Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"-postitus" - 31 õppematerjali

thumbnail
6
docx

Eetikajuhtum

EETIKACASE – Jürgen Ligi vürtsikas postitus (meediakajastuse alusel) 22. oktoobril 2014 läheb Eesti Televisioonis eetrisse poliitikasaade Foorum, teemaks 2015. aasta riigieelarve. Saates osalevad teiste seas rahandusminister Jürgen Ligi ning haridus- ja teadusminister Jevgeni Ossinovski. Saate lõpuminutitel antakse sõna Kadri Simsonile, kes väidab, et järgmise aasta riigieelarve ei tee midagi inimeste massilise väljarände peatamiseks. Sellepeale teatab Ligi, et kõiges on süüdi nõukogude võim ja et me ei ole piisavalt kiiresti jõukamatele riikidele järgi jõudnud ning inimesed lahkuvad, maailm on avatud. Ossinovski aga ei ole sellega nõus, et me võime veel 23 aastat peale taasiseseisvumist ikka süüdistada nõukogude võimu. Tema arvamus on, et me peaksime hakkama lõpuks ise vastutama selle eest, mis seisus me hetkel oleme. Samuti mainib ta 20 viimase aasta puuduliku kutsehariduse mõju ning väidab, et see maksab meile veel 10-20 aastat kätt...

Filosoofia → Eetika
10 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Interneti teenuste kasutamisvõimalused

Nimi: Õpperühm: Praktiline töö nr. 4: Interneti teenuste kasutamisvõimalused Tartu Ülikooli postiloendi teenus - http://lists.ut.ee/ 1) Mis teenusega on tegemist? Kellele on see teenus suunatud? Kuidas ja kust leidsite? 2) Kuidas vahetada postiloendi nime ja postiloendi haldurit? Kuidas ja kust leidsite? 3) Leidke Tartu Ülikooli erivajadusega üliõpilaste list. Pange kirja, kuidas otsite ja mis on listi aadress. Veebikeskkond Osalusveeb - https://www.osale.ee/ 4) Millega on tegemist? Kuidas saab osaleda? 5) Leidke ettepanek abielu e-registreerimise kohta. Kuidas otsite? Millega on tegemist? Kelle idee see on? Millal see on sisestatud? 6) Kas veebikeskkonnas leidub ettepanekuid tsensuuri kohta/teemadel? Kui jah, kui palju ettepanekuid leiate, kelle ettepanekud need on ja milline on nende sisu? Kuidas otsite? Sekretär.ee veebikeskkond - http://www.sekretar.ee/ 7) Millega on tegemist? Milliste te...

Infoteadus → andmeanal��s
2 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Interneti teenuste kasutamisvõimalused

Nimi: Õpperühm: Praktiline töö nr. 4: Interneti teenuste kasutamisvõimalused Tartu Ülikooli postiloendi teenus - http://lists.ut.ee/ 1) Mis teenusega on tegemist? Kellele on see teenus suunatud? Kuidas ja kust leidsite? 2) Kuidas vahetada postiloendi nime ja postiloendi haldurit? Kuidas ja kust leidsite? 3) Leidke Tartu Ülikooli erivajadusega üliõpilaste list. Pange kirja, kuidas otsite ja mis on listi aadress. Veebikeskkond Osalusveeb - https://www.osale.ee/ 4) Millega on tegemist? Kuidas saab osaleda? 5) Leidke ettepanek abielu e-registreerimise kohta. Kuidas otsite? Millega on tegemist? Kelle idee see on? Millal see on sisestatud? 6) Kas veebikeskkonnas leidub ettepanekuid tsensuuri kohta/teemadel? Kui jah, kui palju ettepanekuid leiate, kelle ettepanekud need on ja milline on nende sisu? Kuidas otsite? Sekretär.ee veebikeskkond - http://www.sekretar.ee/ 7) Millega on tegemist? Milliste te...

Informaatika → Infootsing: allikad ja...
3 allalaadimist
thumbnail
6
pdf

Interneti teenuste kasutamisvõimalused

Praktiline töö nr. 4: Interneti teenuste kasutamisvõimalused Tartu Ülikooli postiloendi teenus - http://lists.ut.ee/ 1) Mis teenusega on tegemist? Kellele on see teenus suunatud? Kuidas ja kust leidsite? Postiloend on e-posti aadresside kogum, mille kaudu on võimalik suhelda sarnaste huvidega inimestega e-posti vahendusel. Tartu Ülikooli postiloenditeenuse sihtgrupp on eelkõige Tartu Ülikooli akadeemiline struktuur, üliõpilased, haldus- ja struktuuriüksused. Teisejärguliselt pakub Tartu Ülikool postiloenditeenust muudele õppe- ja teadusalastele organisatsioonidele nagu korporatsioonid, teadusalased organisatsioonid, jne. Lists.ut.ee è postiloendi loomine è postiloendi teenuse kasutamise kord è kellele on teenus suunatud 2) Kuidas vahetada postiloendi nime ja postiloendi haldurit? Kuidas ja kust leidsite? Kuidas vahetada postiloendi nime? Postiloendi nime ei ole praegu võimalik vahetada. Alternatii...

Infoteadus → arvutiõpe
3 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Ortograafia töö

Ortograafia töö 1. Kodanikesaal jaotati kaheks korruseks ja tükeldati eraldi ruumiks. (raekoda.tallinn.ee) 2. Seintele telliti telliti piibliainelised lünettmaalid, mille autoriks oli Johann Aken. (raekoda.tallinn.ee) 3. Lugege ja rääkige ma tehtud teema all mis arvate, mida ootate? (http://www.diabetes.ee/foorum/postitus/24737/artiklid) 4. Kõik sellised keelud ja juhtumid on väga erinevad, sõltuvad antud isiksust. (http://www.diabetes.ee/foorum/postitus/24737/artiklid) 5. 28.09.2016 allkirjastati Täistera mõiste kasutamise Hea tava leping, mis määratleb täisteri standardi ja sõnastab, millist toodet võib nimetada täisteratooteks. (http://www.eestipagar.ee/uudised) 6. Pariisi kesklinnas toimus 13.11 õhtul mitu koordineeritud jõhkrat rünnakut, milles pealtnägijate sõnul džihadistlikke sõnumeid hüüdnud kurjategijad tapsid kokku üle 150 inimese. Rünnakutest ohvriterohkeim toimus Bataclani kontserdimaj...

Eesti keel → Eesti keel
1 allalaadimist
thumbnail
30
docx

Turundusvõimalused Facebookis

SISUKORD SISSEJUHATUS.........................................................................................................................2 1. SOTSIAALMEEDIA OLEMUS JA RAKENDAMINE TURUNDUSKANALINA.............3 1.1. Sotsiaalmeedia olemus..............................................................................................................3 1.2. Sotsiaalmeedia rakendamine turunduskanalina.....................................................................4 1.3. Sotsiaalmeediavõrgustik Facebook..........................................................................................6 2. FACEBOOK TURUNDUSKANALINA................................................................................8 2.1. Facebooki fännilehed................................................................................................................8 2.2. Facebooki postitused...........................................................

Majandus → Turundus
13 allalaadimist
thumbnail
36
pdf

Ãœhisturundus 1. loeng

ÜHISTURUNDUS Anna Sirinskaja ÕPPETÖÖ KORRALDUS 8 tundi loenguid, 1 tund ­ tagasiside tund ja 1 tund ­ test Arvestus koosneb järgnevatest komponentidest: 50% tunni- ja kodutöö 50% arvestustöö HINDAMINE Arvestuse saamiseks on vajalik saada 51 punkti 100-st võimalikust. Loengutest osavõtt annab maksimaalselt 20 punkti. Rühmatöö annab maksimaalselt 30 punkti. Arvestustöö annab maksimaalselt 50 punkti. Arvestustöö kirjutamiseks on aega 45 minutit, arvestus on testi kujul. Arvestust on võimalik sooritada ainult kohapeal. Järelarvestustöö toimub kokkulepitud ajal. MIS ON ÜHISTURUNDUS? ÜHISTURUNDUS ON Sümbioosturundus, mille töötavad välja 2 või enam ettevõtet, et kasutada ära ühiselt uusi võimalusi ja saada neist ühtviisi kasu. (Majandusleksikon) Erinevate ettevõtjate ühine turundustegevus, mis on suunatud individuaalsete eesmärkide saavutamisele. (EAS'i koduleht) Inglise keeles ­ co-marketing EESMÄRGID · kliendibaasi suurendamine ·...

Majandus → Turundus
13 allalaadimist
thumbnail
30
docx

Uurimistöö - Sotsiaalmeedias postituste mõjumine ja selle mõju

Oskar Lutsu Palamuse Gümnaasium Margit Orma 11. klass SOTSIAALMEEDIAS POSTITUSTE LEVIMINE JA SELLE MÕJU Uurimistöö Juhendaja: Marjo Toomik Palamuse 2017 SISUKORD SISSEJUHATUS Minu teemaks on sotsiaalmeedias postituste levimine ja selle mõju. Teema valimisel mängisid suurt rooli noormehed Taanist. Nende postitust nähes tulin ideele neid järgida (vt. Lisa 1). Teema valimisel sai määravaks see, et olen ise sotsiaalmeedia kasutaja ning soovisin teada saada, kuidas levivad ning mõjuvad postitused. Uurimistöös kasutatud uurimismeetodiks on tegevusuurimus. Töös on kolm peatükki ja kolmteist alapeatükki. Töö teoreetilises osas uurisin sotsiaalmeedia liike ning kanaleid. Praktilise osa tarbeks postitasin sotsiaalmeediasse Facebook ühe pildi ja ühe video. Pildil ning videos palusin inim...

Meedia → Meedia
51 allalaadimist
thumbnail
2
pdf

Sõnavabadus

Sõnavabadus Kunagi oli võimalus inimestel võimalik infot edastada vaid näost näkku, neile kes olid kuulde- või nägemiskaugusel. Aga uus järjest arenev tehnoloogiline maailm andsid meile võimaluse nüüdseks suhelda kogu maailmaga. Suhtlus kümnetelt inimestelt kujunes välja miljarditeni. Mitte kunagi pole olnud nii ulatuslikku enseväljenduse võimalust kui nüüd. See sõnavabadus ja enseväljenduse vabadus annab aga suurepärased võimalused tungida terroristidel ja pedofiilidel miljonite inimeste eraellu ja saata korda midagi enneolematut. Kogu maailm peab vaba olema, aga seda tuleb osata piirata, sest sõnal on määramatu jõud ja tohutu vägi, mis võib korda saata väga palju ootamatut. See vabadus pole aga turvaline ega täiuslik nagu pole enam miski siin ilmas, aga me vajame seda, et teha vajalikke otsuseid ja kuulda teiste arvamusi ja argumente ning võrrelda neid enda omadega. Seega me vajame seda kunagi kaua ihaldatud sõnavabadust, aga seda...

Eesti keel → Eesti keel
32 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Essee "Infoallikatega toimetulek" (infoallikad ja infootsing)

Infoallikatega toimetulek Infoühiskonnas orienteerumine võib mõneti raske olla. Infoallikate rohkus võib mõnes olukorras kasuks tulla, aga mõnes kahjuks. Tuleb kriitilise pilguga vaadata erinevaid allikaid ja seejuures kindlaks teha, kas tegemist on usaldusväärse allikaga või mitte. Allikaid õigesti käsitledes võib neist ka kasu tulla. Infoallikate rohkuse korral on võimalik uurida erinevaid allikaid ja sellest lähtuvalt tihti ka erinevaid vaatenurki. Erinevaid aspekte analüüsides võib välja tulla asju, millele pole varem tähelepanu pööranud. Hea on olla kursis erinevate teemade erinevate vaatenurkadega. Nii suureneb ka silmaring. Inforohkuse korral võib segadus tekkida ning sellega seoses ka raskusi. Nii on keerulisem vahet teha allikatel, mis on usaldusväärsed ja mis mitte. Kõigil on võimalus netis oma arvamust avaldada ja seetõttu tuleb kindlaks teha, millised neist on kasutamiseks sobilikud ja milli...

Infoteadus → Infoallikad ja infootsing
14 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Minu digitaalne jalajälg

*** *** MINU DIGITAALNE JALAJÄLG Juhendaja: *** *** 2014 Digitaalne jalajälg on salvestus tegevustest digitaalses maailmas. Info, mis internetti on sattunud võib olla isiku enda soovil üles riputatud või siis keegi teine on isiku kohta teavet avaldanud. See info on aga kõigile vabalt kättesaadav. Arvatavasti pole meil endil aimugi kui palju informatsiooni me tegelikult interneti avarustesse jätame. Kõik salvestatakse ja on hiljemalt kõigile nähtav. On muidugi reeglid isikliku teave väljastamise kohta, aga kõik netiportaalid pole nii usaldatavad kui me arvame. Me anname päris kergekäeliselt erinevatele lehekülgedele õigusi, mille lugemiseks oleme liiga laisad. Näiteks võib tuua ...

