TURUNDUSE KONSPEKT
TURUNDUSE EKSAM
Peatükk 6 ,, Toode"
Toode pakkumine, mis on tehtud turule hankimiseks, kasutamiseks ja tähelepanu
äratamiseks. Võib olla nii toode, teenus, inimene, organisatsioon, kogemused või idee.
TARBEKAUBAD
Mugavustooted
· Tarbija ostab tihti ja kohe, kulutades minimaalselt aega ja energiat ostu sooritamiseks.
· Toote teisi alternatiive ei kaaluta
· Madala hinnaga ja neid on saadaval igal pool nt seep, ajalehed ja muud
majapidamistarbed
· Esmatarbetooted tarbitakse tihti, rutiinselt ja igas leibkonnas
· Impulsstooted ostetakse kiiresti ja planeerimata impulsi ajel. Kui toode pole hetkel
saadaval siis seda tavaliselt ei osteta
· Hädaostutooted ostetakse pärast tugeva vajaduse tekkimist. Pole aega uurida
alternatiive nt kui vihma hakkab sadama, ostab vihmavarju, lambipirn põleb läbi ostab
uue lambi
Valiktooted
· Ostetakse harvem ja mõ...