SINA HINDAD ILU? SINU VALIK VALIK ON SINU Botox Kõik Üks tõhus ja kiire Kortsukreemid Täna teed, kohe saad- kohene Jumestuskreemid tulemus Kreemid Püsiv öökreemid Ühekordne Päevakreemid 100% püsiv Seerumid Parem kui fitness KALLIS Odav SIHTRÜHM Naised/mehed, kes hindavad ilu Naised/mehed 40+ Keskmiselt jõukamad MIKS BOTIKS Hea välimus Enesehinnangu tõus Kadedus (sinul on, temal pole) Uhkus Kiidusõnad/märkamine Silmapaistev Musihuuled Pole määratud piirkonda (nägu, keha jne) REKLAAMALLIKAD Ilumess Ilusalongid Arstid Haiglad* Kosmeetikud Sanatooriumid Jõusaalid Suust-suhu reklaam Visiitkaardid TEGEVUSKAVA Idee Sihtrühma valik Omatoodangu hindamine Reklaamneidude (ilueedi...
Rakvere Ametikool Vitautas Galinkevitšus AV12b Projekt: “Drive-in” kino Rakveres Juhendaja: Jelena Laidinen Rakvere Ametikool 2014/2015 Sisukord 1.Projekti määratlus............................................................................................... 3 1.1Taust ja põhjendus......................................................................................... 3 1.2Ülesanne ja eesmärgid..................................................................................3 1.3Sihtrühm ja kasusaajad.................................................................................3 1.4Teostamise strateegia.................................................................................... 3 1.5Tulemuse kirjeldus ja piiritlu...
Arvutite Hooldus OÜ, IT106; Siimo, Marco, Martin, Joosep, Risto. Kuupäev:26/ 03/ 2009 Kood: 65465432165 Projekti nimi: Arvutite Hooldus OÜ Projekti tellija/klient/rahastaja: Tartu Linnavalitsus Projektitüüp: Asutuse edasi arendus/uuendus Projekti kestvus /alustamisaeg / valmimisaeg: Kestev piiramatu arendus ja täiendus Projekti taust (probleemi kirjeldus): Tartu linnavalitsusel on palju arvuteid, mis vajavad spetsialistide hooldust. Hetkeseis: Meil on piiratud kogus resursse linnavalitsuselt ja arendustöö on algfaasis. Projekti ülesanne:Luua kergesti kättesaadav tugisüsteem, võimalikult kiire reaktsioon. Projekti vahetud eesmärgid: 1. Invetuuri audit 2. Infrastruktuuri kaabeldus 3. Riistvara ja tarkvara parendus Projekti üldised eesmärgid: 1. Kerge kaughaldus süsteem, kiire abi 2. Võimalikult professionaalne arvutite hooldus kohalikult 3. Saavutada kõrg kvaliteetne infosüsteem Projekti sihtrühm: Tartu linnavalitsus Projek...
Eesti Metsaselts (EMS) Eesti Metsaselts · Eesti Metsaselts (EMS) on 25. aprillil 1991.a asutatud mittetulundusorganisatsioon. · Eesti Metsaseltsi eelkäija oli aastal 1959 asutatud Eesti NSV Metsatööstuse ja Metsamajanduse Teaduslik-Tehniline Ühing. Eesmärk · Avalikkuse metsandusalane teavitamine. · Ühiskonna metsandusalase teadlikkuse edendamine. · Koostöö Eesti metsanduse arendamisel ning metsade kestlikul majandamisel ja kaitsel. Millega tegeleb? · Organiseerib metsanädalate, seminaride, konverentside, kutsevõistluste, näituste ja muude samalaadsete ürituste korraldamist. · Aitab levitada ning kirjastada metsandusalaseid trükiseid. · Aktiivselt toetanud Elistvere Loomapargi rajamist ja arendamist. Sihtrühm · Avalikkusele suunatud tegevus · Metsandusega seotud inimestele suunatud tegevus · Rahvusvaheline ...
Eesti Looduskaitse Selts ELKS Merian Kadaja Loomine ● Selts asutati Jaan Eilarti eestvedamisel ● 1966 ● Praegune esimees Vootele Hansen Miks loodi? ● Ühendada inimesi, kelle väärtusteks on loodus ja kultuur ● Ühendada inimesi, kes soovivad panustada sellesse, et ka kaasmaalased hoiaksid meid ümbritsevat Teemad ● Edendada elanikkonna teadlikkust loodus- ja kultuurivarade kaitse, säästliku kasutamise, taastamise ja maastikukultuuri alal Liikmed ● Seltsil on tegevliikmed, noorliikmed, toetajaliikmed, auliikmed ja välisliikmed ● Noorliikmed- alla 16- aastased, vanemate nõusolekul, ühe tegevliikme soovitusel ● Tegevliikmed- iga füüsiline isik alates 16-ndast eluaastast ● Toetajaliikmed- juriidilised isikud ● Auliikmed- valitakse, erilised teened looduskaitsealases töös ● Välisliikmed- seltsi tegevuste edendamine välisriikides Sihtrühm ● Inimesed, kes väärtustavad seda, mis on meie ümber- loodust ja kultuuri. Info jaga...