Ühiskond → Ühiskond
12 allalaadimist
thumbnail
22
docx

Ligi ja Ossinovski konflikt

LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Ettevõtluse ja majandusarvestuse õppetool JA14KÕ Eneli Eiert LIGI JA OSSINOVSKI KONFLIKT Referaat Õppejõud: Raine Linnas, MA Mõdriku 2014 SISUKORD SISSEJUHATUS............................................................................................................3 1JÜRGEN LIGI POSTITUS..........................................................................................4 1.1Toomas Hendrik Ilvese avaldus.............................................................................5 2ARVAMUSED..............................................................................................................6 2.1Ossinovski arvamus............................................................

Ühiskond → Ühiskond
7 allalaadimist
thumbnail
14
docx

Mehis Heinsaar

Sisukord Sissejuhatus................................................................................................................................2 Elulugu.......................................................................................................................................3 Looming.....................................................................................................................................4 Teose iseloomustus.....................................................................................................................5 Janela Kirjutab........................................................................................................................5 Üksainus.................................................................................................................................5 Kokkuvõte................................

Kirjandus → Kirjandus
31 allalaadimist
thumbnail
9
docx

Kolme põlvkonna teabevälja analüüs

Kolme põlvkonna teabevälja analüüs Sissejuhatus kommunikatsiooni ja meediasse Carina Peet Tartu 2014 Sissejuhatus Antud töös uurin ma kolme põlvkonna teabevälju, ühiskonda ning info ringlemise muutust antud ajaperioodi jooksul. Töösse olen kaasatud mina, mu ema Evi ning vanatädi Eha. Analüüsis keskendun ajale, mil kõik kolm isikut on 19-aastased ehk uurin teabevälja aastal 1971, 1992 ning 2014. Selle tõttu on äärmiselt paeluv ajas tagasi minna ning vaadata, kuidas inforinglus on muutunud, mis oli varasemalt teisiti kui on praegu ning kuivõrd on see inimese arengut aja jooksul muutnud. Analüüsis ei uuri ma mitte ainult teabevälja, vaid ka inimesi ümbritsevat keskkonda, kultuuri ning üleüldist elukorraldust. Analüüsin, mis on ning mis oli kõigi kolme isiku jaoks kõige tähtsamad infoallikad ning kuivõrd need omavahel erinevad. Minu teabeväli (sündinud 1995. aastal, uurin aastat 2014) Mina olen 19-aastane ehk sündin...

Meedia → Sissejuhatus kommunikatsiooni...
25 allalaadimist
thumbnail
8
doc

Josiah Wedgwood

PÄRNUMAA KUTSEHARIDUSKESKUS Majandusarvestus ja maksundus Merily Mägi Josiah Wedgwood Referaat Juhendaja: Ille Kukk Pärnu, 2013 SISUKORD SISUKORD.................................................................................................................................. 2 SISSEJUHATUS...................................................................................................................... 3 ELULUGU................................................................................................................................ 4 MUUDATUSTE TOOJA RAAMATUPIDAMISE ARENGUSSE................................................. 5 KOKKUVÕTE........................................................................................................................... 7 KASUATUD ...

Varia → Uurimistöö alused
6 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Sotsiaalmeedia SWOT

SWOT ­ analüüs Sotsiaalmeedia ja äri 1. Kuidas saab iga tugevuse ära kasutada? ­ Tähelepanu saamine, nõudluse tekitamine, tagasiside ja arvamuste kogumine, klientide kaasamine, otsingumootorites positsiooni tõstmine, konkurentide ning turu jälgimine,korraga paljude klientide ja turgudega suhtlemine. 2. Kuidas saab iga nõrga külje kõrvaldada? - Sotsiaalmeedia kujundab potentsiaalsele kliendile firmast mulje. Sisutühi blogi või Facebooki leht, äri kohta kirjutatud halvamaigulised postitused ja kommentaarid võivad brändi nime rikkuda. Seega tuleb ettevõtte mainet kahjustavaid postitusi pidevalt otsida ja nendega tegeleda, sest saadav kahju võib aja möödudes kogu aeg kasvada. Vastavalt tulemustele saab iga sotsiaalmeedia kanali kasutamise vajadust põhjalikumalt kaaluda. 3. Kuidas saab iga võimaluse ära kasutada? Oluline on teada oma klientide vanust, ...

Majandus → Majandus
10 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Juhtumi analüüs

Ühiskaart Juhtumi kirjeldus Facebookis levis hiljuti kulutulena jutt, et haigekassa jättis ühele tallinlasele haigusraha maksmata, kuna väidetav haige kasutas pidevalt ühistransporti. Üks noormees postitas Facebooki ühiskaardi pildi ja kirjutas selle juurde, et sattus ühistranspordis kahe naise vestluse peale. Üks jutustas teisele, kuidas oli haiguslehel, kuid haigusrahasid ei tulnud. Ta helistas haigekassasse, kust küsiti: ,,Kus sa käisid igal hommikul samal ajal ühistranspordiga kaks nädalat järjest?". Postituse autor imestas, kas kõik taolised kaardid (ühiskaart, kliendikaardid jms) antaksegi vaid nuhkimiseks? Just sellepärast on paljud paranoilisemad kodanikud jätnud endale ühiskaardi hoopiski tegemata. Ühiskaardi piletisüsteemi loonud Ühinenud Piletite juht Kristjan Konks ütles, et haigekassale inimeste liikumise kohta infot pole jagatud. Kui ka tahetaks, salaja seda teha ei saaks. Ka haig...

Filosoofia → Ärieetika
91 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Andmebaaside neljas kodutöö

Kodused ülesanded 4 ­ Erilised tabelid Tähtaeg: 5.12.2018 Ajutised andmed (ajutised tabelid, tabeli-väärtuselised muutujad ja -parameetrid): DECLARE @FirstTable TABLE (RandomInteger INT) DECLARE @i INT = 1 DECLARE @n INT = 100000 WHILE @i < @n+1 BEGIN INSERT INTO @FirstTable VALUES (@i) SET @i =@i+1 END SELECT * FROM @FirstTable Tabeli-avaldised (CTE): DECLARE @fibLen AS INT = 10; WITH fibTable (rowNum, prevNum, fibNum) AS ( SELECT 1, 1, 1 UNION ALL SELECT rowNum+1, fibNum, prevNum + fibNum FROM fibTable WHERE rowNum < @fibLen ) SELECT fibNum FROM FibTable; GO Graaf-tabelid: SELECT DISTINCT Person.Name, Post.Content FROM Person, Posted, Post, Likes ...

Informaatika → Andmebaasid
23 allalaadimist
thumbnail
28
docx

Integreeritud turunduskommunikatsioon

Sissejuhatus integreeritud turunduskommunikatsiooni (IMC) Turundusmeetmestik (marketing mix) – nende abil jõutakse kliendini 4P-d  Product  Price  Place  Promotion (info viimine kliendini) Selle mudeli probleem: Ei kasutatud ära kõiki võimalikke viise klienditega suhtlemisel ITK on kanali suhtes neutraalne- mis iganes kommunikatsioon, mis on mõeldud selleks, et müüa klientide abil oma toode või idee Organisatsioonikommunikatsioon- üks osa on turunduskommunikatsioon. On mõeldud klientide mõjutamiseks, ehk raha sisse toomiseks Kommunikatsiooniprotsess Saatja  sõnum meedia  vastuvõtja (kes – mida ütleb – kus – kellele – mis mõjuga) Kommunikatsiooni mudel MÜRA (raskus sõnumi vastuvõtmisel, nt inimene räägib, sina oled telefonis, eelmises loengus kuulsid midagi, mis on vastuolus hetkel räägitavaga) TAGASISIDE (vastus, abi, tunnustus). Saatja saab infot, kas tema sõnum mõjus, jõudis pärale, mil viisi...

Varia → Ettevõtlusorientatsioon
42 allalaadimist
thumbnail
20
docx

Kutse-eetika

- - - ÕPIMAPP Iseseisev töö Juhendaja:- - Sissejuhatus kutse-eetika iseseisvas töös koostasin õpimapi. Selleks kogusin infot eetika ja selle alaliikide kohta. Mnu alaliikideks on eetikaprintsiibid, sekretäri-eetika printsiibid, äri-eetika, raamatupidaja-eetika printsiibid ning Õhtulehe artikli analüüs. Iseseisev töö algab eetika mõiste lahtiseletamisega, ja lõpeb artikli analüüsiga. Kutse-eetika Eetikakoodeks on kirjapandud normide ja/või väärtuste kogum, mis on toeks mingis valdkonnas tekkivate moraaliprobleemide lahendamisel ja õigete käitumisviiside valikul. Levinumateks eetikakoodeksite koostamise põhjusteks on elukutse sisemine vajadus, väline surve, ühtsete käitumisstandardite kujundamine, regulatsioonide täiendamine, maine kujundamine Esimesed eetikakoodeksid Moosese 10 käsku Budisti 10 käsku Hippokratese vanne Olümpiavõistleja vanne Eetikakoodeksid võivad olla äärmise...

Filosoofia → Eetika
23 allalaadimist
thumbnail
21
docx

Sotsiaalmeedia tarbimisharjumused

C.R.JAKOBSONI NIM TORMA PÕHIKOOL Sotsiaalmeedia tarbimisharjumused Loovtöö Koostaja: Alvaro Schasmin Juhendaja: Õp. Katrin Paju Torma 2017 SISUKORD Sissejuhatus............................................................................................................... 3 Meedia....................................................................................................................... 4 Facebook................................................................................................................... 4 19 huvitavat fakti Facebooki kohta............................................................................. 5 Facebooki trendid 2010.aastal.................................................................................... 5 Instagram...........................................................................

Ühiskond → Ühiskonnaõpetus
6 allalaadimist
thumbnail
11
pdf

Klienditeeninduse töö Wabaduse kohviku külastuse põhjal

EESTI ETTEVÕTLUSKÕRGKOOL MAINOR Veebidisain ja digitaalgraafika Klienditeeninduse töö Wabaduse kohviku külastuse põhjal Kodutöö Juhendaja: Anne Roosipõld Tallinn 2018 Klienditeekond Wabaduse kohvikus SISSEJUHATUS Meie kodutöö eesmärk on välja selgitada Wabaduse kohviku klienditeekond ja hinnata seda ning tuua välja kolm kõige nõrgemat lüli, mida saaks arendada ja teha kolm ettepanekut, mida teha kohvikus paremaks. Klienditeekond on analüüsivahend ja kliendisuhete juhtimissüsteemide kujundamise vahend teenindusettevõtetes. Ta on teatud kui kvaliteedi teekond või teeninduse täiuslikkuse teekond. Klienditeekond sisaldab kogu ajaperioodi, mis algab kliendi esimesest kokkupuutest organisatsiooniga (nt. kodulehe külastamisega) ning lõp...

Majandus → Klienditeenindus
8 allalaadimist
thumbnail
58
docx

Lõputöö veebileht treeningute broneerimiseks

1 PÄRNU SAKSA TEHNOLOOGIAKOOL Tarkvara arendus VEEBILEHT – INFO IDAMAISE TANTSUTRUPI HESSA KOHTA JA TREENINGUTE BRONEERIMINE LÕPUTÖÖ Juhendaja: Pärnu 2013 2 Sisukord Lühendite loetelu ja sõnastik.......................................................................4 Sissejuhatus................................................................................................. 6 1.Analüüs..................................................................................................... 7 1.2 Idamaine Tantsutrupp Hessa..............................................................7 1.3 Probleemi kirjeldus.................................

Infoteadus → Andmebaasid ja infootsingud
40 allalaadimist
thumbnail
20
odt

Ettevõtluskoolitus

Mis äris sina oled? Mis äris sa tegelikult oled? Kui sa tahad ettevõtjana edukas olla pikaajaliselt, siis on sul vaja teada järgnevat: 1. Mis on sinu äriettevõtte lõpptulemus? Luua jätkusuutlik süsteem, mis võimaldab pidevalt tõsta nii sinu kui ka inimeste, keda sa teenindad elukvaliteeti. Lõppkokkuvõttes võib see tähendada vabadust ja rahuludust. Väljakutse on see, et enamik inimesi jääb kinni olemasolevatesse vahenditesse, mitte ei keskendu lõpptulemusele. 2. Mis on sinu ettevõtte eesmärk? a) Tõsta oma klientide elukvaliteeti ning luua selle jaoks seda toetav süsteem. Sa pead teenindama oma kliente täiesti unikaalsel ja erilisel viisil ja pidevalt andma neile, mida nad tahavad ja vajavad. b) Teenida kasumit. Kuid pea meeles, et kui sa teenid kasumit, kuid ei suuda täita klientide vajadusi, siis ei püsi sa selles äris pikaajaliselt. 3. Mis paneb sinu äri kasvama? Pidev lisaväärtuse lisamine ja rohkem kui keegi teine seda turul teeb. Võ...

Majandus → Ettevõtlus
30 allalaadimist
thumbnail
15
docx

ckospekt

reklaamipsühholoogia Reputatsioon ­ klientide, investorite, töötajate ja avalikkuse emotsionaalne reaktsioon ettevõtte nime kuuldes. Maine pole midagi rohkemat ega vähemat kui peegeldus sellest, mida peetakse eetiliseks konkreetses ühiskonnas teatud aja jooksul Maine ja imago ei ole toote küljes kinni. Ei ole nende objektiivne omadus. Reputatsiooni ei saa 100% kontrollida, saab aga juhtida. Saab anda endast parima, et suunata oma ettevõtte mainet nö positiivse suunas. Konkreetse ettevõtte või toote puhul n oluline faktor ka collective reputation of the industry st tööstusharu või tootekategooria maine üldiselt. Milleks maine kujundamine? Tänapäeval on mainega tegelemiseks ka nn stakeholder's society kjunemine ja sotsiaalse meedia jõulisus. Maine on konkurentsieelis ­ sellega saab tõdeda, et maine, kui selline, muutub oluliseks siis, kui tekib konkurentsisituatsioon. Maine juhtimisel arvestatakse sidusgruppidega. Reputation Quotient main...

Psühholoogia → Reklaamipsühholoogia
19 allalaadimist
thumbnail
168
pdf

E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE

TARTU ÜLIKOOL Sotsiaal- ja haridusteaduskond Ajakirjanduse ja kommunikatsiooni instituut E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE Magistritöö Autor: Triin Tammert Juhendaja: Pille Pruulmann-Vengerfeldt (PhD) Tartu 2010 1 Sisukord Sissejuhatus ................................................................................................................................6 1. E-turundus ...........................................................................................................................8 1.1. Turundus ja e-turundus .................................................................................................8 1.2. E-turunduse võimalused ja riskid .........................................................................

Majandus → Turundus
42 allalaadimist
thumbnail
60
docx

Probleemi (juhtumi) analüüs

ARTIKLID 7. Kasutades mingi ettevõtte/asutuse kohta artiklit internetist tooge selle alusel välja: a. Miks on „big data“ äride jaoks nii huvitav? b. Milliseid väljakutseid see endaga kaasa toob? c. Milliseid tehnoloogiaid „big data“ haldamiseks kasutatakse? A. Big Data on äride jaoks huvitav, sest otseselt selle üle neil kontrolli ei ole. Big Data puhul on tavaliselt tegu väga suurte andmemahtudega. Näiteks sotsiaalmeedia postitused, võrguliikluse ja sisselogimiste logid jms. Big Data erineb klassikalisest ärianalüüsist. Big Data-s kasutatakse Discovery- lähenemist, otsitakse seoseid sealt, kus need esmapilgul puuduvad. Ehk sisuliselt loodetakse komistada huvitavate seoste otsa. Big Data abil saavad ärid paremini mõista klientide ostukäitumist. C. Analüüsiks on enamasti hädavajalik spetsiaalne tarkvaraplatvorm nagu näiteks QlikView või Sense. Big Datas kasutatakse järgmisi tehnoloogiaid: 1) SAS Grid C...

Infoteadus → Infosüsteemid ja nende...
28 allalaadimist
thumbnail
40
doc

E-turunduse eksami kordamisküsimused

E-turunduse ja e-kaubanduse alused 2016, kordamisküsimused 1. Kas Internetiturundus ja e-turundus on üks ja seesama? Kui jah, siis kuidas, kui ei, siis miks. E-turundust peetakse laiemaks mõisteks kui Internetiturundust. Viimane tähendab kitsalt just Internetile (veeb, elektronpost) orienteeritud meetmeid. Internetiturunduse puhul on kasutatavaks meediumiks Internet. E-turundus aga hõlmab lisaks ka mobiilse ja muu traadita meediumi kasutamist ning digitaalset kliendiandmete haldamist ja kliendisuhete juhtimist. Digitaalne keskkond ei koosne enam ammu ainult klassikalistest veebirakendustest ja elektronpostipõhisest kommunikatsioonist. Lisandunud on mitmesugused mobiilsed personaliseerimise (NFC, QR-koodid) tehnoloogiad ning asukohapõhised (GPS) teenused. Nende puhul on Internet käsitletav vaid puhtalt andmevahetuskanalite komplektina, turundustegevus ise toimub kommunikatsioonimudeli järgmisel, kõrgemal kihil. Seetõttu on mõistlik...

Majandus → Turundus
52 allalaadimist
thumbnail
20
docx

Reklaamipsühholoogia konspekt

MIS ON REKLAAM? Carl Linnè: Genus proximum – üldtunnus, differencia specifica - spetsiifiline erinevus Reklaam on mitteisiklik infoedastus, mille eest tuleb kanda kulutusi, mis on tavaliselt sisendava (veenva) iseloomuga ja mis edastab teavet toodete, teenuste, juriidiliste isikute või ideede kohta kasutades selleks üht või teist meediakanalit. (C.Bovee, W. Arens. (1989). Contemporary Advertising) • Reklaam on tarbijale suunatud kaupade või teenuste tasuline avalikustamine. (D. McQuail. Massikommunikatsiooni teooria) • Reklaam on levitaja kasule orienteeritud teateedastus, milles formuleeritakse nii probleem kui ka selle lahendus. (L. Priimägi. (2007). Reklaam & imagoloogia, mõistevara) • Reklaam on teave, mis on avalikustatud mis tahes üldtajutaval kujul, tasu eest või tasuta, teenuse osutamise või kauba müügi suurendamise, ürituse edendamise või isiku käitumise avalikes huvides suunamise e...

Psühholoogia → Reklaamipsühholoogia
57 allalaadimist
thumbnail
134
pdf

Programmeerimine PHP

Programmeerimine keeles PHP Andrei Porõvkin Tartu Ülikool (2009) 1 1.1 Üldinfo Alguses oli interneti lehed omavahel seotud staatiliste html dokumentide süsteemina, aga selleks, et mingis dokumendis muutusi teha oli vaja lehti failisüsteemis käsitsi muuta. Kahjuks selline staatiline mudel ei jõua kiirelt muutuva kaasaegse maailma progressile järgi. Seega võeti kasutusele dünaamiline mudel. Dünaamilise mudeli korral ei hoita serveris staatilisi html lehte vaid neid genereeritakse selleks spetsiaalselt välja töötatud programmidega, mis serveril töötavad. Antud kursuse jooksul tutvume klient-server arhitektuuriga, installeerime enda arvutisse veebiserveri ja php interpretaatori ning saame baasteadmisi serveripoolsest keelest PHP. Kursuse teemad on pühendatud ainult PHP keelele (väljarvatud seitsmes teema), aga see ei tähenda, et sellest piisab suure ja eduka veebilehe loomiseks. Mahuka infosüsteemi e...

Infoteadus → Allika?petus
53 allalaadimist
thumbnail
71
docx

Reklaaamipsühholoogia konspekt

· 1953 Karl Hovland's model Exposure Attention Comprehension Acceptance Retention (talletamine, mäletamine) (Behavioral) Change (Communication and Persuasion, 1953) Hovland: "uinumisefekt" 1949, sõnumi "allika usaldusväärsus" kui olulisim tegur Hoiaku muutmisel/muutumisel 1951 · 1961 R. J. Lavidge, G. A. Steiner'i mudel: teadlik/tahtlik mõtlemine (conscious thinking) emotsioonid/tunded hoiaku muutus otsus · 1957 Festinger'i kognitiivse dissonantsi teooria: Inimene püüdleb/taotleb tunnetuslikku kooskõla/järjepidevust (cognitive consistency) ja satub segadusse, kui ebakõlad ilmnevad tema uskumuste/tõekspidamiste ja reaalstelt kogetu/tajutu vahel. Kui inimene sooritab ostu ja hiljem saab teada, et see kaubamärk on kahtlase väärtusega, siis ta kas on õnnetu v silub dissonantsi suhtumise muutmisega: hakkab ostu õigus...

Psühholoogia → Reklaamipsühholoogia
31 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun