Koostas: Andrus Saartok Brändi on kääritatud viinamarjadest, veinist või veinitööstuse jääkidest destilleeritud ja tammevaadis laagerdatud alkohoolne jook, mis reeglina sisaldab umbes 40 (35% - 60%) mahuprotsenti alkoholi. Valmistamine Rääkides konjakist ja brändist, tasub tähele panna - nende jookide baasiks ei ole teraviljapiiritus, vaid piiritus, mida saadakse viinamarjadest. Calvados`e baaspiiritus saadakse aga õuntest. Slivovitz`i oma aga sootuks ploomidest. Meelde tasub jätta ka väide - kõik konjakid on brändid aga mitte kõik brändid ei ole konjakid. Mida see tähendab? Väide, et kõik konjakid on brändid aga mitte kõik brändid ei ole konjakid, tuleneb põhimõttest, et konjakit võib valmistada ainult ühes kindlas piirkonnas Prantsusmaal - Cognac`i piirkonnas. Ajalugu Esimesed teated brändilaadsete jookide valmistamisest Euroopas pärinevad juba 13. sajandist. Prantsusmaal, Armagnaci piirkonnas arvestatakse selle ajalugu aastast 128...
Brandy Esimesed teated brändilaadsete jookide valmistamisest Euroopas pärinevad juba 13. sajandist Kitsamas tähenduses, mis on kooskõlas Euroopa Liidu seadusega aastast 1989, võib brändiks nimetada üksnes viinamarjaveini destilleerimisel saadud kuni 94,8% alkoholisisaldusega jooki, mis on vähemalt aasta suures või pool aastat väikses tammevaadis laagerdunud. Reeglina serveeritakse konjakit ja brändit aroomiklaasist serveerimismaht 4-8 cl Brändidel on klassifikatsioon ja vanemaid brändisi juuakse pigem puhtalt kui segatakse. Klassifikatsioon: V.S - noorim destillaat ei tohi olla alla kahe ja poole aasta vana; V.S.O.P noorim destillaat ei tohi olla alla viie aasta vana; EXTRA noorim destillaat ei tohi olla alla kuue aasta vana. Klassifikatsioon: Fine - küpsenud tammevaadis minimaalselt 2 aastat V.S.O.P - küpsenud tammevaadis minimaalselt 4 aastat X.O - küpsenud tammevaadis minimaalselt 6 aastat Brändid on va...
Brandy Galina Latkina Kp43 Esimesed teated brändilaadsete jookide valmistamisest Euroopas pärinevad juba 13. sajandist Kitsamas tähenduses, mis on kooskõlas Euroopa Liidu seadusega aastast 1989, võib brändiks nimetada üksnes viinamarjaveini destilleerimisel saadud kuni 94,8% alkoholisisaldusega jooki, mis on vähemalt aasta suures või pool aastat väikses tammevaadis laagerdunud. Reeglina serveeritakse konjakit ja brändit aroomiklaasist serveerimismaht 4 8 cl brändidel on klassifikatsioon ja vanemaid brändisi juuakse pigem puhtalt kui segatakse. Klassifikatsioon: V.S noorim destillaat ei tohi olla alla kahe ja poole aasta vana; V.S.O.P noorim destillaat ei tohi olla alla viie aasta vana; EXTRA noorim destillaat ei tohi olla alla kuue aasta vana. Klassifikatsioon: Fine küpsenud tammev...
BRÄND Tooted on need, mida ettevõte valmistab, brändid on ned, mida tarbija ostab. Väidetavalt luuakse maailmas iga päev 10 000 brändi. Bränd on nime, sõna, pildi ja disaini ühendus, mis identsifeerib kauba ja eristab seda konkureeritavatsest kaupadest. Tähistab ka nn MARGITOODET. Omadused: Kaubal on objektiivsed omadused(kauba- disaini ja pakendikesksed, pmst need, mida saame mõõta, hinnata, katsuda) ning subjektiivsed omadused(psüühilises reaaluses imidz, kujutlused, maine) Bränd on hea mitte emotsionaalsete ja mittematerjaalsete omaduste poolest. Koos moodustavad beed BRÄNDI kui margitoote omadused. Tunnused Brändi materiaalsed omadused: toode, selle pakend, hind Brändi mittemateriaalsed omadused: logo, pakendi kujundus, imago, personaalsus. St, jah, okei, sa saad kopeerida toodet, nt iga nutitelefoniga saab helistada, kuid selle imidz jms mittemateriaalsed omadused on just need, mida kopeerida ei saa. Bränd võib olla kui kollek...
Liset Viirand 11.a Ajalugu Fazeri asutas Karl Fazer 1891. aastal. Maitseelamusi enam kui 100 aastat. Karl Fazer on Fazeri populaarseim sokolaad. Karl Fazeri allkiri sokolaadipaberil on kõrge kvaliteedi tagatis. Fazeri piimashokolaadi esitleti esmakordselt 1922 aastal. Sinine värv on Fazeri sümbol. Karl Otto Fazer 16. august 1866 9. oktoober 1932 Sveitsi päritolu Õppis kondiitrikunsti Berliini, Pariisi ja Peterburi mainekate meistrite juures. 1891 avas ta koos oma naise Bertaga oma esimese kondiitriäri Helsingis. Üks Soome sokolaaditootmise rajajaid. Oli ka tuntud looduskaitsja, linnuhuviline, jahimees ja kalamees. Meisterlik laskja. 2004 aastal valisid soomlased Karl Fazeri kõigi aegade suuremate soomlaste hulgas 46. kohale. Brändid Karl Fazer Geisha Amica Dumle Tutti Frutti Marianne Brändid Fazermint Liqueur Fills Sokolaadiköök Xylimax Must Leib Kodusai
TALLINNA TEENINDUSKOOL MK13-TE2 Tööstuskaubaõpetus Hambapastad Juhendaja: Aive Antson Tallinn 2014 Sisukord 1.Erineva värvusega....................................................................................................................2 2.Lastele......................................................................................................................................2 3.Extra strong..............................................................................................................................2 4.Pakend..........