Eestimaa Looduse Fond Millal loodi? · 1991. aastal · 40 looduskaitsja ja loodusteadlase poolt Miks? Loodi selleks, et säilitada Eestimaa looduslik mitmekesisus. "Et päike ikka paistaks ja tevas oleks sinine"-Kaupo Kohv(ELF'i metsaekspert) Teemad/tegevusalad Loodusliku mitmekesisuse säilitamine. 1) keskkonnaharidus 2) looduskaitse: meri, mets, märgalad 3) säästev areng · tegevuste põhirõhk- looduskaitse(2005) Sihtrühm · Kaitsealused ja ohus liigid · Ühiskond · Loodusvarad Eesmärgid · Ohustatud liikide ja nende elupaikade kaitsmine · Eestile omaste loodusmaastike ja koosluste säilitamine · Loodusvarade säästlikule kasutamisele kaasaaitamine · Keskkonnateadlikkuse suurendamine ühiskonnas · Lahenduste otsimine tulevastele põlvedele puhta elukeskkonna säilitamiseks Informatsiooni levitamine · Liikmetele:e-postiga · Üldsusele:...
Mida pean silmas alustades ettevõtet? Esimene etapp on ettevalmistumine see periood sisaldab äriidee leidmist, ettevõtlusvormi ja asukoha valikut, stardikapitali arvutamist ja riskianalüüsi. Alustades ettevõtet kõige tähtsam on kujundada äriidee. Äriidee on idee, mida saab kasutada tulu teenimiseks. Äriidee edasiarendus on äriplaan, süsteemne käsitlus arvudes ja rahalises väljenduses. On vaja mõelda kõikedest detaalidest, pana oma ette tätsamad küsimused ja vastata ise endale: Kelle jaoks on minu ettevõte ehk mis on minu sihtrühm? Mis on minu tulevikuvisioon? Mis on minu missioon? Millised vahendid mulle on vaja, et alustada oma ettevõtet? Kui kõik vastused on olemas võib alustada järgmine etapp ehk tegevuse alustamise periood. Ettevõtet alustades on vaja täpselt jälgida, et kõik protsessid nagu plaanis ja ei tekkinud mingi vead. Viimane ettevõtte rajamise etapp on äri käivitumine. Kui esimesed toodet või teenused on müüdud, ei tähenda ...
Ettevõtte võimalused kliendisuhete haldamisel Sportlandi näitel Ettevõtte põhiline sihtrühm võiks olla vanuses 18-35, sest antud vanusegrupp on kehaliselt kõige aktiivsem. Samuti on antud vanusegrupp kõige suuremad sotsiaalmeedia tarbijad, mis on üks efektiivne kanal reklaamimaks Sportlandi tooteid. Oluline on aru saada, kes on müüdava toote tarbijad. Tuleks ehk koostada keskmise ostutüübi profiil ja selle järgi oma müügikampaania korraldada. Tänapäeval on sotsiaalmeedia alahinnatud reklaamikanal. Paljudel ettevõtetel isegi pole sotsiaalmeediat ning isegi kui on, siis ei olda seal piisavalt aktiivsed. Sotsiaalmeedia on inimeste ajaviitmiskoht number üks. Mina kasutaks Facebookis olemas olevat "maksa reklaamimise eest" teenust. Teenuse hinnad ei ole absoluutselt kallid ning reklaami jõudmine inimeste arvutitesse ning telefonidesse kaalub majanduslikult üles reklaamile kuluva raha. Teenuse plussiks on lisaks see, et saab valida mill...
DEMENTSUS Sisukord · 1. Sihtrühm . · 2. Dementsuse sümptomid · 3. Dementsuse diagnoosimine · 4. Dementsuste ravi · 5. Sümptomid ehk avaldumine · 6. Dementsuste staadiumid · 7.Prognoos. · 8.Kokkuvõtte. Sihtrühm · Ravijuhendi sihtrühm on neuroloogid, psühhiaatrid, kes püstitavad diagnoosi ja alustavad ravi ning otsustavad koos hooldajaga selle katkestamise üle. Oluliseks sihtgrupiks on neuropsühholoogid ja radioloogid, kellelt abiuurimismeetoditest saadud lisaandmed on vajalikud dementsuste diagnoosimisel. · Teiseks sihtgrupiks on perearstid, kes vastutavad esmase skriiningu, üldsomaatilise seisundi hindamise, vajalike abiuuringute teostamise ja spetsialisti konsultatsioonile suunamise eest, samuti ravi jätkamise eest. · Nii perearstide- kui koduõendusteenuse eest vastutavad õed tegelevad esmase nõustamisega ja kriisisituatsioonis olevate demen...
SINDI FORELL Ettevõtte andmed Sindi forell (Articer OÜ); avatud aastast 1997 Koduleht: http://www.sindiforell.ee/ Avatud iga päev 11.00-20.00 Aadress: Kalamaja tee-1 Sindi Linn (Sindi paisu juures) Ettevõtte andmed Tel: 44 74 347, 55 984 204 Töötajaid 1-5: Administraator, kokk, baaridaam ja koristaja Ettevõtte sihtrühm: Igas vanuses kliendid Ettevõte pakub Majutus (külalistemaja ja saunamaja) Toitlustus Forellipüük Peoruumid ja konverentsisaal Sauna rent Külalistemaja- ühe ja kahesed toad Saunamaja Vaatega Sindi paisule Õlgkatusega palkmaja mahutab kuni 30 inimest Eesruum sobib väiksemateks seminarideks, pulmapidudeks ja sünnipäevadeks Ööbimisvõimalus Saunamaja Saun, WC Esimesel korrusel kaminasaal 25-30...
