Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Krüptoraha on tõusuteel. Nüüd on just õige aeg osta! Ära riski ja kauple turvalises keskonnas -> TEE KONTO Sulge
Facebook Like
Add link

" ruumitähelepanu" - 11 õppematerjali

15
doc

Eesti psühholooge

Lisa 1 Eesti psühholooge Psühholoogia alused Talis Bachmann, Rait Maruste kirjastus ilo, 2003 EESTI PSÜHHOLOOGE Eestikee...

Psühholoogia - Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor
141 allalaadimist
20
docx

Reklaamipsühholoogia konspekt

Siiski on positiivse alatooniga reklaamid reeglina efektiivsemad. Seksualse alatooniga reklaamid kutsuvad naistes esile negatiivse pingeseisundi, meestes positiivse erutuse ja energia vallandumise. Mehekeha seksuaalse alatooniga eksponeerimine on vastuoluline. Emotsionaalne seisund mõjustab tähelepanuprotsesse: • Meeldiv emotsioon põhjustab visuaalse ruumitähelepanu fookuse hajumist ja selle ala suurenemist, mille raames stiimuleid kognitiivselt töödeldakse (Rowe, Hirsh, Anderson, 2007). • Positiivseid emotsioone evivad sõnad suunavad ruumitähelepanu üles ja negatiivsed alla (Mayer, Robinson, 2004). • Tugevalt emotsionaalselt aktiveerivad pildid suunavad tähelepanu vasakule ja vähem aktiveerivad pildid suunavad ruumitähelepanu paremale. (TH – kui on igavam, siis l...

Reklaamipsühholoogia - Akadeemia Nord
43 allalaadimist
15
docx

ckospekt

reklaamipsühholoogia Reputatsioon ­ klientide, investorite, töötajate ja avalikkuse emotsionaalne reaktsioon ettevõtte nime kuuldes. Maine pole midagi rohkemat ega vähemat kui peegeldus sellest, mida peetakse eetiliseks konkreetses ühiskonnas teatud aja jooksul Maine ja imago ei ole toote küljes kinni. Ei ole nende objektiivne omadus. Reputatsiooni ei saa 100% kontrollida, saab aga juhtida. Saab and...

Reklaamipsühholoogia -
17 allalaadimist
8
docx

Reklaamiteooria

reklaamiteooria ,,Reklaam turunduses," Neeme Roose tänases maailmas ei saa me lootmajääda et äki õitseb ilma hea reklaamita. nt on kaks seepi. müüb seep, millest kuuldakse rohkem. kõige suurem patt on teha halvale kaubale head reklaami ning heale kaubale üldse mitte mingit reklaami. hea kaup(ilma reklaamita) kaob konkurentsis reklaamitavate kaupadega. reklaamioskus on meie ajastu kirjaoskus kui reklaam...

Reklaam -
27 allalaadimist
6
docx

BRÄND

Väidetavalt luuakse maailmas iga päev 10 000 brändi. Bränd on nime, sõna, pildi ja disaini ühendus, mis identsifeerib kauba ja eristab seda konkureeritavatsest kaupadest. Tähistab ka nn MARGITOODET. Omadused: Kaubal on objektiivsed omadused(kauba- disaini ja pakendikesksed, pmst need, mida saame mõõta, hinnata, katsuda) ning s...

Reklaam -
26 allalaadimist
74
docx

Sissejuhatus psühholoogiasse - konspekt

 glutamaat, võimendab ja ergastab õppimist ja mälu  norepinefriin on erutava toimega mediaator, mis on seotud tähelepanelikkuse, emotsioonide, une, õppimise, meeleoluga.  serotoniin seondub une, meeleolu, isu, kehatemperatuuri, valu, agressiivsusega, impulsiivsusega, depressiivsusega ning suitsiididega (,mille puhul serotoniini tase on häiritud). Ruumitähelepanu regulatsioon ajus Kui tähelepanu on kusagile suunatud, siis esmalt kiirusagaras käsitakse kõik vabaks lasta ehk tähelepanu nullida. Edasi antakse käsklus suunata uude kohta, sest on signaalid, et mingis piirkonnas on mingisugune huvipakkuv osa. Osa tööst toimub nii, et miski asi tõmbab tähelepanu, teistel käivitatakse süsteem aga otsmikusagara poolt. Kui me aga ei teadvusta, siis on süsteem teisene. Uni ja hüpnoos Uni on p...