Keila Kool Õhtune osakond Kerli Loopman TEKSTIILITÖÖSTUS Juhendaja: Eve Torv Keila 2010 Sisukord § Üldiseloomustus § Jaotus § Ajalugu § Paigutus § Tööjõukulu § Arenenud riigid või arengumaad? § Eksport § Tekstiilitööstus Eestis § Kreenholmi manufaktuur § Baltika Grupp § Baltika Brändid § Brändid mujal maailmas § Kasutatud materjal Üldiseloomustus Tekstiilitööstus on kergetööstuse haru ning sellel alal töötavad oskustöölised valmistavad ette looduslikke kiudusid, niite ja lõngu ning valmistavad materjale (kangaid) kudumise, silmuskudumise vm. tehnikas,ning muid tekstiilist ja karusnahast tooteid. Tekstiilitööstuse alla kuuluvad puuvilla, lina, villa ketramine ja kudumine ning mittekootud materjalide tootmine Üle 13 miljoni töötaja on otseselt hõivatud tekstiilitööstusega. Jaotus Tekstiilitö...
Brändi Brändi on kääritatud viinamarjadest, veinist või veinitööstuse jääkidest destilleeritud ja tammevaadis laagerdatud alkohoolne jook, mis reeglina sisaldab umbes 40 (35% 60%) mahu protsenti alkoholi. Piirkondlikud brändisordid on konjak, armanjakk, vinjakk. Õunabrändit nimetatakse kalvadoseks Brändisid valmistatakse riikides, kus toodetakse ka viinamarjaveine. Liviko valikus on esindatud tuntud brändid nii Hispaaniast, Prantsusmaalt kui ka Bulgaariast. Meie kuulsaimad kaubamärgid pärinevad Hispaania legendaarsest Brandy de Jerez `i piirkonnast, mida täiendavad brändid naaberpiirkonnast Montillast, kus valmistamise seadused ei ole nii ranged ning seetõttu hind soodsam. (Liviko andmete põhjal) Brändi ajalugu Brändi Ajalugu Nimetus brandy, mis on hollandlastelt laenatud sõna brandewijn mugandus ning pärineb märksa hilisemast ajast kui jook ise, tähistas algselt liigsest veest vabastatud veini kontsen...
ALKOHOOLSED JOOGID 1.Kaupluse üldandmed, tegevusvaldkond ja joonis kaupade paigutuse kohta alkohoolsete jookide kategoorias Vaatlusaruande viisime Selveris asukohaga xxxxx.. Kauplus on avatud 8:00-22:00, kõikidel nädalapäevadel. Kaupluse tegevusvaldkonnaks on jaekaubandus. Meie valitud kaubakategooriaks said alkohoolsed joogid (Lisas 1 joonisel 1 on ära toodud alkoholi osakonna planeering ning joonisel 2 mõned pildid väljapanekust). 2.Hinnang ettevõtte kategooria juhtimise põhimõtetele, lähtudes teoorias õpitust Vaadeldud kategooria ülesehitus vastab kategooria juhtimise põhimõtetele. Kaupade väljapanek oli külluslik ja kaup oli üldjuhul olemas. Kaubad olid riiulitesse paigutatud suhteliselt loogiliselt. On tunda, et asjade paigutamiseks on koostatud plaan ehk planogramm. Kategooria jaguneb kaheks alamkategooriaks: kangeks ja lahjaks alkoholiks. Kange alkohol jaguneb omakorda...
Mood kui religioon Mood on tänapäeva inimesele väga tuttav ja levinult kasutatav sõna. Termin ,,mood" hakkas Euroopas levima juba 14-ndal sajandil ülikute peredes. Sealt edasi hakkas moe mõju ja võim aina suurenema ja praeguses materiaalses ühiskonnas on moest saanud elustiil ja religioon, mis on levinud igal pool maailmas ja mille mõju on suurima ulatuse ja erinevaid rahvusi ning tõekspidamisi ühendava nähtusega. Moe ja religiooni vahel on väga lihtne leida märkimisväärseid sarnasusi. Jumalateks on suured ja tuntud moeloojad, kelle nimed ja näod meid tihti õlgu kehitama panevad, kuid kelle olemasolust ja tähtsusest me kõik teadlikud oleme. Jumalad panevad paika moesuunad ja kriteeriumid, mis meieni jõuavad preestrite valgustuse kaudu. Moemaailma preestriteks on kuulsused, kes kannavad ja seeläbi tutvustavad moeloojate uusi riideid. Preestrite alla kuuluvad ka moeajakir...
TALLINNA TEENINDUSKOOL MK13-TE2 Tööstuskaubaõpetus Pesuvahendid Juhendaja: Aive Antson Tallinn 2014 1. Brändid Ariel Tide Vanish Mayeri Persil Mini Risk Neutral Rex Bonux Ace Lenor Silan 2. Valgendavad Ace Vanish Liilia 3. Pakend Pudel Karp Kilepakend 4. Pesuloputusvahend Lenor Silan 5. Geel Rex Persil Mayeri 6. Pesupulbrid Ariel Bio Est Flora Rex Henkel 7. Veepehmendaja Calgon Finish 2
TALLINNA TEENINDUSKOOL MK13-TE2 Tööstuskaubaõpetus Shampoonid Juhendaja: Aive Antson Tallinn 2014 1. Brändid Palmolive Elvital Fructis Head&Shoulders Pantene PRO-V Nivea Gliss Kur Schwarzkopf & Henkel Puhas Loodus Dove La Coupe 2. Pakend 500 ml 400 ml 380ml 300ml 250ml 200 ml 3. Laste Limpa Orto Schauma Henkel 4. Normaalsetele juustele Fructis Garnier Nivea Beiersdorf Pantene PRO-V Procter & Gamble 5. Kõõmavastane Nivea Beiersdorf Head&Shoulders Procter & Gamble Elvital L´oreal 6. Kahjustatud Nivea Beiersdorf Head&Shoulders Procter & Gamble Elvital L´oreal 7. Värvitud Schauma Henkel Fruc...
MONTENEGRO Marek Künnapas ASEND *Naaberriigid *Paikneb *Pindala Montenegro kaardil. *Podgorica *Suuremad linnad *Rahvaarv Podgorica kesklinn. *Looduskaitsealad *Pinnamood *Maavarad Durmitori mäemassiiv ja Bobotov Kuk aerofotol. Montenegro lipp. Montenegro vapp. *Riigikord *Valuuta *Ajavöönd *Riigikeel Euro. SISEMAJANDUSE KOGUTOODANG *Skt *Skt elaniku kohta *Tuntud brändid Montenegro Airlines logo. Faktid Montenegrost. *Hümn *President *Peaminister *Eesti *Kotori laht President Filip Vujanović Peaminister Milo Đukanović Kasutatud materjal *http://www.placestoseeinyourlifetime.com/the-beautiful-coast-of- ...
Tarbijakäitumine Kiire kaootiliste kasvu aastad 1991-1994 Noorusliku optimism aastad 1995-1998 · uued brändid · pallju uringuid selleks,et kaardistada brändide tuntust,tarbimist,turuosa,mainet 1995-1998 Lääne turundajad · Läänetarbijate tarbimis-ja ostukäitumine olid võõrad,tellisidmahukaid U&A (usage and attitude)uuringuid · Rahvusvahelised turundajad panustasid rohkelt reklaami ning blokeensid mõned turud(tarbijateadvuses) 1995-1998 1996.aastal tõid nii blokeeritud turu näide Leaf Oy kui ka Kalev ... 1995-1998-relansseerimise näide Näide Eestis Kalev,Mars,Snickers oli üle 40 % turust Anneke (ilma meedia toetuseta) Karuna (ulutaslik meediakampaania) Leedu brand Lineaarse kasvuaastad 2001-2008 jaemüüjate tugev... Jaekaubandus- B,C-Stockmann D,E-Prisma
TALLINNA TEENINDUSKOOL Tööstuskaubaõpetus Kodupaberkaubad Juhendaja: Aive Antson Tallinn 2014 1. Pakend Karp Kleenex - Taskurätik 72 tk Rull Lotus - Tualettpaber Soft Embo 8 tk 2. Lõhnastatud Zewa tualettpaber Deluxe Peach Zew tualettpaber Deluxe Kummel 3. Värvilised Ambiente - Salvrätik Jalgratas 20 tk Paper+Design - Salvrätik Tsitruselised 33x33cm 20 tk 4. Niisutatud Kleenex niisutatud tualettpaber 42tk 5. Erinevad suurused Paper+Design - Salvrätik Marjad 25x25cm 20 tk Rainbow - Salvrätikud 3-kihiline, helesinine (24 cm x 34 cm) 20 tk 6. Rebitavad Serla - Majapidamispaber 3 tk Zewa Majapidamispaber Wisch & Weg 4 tk Lambi - Majapidamispaber 4 tk 7. Brändid Lotus Zewa Grite Kleenex Daisy...
Brändi Ajalugu Brändit on valmistatud tõenäoliselt juba alates 12. sajandist. Ilmselt olid need foiniiklased ja roomlased, tänu kellele veinivalmistamise kunst levis üle kogu Lõuna-Euroopa. 17. sajandi alguses oli brändi üks olulisimaid tooteid Prantsusmaal, mis aitas kaasa majanduse kasvule. See levis läbi Hollandi Inglismaale, Kaug-Idasse ja Ameerikasse. Brändi on alkohol, mis on destilleeritud puuviljadest. Sõna brändi tuleneb inglise sõnast brandy, mis on lühend sõnast brandywine, mis oma korda tähendab ,,põletatud vein’’. Brändit võib valmistada kõikvõimalike puuviljade mahladest ja pressimisjääkidest, mida on võimalik kääritada. Erinevad brändid Kõige kuulsam brändi on kahtlemata konjak, mis on oma nime saanud Cognaci linnakese järgi Prantsusmaal. Brändit, mis on toodetud mujal Prantsusmaal või mujal maailmas, ei tohi ametlikult konjakiks kutsuda. Ka Cognaci piirkonnas tehtud jooki ei ole lubatud nimetad...
1. Mis ajast pärinevad esimesed teated brändilaadsete jookide valmistamisest ? 2. Mis on brändi parim serveerimistemperatuur ? 3. Millest algab brändi tegemine ? 4. Mis Vaate kasutatakse parimate armanjokkide tegemisel ? 5. Mille järgi on Hispaania tippbrändi nimetatud ? 2. Täida lüngad. ...... tippkvaliteet on eeskujuks paljudele praegustele ja tulevastele konjakitootjatele. ....... kujutab endast erinevas küpsusastmes oleva baaspiiritusega vaatide süsteemi, mille täitmine ja tühjendamine toimub ....... . See osa vanimast ......... , mis läheb villimisele, asendatakse sama koguse .......... vanuselt järgmisest vaadist jne kuni ahela kõige viimase ehk sisult noorima vaadini, millele lisatakse vastavas koguses värsket ............... . Brändid, eriti ........, ei sobi kiirustava elulaadiga. See aristokraatlik jook väärib nautimist kõigi meeltega ja mitmel erineval moel puhtalt, ...... , pikendatult, tee võ...
Kaspar Kaldaru TBK 1.kursus KUS ASUB PEAKORTER? Asutatud 1928 Asutajad Haim Karshenstein Peakorter Veerenni 24, Tallinn Võtmeisikud Meelis Milder (juhatuse esimees; alates 1991) Maigi Pärnik-Pernik (juhatuse liige; alates 2011) Valdkonnad Rõivaste ja rõivalisandite hulgimüük KUHU ON RAJANUD HARUETTEVÕTTED JA MILLINE ON SELLE MÕJU ASUKOHAMA ALE? · Baltika Group on rajanud oma tütarettevõtted Baltikumi ning Ida- ja Kesk Euroopasse. · Baltika Group on levinud ettevõte, mille tütarettevõteteks on sellised brändid nagu Monton, Mosaic, Baltman, Bastion ja Ivo Nikkolo. Kuulsate kaubamärkide poolest külastatakse neid poode ning asukohamaale avaldab see head mõju. MILLISEID MAJANDUSTULEMUSI LEIDSIN? 1. MILLISEID MAJANDUSTULEMUSI ...
PRANTSUS E KÖÖK Andra Hämäläinen KK11 Sissejuhatus Maailma kuulsaim köök. Kõrge kvaliteediga road, toitude peen maitse, efektne garneerimine, oivaline serveerimisoskus. Kulinaariasse suhtutakse kui kunsti. Peamised toiduained Mugulsibul, kartul, porgand, kapsas, tomat, seller, kaunviljad, spargel, artisokk ja porrulauk; Palju kasutatakse piima, rõõska koort, kohupiima ja hapukoort. Juustud (üle 400 sordi) kuulsamad camembert ja roquefort. Muna (iseloomulikud on omletid). Kasutusel on kõik lihasordid, vähem tarvitatakse sealiha. Kaladest: merikeel, tursk, lest, skumbria, haug, karpkala ja mereandidest: austrid, krevetid, merekarbid, vähid. Väga armastatakse konnasid, tigusid, molluskeid ja madusid. Maitsestamine Maitseaineid kasutatakse ettevaatlikult, mõne roa puhul mõõdukalt, teise puhul ohtralt. Maitseandjad: küüslauk, sibul, rosmariin, petersell, tüümian, safran, nelk, basiilik, koriander. Köögi eripäraks on viinamarja...
Geograafia Iseseisev töö Tsehhi 2011 Sisukord Sissejuhatus Tsehhi vabariik Tsehhi kaart Suuremad linnad... Naaberriigid... Tsehhi jõed ja allikad... Brändid... Import, eksport... Põllumajandus... Turism ... Reisimine Tsehhi, Eesti kodanikuna... Tööstus Peamised ettevütte vormid Maavarad Energeetika Usundid, rahvad, keeled... Riigikord... Hädaabinumbrid... Euroopa riikide sõnadeotsing... Küsimused Tsehhi kohta? Kasutatud mterjal... Sissejuhatus Iseseisvaks tööks on Tsehhi Vabariigi iseloomustus. Oma ettekandes teen lühiülevaate rahvastikust, linnadest ja naaberriikidest, turismindusest jne... Tsehhi turismindusest, tööstusest, rahvastikust ja usunditest jne... Tsehhi Vabariik Pealinn ... Paha on üle 1000 aasta vana Poliitiline süsteem ... vabariik President ... Vaclav Klaus Peaminister ... Petr Necas Üldpindala ... 78866 km² Rahvaarv ... 10,5 milionit Rahaühik ... Tsehhi kroon Euroopa riigiga ühinemine 2004 aastal Ts...
Teenindaja sõnaregister 1. A la carte toidukaart- kliendi tellimusel valmistatavate roogadega valik 2. Alfresco- terrasil serveeritav pidueine 3. Aperitiiv-söögiisu tekitav (alkohoolne)jook 4. Bankett- kõrgetasemeline pidusöök 5. Barista- kohvjookide valmistaja 6. Bool- marjadest, puu- ja köögiviljadest või nende mahldest ja siirupitest maitsestatud jook, millele lisatkse enne serveerimist gaseertud jooki 7. Bor-peedisupp 8. brunch-hiline hommikusöök 9. Buffet laud-selve e iseteeninduslaud 10. Caffe latte-itaalia piimakohv, espresso+kuum piim 11. Caffe au lait- prantsuse piimakohv, kohv ja piim peavad olema ühtse temperatuuriga 12. Cappuccino- espressopõhjaline itaalia piimakohv rohke vahuga 13. Gourmet´-restoran- toidunautijatele mõeldud restoran 14. Guéridon teenindus-teenindamine spetsiaalselt kärult (abilaualt ratastega) 15. Dekanteerimine- veini valamine pudelist karahvini 16. Digestiiv-...
Klassikaline eestlane Tammsaare pilguga ja tänapäeval Tammsaare tegelased Võrdlusalus Tänapäeva eestlased talupoeg, maainimene elukoht linnainimene/tööline/ametnik kohaomanik, peremees varakus firmaomanik oma, mitte renditalu materiaalne seis Inimesed elatuvad võlast vabaks! laenurahast + SMS-laenud, liisingud, järelmaksud. naiseks peretütar naisevalik n-ö kaanetüdruk ideaaliks tugeva kondi ja laiade naise iluideaal iluoperatsioonid, solaarium, puusadega naine, kes juuksevärvimine, jõuab rasket talutööd teha -pikendused, kunstküüned- ja palju lapsi ilmale kanda ripsmed, silikoonrinnad, rasvaimu jms eelis...
Jakob Westholmi Gümnaasium Referaat Alkohol Mia Velga 7.d klass Tallinn 2018 sisukord Sissejuhatus Mina räägin täna alkoholist,selle mõjust, kas see on ravitam või mitte, mis on selle tunnused, kuidas lontrollida, kuidas see võib sõltust tekitada, mõju käitumisele jne. Ma rohkem ei oska siia lisada, aga nüüd räägin lähemalt. Mis on üleüldiselt alkohol ja millised on need tuntumad joogid? Alkohol on orgaaniline aine, mida sisaldavad kõik alkohoolsed joogid. Keemiliselt on alkohol süsivesinik. Alkohoolsetes jookides sisalduv alkohol on viinapiiritus ehk etanool. Alkoholi saadakse pärmseente mõjul toimuva käärimise tulemusena taimsest toorainest, mis sisaldab suhkruid või tärklist. Tuntumad lahjad alkohoolsed joogid on õlu, siider ja vein, aga ka mitmesugused gaseeritud segujoogid. Tuntumad kanged alkohoolsed joogid on vii...
Kust on pärit T-särk ja teksad? Kaimar Lillemäe AjaloopäeV 23.02.2015 Puuvillane alussärk Esimese maailmasõja ajal märkasid Ameerika sõdurid, et Euroopa sõdurid kandsid palavatel ja niisketel suvepäevadel mugavat ja kerget puuvillast alussärki Need särgid said USA-s oma lõike tõttu (T- kujuline) tuntuks kui T-särgid 1920. aastatel muutus sõna ,,T- särk" Ameerikas inglise keeles ametlikuks sõnaks ja jõudis Merriem-Websteri sõnastikku T-särk Teisemaailmasõja ajal kuulus T-särk Ameerika mereväelaste standardvarustusse T-särki peeti algul aluspesuks T-särk sai populaarseks kui filminäitlejad Marlon Brando ja James Dean kandsid filmilinal neid särke James Dean muutis aga f...
Saksamaa Nimed: ÜLDANDMED • Pealinn on Berliin • Pindala on 357 111,91 km² • Rahvaarv 80 327 900 elanikku • Riigikeel on saksa keel • Rahvastikutihedus on 229 in/km² • • • Asukoht • Saksamaa asub Kesk-Euroopas parasvöötmes. • Saksamaa on 47° ja 55° põhjalaiuse ning 5° ja 15° idapikkuse vahel. • Naaberriigid: Prantsusmaa, Holland, Tšehhi, Taani, Poola, Austria, Luksemburg, Belgia ja šveits • Põhjas moodustavad loodusliku riigipiiri Põhjameri ja Läänemeri. Kliima Saksamaal valitseb mõõdukas kliima sooja suve ja külma talvega, aga pikemaajalised pakase- ning lumeperioodid on haruldased. Vihma sajab aastaläbi. Talve keskmine õhutemperatuur on 0 °C. Sademete hulk on mõõdukas, 500 mm. Maastik • Kolmandik riigi põhjapoolsest osast asetseb Põhja-Euroopa tasandikul. Märgalad ja soised tingimused leiduvad enamasti Hollandi piiri lähedal. • ...
EESTI ETTEVÕTLUS KÕRGKOOL MAINOR Ettevõtluse õppesuund Raili Tiits, Paula-Liisi Nurm INTEGREERITUD TURUNDUSKOMMUNIKATSIOONI OLEMUS JA EESMÄRK Referaat 2012 Sisukord 1. Sisukord.......................................................................................2 2. Sissejuhatus..................................................................................3 3. Integreeritud turunduskommunikatsiooni definitsioon................3 4. Integreeritud turunduskommunikatsiooni eesmärgid ja tulemused.....................................................................................5 5. ITK Tööriistad............................................................................7 6. Bränd.......................................................................
Kirjeldus: Rooga Alkoholi kastma, alkoholiga piserdama ja seejärel läitma. Eesmärgiks on anda roale alkoholi maitse ilma alkoholi endata, mis kuumutamisel aurub. Kõige efektsem on flambeerida rooga külaliste nähes. Flambeerimisega peab olema väga ettevaatlik, soovitav on seda teha spetsiaalsel serveerimislaual söögilauast veidi eemal. Mitte mingil juhul ära liiguta taldrikut flambeerimise ajal! Soovitav on läheduses hoida ka suuremat sorti metallkaant - juhuks, kui flambeerimine kontrolli alt väljub. Flambeerimiseks peab Alkohol olema vähemalt 40% (mahuprotsent). Mida kangem alkohol, seda kauem leegid kestavad. Sobivad erinevad Brändid (sh maitsestatud), Konjak, tume Rumm, Viski, Grand Marnier, Cointreau, Triple Sec. Flambeerimine: Esmalt kuumuta alkohol piisavalt soojaks (st, kuni eralduvad aurud). Liigsel kuumutamisel alkohol aurustub ja flambeerimine ebaõnnestub. Kuumutamiseks vala nõutud alkoholikogus väikesesse potti. Tõsta pott n...
Kaupluse esitlus. PTA Koostaja: Christie Kitsing 306 MRA Ettevõttest PTA kaubamärgi ajalugu ulatub Põhjamaades aastasse 1978 Pea 30 aastase ajalooga kaubamärk on mõeldud eelkõige kvaliteeti, naturaalsust ja stiilsust hindavale edukale ja iseseisvale kaasaegsele naisele. Ambitsioonika ja iseteadlikuna huvitab teda rõivas, mis eksponeeriks parimal viisil tema stiilitunnetust ja enesekindlat tarbimiskultuuri. PTA kollektsioonide tugevuseks on rõivaste istuvus, materjalide kvaliteet ja mõistlik hinnatase. PTA kollektsioonide ideeks on pakkuda täiuslikku rõivavalikut naisele äris formaalsest klassikast poolformaalse ehk "smart casual" rõivastuseni. Missioon PTA missioon PTA võimaldab kaasaegsel urbaniseerunud naisel tunda end stiilses rõivastuses noorusliku, eduka ja rahulolevana. Kliendi soovide täitmiseks pakume moodsaid ja mugav...
Reklaamid kui internetis edu saavutajad Tänapäeval on reklaamid kõikjal meie ümber. Telekas, raadios, linnatänavatel ja isegi ühistranspordis ja autodel . Reklaamid on juba osake meie ühiskonnast ning laieneb iga aastaga . Reklaamid ise on kas mingit toodet või teenust tutvustav video, pilt või heli. Reklaami eesmärkideks saab pidada tarbija ligimeelitamist ja toote või teenuse teadlikkuse edendamist, mõlemate juhtude puhul on tegu turundusliku eesmärgiga . Reklaamid võivad olla ka manipuleerivad ning neid saab liigitada mitmeti: meediakanalite, teemade/valdkondade, piirkonna ja tellijate järgi. Kuidas sai interneti reklaamidest multi-miljoni dollariline tööstusharu? Interneti tulekuga on enamus paberkandjatel olevatest reklaamidest kolinud üle netiavarustesse ning sellest on saanud multi-miljoni dollariline tööstus. Emaili teel saadetava reklaami nimeks pandi “spämm” ning selle loojaks oli Gary Thuerk. Maailma esimeses spämm emailis ...
Joogid Alapealkirjad Veinid liigitatakse:................................................................................................................................4 1. Mittealkohoolsed joogid 2. Alkohoolsed joogid 2.1. Kääritatud alkohoolsed joogid 2.2. Destileeritud alkohoolsed joogid 1. Mittealkohoolsed joogid Puhastatud kraanivesi. Hea filtriga puhastatult ei jää kraanivesi kvaliteedilt ja maitselt alla pudeliveele. Mineraal-, allika- ja lauaveed. Euroopa standardite kohaselt on naturaalne mineraalvesi püsiva mineraalide koostisega, pumbatud looduslikult kaitstud maa- alusest allikast, mille juures toimub ka villimine. Eestis loetakse mineraalveeks vett, mille mineraalainete sisaldus on üle 2 grammi ühe liitri kohta. Mineraalveed võivad olla gaseeritud. Villitud vett, mis ei vasta nend...
Tallinna Saksa Gümnaasium PUMA Elin Järve 10b 2011 Miks Sa valisid just selle firma? Valisin PUMA, kuna olen endalegi sealt soetanud päris mitmeidki asju ning kaup on minumeelest kvaliteetne! Firma nimi(kust on nimi pärit)? Kas nimi on aja jooksul muutunud? 1924 vennad Rudolf ja Adolf Dassler asustasid firma nimega ,,Vendade Dasslerite Jalatsitevabrik'' Firma registreetiti PUMA nime alla aastal 1948, 1. oktoober ning ainuomanikuks sai Rudolf Dassler Firma logo? Tunnuslause? Millal firma loodi? Kus on päritolumaa? Firma loodi ülesse 1924 PUMA nimetuse sai firma 1948 Päritolumaa on Saksamaa, Herzogenaurach Millistest firmadest on ta kas välja arenenud/eraldunud või millistega liitunud (või on olnud iseseisev)? Algselt oli firma kahe venna oma, mille eraldumisel tekkis P...
Kauaoodatud rõivabränd jõudis Eestisse kas nutta või naerda? Üha enam avatakse maailmas erinevaid uusi rõivapoode. Ka Eesti pole erand. Enamik neist kuuluvad ülemaailmsetele suurfirmadele. Kuid kust tuleb nende rõivapoodide kaup? Mis toimub tegelikult tehaste telgitagustes? Kes sellest kasu lõikavad ja kellele see kõik korda läheb? Suur osa rõivaid valmistatakse vabatsoonides, kus tööjõud on väga odav. Nendeks riikideks on näiteks Hiina, Bangladesh, Kambodza jne. Neis piirkondades peab naistele vähem palka maksma kui meestele. 12-tunnised tööpäevad seitsmel päeval nädalas on täiesti tavalised. Mis kõige hullem, mitteametlikult kasutatakse ka lapstööjõudu. Nende sissetulek on pea olematu. Enamik Bangladeshi töölistest saab pärast 2010. aastal ametiühingute, valitsuse ja ettevõtete vahel sõlmitud lepingut 3000 taka ehk 38 dollari suurust kuupalka, mis on üks maailma madalamaid. Eestis ei tuleks selline hädine palganumber kõne ...
Minu kaks mina- luksuse nautleja ja tark tarbija Elus on meil asju mida me vajame igapäev, et ühiskonnas toimida. Kooli voi tööle minemiseks on vaja selga riideid, kooli jõudmiseks transporti. Normaalne inimene hoiab ka ennast puhtana ja hoolitseb enda eest. Luksuslik mina muretseks kooli minemiseks selga ikka Rakveres saadavatest riietest kõige kallimad. New Yorkerist kõnniks tülgastusega mööda kui Rakvere bussijaama tagusest, kus joodikud magavad ja seaks sammud just sinna kõige ägedamasse Denim Dreami, kus saadaval kõige vägevamad brändid. Hind ei loeks, sest mida vägevam logo, seda parem enesetunne neid kandes. Kooli jõudmiseks oleks vaja ikka midagi vägevat, mis tõstaks enesehinnangut ja teeks meele heaks. Ratta viskaks nurka voi müüks internetis maha, sest see ei sobi. Jala kõndimine oleks ainult talupojale kohane, seda ma ei oleks. Õige valik oleks just ikka auto, mida kallim seda rohkem meelt mööda. Enda hoolitsemiseks muretsek...
Laima Koostas: Pille Meipalu MY11.rühm magusa, aromaatse, isuäratava sokolaadi maitse ja aroom ühes - inspireeriv, hellitav ja unistama julgustav maitse. 1870. aastal alustas Riias Theodor Riegert Läti sokolaadi tootmise traditsioone, rajades oma maiustuste poe, mille otsene järeltulija tänapäeval ongi tuntud Laima. Ajaloost. 1940. aastal kui Läti kaotas oma iseseisvuse, läksid tehased ja riiklikud ettevõtted Nõukogude Liidu valdusesse. Ettevõtted natsionaliseeriti. Geginger'i tehase uueks nimeks sai Uzvara; uze Staburadze uueks nimeks sai 17.juuni. Uzvara spetsialiseerus kompvekkide tootmisele ja suured kogused eksporditi Venemaale. Staburadze valmistas küpsiseid ja kooke, ning Laima sokolaade ja sokolaaditooteid. Peale Läti taasiseseisvumist, et toetada Läti magusatootjate vabaturu tingimusi, leidis aset suurimate Läti magusatootjate konsolideerimine Laima'st s...
Joogid Asko Karu Joost Sander 90000000 Ameerika Ühendriigid Argentina Austria 80000000 Belgia Gruusia Hispaania Holland 70000000 Iirimaa Itaalia Kanada Kanada 60000000 Korea Vabariik Küpros Leedu Läti 50000000 Lõuna-Aafrika Vabariik Mehhiko Moldova Poola 40000000 Prantsusmaa Rootsi Saksamaa Soome 30000000 Suurbritannia Taani Tehhi Tiili 20000000 Tiili Tiili Ukraina Ungari 10000000 Valgevene Venemaa 0 1) miks me ostame sisse nii palju erinevaid toidukaupu ? Enamus toidukaupasid on, kas Eesti hindadega võrreldes odavamad või ka siis maitselt paremad. Välismaalt saab ka erinevaid kaupasid, tänu sellele o...
MIS ON REKLAAM? Carl Linnè: Genus proximum – üldtunnus, differencia specifica - spetsiifiline erinevus Reklaam on mitteisiklik infoedastus, mille eest tuleb kanda kulutusi, mis on tavaliselt sisendava (veenva) iseloomuga ja mis edastab teavet toodete, teenuste, juriidiliste isikute või ideede kohta kasutades selleks üht või teist meediakanalit. (C.Bovee, W. Arens. (1989). Contemporary Advertising) • Reklaam on tarbijale suunatud kaupade või teenuste tasuline avalikustamine. (D. McQuail. Massikommunikatsiooni teooria) • Reklaam on levitaja kasule orienteeritud teateedastus, milles formuleeritakse nii probleem kui ka selle lahendus. (L. Priimägi. (2007). Reklaam & imagoloogia, mõistevara) • Reklaam on teave, mis on avalikustatud mis tahes üldtajutaval kujul, tasu eest või tasuta, teenuse osutamise või kauba müügi suurendamise, ürituse edendamise või isiku käitumise avalikes huvides suunamise e...
MAINORI KÕRGKOOL WHIRLPOOL CORPORATION Referaat Tallinn 2007 SISSEJUHATUS................................................................................................................ 3 1. AJALUGU....................................................................................................................... 4 2. BRÄNDID JA TOOTED.................................................................................................. 5 2.2. Tooted...................................................................................................................... 5 2.3. Uued tooted............................................................................................................. 5 3. EDUTEGURID................................................................................................................ 6 3.1. Whirlpooli ülemaailmne korruptsioon........................................
Brändi juhtimine Konspekt 2012 1) Bränd on kontseptsioon, lubadusmärk, kujutlus, mis sisaldab funktsionaalseid lubadusi ja kasusid, mida tarbijad piisavalt väärtustavad, kulutamaks selle peale oma raha. Bränd on eristav nimi ja/või sümbol, mille eesmärgiks on identifitseerida tootja või müüja kaupu või teenuseid konkurentide oma(de)st. (Aaker) Bränd on toote materiaalsete ja sümboolsete omaduste kombinatsioon, mis identifitseerib toote ja eristab selle konkureerivatest toodetest. Tugevatel brändidel on omadus siduda end kliendiga, tagades sellega koostöö ka tulevikus. Brändid aitavad inimestel teha valikuid, luues konkurentsieelise ning saavutades ajutise hinnaalanduspakkumise teiselt tootelt. Brändid on suunatud edule ja konkurentsile. Strateegiliselt saab end väljendada erinevalt: kujundus, emotsionaalsus, värvid, jne. Kõige olulisem brändi...
APPLE INC. MIKS VALISIN JUST SELLE FIRMA? KUIDAS SEE MINUGA SEOTUD ON? • Apple on üks edukamaid tarbeelektroonika tootjaid ning soovisin saada rohkem infot selle kohta • Tavaliselt ostes uusi tooteid on need olnud just selle firma omad • Kogu pere pereliikmetel on kasutusel just selle firma tooted FIRMA NIMI (KUST ON NIMI PÄRIT)? KAS NIMI ON AJA JOOKSUL MUUTUNUD? • Üks Apple´i loojatest (Steve Jobs) oli just tulnud õunafarmist ning arvas, et ´“õun“ võib olla heaks firma nimeks kuna see ei kõla ähvardavalt, motiveerib ning kõlab toredalt • Apple Inc. esmanse nimetusega Apple Computer, Inc. FIRMA LOGO? • Läbi aegade on olnud mitu logot: 1. Kujutas Isaac Newton´it istudes puu all kust hiljem, legendi järgi, kukkus alla õun. Pilti ümbritses tekst „Apple Computer Co.“ FIRMA LOGO? • 2. Teine logo oli tehtud mälestuseks Alan Turing´ule. Briti matemaatik, kes aitas kaasa tänapäeva arvutisüsteemide loomisele. Hä...
Saksamaa Maavarad ja nende kasutus Saksamaa on föderaalne vabariik Kesk-Euroopas. Ta piirneb Taani, Poola, Tsehhi, Austria, Sveitsi, Prantsusmaa, Luksemburgi, Belgia ja Hollandiga. Põhjas moodustavad loodusliku riigipiiri Põhjameri ja Läänemeri. Pealinn ja valitsuse asukoht on Berliin. Maavarad Maavarad on pikaajalise kaevandamise tõttu suures osas ammendatud. Rikkalikult leidub kivi- ja pruunsütt ning kivi- ja kaalisoola, vähem raua- nikli- vase- uraani- jmt. metalli maaki, naftat ja maagaasi. Tähtsamad kivisöekaevandused asuvad Ruhri basseinis ja Saarimaal, pruunsöekaevandused Leipzigi-Halle ja Kölni piirkonnas. Metsad Mets katab ligi 30% Saksamaa pindalast. Metsas on eeskätt mägedes (kuusk ja nulg) ja maa kirde osas (mänd). Suur osa metsa on istutatud, sellest üle poole moodustab männimets. Looduslikku tamme- ja pöögimetsa on säilinud väga vähe, nulumetsa on kahjustanud happevihma...
Kuidas mood meid mõjutab? Alustaks sellega, et selgitaks, mis mood üldse minu jaoks tähendab. Mina jagaksin moe kahte tüüpi, üks oleks see, mis läheb kunsti alla, näiteks võtaks prantsuse või itaalia Haute Couture' i asjad (riided, aksessuaarid, jalanõud jne), mis ei vaja reklaami, nad on oma stiilis ja inimestele, kellele see meeldib ja kes saavad endale lubada, neid ka ostavad. Teine tüüp on just see, millest ma tahaksin rääkida, selle alla kuuluvad moekad brändid, mis on piisavalt kallid, kuid paljud inimesed ostavad neid. Näiteks võtaks siin Apple' i tooteid, nad on kallid, kuid antud bränd on niivõrd populaarseks tehtud, et inimesed ostavad seda, teadmata mis põhjusel. Paljud reklaamid lihtsalt ütlevad, et üks või mõni teine toode on just SEE, mida me VAJAME, kuid miks? Me näeme iPhone' i igal kolmandal inimesel ja arvame, et ka meile on see vajalik, kuid ise ei oska põhjendada piisavalt hea argumendiga. ...
ÕPIMAPP SISUKORD Eritoit.......................................................................................................................................... 5 Eritoidu all mõistetakse sellist toitu, mis on mõeldud tavapärasest erinevate toitumisvajadustega inimestele ning mis on seetõttu valmistatud eritehnoloogiat kasutades või millel on tavatoidust erinev koostis. Eritoidud on näiteks imiku- ja väikelapsetoit, gluteenivaba toit, laktoosivaba toit, sportlaste toidud, kehakaalu alandamiseks ettenähtud vähendatud energiasisaldusega toit, meditsiinilisel näidustusel kasutamiseks ettenähtud toit. . 5 Eritoit on spetsiaalselt valmistatud inimestele, kes on haiguse tõttu piiratud, halvenenud või häiritud tavatoidust saadavate toitainete või nendest moodustunud ainevahetusproduktide saadavus, seedimine, imendumine, metabolism või eritumine ja kui tavalist toiduvalikut m...
PÄRNUMAA KUTSEHARIDUSKESKUS kokk Madis Kool Coca-Cola Referaat Juhendaja: Külli Sorin Pärnu 2013 Sisukord 1.Sissejuhatus 2.Algus 3.Woodruffi pärand 1919-1940 4.Sõda ja selle pärand 5.Globaalne äri 1960-1981 6.Diet coke ja New coke 1982-1989 7.Uued turud ja brändid 1990-1999 8.Allikad Sissejuhatus Coca-Cola ehk kokakoola ehk coca-cola (eesti kõnekeeles ka koka ja koola, inglise keeles ka Coke) on üks karboniseeritud karastusjook, maailma populaarseim karastusjook ning esimene ja populaarseim koolajook. Coca-Cola ja Coke on USA ettevõttele The Coca-Cola Company (peakontor Atlantas) kuuluvad registreeritud kaubamärgid, mille all turustatakse mitut joogisorti, sealhulgas Coca-Cola Classic ehk Coca-Cola ja Coca-Cola light. Coca-Cola logo on üks maailma tuntumaid kaubamärke ja lääne elulaadi...
NULLPUNKT! Margus Karu Tegelased · Johannes minategelane · Grete Johannese kaksikõde · Bianca Johannese tüdruk · Raimo Johannese klassivend · Olav, Ege, Paul Johannese õedvennad · Riina Johannese suvearmastus · Sasa Johannese parim sõber · Lisaks olid jutus veel klassiõedvennad, ema, isa ja palju teisi tegelasi Kava Johannese saabumine Johannese suvepuhkus uude kooli Nullpunkt Tutvumine kooli ja 12. klassi alustamine klassikaaslastega Suhete parandamine Tutvumine Zaiidiga klassikaaslastega Grete saabumine Klassi lõpetamine Johannese minevik ja Johannes ja Bianca probleemid Kokkuvõte See on lugu probleemsest kodust ja halvast koolist pärit Johannesest, kel õnnestub end ühte Tallinna eliitkooli sisse rääkida. Paraku avastab ta peagi, et klassikaaslased on ta jõuliselt heidikustaatu...
NULLPUNKT! NULLPUNKT! Margus Karu Tegelased • Johannes – minategelane • Grete – Johannese kaksikõde • Bianca – Johannese tüdruk • Raimo – Johannese klassivend • Olav, Ege, Paul – Johannese õed-vennad • Riina – Johannese suvearmastus • Sasa – Johannese parim sõber • Lisaks olid jutus veel klassiõed-vennad, ema, isa ja palju teisi tegelasi Kava Johannese suvepuhkus Johannese Nullpunkt saabumine uude kooli 12. klassi alustamine Tutvumine kooli ja klassikaaslastega Suhete parandamine Tutvumine Zaiidiga klassikaaslastega Grete saabumine Klassi lõpetamine Johannese minevik Johannes ja Bianca ja probleemid ...
Müügitöö alused 24.01.13 Kaubamärk ja bränd Mõiste . Kaubamärk on kaubal või pakendil leiduv tähis. Kaubamärk on sõna, fraas, sümbol või kujundus või nende kombinatsioon, mis identifitseerib ja eristab kellegi kaupade või teenuste allikat teiste omadest. Kaubamärgiks võib olla erinimetus, toodet iseloomustav kujutis, eripakend jne. Reklamib toodet, kaupa, nii sise kui välisturul Kaubamärki reguleerib kaubamärgi seadus. Teenindusmärk Kaubamärk esineb tavaliselt tootel või tema pakendil, teenindusmärk aga teenuste reklaammaterjalides Teenindusmärk on sama mis kaubamärk, kuid ta identifitseerib ja eristab pigem teenuste või kaupade allikat, mille abil eristatakse samaliigilist kaupa tootjate järgi. Kaubamärgiga koos kasutatakse kahte rahvusvahelist hoiatustähist r või tm Eesti kaubamärgiseaduses ei ole täpsustatud milline see tähis on. Hoiatustähise paigutus on ülaindeksina vahetult kaubamärgi järel. Mark tootel olevad tootja an...
SISUKORD Sisukord.................................................................................................................. 1 Sissejuhatus........................................................................................................... 2 Valisin kaubakategooriate vaatlusülesande läbiviimiseks ehituspoe Bauhof. Järgnevas töös toon välja värvide ja viimistlusmaterjalide, tapeetide ja liimide asukoha kaupluses (kaupluse plaan). Värvide kaubagrupi piires olen väljatoonud enimesindatud kaubamärkide nimistu ning hinnaklassid. Kirjeldan kaupluses värvide väljapanekute loogilisust, kaupade leitavust ja lisaväljapanekuid.............2 1.Värvid.................................................................................................................. 3 1.1 Värvide asukoht............................................................................................. 3 1.2 Kaupade leitavus..................................
PÄRNUMAA KUTSHARIDUSKESKUS METSAMAJANDUS Paul Kennedi KETTSAAGIDE AJALUGU JA NENDE KAUTAMINE Referaat Pärnu 2011 1 Sisukord Sissejuhatus Mootorsaag on tööriist puude langetamiseks, laasimiseks, järkamiseks ja puidu töötlemisaks puusepatöödel. Mootorsaage valmistatakse kahetaktilise bensiinimootoriga (töömaht 30-120 cm3, 1-10 hj võimsusega) või elektrimootoriga mille tööpinge on üldjuhul 230V. Elektrimootoriga kettsaagi nimetatakse sageli lihtsalt kettsaeks. 2 Mootorsaag Mootorsae tööorganiks on juhtplaadil, mida mõõdetakse tollides või sentimeetrites (pikkusega 30-150 cm pikkune), liikuv lõikehammastega saekett sammuga 0,325, 0,375 või 0,404 tolli. Keti lõikehammaste profiil on erinevate kasutusvaldkondade jaoks erinev, samuti juhtplaadi, mis võib olla pöörleva otsatähikuga või ilma. 3 Tuntumad brändid: Stihl, Husqvarna, Jonsered, Partner...
Saksamaa Andmed Ametlik nimi Saksamaa Liitvabariik Föderaalne Vabariik KeskEuroopas Pealinnaks Berliin Looduslikud riigipiirid põhjas Läänemeri ja Põhjameri Organiseeritud parlamentaarne demokraatia Pindala 357 111,91 km2 Andmed Riigikeeleks saksa keel Rahvaarvuks on 81 757 600 (2010) Rahvastiku tihedus on 229 in/km2 Presidendiks Christian Wulff Rahaühikuks on euro ELi astus 1957 ÜRO, Euroopa Liidu, NATO ja G8 liikmesriik Asukoht Muutke teksti laade Teine tase Kolmas tase Neljas tase Viies tase Asukoht KeskEuroopas Põhjas Taani, kirdes Poola, idas Tsehhi, kagus Austria, lõunas Sveits, edelas Prantsusmaa, läänes Luksemburg ja Belgia, loodes Holland Riigipiir 3757km Suuremad linnad Suurimad linnad Hamburg, München, Köln, Frankfurt...
Külmad joogid · Mineraalvesi põhjavesi, millel on mineraalsoolad, mineraal elemendid ja gaaside tõttu on neil ravitoime. Ei töödelda. Jaguneb soolasisalduse järgi. · Allikavesi Sisaldab mineraalaineid mineraalveest vähem. Võib lisada mineraalsoolasid ja gaase. · Lauavesi Saadakse mineraalvee, allikavee ja kraanivee segamisel. Ravitoime väike. · Kunstlikud mineraalveed Valmistatakse puurkaevu veest ja lisatakse soolasid. MAHL · Toormahl Saadakse toormarja pressimisel või aurutamise teel. · Konserveeritud mahl Vesi eristatakse mahlast, suhkurt ei lisata. · Täismahl 100% saadakse konsendraadile vee lisamisel, suhkut sinna ei lisa. · Nektar Mahla sisaldus peab olema 75%, lisatakse suhkurt ja mahl sisaldab viljaliha. · Mahlajook Sisaldab naturaalset toormahla 10-30%, ülejäänud vesi. · Mehu Viljalihaga mahl. KOHVI VALMISTAMINE · Kvaliteetne vesi · Vee ja kohvi suhe peab olema õige (Ühe...