Otsene e vahetu demokraatia- põhiliselt kohalikus omavalitsuses, riigi tasandil referendum e rahvahääletus, kodanikud ise võtavad (rahvakoosolekutel, hääletamise teel) vastu poliitilisi otsuseid. Vana-Kreeka linnriikides Esindus- e vahendatud demo- tuumaks on rahva nimel võimu teostavate esindajate valimine. Tänapäeva demokraatlikud riigid. Mandaat- saadikule antud volitus esindada ja kaitsta valijate huve. Valimised- tagada võimu regulaarne ja seaduspärane vahetumine, korralised, vahendada võimude kodanike nõudmisi, usalduse indikaatoriks, hariv funktsioon Majoritaarne Propotsionaalne Ringkondade arv = parlamendikohtade arvuga 1-20 Mandaatide arv ringkonnas Üks Mitu Mandaatide saamise tingimus Kanditaat kogus enim hääli Kanditaat ületas kvoodi Kand ülesseadmise vorm Personaalne Erakonna valimis...
IDAMAADE MUISTSED TSIVILISATSIOONID Sihtrühm: 6. klass Koostaja: Lende Saluvee 2010 Mis on tsivilisatsioon? See on ühiskond, 1) kus on hästi arenenud: Ø põlluharimine Ø käsitöö 2) kus on tekkinud: Ø riik Ø kiri Kus tekkisid esimesed tsivilisatsioonid? Idamaade muistsed tsivilisatsioonid ehk kõrgkultuurid tekkisid u 3000 a eKr suurte jõgede äärde: Ø Egiptus- Aafrika kirdenurk, Niiluse jõe org Ø Mesopotaamia- Ees- Aasias, Eufrati ja Tigrise jõgede ümbrus Ø India- Hindustani poolsaar, Induse ja Gangese jõgede kaldad Ø Hiina- Aasia idaosa, Huanghe ja Jangtse jõgede orgud Miks tekkisid tsivilisatsioonid jõgede äärde? Ø suurte jõgede orgudes on väga viljakas maa Ø üleujutused tõid põldudele rammusat jõemuda Ø tegeleti niisutuspõllundusega- kaevati kanaleid ja tammesid, mille abil juhatati vesi põldudele Kuidas tekkisid riigid? Ø niisutuspõllundus andis paremat j...
TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Sotsiaalteaduskond Tööstuspsühholoogia instituut Kristi Rukis ARENDUSPROGRAMM Õppeaine : Töötajate arendamine ja koolitamine Õppejõud : Merle Lõhmus Tallinn 2015 Sissejuhatus Täisteenust pakkuvas reisibüroos on suurenenud rahulolematute klientide hulk. Järjest enam püsikliente on pöördunud konkurentide poole,kuna pole rahul klienditeenindusega.Vastused klientidele viibivad ja kontoris tajuvad kliendid ebasõbralikku suhtumist. Arendusprogrammi nimetus : "Positiivne teenindamine reisibüroos " Sihtrühm : kõik klienditeenindajad-reisikonsultandid , kokku 10 töötajat vanuses 25-55 aastat Kestvus : 6 akadeemilist tundi Väljund ehk oodatav tulemus: Klienditeenindajate hoiakud ja suhtumine klientidesse on muutunud. Nad teavad ja peavad kinni teenindusstandardidest. Klienditeenindajad oskavad suhelda "ra...
KAUBAMAJA KOMMUNIKATSIOONISTRATEE GIA Oktoober 2018 Miks valisime Pika ajalooga Aktuaalne ? KAUBAMAJA Head Ainulaadne majanduslikud võimalused 2 1. Anda ülevaade KOMMUNIKATSIOO sihtrühmadest, kellele strateegia koostatakse NI-STRATEEGIA 2. Välja tuua järgmise eesmärk kolme aasta eesmärgid 3. Nende elluviimiseks vajaliku tegevuskava koostamine 4. Praeguse kommunikatsioonitegevu se efektiivsuse 3 Missioon & Visioon Oleme Eesti Eestist kaubanduse rätsepaülikond Põhjamaade mass...
EESTIMAA LOODUSE FOND ELF Autor: Helen Kikkamägi Milleks loodi? Eestimaa Looduse Fondi (ELF) eesmärgiks on kogu Eesti looduse ja mitmekesisuse hoidmine. ELFi algatusel ja toel on loodud rahvusparke, looduskaitsealasid ja viidud läbi ulatuslikke inventuure Eesti loodusväärtuste kaardistamiseks. Eesmärk: Ohustatud liikide ja nende elupaikade kaitsmine Eestile omaste loodusmaastike ja koosluste säilitamine Loodusvarade säästlikule kasutamisele kaasaaitamine Keskkonnateadlikkuse suurendamine ühiskonnas Lahenduste otsimine tulevastele põlvedele puhta elukeskkonna säilitamiseks Millal loodi? ELF on asutatud 1991. aastal 40 looduskaitsja ja loodusteadlase poolt. 1999. aastast on ELF sihtasutus. ELF on valitsusväline, nii poliitiliselt kui majanduslikult sõltumatu keskkonnakaitse organisatsioon ...
Nõmme tee selts Mida endast kujutab? Mittetulundusühing NÕMME TEE SELTS (edaspidi Selts) on isikute vabatahtlikkuse alusel ja avalikes huvides tegutsev organisatsioon, mis ei taotle oma tegevusega majanduslikku tulu. Selts asub Tallinnas, Nõmmel. Seltsi eesmärgiks on Nõmme elanike huvide kaitsmine Nõmme arengu määramisel, üldplaani ja detailplaneeringute koostamisel, Nõmme looduse ja aedlinna miljöö kaitsmine, Nõmme elukeskkonna turvalisemaks muutmine. Seltsi finantseerimisallikad on liikmete sisseastumismaks, vabatahtlikud annetused, sponsorlus ja muud allikad. Millal loodi? 19 aprill 1999. Miks loodi? Intensiivistunud ehitustegevuse tõttu sattusid 90-ndate aastate lõpul Nõmme loodusväärtused suurde hävimisohtu. Nõmme looduse organiseeritud kaitsmiseks moodustasid Nõmme elanikud 1998. aasta sügisesel, Glehni lossi rahvakoosolekul, Nõmme algatusrühma. Selle põhjal asutati järgmise aasta 17. mär...
Eesti Loomakaitse Selts Kati-Karolin Prangli Keskkonnakitse I Kes on Loomakaitse Selts Eesti Loomakaitse Selts on 2000. aasta kevadest tegutsev loomasõpru ühendav mittetulundusühing. 2004. aasta suvest maailma ühe suurima loomakaitseorganisatsiooni Suurbritannias asuva (Kuninglik Loomade Julma Kohtlemise Ennetamise Selts RSPCA) liige. 2005. a suvest on ELS samuti Suurbritannias tegutseva rahvusvahelise loomakaitseorganisatsiooni World Society for the Protection of Animals (WSPA) liige. 2005.a loodi Euroopa juhtivate loomakaitse organisatsioonide ja eluslooduse ekspertide võrgustik ENDCAP. ELS on ENDCAP-i asutajaliige 2011. aasta alguses liitus ELS The European Network for Farm Animal Protection (ENFAP) võrgustikuga Liikmed Seltsil on ligi 300 liiget. Seltsi erinevates projektides aktiivselt osalevaid liikmeid on üle Eesti 40. - Henry Vürst...
Mitmesugused majandussüsteemid 1. Tootmisressursid on: · Loodusvarud · Maa · Tööjõud 2. Majanduslikke probleeme lahendades peab ühiskond vastama kolmele põhiküsimusele. Millistele? Kirjuta igast põhiküsimustest lähemalt. · Mida toota? -selleks tuleb teha turu uuring, et teada saada millist kaupa inimesed sooviksid turul juurde saada. · Kuidas toota?- tuleb läbi mõelda kus, millistest kogustes, millise tehnikaga, kui palju tööjõudu, kuidas turustada. · Kellele toota?- tuleb mõelda milline sihtrühm. 3. Nimeta 4 erinevat majandussüsteemi, kirjelda neid lähemalt paari lausega. · Naturaalmajandus- Kõik eluks vajalik toodetakse ise. · Plaanimajandus- totalitaarsetes riikides, kõik majandusküsimused otsustab riik (tänapäeva põhja-korea) · Turumajandus-toimub kõikides tänapäeva riikides ka Eestis, vabakonkurents, ettevõ...
Valimi moodustamine-kodune ülesanne 1. Tänaval küsitletakse esimest kahtkümmet vastutulijat. Kas selliselt moodustatud valim on juhuslik, kui üldkogumiks on kõik antud hetkel selles linnas viibivad inimesed ? Põhjenda. Selliselt valim on juhuslikult moodustatud, kuna iga valim etteantud suurusega on võrdselt võimalik. 2. Ajakirjas “Noorus” avaldati küsimustik sellesama ajakirjanumbri sisu ning kujunduse kohta. Arvestati ainult neid vastuseid, mis olid kirjutatud ajakirjast väljalõigatud küsimustelehele. Millist üldkogumit kirjeldatud valim esindab ? a) Alla 25 aastaseid inimesi, b) ajakirja “Noorus” tellijaid, c) ajakirja “Noorus” ostjaid, d) ajakirja “Noorus” lugejaid, e) ajakirja “Noorus” tellijaid ja ostajaid. X 3. Sooviti uurida, milline jalanõu on Tartus kõige populaarsem. Selleks mindi kaubamajja ning märgiti üles kõik ühe päeva jooksul ostetud jalatsid. Kas koostatud valim on juhuslik ? Põhjenda. Valimi mood...
1. Mis on turundus Turundus on kasulie klientide leidmise ja hoidmise ning kasulike kliendisuhete arendamise teadus ja kunst. 2. Turunduse funktsioonid Kaks põhilist mõõdet strateegiline ja taktikaline. Strateegiline turundus koosneb tarbijavajaduste analüüsist, turu segmenteerimisest, turundusvõimaluste hindamisest, konkurentide analüüsist ja turundusstrateegia kujundamisest. Taktikaline turundus keskendub valitud sihtrühmade kesksete turundusplaanide koostamisele, mille käigus täpsustatakse eesmärgid, pannakse paika turundusmeetmestik (toode, hind, jaotus, edustus), turunduseelarve ja ajakava. Samuti tuleb need turundusplaanid ellu viia ja kontrollida nende edukust. 3. Turunduse põhiprintsiibid Vajadused (Maslow vajaduste hierarhia), soovid ehk kuidas turundus inimeste soove rahuldab. Nõudlus ehk kui inimesel on soov ja nõusoleks toote või teenuse eest maksta. Turg ehk see, kus tarbija ettevõtte tooteid või teenuseid ostab....
Projekti üldinfo Projekti nimi: Majandustarkvara winPmen juurutamine ettevõttes Täpitriin OÜ Projekti tellija: Täpitriin OÜ Projekti liik: infotehnoloogiline projekt Projekti koostaja: XXXXX – õpperühm RP III, Tallinna XXXX Projekti eelarve: 4353.- € Alustamisaeg: 01. veebruar 201X Valmimisaeg: 31. mai 201X Projektijuht: XXX Projekti sihtrühm: ettevõtte finantsjuhtimise eest vastutavad isikud. Projekti taust: Seni kasutusel olnud raamatupidamisprogramm on moraalselt vananenud ning ei vasta enam areneva ettevõtte vajadustele. Seoses ettevõtte äritegevuse laienemisega on muutunud tootmis- ja teenindusprotsessid järjest mahukamaks, millega olemasolev programm ei suuda toime tulla. Põhiliste puudustena võiks välja tuua järgmist: andmemahu kasvades tekkisid probleemid töökiirusega; kaupade ja klientide andmebaaside ühildamise probleemid; andmete võrreldavuse probleemid; teatud t...
Geenitehnoloogia ( 37-56 ) 1. Mis on geenitehnoloogia? Geenide siirdamine rakkude ja organismide geneetilise informatsiooni muutmiseks või nende kasutamine pärilike haiguste diagnoosimisel ja indiviidide geneetilisel tuvastamisel 2. Kuidas viiakse rakkudesse võõraid geene? Bakteri plasmiidi abil, viiruste abil 3. Selgita: transgeenne organism, CMO, kimäär, nokaut-organism. Transgeenne organism: organismid kelle genoomi on siirdatud mõne võõrliigi geene, mis neis organismides avalduvad ja ka järglastele päranduvad. Nt: Lammas, forell, tomat, sojauba, kartul, mais, kalkun, veised. CMO: geneetiliselt muundatud organism; elusolend, kelle DNA-d on kunstlikult muudetud. + kiiremad tulemused, geenid teistelt liikidelt, geenide avaldumist saab reguleerida, teatakse täpselt millist geeni üle kantakse, põldudel kasutatakse vähem keskkonna mürke. - kahjurid võivad muutuda immuunseks, geenid võivad kanduda umbrohule, erinevate organismide geenid...
Mõnuained Mõnuaine on aine, mille manustamine põhjustab inimese vaimses seisundis muutusi. Need muutused ei pruugi olla mõnusad, kuid esialgse tarvitamise põhjustab tavaliselt soov saada mõnus elamus. Meditsiinilisest aspektist kasutatakse mõnuainete kohta terminit "psühhoaktiivsed ained", mis jagatakse järgmisteks kategooriateks: alkohol opiaadid (oopium, morfiin, heroiin, metadoon) kannabinoidid (kanep, marihuaana, hasis) rahustid või uinutid (bensodiasepiinid, barbituraadid) kokaiin muud stimulaatorid (kofeiin, ecstasy, amfetamiin, metamfetamiin) hallutsinogeenid (LSD, fentsüklidiin, psilotsiin, meskaliin) tubakas lenduvad lahustid (bensiin, nitrolahusti, atsetoon) mitmed või muud psühhoaktiivsed ained Lisaks on meditsiinilise tähelepanu all sõltuvust mittepõhjustavate ainete kuritarvitamine, mis jaotatakse järgmiselt: anti...
GEOGRAAFIA KT: TEENINDUS Teenindus ehk teenindav majandus ehk teeninudssektor on majandussektor, milles osutatakse teenuseid. See hõlmab väga paljusid inimtegevuse valdkondi. Teenusena võib käsitleda iga tegevust, kus inimene panustab oma aega, teadmisi ja oskusi töösse, mis ei loo ainelist kaupa, kuid annab kliendi jaoks muul moel väärtusliku tulemuse. Teenindusharud: kaubandus veondus haridus pangandus tervishoid Kõige arenenumates riikides töötab enamasti 70-80% hõivatutest teenindavas majanduses. Euroopa riikidest enamus inimesi tootab teenindussektoris Teenindussektorile omased tunnused: tegeletakse inimesega (nt nagu arst patsiendiga) masinaid ja tööriistu kasutatakse vähesel määral vigade tegemis oht on suurem kui tööstussektoris Teenuste liigid-teenuse osutajad: ...
REKLAAMIANALÜÜS Reklaamianalüüs on tehtud osta.ee veebikeskkonna 2014. aasta jõuludeks välja lastud reklaami põhjal Osta.ee lehekülge vaadatakse iga kuu üle 20 miljoni korra! Osta.ee eesmärgiks on pakkuda parimat ostumüügi keskkonda kõigile kauplejatele, pakkudes kaasaegset veebitehnoloogiat ja parimaid lahendusi. Link reklaamile on siin: https://www.youtube.com/watch?v=zpxXDLdtcIY 1. TOODE/TEENUS •OST •MÜÜK •OKSJON •FOORUM Osta.ee eesmärgiks on pakkuda ostjatele/müüjatele tõhusat keskkonda, mis võimaldab lihtsalt, kiirelt ning mugavalt pakkuda välja oma tooteid ja teenuseid ning leida neile ka läbi atraktiivse hinna ostja. Pakutakse võimalust valida erinevaid hinnamääranguid oma toodetele: peamiseks vormiks on elektrooniline oksjon, aga võimalus on ka kasutada fikseeritud hinnaga ja kombineeritud hinnaga müügivorme. Turvaliseks kauplemiseks pakutaks...
TULEVIKUPLAAN Juhend Oodatav tulemus: Klient analüüsib enda oskusi ja teadmisi; määratleb tööalase eesmärgi lähtudes oma võimalustest; oskab kavandada esmast karjääriplaani. Sobiv sihtrühm: gümnaasiumi- ja kutsekoolilõpetajad, üliõpilased, täiskasvanud Vajalikud vahendid: tööleht, kirjutusvahend Meetodid: iseseisev kodune töö, analüüs koos nõustajaga Tegevuse kirjeldus: Selgita ülesande eesmärki: tulevikuplaani koostamine aitab oma eesmärke paremini sõnastada ning näha teid nende realiseerimiseks. Eesmärgid annavad sihi, mille suunas liikuda. Samas eesmärke võib muuta ja kohandada elu jooksul, kuna ühiskond muutub ja inimene selle sees samuti. Juhenda töölehe täitmise omapära: siia oodatakse väga konkreetseid ja lühikesi, läbimõeldud märksõnu. Võib juhtuda, et klient vajab töölehe täitmisel tuge. Sel juhul tehakse seda koos nõustajaga. Mõttearenduse küsimused peaks klient e...
Turundus alused Turunduse ainuke eesmärk on müüa rohkem , rohkematele inimestele, sagedamini ja kõrgema hinnaga Milliseid tegevusi turundus vallas tehakse? 1. Kampaaniad 2. Teavitustööd 3. Pakkumisi 4. Kaubavaliku presenteerimine 5. Reklaam videoklipid 6. Artiklid ajakirjades 7. Sponsorlus 8. Mentorlus 9. Korralada tasuta kursuseid 10. Sotsiaal media ( Facebook , twitter jne) 11. Partneritega kohtumine 12. Potentsiaalsete klientidega tutvumine 13. Ühiskondlikult aktiivne 14. Oma seisukoha tagamine 15. Läbiteiste inimeste enda müümine 16. Kliendi suhete hoidmine 17. Analüüs - Turundus juhtimis kategooria 18. Segment - Turundus juhtimis kategooria 19. Toote arendus 20. Plaan 21. Üritused 22. Nõudluse tekitamine 23. Sisemine turundus 24. Siseturundus 25. Tarbija mäng Kui loositakse välja mingi auto või mingi reis 26. Kohustus män...
Geenitehnoloogia Õp lk 37-54 Nimeta erinevaid geenitehnoloogia valdkondi? Kasutatakse: põllumajanduses, toiduainete tootmises, inimeste/loomade mitmete omaduste muutmises, haiguste diagnoosimises ja ravis. Mis on geenitehnoloogia? Geenide siirdamine rakkude ja organismide geneetilise informatsiooni muutmiseks või nende kasutamine pärilike haiguste diagnoosimisel ja indiviidide geneetilisel tuvastamisel. Kuidas on võimalik rakku viia võõrast pärilikku infot (geenikandjad)? Bakteri plasmiidi abil, viiruste abil Selgita lähemalt, mida tähendab geeninokaut. Mis on selle meetodi kasutamise eesmärk? GEENINOKAUT mutatsiooniga rikutakse geeni struktuuri ja mingi kindel tunnus enam ei avaldu. Muutus toimub DNA-s, seega pärandub see edasi, EESMÄRK: Geeninokaudi sihtrühm on hiir. Uuringute eesmärk on inimese pärilike haiguste olemuse ja avaldumise uurimine hiirmudelil. GM organismide loomise võimalused. 1)Organismi siirdatakse mõne võõra l...
Uudistesaadete formaatide võrdlus 10.12.2015 Võtsin võrdluse alla kaks uudistesaadet: ETV„Aktuaalse kaamera“ ja Kanal2 „Reporteri“. 1. ETV„Aktuaalne kaamera“ „Aktuaalse Kaamera“ kella 21.00 uudistesaate algusaeg on püsinud sama alates 27. jaanuarist 1992. aastast. Tööpäeval on eetris kolm saadet (kell 17.00, 18.30 ja 21.00), millest mahukaim on kella 21.00 põhisaade (kestvusega 30 minutit). Kindlalt piiritletud sihtrühm uudistesaatel puudub, lähtub üldhuvist ja on suunatud „üldisele auditooriumile“, pigem täiskasvanud eestlasele. Eetris on alati kaks uudisteankrut, üks mees ja üks naine, kes uudised vaheldumisi loevad. Ankruteks on: Margus Saar, Monika Tamla, Kadri Hinrikus, Astrid Kannel ja Priit Kuusk. Kasutusel on tehnilised lahendused, mis kõik panustavad saate visuaalse külje elavdamisele. Stuudiokujundus on heledates toonides ning tundub, et stuudios valitseb vabam vorm, suheldakse omavahel. Ekraani allosas jookseb terve saate...
Tervise Arengu Instituut Täidab Tervise Arengu Instituut ,,TEIP" Hiiu 42, 11619 TALLINN ............./............./............. Projekti valdkond ........................................ . Kontaktisik: Reelika Viitamees Tel. 6593972 Taotluse esitamise aeg E-mail: [email protected] 2012 ............... ·PROJEKTI NIMETUS: SKI Saab Ka Ilma ·PROJEKTI JUHT Ees- ja perekonnanimi: Telefon: E-post: Vanus: ·KOOL Kooli aadress: Klass: Koolipoolne juhendaja: (ees- ja perekonnanimi, telefon) Kas kool kuulub tervist edendavasse võrgustikku? ·PROJEKTI TEGEVUS ...
Kaubaväljapanekute analüüs Säästumarket Kaupluses oli kasutatud FIFO põhimõtet jahutoodetel ja maiustustel. Sarnase paigutusega tooted olid koos näiteks kassi ja koera söök ning külmutatud juurviljad ja jäätised. Hetkel suuri hooaja kaupu seal polnud, kuid alustel olid kummikud ja teisel alusel mängukarud ja šokolaadid sõbrapäevaks. Suuremad kaubad olid asetatud laoruumide lähedusse alustel näiteks karastusjoogid ja odavam alkohol. Kaubavarguste ennetamiseks olid paigutatud sigaretid turvalisse suitsuriiulisse kassapidaja kõrvale paremale ja tikud ning väiksemad maiustused olid kassa ees. Kaupade müügisaali paigutamisel jaotatakse kaubad erinevateks kauba kategooriateks, mis kujutavad klientide poolt tajutud sobivate kaupade kooslust. Iga kategooria ühendab endas kaupu, millele on sarnane tarbimisharjumus, kasutusotstarve või sihtrühm. Müügisaali väljapanekus omavad kategooriad kindlat müügipinda, mille alusel m...
EESTI AMEERIKA ÄRIAKADEEMIA Finantsjuhtimine Reklaamiõpetus Ülle Stamberg Internetireklaam, selle eelised ja puudused Referaat Õppejõud: J.Tarnasinskaja Tallinn 2011 Sissejuhatus Ajalugu on näidanud, et reklaam tekkis ja arenes lahutamatus seoses majanduslike suhete, tööstuse, kaubanduse ning tehnika edenemisega. Alguses olid reklaam suuline, randkaupmehed tõmbasid rahva tähelepanu pakutavatele kaupadele hüüete ja lauludega. Tänapäeval on internetireklamil suured eelised võrreldes mistahes teiste reklaamitüüpidga. Üks esimesi asju, paljud ettevõtted tegid majanduslanguse ajal on vähendati rahasid reklaamkulutustele. See on sagely ajutine reaktsioon, mille eesmärk oli kulude kokkuhoid lühiajalises perspektiivis. Standard majanduslanguse esimene asi, mis tavaliselt mõjutatud on offline...
5. Sihtturundus ja positsioneerimine 1. Tooge näiteid toodetest: 1) mida tarbib väga suur hulk tarbijaid (kus turg on üsna homogeenne) ja 2) mida tarbib üsna väike osa tarbijatest (kus turg on üsna heterogenne). Homogeenne turg- tavaline poe piim Heterogenne turg- laktoosivaba piim 2. Kuidas Te selgitaksite sõbrale, miks ikkagi on vaja eristada turunduses erinevate vajaduste või tunnustega tarbijaid? Kuna turul valitseb tihe konkurents, peame tegema valiku kas me toodame ühte toodet, mis sobib paljudele tarbijatele või keskendume kahe-ühe väga spetsiifilise tootele. Sellest otsusest lähtuvalt, peame välja selgitama millisele tootele on veel turgu ja milline oleks meie positsioon seal turul. Ei ole mõtet toota sama toodet, mis on eelnevalt juba turul. 3. Pange kirja üks tarbija vajadus või probleem, mida ta soovib lahendada. Tooge erinevaid võimalusi...
Iseseisev töö Külastasin Tartu Sõbra tänava Maximat, kus viisin läbi kaupade väljapaneku vaatamise ning selle põhjal arutluse kirjutamise. Sain teada , et kauplus kasutab kaupade väljapanekul FIFO ( First in First out) põhimõtet, mis iseenesest tähendab, et uuemad sissetulevad kaubad paigutatakse riiulitel tahapoole selleks, et vanemad ja varem sisse ostetud kaubad saaks ennem ära müüdud- see on eriti oluline toidukaubas, kus jälgitakse realiseerimisaegu. Seda põhimõtet kasutati eelkõige lihatoodete ja piimatoodete puhul. Samuti kasutatakse ka sellist põhimõtet, kus kaubavarguste ennetamiseks paigutatakse väiksemad ja hinnalisemad tooted müügipersonali ja kassade lähedusse. Nendeks olid tubakatooted ja maiustused (näiteks närimiskummid). Veel panin tähele, et kasutatakse põhimõtet, kus sarnase kasutusega kaubad paigutatakse kokku. Nendeks olid tööstuskaubas soki- ja sukatooted ning aluspesutooted...
"Ühelt poolt on õige väita, et reklaam on kunsti kõrgeim vorm, aga teiselt poolt on see õudseim nähtus üldse" Pe ter Lamborn Wibon Meie kaasaegses ja arenevas maailmas aina rohkem saab kuulsaks reklaam. Aga mida me mõtleme reklaami all? Kas see on tükike läikivat paberit ahvatlevate pakkumistega või kellegi originaalne võimalus saada rikaks? Nagu teatmik ütleb, reklaam (prants. reclame - lad. reclamo hõikuma) on teave, mida avalikustatakse toodete või teenuste müügi suurendamise, ürituse või idee edendamise või mõnes muu...
PROJEKTIIDEE KIRJELDUS 1. Taotleja nimi Valgamaa Partnerluskogu MTÜ 2. Kontaktandmed Kristi Laan, 52012369, [email protected] 3. Taotleja lühitutvustus Lisa 1 (eraldi max 1 A4 leht) 4. Projekti nimi ,,Koostegemise rõõm" Projekti eesmärgiks on korraldada perepäev Otepää valla elanikele, et parandada laste ja nende vanemate suhteid ja 5. Idee lühikirjeldus ühendada nende vaba aega koostegevuse abil. 6. Projekti sihtrühm Otepää valla pered. Otepää Vallavalitsus, Valgamaa Partnerluskogu MTÜ, Otepää 7. Projekti koostööpartnerid Gümnaasium, Otepää Kultuurimaja. Projektijuhi CV lisas 2. Teised projektimeeskonda kaasatud: Merit Nurmoja, Heidi 8. Projektijuht ja meeskond ...
Kuidas reklaam mõjutab klienti. Reklaam on kuulutused, plakatid, raadio, televisioon ja interneti teel teatamised jm vahendid, mille eesmärgiks on midagi laiemalt tuttavaks teha, tarbijaid meelitada või informatsiooni levitamine mingi toote, kauba, brändi populaarsuse eesmärgil. Tänapäeva tarbimisühiskonnas tuleb toodet või teenust pakkuval ettevõttel end reklaamida, kuna konkurents on tugev. Reklaami eesmärgiks on mõjutada inimeste suhtumist, arusaamu, hoiakuid ja käitumist. Kui toote või teenuse pakkuja arvestab seda ja määrab kindlaks oma tarbijagrupi siis ta ei saa oma reklaamis eksida. Reklaam võib ka manipuleerida inimestega, pannes neid ostma toodet või teenust, millel on väga hea ja tugev reklaam, kuid kaup üksi ei pane inimesi seda ostma. Reklaami saab liigitada teabemeediumi alusel. Siinkohal on tähtis kindlaks määrata toote või teenuse sihtrühm nt noorematele inimestele suunatud reklaam võib saad...
xxxxxx Gümnaasium Xxx xxxxx Interneti levik Eestis Referaat xxxxxx 2009 SISSEJUHATUS................................................................................................................. 3 AJALUGU........................................................................................................................... 1 Internet Eestis ...............................................................................................................1 Traadita interneti ajalugu Eestis.......................................................................................2 Esimesed 5 WiFi leviala Eestis....................................................................................2 WiFi levialade arvu kasv (2008 a. jaanuari seisuga)................................................... 3 Suuremad interneti teenusepakkujad Eestis.............
Koostaja: Artur Nadarjan Rühm: 13 Eesti Infotehnoloogia Kolledž 25.04.2016 ÄRIPLAAN Sisukord Äriplaani kokkuvõte .......................................................................................................3 Ettevõtte üldandmed .......................................................................................................4 Meeskond ja juhtimine ...................................................................................................4 Visioon, missioon ja eesmärgid .....................................................................................5 Ärikeskkond ...................................................................................................................6 SWOT analüüs ...............................................................................................................7 Toode/ teen...
Tarbijakäitumine Iseseisev töö EMT vs Tele2 Kristiina Tammik EMT lühitutvustus 1991 Eesti juhtiv mobiilsideoperaator nii era- kui ka äriklienditurul, kõnesides ja mobiilses internetis mobiilisektori innovatsiooni- ja kvaliteediliider 4G-võrk katab üle 95% Eestist Koostöö Elioniga võimaldab pakkuda klientidele kogu telekommunikatsiooniteenuste spektrit TeliaSonera gruppi kuulumine annab võimaluse tuua rahvusvaheline know-how Eestisse ning eksportida siinset teadmist välismaale 2013. aasta lõpuks 868 000 klienti EMT innovatsiooni näited EMT innovatsiooni näited: 1998 Eesti esimese GSM 1800 võrgu avamine 2000 mobiilse positsioneerimise ja ja WAP teenuse turuletoomine 2000 mobiil-parkimine (rahvusvahelise GSM Assotsiatsiooni aastaauhinna nominent innovaatilisema teenuse kategoorias) 2001 GPRS teenuse turuletoomine esimesena Eestis 2003 MMS teenuste avamine 2004 EDGE turuletoom...
ÄRIPLAANI STRUKTUUR 1.Tiitelleht Kajastab: · Ettevõtet · Äriplaani teema pealkirja · Ettevõtte kontaktandmeid ja aadressi · Äriplaani koostajat ja koostamisaega 2. Sisukord (Äriplaani struktuuri põhjal) 3. Kokkuvõte äriplaanist (kirjutatakse lõpus, pärast äriplaani kõigi peatükkide valmimist) Kokkuvõte annab ülevaatlikku informatsiooni äriplaani ja selle teostamise kohta, sh: · Äriidee ja selle eesmärgid · Äriidee lühike ajalugu ja konkurentsieelis · Investeeringute ulatus ja maht · Finantseerimisallikad · Projekti oodatavad tulemused ja tähtajad 4. Ettevõtte ülevaade · Ettevõtte andmed, sh: ärinimi, ettevõtlusvorm, aadress, sidevahendid, registrinumber, asutamisaeg, tegevusalad, pangaarve number jms. · Lühike ajalugu, ärimissioon, eelnev ja praegune majandustegevus, sh turg, tooted ja sihtrühmad. · Praegune finantsseisund ja ettevõtte tulevikunägemus ehk visioon lähema 3-...