Logistika eksam I kordamiseks
Klienditeenindus kui 7 Õ reegel:
Õige toode
Õiges koguses
Õiges seisukorras
Õiges kohas
Õigele kliendile
Õige ajal
Õige hinnaga
2) Virtuaalne tarneahel
Virtuaalse logistika puhul ei pruugi materjali- ja infovood omavahel seotud olla. Tarneahela
lülid on üksteisest geograafiliselt ja ajaliselt eraldatud. Ressursside juhtimine ja kontroll
toimub elektrooniliselt internetilahenduste kaudu. See tähendab, et selleks ei pea ise füüsiliselt
kohal olema.
Virtuaalsel tarneahelal on kolm põhitunnust:
Töötajad asuvad paljudes eri paikades
Struktuur muutub kiiresti
Paljusid funktsioone täidavad partnerid
NT: Kõnekeskused (call centres) võtavad vastu tellimused, esitavad arved ja võtavad vastu
makseülekanded. Samas asub kõnekeskus kontoritest, tootmisüksustest või ladudest erinevas
koha...