Kodune graafiline töö nr 1, variant 9...
Kas graafiline disain on kunst või teadus? Pean tunnistama, et esmakordselt seda küsimust kuuldes mõtlesin, et on naeruväärne, et graafiline disain võiks olla mingil moel teadus. Pisut teema üle järele mõeldes aga avastasin, et selline reaktsioon oli pigem tingitud ühiskonna üldistest arusaamadest ning kasvatusmeetoditest, kui teaduse tegelikust olemusest võrreldes või kõrvutades seda kunstiga. Usun, et pikemalt järele mõtlemata annaks enamus inimestest sellisele küsimusele sarnase reaktsiooni, kuna teaduste all peetakse tihti silmas vaid täppisteadusi nagu matemaatika, füüsika jt. Selleks, et aga välja selgitada graafilise disaini teaduslik või kunstiline sisu tuleks teda mõlemaga kõrvutada ning leida jooni, mis kaalukaussi ühele või teisele poole kallutavad. Kas on ka võimalik, et graafiline disain on nii kunst kui teadus? Et kõrvutada graafilist disaini kunstiga tuleks eelkõige lahti mõte...
Kujutav geomeetria kodune graafiline töö nr 1 variant 3...
Kujutav geomeetria kodune graafiline töö nr 2 variant 3...
Kujutav geomeetria kodune graafiline töö nr 3, variant 3...
Kujutav geomeetria kodune graafiline töö nr 4, variant 3...
Kujutav geomeetria kodune graafiline töö nr , variant 3...
hommik äike lilled lõhnad mustrid maa taevas päike pere sõbrad mure usk lohutus tuul üksindus sünd surm enesekindlus kahetsus õnn viha kibestumus armastus rohelus valu võit vihm luuletus reaalsus fantaasia investeering saladus ausus suhtlus mäng hoolivus tarkus stabiilsus õnne tus haavatavus naeratus kuuluvu s hämarus komistus lähedus oimetus tuul sädelus rand tähed öö palvetus kirsid poed kunst tegevus. mis teeb...
2012.a Variant 9...
2012.a Variant 9...
Set the target, set the spheric coordinates of the initial speed push, a Also, there is some wind around :) = 0,13 = 0,26 v= 18,5 Shots 5 of the initial speed push, and shoot. ...
Mõõtmistulemuste graafiline analüüs Füüsikalistes katsetes mõõdetakse sageli kahte suurust x ja y , millest üks on teise funktsioon y f x . Nende suuruste vahelise sõltuvuse heaks illustratsiooniks on graafik (vaata joonist 7). Üldjuhul on graafikuks sujuv, ilma murdepunktideta kõver. Selle saamiseks tuleb kõigepealt katsepunktidele teljesuunaliste sirglõikudena usaldusalad märkida. Seejärel aga nendest selline sujuv kõver läbi tõmmata, mis oleks kõige lähemal katsepunktidele ja läbiks samas kõiki usaldusalasid. Joonis 7. Katsepunktide lähendamine sujuva kõveraga. Joonisel 7 esitatud lähenduskõvera mingi punkti A ordinaadi määramatuse leidmiseks fikseeritakse tema abstsiss (näiteks xA) ja mõõdetakse punkti A ümbruses sümmeetriliselt asetseva n katsepunkti kõrvalekalded lähendussirgest y-telje sihis yi yi . Siin on y i...
Variant 4, hindele 5...
klass Majandus Loe iga olukord läbi, ning otsusta, kas situatsioon muudab nõudmist või pakkumist ja mis juhtub hinnaga. Vali loetelust ka muutuse põhjus. Tõestuseks tee nõudmise-pakkumise graafikud. a)asenduskaup, b)sidustoode, c)maitsed,eelistused, d) demograafiline muutus, e)tulude muutus, f) tootmiskulude muutus, g)tootjate arvu muutus, Situatsiooni kirjeldus Graafik Lahendus 1. Pakane kahjustas Maroko ja Hispaania selle aasta Nõudmine: apelsinisaaki. Mis juhtub apelsinide hinna ja kogusega, Pakkumine: mida tarbijad osta soovivad? Hind: Kogus: 2. Kanaliha järele on suur nõudmine ja kanaliha tootjad Nõudmine: kahe...
A" φ2 A" A eα x B" C" A' pα C φ1 C'≡C' B A' B'≡B' B C A' A α(A,B,C) ...
K 26,00 MAAPINNA MAAPINNA K RGUSM RK OLEMASOLEVA PROJEKTEERITUD 35,27 35,00 38 A 34,14 37 34,00 36 33,00 32,00 35 31,00 34 A-A 30,00 33 29,00 32 +30 28,50 31 28.00 30 27,30...
Graafiline kodune ülesanne Varjud number 2...
Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor Disaini õppetool Graafilise disaini eriala Kristiina Seim PAKENDIGRAAFIKA LOOMISE PROTSESSI VAJALIKKUS JA PEAMISED ETAPID Ainetöö Juhendaja: Ranno Päi, Ma Pärnu 2012 Pakendigraafika loomise protsessi vajalikkus ja peamised etapid SISUKORD SISSEJUHATUS ................................................................................................................... 3 1. PROTSESSI VAJALIKKUSEST PAKENDIGRAAFIKA LOOMISEL ......................... 5 2. INFO KOGUMINE ........................................................................................................... 6 2.1. Kliendi poolt saadud info...
Pilditöötlus Mario Metshein 2011 Õige programm • Õige programmi valik on oluline algus fotode edaspidise saatuse otsustamisel. • Edaspidi käsitletud etapid on vajalikud, et säilitada selles suures hulgas kord. • Alati on hea kasutada kaameraga kaasa tulnud programmi • Adobe Photoshop - parim • Picasa – parim tasuta Organiseeri • Loo omale sobiv kataloogide ja albumite süsteem, milles suudad leida lihtsalt ja kiiresti vajalikud fotod • Näiteks aasta, kuu ja siis sündmus • Abiks veel sildistamine ja võtmesõnade andmine fotodele (loodus, lapsed jne) • Alati on võimalik fotod leida ka kuupäeva või kaamera margi ja ka muude parameetrite alusel, sest kogu info säilitatakse faili sees, ka säri ja ava • Adobe Lightroom Töötle • Saad anda oma fotosid parandada (kontrast, heledus, värvus, teravus) ja anda kunstilisi efekte • Need muutused võivad fotole anda pal...
Samas kasutavad disainerid ka trende, mis ulatuvad mitmete aastate taha. Alati ei ole vajalik hakata leiutama jalgratast uuesti. Üheks näiteks võiks siinkohal tuua login mudeli. Login mudel jääb login mudeliks ning siin jääb innovatsioonile vähe ruumi. UI mustrid peaksid läbi sujuva kogemuse kasutajaid suunama, mistõttu on veel palju, millega disainerid peavad vaeva nägema, et saavutada täiuslik kasutajakogemus. Kasutajakogemused ongi määravaks, kuhu poole edasi minna, seda enam, et praegusel ajal kasutatakse veebi palju ka läbi nutiseadmete. Järgnevalt toon ma välja oma uurimuse tänapäeva veebilehtede trendidest. Toon välja mõned huvitavamad veebilehed, kus uusi ja trendikaid mustreid on kasutatud ja lisan juurde enda poolsed kommentaarid. Ikka veel käib eksperim...