Sissejuhatus psühholoogiasse - Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor
60 allalaadimist
28
docx

PSÜHHOLOOGIA

Taju on olulisel määral SEOTUD TÄHELEPANUPROTSESSIDEGA. TAHTMATU TÄHELEPANU puhul juhivad tähelepanu haaramist, suunamist ja keskendamist objekti omadused. TAHTELISE TÄHELEPANU puhul sõltub tajuobjekti valik isiku tegevuse eesmärgist, teadlikust keskendumisest mingitele objekti tunnustele, mingisse kategooriasse kuuluvatele objektidele. Tahtmatu ruumitähelepanu jõuab käivituda ja tajuobjektile suunduda umbes 0,15sekundi jooksul, tahtelise tähelepanu suunamine vastavalt uuele eesmärglile võtab aega umbes 0,25-0,3s. Kui taju ei oleks konstantne, kohtuksime igal sammul tajumistingimuste(kauguse, valguse, värvi, vaatenurga jm) muutudes uute, meile senitundmatute või tuntud, kuid moonutatud esemetega ega tunneks ära või ei oskaks kasutada seda, mida varem tundsime ja kasutasime. ILLU...

Psühholoogia -
35 allalaadimist
24
docx

Reklaamiteooria konspekt

Alalävise taju ja tähelepanu fenomenil põhinevate reklaamide puhul tuleb igas reklaamis kasutada samu elemente. Reklaamisõnumis peab üks värvitoon domineerima teiste üle ja just see toon peab olema valitud vastavalt eesmärkidele ja apellatsioonidele. Tähelepanu on valiv taju. Meeldiv emotsioon põhjustab visuaalse ruumitähelepanu fookuse hajumist ja selle ala suurenemist, mille raames stiimuleid kognitiivselt töödeldakse Tähelepanu ja sõnumi mõjusus on omavahel seotud, kuid üks ei tingi tingimata teist st. sõnumi mõjusus on muuhulgas määratud ka rakendatava mõjustustee (cognitive route) valikuga. Hovland’i 4 faktorit, mis määravad sõnumi mõjusust: alliks ustavus, sünumi omadused, vastuvõtja omadused, mõjutusteed. Tähelepanematusest tekkiv...

Reklaam -
8 allalaadimist
64
docx

Positsioneerimine

Huumor süvendab kuuluvustunnet, eraldab „omad võõrastest“. Iga nali kulub, kui seda liiga palju korrata. On oht olla labane. Oluline on vahet teha „naljakal“ ja „naeruväärsel“. Halvustamine, olgugi naljakas, on negatiivse laenguga. Emotsionaalne seisund mõjustab tähelepanuprotsesse: • Meeldiv emotsioon põhjustab visuaalse ruumitähelepanu fookuse hajumist ja selle ala suurenemist • Rohkem tähelepanu pakuvad rõõm, üllatus jne • Positiivseid emotsioone evivad pildid suunavad ruumitähelepanu üles ja negatiivsed alla Hoiaku uuringud (peamiselt arvamusuuringud) Peamine hoiaku uuringu meetod: Likert’i skaala (Linkert Scale) Kategoriaalse, mittevõrdleva skaala tüüp, mis määrab ära vastajate nõustumise astme teatud väidetega, mis on...

Reklaamipsühholoogia - Akadeemia Nord
16 allalaadimist
71
docx

Reklaaamipsühholoogia konspekt

· 1953 Karl Hovland's model Exposure Attention Comprehension Acceptance Retention (talletamine, mäletamine) (Behavioral) Change (Communication and Persuasion, 1953) Hovland: "uinumisefekt" 1949, sõnumi "allika usaldusväärsus" kui olulisim tegur Hoiaku muutmisel/muutumisel 1951 · 1961 R. J. Lavidge, G. A....

Reklaamipsühholoogia - Akadeemia Nord
17 allalaadimist
4
docx

Juhtfunktsioonide kontrollküsimused

Õige vastus on rasvases kirjas. 1. Kujutagem ette situatsiooni: Autojuht on võõras linnas ning soovib saada tänavale N. Kuna ta ei oska ise sinna sõita, küsib teed oma sõbralt. Sõber seletab, et sõites tänaval X pead jälgima valgusfoore ning pöörama vasakule peale kolmandat valgusfoori. Kuna autojuht oli pabinas, lu...

Kognitiivne psühholoogia -
28 allalaadimist


Registreeri ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile TASUTA

Konto olemas? Logi sisse

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun