Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

"-mina-ja-reklaam" - 267 õppematerjali

thumbnail
1
txt

Mina ja reklaam

Mina ja reklaam Reklaam juab inimesteni paljudes kohtades: tnaval, poes, ajalehtedes, ajakirjades ja televisioonis. Loomulikult ka internetist, kus hppavad vastu vrvikirevad reklaamid. Reklaam mjutab meid ostma ja osalema. Mind toodete reklaamid eriti veel ei mjuta, sest erilisi otsuseid ostmise vallas ma veel ei tee. Ma loodan, et ka tulevikus ei mjuta need reklaamid mind liialt. Ajakirjades on siiski liiga palju reklaame. Vahel tekib tunne, et ajakirja lugedes ongi seal ainult reklaamid. Tekib ksimus, et kas ma ostan ajakirja reklaamide vaatamiseks? Reklaamitootjatel on jllegi ajakiri ks kindlamaid reklaamimise viise, sest paljud inimesed ostavad seda. Samas vib reklaamimises leida ka hid klgi. Tuleb osata iged ja vajalikud asjad ebatarvilikest eristada. Kige huvitavam on reklaame jlgida televiisorist, sest seal on need lahendatud vikeste filmilikudena. Tavaliselt on eestlaste poolt loodud head ja humoorikad reklaamid, mida...

Kirjandus → Kirjandus
52 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Mina ja reklaam

Mina ja reklaam Tänapäeval kohtab reklaame tänaval kõndides, bussiga, rongiga, trammiga, trolliga sõites, isegi taksoga sõites. Reklaamid jooksevad telekas, raadios, internetis, isegi kinos. Reklaamid on juba osake ühiskonnast. Reklaami eesmärk on olla võimalikult kirev ja rahvale silma jääda ning et nad kindlasti ostaksid pakutavat kaupa või teenust. Reklaamidest kõige huvitavamad ja põnevamad on telereklaamid, kuid mitte kõik. Ka televiisoris näidatavate reklaamide hulgas on igavaid ja tüütavaid, odavalt tehtud reklaame. Kõige rohkem mõjutavad mind teleka reklaamid, sest vaatan telekat üsna palju. Osad televiisori reklaamid on üsna tüütud, mõni aga väga huvitav ja vaatama kutsuv. Reklaamidest vihkan enim interneti reklaame, sest nad on nii kirevad, hüppavad ette ning ütlevad: ,,Olete võitnud iPhone, klõpsake siia." Minu arvates on reklaami jaoks tähtis sihtgrupp. Näiteks kui k...

Ühiskond → Ühiskond
13 allalaadimist
thumbnail
1
odt

Reklaamid

Reklaamid Välismaine hea reklaam: http://www.adweek.com/news/advertising-branding/10-best-commercials-2012-145324?page=5 Halb rekaam : Teine reklaam videost: http://www.youtube.com/watch?v=hJDWp1ZfwJw · Esimene on hea kuna Red-Bull võttis riski ja tegi midagi enne olematud, ning filmis seda, see on meelde jääv inimestele ja alati kui inimene poodi läheb ja red-bulli näeb siis tuleb tal arvatavasti kohe reklaam meelde, kuna see on nii omapärane. · Teine reklaam on halb kuna nad on teinud krediidi võtmisest laulu . Selle taust ja snad ei lähe sellega üldse kokku ning see on naeruväärne , inimesed vaatavad seda reklaami nagu nalja numbrit. Eestimaine Hea reklaam http://www.youtube.com/watch?v=b-rOMV6Yb08 Väga huvitavalt tehtud, kui noorem räägib ei saa isegi mina aru mida ta suust välja ajab. Naine seletab lahti ja tänu sellele paneb reklaam kuulama ni...

Meedia → Reklaam
9 allalaadimist
thumbnail
1
odt

Reklaamianalüüs

Reklaami analüüs. Minu analüüsitavaks reklaamiks on Kalevi jõulureklaam aastast 2011 ,,Aasta magusaim hetk" Reklaam on jõulu ajast, mis algab sellega, et väike tüdruk jookseb ema juurde ja nad näevad, kuidas isa ja poeg toovad kuuse tuppa, sest käes on jõulud. Tuppa jõudes jookseb tüdruk oma tuppa ühe laeka juurde, mille avades leiab sealt sokolaadid. Samal ajal isa lõhub puid, et kamina alla tuli teha ja poeg ehib kuuske, ning ema vaaritab jõulu roogu. Tüdruk paneb sokolaadidele punased lindid lipsuna peale ja hiilib kööki, ilma, et keegi teda näeks ja asetab ühe sokolaadi laua peale, teise kuuse peale ja kolmanda kamina äärele ja jookseb ise peitu. Siis tulevad isa ja ema tuppa, ema asetab maitsetaimed lauale ja märkab sokolaadi, isa leiab oma magusa ampsu kamina äärelt ja ampsab seda. Kõik naeratavad ja on õnnelikud. Samal ajal, kui teised maiustavad oma aasta magusaimat hetke, on tüdruk oma kaisukaruga peidus ja näitab tollele, et...

Meedia → Reklaam
24 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Mida arvan klassikalise muusika „hittide“ kasutamisest tänapäeva meedias?

Mida arvan klassikalise muusika ,,hittide" kasutamisest tänapäeva meedias? Iga päev kuuleme klassikalise muusika katkeid erinevatest meediakanalitest. Kuuleme muusikat tänaval telefonihelinana, raadio ja televisiooni reklaamides. Enamasti ei mõelda sellele, kes on loo autor ja milline suurteos tegelikult kõlab. Kas reklaam rikub ilusa klassikalise muusika või hoopis tekitab huvi noortes sedasorti muusika vastu? Esimesena tuleb meelde pesupulber Ajaxi reklaam, kus kasutatakse meloodiat muusikalist Carmen. Minus ei tekita see sugugi meeldivat tunnet, pigem vihkan seda reklaami. Ma ei leia mingit seost reklaami ja muusikali vahel. Kui reklaamis olev muusika on mulle juba vastumeelseks muutunud, ei kutsu see mind ka seda muusikali vaatama. Minu arvates rikuvad halvad reklaamid hea muusika ära. Reklaamis on tihti muusika muudetud koomiliseks ja sõnad on tobedad. Mina noore inimesena ei pruugigi teada, et s...

Muusika → Muusika
24 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Reklaamide kirjalik analüüs

Reklaamide kirjalik analüüs Meeldivad. 1. Leemeti peres on jõulud, näärivana istub toas ja jagab kinke. Kõigile leidub midagi, perenaine saab kingi kätte, siis võtab näärimees kotist välja 4-pakki, see on Leemetile, näärivana veel julgustab ka : „Vot, see on juba päris mehekink“ See on hea reklaam, sest selles on tänapäevased asjad (Perenaine(kink), 4-pakk). See meeldib kindlasti hea huumoriarmastajale, kes saab naljast aru. Mõjutusvõtedest on seal kasutatud regimuusikat, majapidamine ja riided vanaaegsed ja kuulsused A. Vaarik ja T. Tauraite. Põhinali on see, et 4-pakk on lihtsat neljast puuhalust kokku pandud, millega on jäljendatud tänapäeva alkoholi 4-pakki. (Rimi reklaam „4-pakk“) 2. Tele2 „perekond“ on ostnud igaüks oma viimaste sentide eest süüa midagi. Marks ostis mingi nn. väädi endale toiduks, Marksi naine ostis endale nö. nähtamatu asja, mida ei näe, ja teise...

Meedia → Reklaam
18 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Reklaamipsühholoogia analüüs

Tartu Ülikool Sotsiaal- ja haridusteaduskond Haridusteaduste instituut Humanitaar- ja sotsiaalainete õpetamine põhikoolis (2.kursus) Reklaami analüüs Maarja Lepind Tartu 2017 Antud analüüsiks kasutan televisioonis väga tihti nähtud reklaami, milleks on Viru valge reklaam uuest retseptist tehtud viinast. Reklaam ise on taktidena pilte muutev,m võimendatud on väga nõrgad loodusehelid, seotult on loodud üleüldine pilt eestimaloodusest erinevate kaamera nurkadega. Retsipiendi tähelepanu hoitakse väga tuttava saarema valsi viisi rütmiga, mille juurde on rütmiliselt toodud erinevad pildid ja lõigud Eesti looduses, kus veel on juures siduvalt minimaalsed loodushääled aga tugevdatult. Sõnum on põhiliselt see, et tootega peab tekkima hea ja tuttav side, nii visuaalselt, kui kuulates seda reklaami. Ka leian, et sidusus ole...

Psühholoogia → Reklaamipsühholoogia
9 allalaadimist
thumbnail
6
doc

Reklaamiuuring - psühholoogia

Reklaamiuuring Finish Nõudepesumasina tabletid 1.Reklaamitakse Finishi nõudepesumasinasse käivaid pesutablette. Reklaamis öeldakse, et iga inimene, kes ostab finisit ja räägib sellest oma sõbrale, kui hea see on, paneb ahela liikuma. Tekib domino efekt- iga ostja räägib järgmisele edasi kui hea see nõudepesu tablett on ja soovitab seda. Reklaamis näidatakse ka illustreeringuks langevaid domino klotse. Ma arvan, et see reklaam on suunatud neile koduperenaistele, kes ei ole oma praeguse nõudepesumasina pesu tabletiga rahul või on see suunatud näiteks suurperedel kellel polegi nõudepesumasinat, aga nähes seda reklaami-kui puhtaks ja kui väikse vaevaga nõud saavad- paneb see neid peresid endale võib-olla nõudepesumasina ostma ja siis ka loomulikult reklaamitavat toodet. 2.Ergas , kerge, rõõmsameelne taustamuusika. Reklaamis olevate inimeste rõõmus meel, nähes, et reklaamitav toode nende nõud nõudepesumasinas nii puhtaks on teinud. Domino ...

Psühholoogia → Psühholoogia
2 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Alkoholi reklaamid tuleks keelustada

Alkoholi reklaamid tuleks keelustada Alkohol on sõltuvust tekitav aine, mille tarvitamine toob Eestis endaga kaasa umbes 2000 inimese surma aastas. 2010. aastal joodi Eestis ühe elaniku kohta keskmiselt 10,2 liitrit absoluutalkoholi, kus juures välismaale viidud alkoholi seal sees ei ole, küll aga on tarvitatud alkohol jaotatud ka imikute ja laste peale. Alkoholiga on seotud suur osa kuritegevusest, vägivaldsusest, vandalismist, vigastustest, haigustest. Alkoholi tarvitamise negatiivset külge näeme oma meediakanalites igal päeval. Rahvusvahelised uurimused kinnitavad, et alkoholireklaam suurendab alkoholi tarvitamist alaealiste seas. Ning nagu me kõik teame, on alkoholi tarbimine alaealiste seas väga laialt levinud probleem. Alkoholi reklaam raadios, televisioonis ja välimeedias on juba täna Eestis osaliselt keelustatud. Näiteks ei tohi alkoholireklaami näidata teles ja raadios kella 7st kuni kella 21ni...

Sotsioloogia → Kõneõpetus
7 allalaadimist
thumbnail
3
docx

REKLAAM

Kodutöö meili peale. 9.veebruar/16. veebruar ruuduline vihik, EI HILINE !!! 2. veebruar kuidas toimida koos nii, et see oleks võimalikult tulutoov ­ kommunikatsioon. Suhtekorraldus ­ rohkem tekst ja sõnad, kui visuaalsus. Kommunikatsiooni instituut Reklaami ja imagoloogia osakond TLÜ Ajakirjanduse õppesuund Inimene(intelligentne, sots.aktiivne) võtab poolehoiu kogu inimkonna suhtes ning kui ta märkab, et kellelegi tehakse liiga(süvenemata kogu loosse), tekib konflikt reklaami ja inimkonna vahel. Peab olema kõrge kval. Reklaam ­ kas kunst või infoedastus? Raske vahet teha. Kommertsreklaam koolides KEELATUD! (Kool teadmiste omandamiseks, võetakse automaatselt kui õiget asja). Reklaam ­ kujundada välja tarbija eelistusi. REKLAAM mitteisiklik, ...

Informaatika → Kommunikatsioon
53 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Teemakonspekti läbitöötamine: turunduskommunikatsioon, reklaam

6. Õppeülesanne: Teemakonspekti läbitöötamine Õppija juhis: Tööta läbi 6. teemakonspekt Leia konspekti abil vastused kordamisküsimustele Kordamisküsimused 1. Mis on turunduskommunikatsioon? Turunduskommunikatsioon on turunduse mehhanism,mis reguleerib müüja ja ostja vahelist suhtlust,teabe edastamist ning vastuvõttu.Turunduskommunikatsioon on turunduse mehhanism,mis reguleerib müüja ja ostja vahelist suhtlust,teabe edastamist ning vastuvõttu. 2. Millised on reklaami eesmärgid? Reklaami eesmärk on teavitada tarbijat meedia kaudu toodetest, teenustest või ideedest ning ühtlasi muuta inimeste suhtumist, teadlikkust ja/või tarbimisharjumusi. 3. Nimeta efektiivse reklaami peamised omadused. Tekst peab olema tabav, aurusaadav. Pilt peab olema kooskõlas sellega mida reklaamitakse. Logo või tootemärk. 4. Mõtiskle, milline reklaam ja miks Sinule mõjub Minule mõjub reklaam mis on sisult huv...

Majandus → Turundus
12 allalaadimist
thumbnail
6
doc

Reklaamide analüüs

Kadri Sado TEKSTIANALÜÜS FLEE.02.098 Elame tarbimisühiskonnas ning seetõttu on kaubal ( toode, teenus, idee) meie jaoks väga suur tähendus. Turundus ja reklaam loovad asjadele väärtuse ning tihtipeale jääb kauba kasutusväärtus suuresti alla kaubamärgile endale. Ostetakse pigem märki, kui toodet ennast. Põhjuseks võib tuua ehk inimeste väärtushinnangud, mida kujundab meie endi ümbritsev ühiskond. Reklaam on sõnum tootjalt tarbijale. Reklaami eesmärk on eelkõige kauba müügi edendamine. Reklaamija arvestab reklaami koostades eelkõige tarbijaskonnaga, et saavutada reklaamiefekt. Tema käsutuses on palju erinevaid vahendeid, et täita eesmärke. Kõige ulatuslikum osa reklaamist kuulub ilmselt visuaalile ehk pildile, sellele järgneb tekstuaalne osa, milles kantakse edasi idee. Käesolevaks analüüsiks olen valinud viis er...

Infoteadus → Tekstianalüüs
134 allalaadimist
thumbnail
20
pptx

Kaubandusalased õigusaktid

Kaubandusalased õigusaktid Kelian Kondas MY12 Sisukord  Sissejuhatus  Reklaamlehed  Kaupluste hinnainfo  Kliendi eksitamine  Toodete märgistused  Parim enne kaupade paigutus  Ebaausad kauplemisvõtted- eksitav reklaam 2 Sissejuhatus  Külastasin 2 Tartu kauplust  Kivilinna Konsumit  Kaunase Säästumarket  Valisin need kauplused kuna need asuvad üksteisele suhteliselt lähedal ja konkureerivad palju 3 Reklaamlehed Konsum Säästumarket  Jaanipäeva eripakkumised  Jaanipäeva eri! 16.06-22.06 või kuni kaupa jätkub! Neljapäevast Piltidel on illustratiivne Teisipäevani(19.06-24.06) tähendus. 4 Kaupluste hinnainfo ...

Majandus → Kaubandus
7 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Meedia mõjutab meie elu

Meedia mõjutab meie elu Järjest enam kasvab meie elus meedia osatähtsus. Kui ammustel aegadel oli info saamine piiratud- inimesed pidid leppima väheste ajalehtede, raadio- ning telesaadetega, siis tänapäeval puutume meediaga kokku igal ajal ning igas kohas. Näeme nii tänavatel, ajakirjanduses, televiisoris, kui kuuleme raadiost erinevaid reklaame, uudiseid, kampaaniaid ning üleskutseid. Kuidas täpsemalt meedia meie elu mõjutab? Ja kas võib öelda, et ka meie võime meediat mingil määral mõjutada? Kuna meedia on nii suur ja võimas organ, siis on kindel, ete meie käitumine ja mõtlemine võib kuidagi muutuda. Aga võib öelda, et mingil määral mõjutame ka meie meediat. Meie oleme ju tarbijad, kellele reklaam on suunatud ning enamasti tegutsetaksegi nii, nagu tarbija seda näha või kuulda tahab. Üritatakse tungida meie mõttemaailma, et aru saada, mida tegelikult vajame ja tahame ning kuidas ja milleks mingit asja tarvis läheb. Kui ollak...

Kirjandus → Kirjandus
241 allalaadimist
thumbnail
64
docx

Positsioneerimine

Reklaamipsühholoogia Reklaamipsühholoogia- psühholoogia oskusteabe rakendamine reklaami efektiivsuse tõstmiseks Reklaamipsühholoogia tegeleb järgmiste mõistetega: · Hoiak · Taju · Mõjustamine · Mõtlemine · Otsustamine · Mälu · Tähelepanu · Emotsioonid jne Reklaamipsühholoogia ei ole isoleeritud valdkond- ta on seotud majandusega, juhtimisega, turundusega, rahandusega, logistikaga, kommunikatsiooniga; samuti semiootikaga, lingvistikaga, esteetikaga, disainiga, õigusteadusega jne Reklaamitegevuse peamine fookus tänapäeval on brändiloome. Bränd- objektiivsed omadused sh toode ning selle füüsikalised omadused, ka disain, graafilised/visuaalsed standardid ning eeldatav tarbimisväärtus. Subjektiivsed omadused sh selle imidž ehk kujutlus, maine, hoiak selle suhtes, avalik arvamus selle kohta, selle koht/positsioon inimese teadvuses. Kokkuv...

Psühholoogia → Reklaamipsühholoogia
19 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Prisma logo analüüs

Tallinna tööstushariduskeskus Ettevõtte Logo Analüüs Koostas: Chris Naerismaa 303 SKA Tallinn 2011 Mina valin oma analüüsiks Prisma peremarketi. Prisma logo koosneb neljast värvist: oranz, kollane,roosa ja põhivärv roheline. Mina arvan , et ettevõtte logo värvid on üsna head. Need värvid tekitavad minus väga suve meeleolu. Kuna Prisma peremarket on tuntud kui terve pere keskus, siis sellised värvid on just sobilikud, kuna suvi on üks üllatavalt tore aeg, kus kõik koos on, ja usun , et ka terve pere saab ...

Majandus → Kaupluse müügitöö...
26 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Lapse vaatlus

Tartu Ülikool Haridusteaduskond Õpetajate seminar Bibian Luik LAPSE VAATLUS Juhendaja: Mairi Männamaa Tartu 2008 Bibian Luik KELA I /AÜ 20.11.2008 LAPSE VAATLUS Laps: Marvo 1a 8k Koht: Kodus Aeg: 9.30-10.30 Eesmärk: Lapse arengu hindamine Elutoas on põrandal maas hunnik mänguasju, laual pliiatsid ja valge paber joonistamiseks. Ema istub diivanil ja loeb ajakirju, televiisor mängib. Marvo mängib põrandal klotsidega, laob neid üksteise kõrvale, moodustades tühimiku keskele, kuhu ha...

Pedagoogika → Haridusteaduskond
341 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Enegiajoogid

Energiajoogid Meil müüdavate energiajookide arv on väga suur. Tihti tuleb turule uusi maitseid ning marke. Energiajookide põhilisteks koostisosadeks on tauriin, glükoronolaktoon ja guaraana. Tauriini ja kofeiini tarbimine pärast intensiivset treeningut võib suurendada südame- ja veresoonkonna haigustesse haigestumise riski. Samuti suureneb vee ja naatriumi kadumine organismist. Toitumisspetsialistid hoiatavad, et energiajoogid võivad põhjustada kiiret energiataseme tõusu ning hiljem selle sama kiiret langust. Mõned joogid sisaldavad lisaks kofeiinile ka B-vitamiini, mis suurtes kogustes manustatuna võib põhjustada südame puperdamist ning tuimust ja pakitsust kätes ja jalgades. Noorte hulgas muudab energiajoogi populaarseks kindlasti reklaam, kus kirjutatakse, et energiajoogid stimuleerivad kesknärvisüsteemi, aitavad ületada suurt kehalist ja vaimset väsimust, kiirendavad südametegevust, tõ...

Meditsiin → Terviseõpetus
26 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Ettevõtte võimalused kliendisuhete haldamisel Sportlandi näitel

Ettevõtte võimalused kliendisuhete haldamisel Sportlandi näitel Ettevõtte põhiline sihtrühm võiks olla vanuses 18-35, sest antud vanusegrupp on kehaliselt kõige aktiivsem. Samuti on antud vanusegrupp kõige suuremad sotsiaalmeedia tarbijad, mis on üks efektiivne kanal reklaamimaks Sportlandi tooteid. Oluline on aru saada, kes on müüdava toote tarbijad. Tuleks ehk koostada keskmise ostutüübi profiil ja selle järgi oma müügikampaania korraldada. Tänapäeval on sotsiaalmeedia alahinnatud reklaamikanal. Paljudel ettevõtetel isegi pole sotsiaalmeediat ning isegi kui on, siis ei olda seal piisavalt aktiivsed. Sotsiaalmeedia on inimeste ajaviitmiskoht number üks. Mina kasutaks Facebookis olemas olevat "maksa reklaamimise eest" teenust. Teenuse hinnad ei ole absoluutselt kallid ning reklaami jõudmine inimeste arvutitesse ning telefonidesse kaalub majanduslikult üles reklaamile kuluva raha. Teenuse plussiks on lisaks see, et saab valida mill...

Majandus → Kliendisuhete juhtimine
7 allalaadimist
thumbnail
5
docx

KUI MINA OLEKSIN JUHT

TALLINNA MAJANDUSKOOL Ametnikutöö osakaond Meery-Heleen Pikkor SR118 KUI MINA OLEKSIN JUHT ESSEE-REFERAAT Juhendaja:Laine Simson 2012 KUI MINA OLEKSIN JUHT Mina kui juht? Hetkel ei kujta ma ennast ette juhina. Olen alles noor ja omandan edaspidiseks eluks vajalikke teadmisi. Juht peab olema julge, hea suhtleja, tundma arvutiprogramme, juhatama koosolekuid, korraldmama meeskonnatööd, omab motiveerimisoskust ja peab tundma ümbritsevat keskkonda. Minu isiklikult puudub julgus esineda. Aga iga juht peab oskama esineda oma meeskonna ees. Kes on juht? Juht on inimene kes juhib mingit teatud organisatsiooni. Juht peab olema enese suhtes organiseeritud ja töötajate suhtes aus. Organiseeritud tähendab seda, et ta ei hüppa pidevalt ühelt jalalt teisele, ei tekita segadust, juhib mõtestatult. Juht täidab mitmeid erinevid rolle, millest üks on organisatsiooni ühendaja roll. ...

Majandus → Juhtimine
24 allalaadimist
thumbnail
7
pptx

Sass Henno

Sass Henno Maarja Kaljula MJ211 ELulugu Sündis 13.09.1982 Tartus 1989­2001 Tartu Miina Härma Gümnaasium 2001­2003 Tartu Kõrgem Kunstikool (arvutigraafika ja reklaam) 2003­2005 Tallinna Ülikool (filmi, videot ja meediareziimi) Alates 14.09.2005 Eesti Kirjanike Liidu liige Teosed/looming ,,Elu algab täna" ,,Mina olin siin. Esimene arest" (2005 aasta romaanivõistluse võitja) ,,Mereröövlimäng" Tõsieluromaan ,,Homse maailma kirjanikud" Lühimängufilm ,,Südameasjad" Raamatu kirjutamise kursus Õpetab huvilisi aastaga kirjutama http://menu.err.ee/uudised/3d834ab5-f908-4237-b44f-d456a088391b Kursus maksab 16 400 Tstaadid Inimesed ei ole luiged, kes oma elu ühe ja sama kaaslase kõrval mööda saadavad. Naised on nagu autod: kujult erinevad, kuid tööpõhimõtted on üldjoontes sarnased. Me ütleme pidevalt asju, mida me ei mõtle ja seetõttu saame ka koguaeg haiget. Ja mitte ainult meie, vaid ka inimesed, kellest m...

Kirjandus → Kirjandus
12 allalaadimist
thumbnail
8
doc

äriplaan

Jõhvi Gümnaasium PURTON Äriplaan Koostaja: Martin Venela Õpetaja: Tea Alljärv Jõhvi 2009 1 SISUKORD SISUKORD.........................................................................................................................2 I. ETTEVÕTTEST ..............................................................................................................3 II.ÄRIIDEE JA EESMÄRGID............................................................................................3 III.ÄRIPLAAN....................................................................................................................3 1. Teenus..............................................................................................................................3 1.1 Üldine kirjeldus..................................................................................................4 ...

Majandus → Majandus
595 allalaadimist
thumbnail
6
odt

Praktika Tähetorni Hotellis

Praktika Tähetorni Hotellis Praktika sooritasin alates 09.06.2014 kuni 04.07.2014 kokku 160 tundi.Praktika juhendaja oli Tarmo Laks ja suurem osa peakokk Diana.Minu tööülesandeks oli täita peakokka juhendid,nagu hommikusöögi ettevalmistamis tööd ja päevased ettevalmistus tööd.Õhtul sai aidata taldrikute garneerimisel ja väljastamisel.Praktika päev algas hommikul kell 8.15 ja lõppes õhtul(sest täpselt kella aega ei saa öelda,kõik päevad olid erinevad,kõik olenes tellimusest ja söögi gruppidest). Selles praktikas suurem huvi oli mull garneeringute vastu ja liha töötlemine ja ettevalmistamine. Hommikusöök pakkus ka palju huvitavat,nagu vaagna kaunistamine.Praktika koha see kord sain õpetaja Tiina Tambeti abil.Praktika mineku jaoks muretsesin praktika lepingu,siis koos õpetaja abiga sain ööbimis koha.Uurisime marsruuti praktika koha minekuks.Siis muidugi leppisime kokku praktika aja ja kooskõlastasime prak...

Toit → Kokk
14 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Tahtevabadus

1. Kuidas põhjendab jäik determinism, et inimesel ei saa olla mingit vabadust ja tahtevabadust? Nad arvavad, et kõik sündmused on teatud tingimustega üheselt määratletud. Sellel seisukohal olevate filosoofide arvates, isegi kui meil on võimalus valida mitme käitumisalternatiivi vahel, ei ole see tegelikult meie valik, sest meie tahtmised on määratud geenide, kasvatuse, hariduse, reklaami, hetkevajaduste jne poolt. Tulebki välja, et meil pole mingit valikuvõimalust, sest meie valikutel on alati põhjus. 2. Jäiga determinismi kriitika. 1) Kui pooldada jäika determinismi, kaoks moraali mõte. Nimelt on näiteks kurjategija teod selle järgi paratamatud ja ette määratud, kuid mille eest seda inimest karistada, kui ta ongi programmeeritud kuritegu sooritama. Samamoodi pole mõtet ka inimese kiitmisel. 2) nn Buridani eesli näide ­ jäiga determinismi seisukohalt peaks eesel kahe identse heinakuhja vahel nälga surema, sest ta ei suuda valida, kummas...

Filosoofia → Filosoofia
44 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Erakond

Kellele: Teema: Kellelt: Erakond Parteidesse koonduvad inimesed, kellel on samad põhimõtted ja ilmavaated, kes taotlevad riigijuhtimise võimu demokraatlikel valimistel. Hetkel on Riigikogus esindatud kuus erakonda. Need on Eesti Reformierakond, Eesti Keskerakond, Isamaa ja Res Publica Liit, Sotsiaaldemokraatlik Erakond, Erakond Eestimaa Rohelised ja Eestimaa Rahvaliit. Mina räägin lähemalt Keskerakonnast. See partei ei meeldi mulle üldse. Nendega käib kaasas alati halb aura. Sellel erakonnal on võrreldes teiste erakondadega kõige kehvemad lood eetika ja põhimõtetega. Valetamine on seal pigem trend kui erand. Kui mingisugune ,,asi" päevavalgele tuleb, siis seda ei tunnistata, vaid salatakse pigem maha. Kasvõi Edgar Saavisaare lindiskandaal. Ta lubas peale seda skandaali jäädavalt poliitikast lahkuda. Nii see küll siiani juhtunud pole. Pidevalt käib teiste erakondade mustamine, mis on minu me...

Ühiskond → Ühiskonnaõpetus
15 allalaadimist
thumbnail
9
doc

Äriplaan - OÜ V-Mix Tantsukool

-1 Jõhvi Gümnaasium OÜ V-Mix Tantsukool Äriplaan Koostaja: Villu Mikk 11a Õpetaja: Tea Alljärv Jõhvi 2009 SISUKORD 1 SISUKORD.......................................................................................................................... 2 I. ETTEVÕTTEST...............................................................................................................3 II. ÄRIIDEE JA EESMÄRGID............................................................................................3 III. ÄRIPLAAN....................................................................................................................3 1. Teenus.......................................

Majandus → Majandus
261 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Oo sport, sa oled raha

Oo, sport sa oled raha! Madis Veeäär 11c Sport ja raha on viimasel ajal omavahel väga tihedalt põimunud. Sport on äri ning sportlane on vaid ettur selles keerulises mängus. Tänapäeva maailmas tahavad kõik raha teenida ning spordi valdkond annab sellele väga hea võimaluse. Sportlane pole kunagi saanud eriliselt suurt palka, veel eriti kui ta pole seal kõige kõrgemas tipus vaid on maailma esikümne piiril, tema pealt teenivad hoopis teised tegelased. Maailmas, kus valitseb korruptsioon, on kõik vaid suur äri ning reklaam. 20. sajandi keskpaigas oli jalgpalluri särk lihtsalt ühevärviline kuid nüüd on sportlane reklaamidest kirju nagu lepatriinu ja loetav nagu ajaleht. Vormel 1 autod on samuti erinevaid logo...

Kirjandus → Kirjandus
172 allalaadimist
thumbnail
15
docx

Värviring

Värviring Johannes Itteni värviharmooniate ja -kontrastide süsteem põhineb lihtsal ja selgel 12-osalisel värvikorraldusel. Värviringi aluseks on nn. esimese astme värvitoonid - kollane, punane ja sinine. Teise astme värvid - oranz, roheline ja violett paigutuvad esimeste vastu. Mõlemale poole esimese ja teise astme värve jäävad kolmanda astme värvid, mis saadakse esimese ja teise astme kõrvuti asuvate värvitoonide omavahelisel segamisel. Need on oranzikas-kollane, oranzikas-punane, purpur, sinakas-violett, jääsinine ja leheroheline. Allikas: http://lemill.net/lemill-server/content/pieces Värvuste omakontrast moodustub värviringis võrdhaarse kolmnurga baasil. Igal värvusel on täiendvärvus ehk vastandvärvus, need asuvad värviringis üksteise vastas ja sobivad omavahel. Vastandvärve omavahel 1:1 segades on ...

Meedia → Reklaam ja imagoloogia
12 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Mikro-makroökonoomika 3 ülesanne

Ülesanne Nr.3 Ülesandes (2) prognoosisite ettevõtluse kulu üldiselt. Nüüd tuleb kuludest eraldada töötasu osa ning arvutada järgmist: 1. Kuu brutotöötasu ja lisanduv tööjõumakse summa. 2. Kuu netotöötasu. Kes alustas tegevust füüsilisest isikust ettevõtnaja, arvutab: 1. Esimese aasta kasumist tuleneva maksukohustuse. 2. Summa, mis peale maksukohustuse täitmist alles jääb. Rahaline prognoos Algkapitaliks oleks 12.000 EUR. Iga aastaga loodetavasti kogu tulu kasvab, kuigi püsikulud kas jäävad samale tasandile või üldse langevad.( See võib olla seotud sellega, et iga aasta ei pea kapitalremondi tegema jne) Esimene aasta Teine aasta Kolmas aasta Neljas aasta Viies aasta KESKMINE 5 AASTA (EUR) (EUR) (EUR) (EUR) (EUR) JOOKSUL Tulu 40000 ...

Majandus → Mikro-makroökonoomika
6 allalaadimist
thumbnail
12
doc

Äriplaan - riidepood

Kuressaare Ametikool Teenindus osakond Majutusteenindus MT-31 Marju Oja ÄRIPLAAN Juhendaja: Jane Mägi Kuressaare 2008 2 SISUKORD 1. SISUKORD........................................................................................................2 2. KOKKUVÕTE...................................................................................................3 3. TOOTED JA TEENUSED.................................................................................4 4. TURU KIRJELDUS...........................................................................................4 5. KONKURENTS.................................................................................................4-5 6. TURUNDUSPLAAN.........................................................................................6-7 7. ETTEVÕTTE TEGEVUSPLAAN...............................

Majandus → Majandus
573 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Veebiallikate hindamise juhend

Veebiallikate hindamise juhend Autorlus  Väga oluline on kindlaks teha dokumendi autor, koostaja või sellega seotud organisatsioon.  Järgmisena võiks tema kohta informatsiooni otsida – kas tegemist on konkreetse ainevaldkonna valdajaga ning tema informatsioon on kontrollitav ning tõene.  Vajaduse korral võiks ühendust võtta loojaga, et küsida lisainformatsiooni või täpsustada midagi. Seda muidugi sel juhul, kui autori kohta on olemas kontaktandmed kas lehel, või internetis üldiselt.  Samuti võiks jälgida seda, kas leht teeb koostööd mõne organisatsiooniga või omab sponsoreid. (Kuna tegemist võib olla kallutatud informatsiooniga. Läheb ka objektiivsuse alla!) Täpsus  Üheks oluliseks märksõnaks on kindlasti grammatikavead. Kuid neid esineb tekstis rohkem kui mitu, siis võib kahelda informatsiooni õiguseses ja täpsuses.  Kui dokumen...

Informaatika → Informaatika
6 allalaadimist
thumbnail
71
docx

Reklaaamipsühholoogia konspekt

· 1953 Karl Hovland's model Exposure Attention Comprehension Acceptance Retention (talletamine, mäletamine) (Behavioral) Change (Communication and Persuasion, 1953) Hovland: "uinumisefekt" 1949, sõnumi "allika usaldusväärsus" kui olulisim tegur Hoiaku muutmisel/muutumisel 1951 · 1961 R. J. Lavidge, G. A. Steiner'i mudel: teadlik/tahtlik mõtlemine (conscious thinking) emotsioonid/tunded hoiaku muutus otsus · 1957 Festinger'i kognitiivse dissonantsi teooria: Inimene püüdleb/taotleb tunnetuslikku kooskõla/järjepidevust (cognitive consistency) ja satub segadusse, kui ebakõlad ilmnevad tema uskumuste/tõekspidamiste ja reaalstelt kogetu/tajutu vahel. Kui inimene sooritab ostu ja hiljem saab teada, et see kaubamärk on kahtlase väärtusega, siis ta kas on õnnetu v silub dissonantsi suhtumise muutmisega: hakkab ostu õigus...

Psühholoogia → Reklaamipsühholoogia
31 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Äriplaan

Äriplaan ,,Kasside spaa" 1. Kapital: mina ja mu kaaslase säästud ­ 10 000 krooni, 2 inimest Kogemus: otsesed kogemused puuduvad, kvalifikatsioon omandatakse töö käigus, olemas algteadmised. Tööjõud: algselt kapitali sissepanijad. Hiljem palgatakse tööjõudu juurde. Asupaik: asula piiril, suurtest magistraalidest eemal, isiklik omand. 2. Asutus on mõeldud inimestele, kellel hõivatuse tõttu ei ole aega tegeleda oma lemmikloomaga, kassiga. Teenusena pakutakse massaazi, hooldusprotseduure (kammimine, pesemine, küüntelõikus jne), liigtoitumuse all kannatavatele loomadele kehalist aktiivsust (ronimismängud, püüdmismängud), värskes õhus viibimine. Soovi korral ja vajadusel saab omanik oma lemmiku jätta mitmeööpäevasele hoiule, nn hotelliteenus. Teenuse omahind: lihtprotseduurid 100 kr/ h, vabas õhus jalutamine 120 kr/ h, hotelliteenus (to...

Ühiskond → Ühiskonnaõpetus
88 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Keelekasutus reklaamides

Keelekasutus Reklaamides. Mina saan aru, et reklaami esmane eesmärk on mõjutada tarbijat keele abil soovitud suunas ja kõik reklaami komponendid, sealhulgas ka reklaamikeel, peavad olema ühtse eesmärgi nimel tööle rakendatud. Reklaamikeel on erinev üldisest kirjakeelest oma funktsiooni poolest, reklaamikeel on üks kirjakeele funktsionaalne variant ehk üks kirjakeele kasutusala. Kuna reklaami puhul on tegemist väga levinud ühiskonnanähtusega, siis on reklaamide keelekasutus oluline. Reklaame loetakse, reklaamtekstide üle arutletakse - järelikult reklaam ja reklaamikeel mõjutavad inimesi ja ka nende keelekasutust. Reklaamitekstid koosnevad mitmest erinevast komponendist. Mõned neist on tähtsamad kui teised aga hea reklaami puhul moodustavad meeliköitva terviku, millele inimene suure tõenäosusega tähelepanu pöörab.Sõnavaravalik on reklaami puhul väga tähtis, et andes millelegi...

Psühholoogia → Suulise ja kirjaliku...
17 allalaadimist
thumbnail
23
doc

Äriplaan

RAPLA VESIROOSI GÜMNAASIUM Kivimurru turismitalu Eksamitöö majanduseõpetuses Koostaja: Kertu Roosla Klass: 11b Rapla 2010 Sisukord Sissejuhatus.................................................................................................3 Tootekirjeldus..........................................................................................4-5 Tabel 1 Põhivahendid.................................................................................6-8 Tabel 2 Väikevahendid..................................................................................9 Tabel 3 Materjalid......................................................................................10 Tabel 4 Müügi materjal................................................................................11 ...

Majandus → Majandus
477 allalaadimist
thumbnail
17
doc

Rätsa puhkekodu

Mainori Kõrgkool RÄTSA PUHKEKODU Äriplaan Koostaja: Tiina Juurmann Rakvere 2008 SISUKORD ETTEVÕTTE ÜLDANDMED....................................................................................................2 ÄRIIDEE ISELOOMUSTUS...................................................................................................... 3 PROJEKTI KIRJELDUS.............................................................................................................5 Teenused:.................................................................................................................................5 Tootmine..................................................................................................................................6 Keskkond................................................................................................................................. 7 TURUS...

Majandus → Äriplaan
635 allalaadimist
thumbnail
16
odt

Turunduse ja müügijuhtimise aluse eksam näidetena

Üleliigne müük(väga harva) – Messid: ilumess, töömess, haridusemess – Vabaõhuüritused: weekend festival, õllesummer, ilosaarirock(Soomes) Halb turunduse kogemus – Taisto liinid – buss väljus varem, kuige peab tegema õigel ajal – paat.ee kodulehekülje vale informatsioon – metaforma – helistati küsiti, kas konkreetne materjal on olemas, öeldi jah. Järgmisel päeval see oli ära müüdud. - pidid ütlema, et materjali on väheses koguses – Elisa – esinduses ei osatud pakuda head paketi(ei muuta), telefoni teel aga paluti, et jääksin elisase – sushi panda – tellitud sushides leidsin juuksekarva – restoran paadis õue terrass oli lahti, kuid õuest teenindust ei olnud ja mingit silti sellest teatest kah ei olnud – kadaka selveris ei antud võimaluse kasutada kliendikaarti, kuigi ütlesin, et nad hetke ootaksid. Hea turunduse kogemus – zappos.com – vastatakse kiiresti ja ei vaielda. – Lens...

Majandus → Majandus
28 allalaadimist
thumbnail
12
odt

Russell Leon Adamson

Võnnu Keskkool Russell Leon Adamson Referaat Koostaja: Gerta Aruste, 10.klass Juhendaja: Riina Võikar Võnnu, 2010 Sisukord: · Sissejuhatus lk 2 · Russell Leon Adamsoni elulugu lk 3 · Russell Leon Adamsoni tantsud lk 4 · Russel Leon Adamsoni õppetöö lk 5 · Russell Leon Adamsoni koreograafia lk 7 · Russell Leon Adamson Eestis lk 9 · Kokkuvõte lk 10 · Lisa 1 Pilt lk 11 Sissejuhatus Koreograafia on kunst teha tantse. Koreograafia eesmärgiks on koguda ja korraldad liikumise korda ja mustrit .Sõna koreograafia tähendab "tantsu-kirjalikult", nim...

Psühholoogia → Psühholoogia
4 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Erakonnad

Erakonnad Urmas Lehtsalu Erakond Maria Rääk 12KÕ Erakonnaks ehk parteiks nimetatakse sarnase maailmavaatega inimeste ühendust, mis taotleb riigijuhtimise võimu demokraatlikel valimistel. Eestis on praegu viis suuremat erakonda: Erakond Isamaa ja Res Publica, Eesti Keskerakond, Eestimaa Rahvaliit, Eesti Reformierakond ja Sotsiaaldemokraatlik Erakond. Mina valisin neist viiest erakonna, mis minu arvates on Eestis nii noorte kui ka vanade seas palju, palju kõneainet tekitanud. Minu nägemus selle erakonna suhtes on kahjuks või õnneks negatiivne. Juba selle erakonna esimees Edgar Savisaar paneb ahhetama. Selle inimese mõttemaailmast ei ole vist kunagi võimalik aru saada. Minu arvates on see mees väga omakasu püüdlik ja väga enesekeskne. Leian , et see mees on kõik oma panused pannud selle peale, et ta sõna otses mõttes poeb vanematele inimestele sinna ja nii ta oma hääled ja popul...

Ühiskond → Ühiskonnaõpetus
87 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Kulude arvestus

29.01 Kulude arvestus Viimane loeng 12.03 kontrolltöö Brutokasum- põhitegevuse tulud ja kulud; põhitegevuse saab teada EMTAK koodist. Kui reklaamida ühte konkreetset toodet, mis on seotud põhitegevusega, siis müüdud toodangu kulu (konkreetne toode) Turustuskulud-reklaam; üleüldine toodangu, teenuse, ettevõtte reklaam; transport toodangu vedu kliendile; müügiosakonnaga seotud kulud, palk, rent, telefon Üldhalduskulud-kontorikulud, ettevõtte juhtimine, pangateenused; Muud äritulud - ettevõtmisega mitte seotud; majanduslik kasu välistest teguritest; Ärikasum-ettevõtte tegevusest tulenev kasum Finantstulud- ja kulud- investeeringud, raha paigutus; raha pealt raha teenimine, nt aktsiate ostmine; raha kasutamise eest tehtud maksed, nt intress Dividendid- omakapitali jaotus Tulumaks-dividendidelt ja erisoodustuselt Kuluarvestuse olemus ja põhimõtted Kasutatakse juhtimisarvestuses, et langetada juhtimisotsuseid. Tegelikud kulud on need, mis on ...

Majandus → Majandus
103 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Arvutiviirused

Arvutiviirused 1. Arvutiviirus ehk viirus on programm, mis on võimeline end iseseisvalt kopeerima ning arvutit nakatama. Mõistet „viirus“ kasutatakse ekslikult ka muud tüüpi, ka isepaljunemisvõimeta pahavaraprogrammide puhul: nt reklaam, nuhkvara, ussid ning trooja hobused. Ehtne viirus levib ühest arvutist teise nakatunud peremees- programmi ümbertõstmisel. Selline levimine toimub näiteks failide saatmisel üle võrgu ja interneti või nende transportimisel erinevate andmekandjatega, nt flopiketas, CD, DVD ja USB-mälupulk. 2. Erinevalt gripiviirusest levivad arvutiviirused igal aastaajal ja igasuguse ilmaga.Nad levivad koos failidega USB pulkadel ja CD-del, samuti arvutivõrgu kaudu e-posti 3. teelvõi viirusesse nakatunud veebilehti külastades. Paljud arvutikasutajad on ühel hetkel avastanud, et nende failid on rikutud ja andmeid ei saa enam taastada või käitub arvuti kuidagi k...

Informaatika → Arvuti õpetus
2 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Miks noori ei huvita poliitika?

,,Mul on täiesti poogen, aga viiulit ei ole" ehk noorte huvi poliitika vastu. Kõik me teame, et ühiskond on kooselu vorm. Iga inimene peab kuuluma mingisse ühiskonda. Poliitika on samutu mingi osa ühiskonnast. On inimesi kes on huvitatud poliitikast, on aga ka neid keda see üldse ei huvita. Üks osa nendest on muidugi noored. Ja muidugi on neid noori kes osalevad poliitikas, teadmata et see on poliitika. Noorte huvi ühiskonnas toimuva vastu on suur, nad tegelevad poliitikaga, aga nimetavad seda teisiti. Ehk noored peavad poliitikaks vaid riigikogus hääletamist, ministeeriumites istumist ja muud sellist. Osalemine vabatahtlikes, näiteks jalgrattateede eest võitlevates organisatsioonides ei ole nende arvates osalemine poliitikas. Põhjuseks võib olla ka see, et noored on pettunud teatud poliitilistes otsustes või Eesti riigis tervikuna. Nad arvavad, et Riigikogus istuvad inimesed, kes ei o...

Ühiskond → Ühiskonnaõpetus
41 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Kas farmaatsiatööstus teenib inimeste huve või iseenda omi?

Kas farmaatsiatööstus teenib inimeste huve või iseenda omi? Ravimitööstus on üks tulusamaid tööstusharusid. Väidetakse, et ravimifirmad tahavad, et inimesed muutuksid retseptita ravimitest sõltuvateks, kuna nad soovivad oma sissetuleku kindlana hoida. Farmaatsiaettevõtted mõjutavad poliitikuid, tarbijaid ja arste ning nende sõnum on ühene: Te saate seda, mille eest olete valmis maksma. On ju igaüks meist näinud hallides toonides ravimireklaame, kus haigestunud inimene terveneb ravimit tarvitades välkkiirelt ja kõik värvid muutuvad elavaks. Igaüks mõistab, et selline tervenemine pole tegelikult võimalik, aga ometi tahab inimene uskuda seda mida reklaam räägib, kuna on raske uskuda, et eetrisse on lastud sulaselge vale. Ent kas farmaatsiatööstus on puhtalt omakasu peal väljas või mõtlevad ravimitootjad ka tarbijatele? Ravimitööstuse ajalugu räägib arvukatest ülevõtmistest, kuid mitte pankrottidest, sest ravimit...

Keemia → Keemia
26 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Filosoofia kordamisküsimused

1. Kuidas põhjendab jäik determinism, et inimesel ei saa olla mingit vabadust ja tahtevabadust? Sellel seisukohal olevate filosoofide arvates isegi, kui meil on võimalus valida mitme käitumisalternatiivi vahel, ei ole see tegelikult meie valik, sest meie tahtmised on määratud geenide, kasvatuse, hariduse, reklaami jne poolt. Tuleb välja, et meil pole mingit valikuvõimalust, sest meie valikul on alati põhjus. 2. Jäiga determinismi kriitika. *Kui pooldada jäika d, siis kaoks moraalimõte. Nimelt on kurjategija teod selle järgi paratamatud ja ette ära määratud. Kuid mille eest seda in karistada, kui ta ongi programmeeritud kuritegusid tegema. Samamoodi pole mõtet in kiita. *Nn Buridani eesli näide ­ Jäiga d kohaselt peaks eesel kahe täpselt samasuguse heinakuhja vahel nälga surema, sest ta ei suudaks valida, kummast kuhjast süüa. 3. Freud kui jäik determinist. Freud pooldas jäika determinismi. Tema arvates suunab inimese va...

Filosoofia → Filosoofia
8 allalaadimist
thumbnail
12
doc

Klienditeenindus teenuse või kauba müügil

Klienditeenindus teenuse või kauba müügil Teenused Kaubad Mitte käega katsutavad Käega katsutavad kaubad Mittemateriaalne Materiaalsed Tegevused Esemed klient osaleb tootmis Tarbija ei osale tootmisprotsessis protsessis tekib teenindamisel Saab ladustada ja hoida saab kogeda Saab muuta omandiks teenindamist Teeninduse kvaliteeti mõjutavad tegurid Usaldusväärsus Kogetud viisakas teenindus, kvaliteene kaup jne Kiire teenindamine Kompetentsus Teenindaja teadmised ja oskused Kättesaadavus Telefoni teel, hea asukoht, lahtiolekuajad, Kommunikatsioon Keelte valdamine Probleemide lahendamine Usutavus Agressiivne müük(hinnad) Klientide huvide igakülgne arvestamine Turvalisus Valeinfo Füüsiline turvalisus Konfidentsiaalsus e isikuandmete lekkimine Kliendi tundmine Väljanägemine Firma ja klient Esmamulje- 40 – 60 % üldiselt muutub ...

Majandus → Klienditeenindus
10 allalaadimist
thumbnail
20
docx

Õpimapp

Sissejuhatus Õpimapp on koostatud väikeettevõtluse eriala, õppeaines ,,Turunduse alused". Töö eesmärk oli leida lahendused probleemidele ja küsimustele, mis tekivad igapäevase turundustegevusega ning mis aitaks paremini omandda turunduse põhialuseid. Ülesannete lahendamisel on tekstitöötlusprogrammi MS World. Turunduse areng Kirjeldage ühe konkreetse ettevõtte turunduseesmärke. Turundus OÜ eesmärgiks on pakkuda kõige parema hinna -ja kvaliteediga teenust- me ei müü õhku! Me näitame, kuhu läheb kliendi poolt investeeritud raha, ehk oleme läbipaistvad. Turundus eesmärgiks on pakkuda kõiki teenuseid ühest kohast, ehk klient ei pea muretsema enam, kas keegi saab õigeks ajaks projektid valmis ja kas need on nii kvaliteetsed, et oleks vastuvõetavad. Meie projekteerime, valmistame, turundame ja analüüsime. Tooge välja tegurid, mis takistavad suhete tekkimist ostjate ja müüjate vahel konkreetses ettevõttes. · Liiga kõrge hind ...

Majandus → Turundus
67 allalaadimist
thumbnail
12
ppt

SP1 Sotsiaalpsühholoogia kontspekt

Sotsiaalpsühholoogia 1. Sissejuhatus SP kui teadus, SP kujunemislugu M.Heidmets, 2013 kevadsemester Sotsiaalpsühholoogia · SP ­ osa psühholoogiateadusest. SP maastik: eneseteadvus ja identiteet, sotsiaalne taju ja hoiakud, inimestevahelised suhted ja sotsiaalne mõju, suhtlemine, grupid ja grupiprotsessid ... · Gordon Allport (1954): "Social psychology is an attempt to understand and explain how the thoughts, feelings, and behaviors of individuals are influenced by the actual, imagined or implied presence of other human beings". · Tänapäeval: "SP is the study of the causes and concequences of interpersonal behaviour" (Schachter, Gilbert, Wegner, 2012) · SR = inimestevaheliste suhete ruum - seaduspärasused, seletused, mõõtmine, sekkumine ... Sotsiaalpsühholoogia · Populaarne SP: sõprade leidmine ja suhete hoidmine, mõjutamine, juhtimine ja eestvedamine, suhtlemisõpetused, üksindus ja üksi...

Psühholoogia → Sotsiaalpsühholoogia
63 allalaadimist
thumbnail
24
docx

Reklaamiteooria konspekt

Reklaam on mitteisiklik infoedastusmeetod, mille eest tuleb kanda kulusid ja see on üldjuhul veenva iseloomuha ja sisaldab teavet toote teenuse kohta ning edastatakse mingis meediakanalis. On levitaja kasumile orienteeritud infoedastus, mis sisaldab probleemi ja selle lahendust. Reklaamobjektid: subjektid, äriobjektid, isikud/ühendused, tegevused/väärtused. Reklaami rollid:  majanduslik/turunduskil roll-Eesti elanikud on muutunud reklaami suhtes kriitilisemaks, kuid peavad seda enesestmõistetavaks ja normaalseks nähtuseks, millel on majandust soodustav mõju. Reklaam on ühiskonnale vajalik, sest reklaami kaudu saavad ettevõtted tutvustada oma tooteid ning soodustada seeläbi majanduse arengut. Samuti saab reklaamis edastada ühiskonna seisukohalt vajalikke üksikisikut harivaid ja teavitavaid sõnumeid, näiteks suitsetamisvastaseid kampaaniaid või heategevusprojektide reklaame. Küsitl...

Meedia → Reklaam
10 allalaadimist
thumbnail
15
docx

Turundus ja müügijuhtimine

EESTI ETTEVÕTLUSKÕRGKOOL MAINOR Turunduse ja müügijuhtimise alused Reimo Sälik KODUTÖÖ Ainetöö Aet Kull, lektor 1 Tallinn 2015 SISUKORD: 1. Tooted ja teenused...................................................................................................3-7 2. Eesti ettevõte............................................................................................................8-9 3. Näited turunduskommunikatsioonist...................................................................10-12 4. Segmendid.................................................................................................................13 5. Kliendikogemus........................................................................................................

Majandus → Turundus
40 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Intervjuu kohvist

Kohvi joomine kuulub meie igapäevaste rituaalide sekka ning selle mõju tervisele on üsna keeruline hinnata. Mina, oma intervjuus, tooksin välja mõned põhilisemad aspektid kohvi kohta, mis kindlasti huvitab inimesi, kes mõtlevad, kas kohvi joomine on kasulik või mitte. • Mis on teie poolt analüüsitav toiduaine? Mina valisin analüüsitavaks toiduaineks kohvi. • Millised riigid on suurimad kohvitootjad maailmas? Brasiilia, Vietnam, Columbia • Kuidas teie poolt analüüsitavat toiduainet saadakse või kasvatatakse? Viljad valmivad puul ebaühtlaselt, korraga on rohelisi, kollaseid ja punaseid vilju ja neid korjatakse mitmes järgus: eel-, põhi- ja järelkorjamine. Kohvipuu viljade töötlemiseks kasutatakse kuiva ja märga meetodit. Edasi kuivatatakse päikese käes või lähevad kuivatisse ning peale seda toorkohv sorteeritakse. • Millised on parimad toorkohvi oad? Parimad toorkohvi oad on sinakasrohelise või hallikasrohelise vä...

Bioloogia → Bioloogia
2 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun