Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"-bränd" - 214 õppematerjali

thumbnail
14
pdf

Brändi juhtimine eksam konspekt

Brändi juhtimine Konspekt 2012 1) Bränd on kontseptsioon, lubadusmärk, kujutlus, mis sisaldab funktsionaalseid lubadusi ja kasusid, mida tarbijad piisavalt väärtustavad, kulutamaks selle peale oma raha. Bränd on eristav nimi ja/või sümbol, mille eesmärgiks on identifitseerida tootja või müüja kaupu või teenuseid konkurentide oma(de)st. (Aaker) Bränd on toote materiaalsete ja sümboolsete omaduste kombinatsioon, mis identifitseerib toote ja eristab selle konkureerivatest toodetest. Tugevatel brändidel on omadus siduda end kliendiga, tagades sellega koostöö ka tulevikus. Brändid aitavad inimestel teha valikuid, luues konkurentsieelise ning saavutades ajutise hinnaalanduspakkumise teiselt tootelt. Brändid on suunatud edule ja konkurentsile. Strateegiliselt saab end väljendada erinevalt: kujundus, emotsionaalsus, värvid, jne. Kõige olulisem brändi...

Majandus → Brändi juhtimine
138 allalaadimist
thumbnail
6
docx

BRÄND

BRÄND Tooted on need, mida ettevõte valmistab, brändid on ned, mida tarbija ostab. Väidetavalt luuakse maailmas iga päev 10 000 brändi. Bränd on nime, sõna, pildi ja disaini ühendus, mis identsifeerib kauba ja eristab seda konkureeritavatsest kaupadest. Tähistab ka nn MARGITOODET. Omadused: Kaubal on objektiivsed omadused(kauba- disaini ja pakendikesksed, pmst need, mida saame mõõta, hinnata, katsuda) ning subjektiivsed omadused(psüühilises reaaluses ­ imidz, kujutlused, maine) Bränd on hea mitte emotsionaalsete ja mittematerjaalsete omaduste poolest. Koos moodustavad beed BRÄNDI kui margitoote omadused. Tunnused Brändi materiaalsed omadused: toode, selle pakend, hind Brändi mittemateriaalsed omadused: logo, pakendi kujundus, imago, personaalsus. St, jah, okei, sa saad kopeerida toodet, nt iga nutitelefoniga saab helistada, kuid selle imidz jms mittemateriaalsed omadused on just need, mida kopeerida ei saa. Bränd võib olla kui kollek...

Meedia → Reklaam
32 allalaadimist
thumbnail
17
pdf

Ideekaardid

TALLINNA TEENINDUSKOOL Ksenija Kuzmina MK17-KET IDEEKAARDID Praktika ülesanne Juhendaja: Aive Antson Tallinn 2018 SISSEJUHATUS Selles praktikatöös kirjeldan 4 ideekarte järgmiste kaupade kohta: hambapasta, sampoon, pesupesemisvahend ja üks väike majapidamismasin. Toon välja 7 erinevat tunnust ja 1-2 näitega konkreetsest tootest. Selline töö annab õpilasele toodetest ülevaadet ja edaspidi annab oskuse soovitada kõrgel tasandil seda toodangud kliendile. Toodete kaardistamine on vajalik nii müüjale kuid ka müügikorraldajale. 1 HAMBAPASTA 2Kellele 3 9Hind ...

Muu → Ainetöö
17 allalaadimist
thumbnail
13
doc

Kaubamärk ja bränd

MAINORI KÕRGKOOL KAUBAMÄRK JA BRÄND. KAUBAMÄRGI VAIDLUSED Kirjalik töö Tallinn 2009 Kaubamärk ja bränd. Kaubamärgi vaidlused SISUKORD SISUKORD.................................................................................................................................2 1.SISSEJUHATUS..................................................................................................................... 3 Kaubamärgid mõjutavad meie tarbimist läbi elu- mida sööme, kuidas riietume, mis autoga sõidame. Kaubamärkide läbilöögile on tublisti kaasa aidanud massimeedi areng- suurematiraazilised ajalehed, televisioon. Tunnusmärke näeme kõikjal meie ümber- hoonete fassaadidel, autodel, reklaamitahvlitel, kirjapaberitel.................................................................3 Kuna kaubamärki võib omada meist igaüks siis on neid juba registreeritud tohutud hulgal, see aga tekit...

Majandus → Turunduse alused
211 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Case teemal Kellogsi tootepoliitika

Kadi Lõiv TU10 Tootepoliitika Kellog's Kellogs on maailma suurim teravilja toodete tootja, toodeteks on näiteks küpsised, kreekerid, hommikusöögi helbed ja külmutatud vahvlid. Tema kaubamärgi hulka kuuluvad maisihelbed, teraviljahelbed ja riisihelbed. Kellogs on ülemaailmne organisatsioon. Tema tooteid valmistatakse 19 riigis üle maailma ja müüakse rohkem kui 180 riigis. Meie ebakindlas maailma, on organisatsiooni strateegia , et tuleb keskenduda tootele ja kaubamärgile, mis on kas turuliider või tugeval teisel positsioonil, firma usub, kui keskenduda edukatele toodetele võimaldab see tagada järjekindla ja usaldusväärse tulu ning kasumi osanikele. Kui ettevõtte nagu Kellogs uurib muutusi turustamises võib ta kaaluda nelja elementi. Need on tuntud kui turunduse mix. · Toode ­ sellest elemendist tuleneb, kuidas firma vastab muutuvat...

Majandus → Rahvusvaheline turundus
13 allalaadimist
thumbnail
15
docx

ckospekt

reklaamipsühholoogia Reputatsioon ­ klientide, investorite, töötajate ja avalikkuse emotsionaalne reaktsioon ettevõtte nime kuuldes. Maine pole midagi rohkemat ega vähemat kui peegeldus sellest, mida peetakse eetiliseks konkreetses ühiskonnas teatud aja jooksul Maine ja imago ei ole toote küljes kinni. Ei ole nende objektiivne omadus. Reputatsiooni ei saa 100% kontrollida, saab aga juhtida. Saab anda endast parima, et suunata oma ettevõtte mainet nö positiivse suunas. Konkreetse ettevõtte või toote puhul n oluline faktor ka collective reputation of the industry st tööstusharu või tootekategooria maine üldiselt. Milleks maine kujundamine? Tänapäeval on mainega tegelemiseks ka nn stakeholder's society kjunemine ja sotsiaalse meedia jõulisus. Maine on konkurentsieelis ­ sellega saab tõdeda, et maine, kui selline, muutub oluliseks siis, kui tekib konkurentsisituatsioon. Maine juhtimisel arvestatakse sidusgruppidega. Reputation Quotient main...

Psühholoogia → Reklaamipsühholoogia
19 allalaadimist
thumbnail
24
docx

Reklaamiteooria konspekt

Reklaam on mitteisiklik infoedastusmeetod, mille eest tuleb kanda kulusid ja see on üldjuhul veenva iseloomuha ja sisaldab teavet toote teenuse kohta ning edastatakse mingis meediakanalis. On levitaja kasumile orienteeritud infoedastus, mis sisaldab probleemi ja selle lahendust. Reklaamobjektid: subjektid, äriobjektid, isikud/ühendused, tegevused/väärtused. Reklaami rollid:  majanduslik/turunduskil roll-Eesti elanikud on muutunud reklaami suhtes kriitilisemaks, kuid peavad seda enesestmõistetavaks ja normaalseks nähtuseks, millel on majandust soodustav mõju. Reklaam on ühiskonnale vajalik, sest reklaami kaudu saavad ettevõtted tutvustada oma tooteid ning soodustada seeläbi majanduse arengut. Samuti saab reklaamis edastada ühiskonna seisukohalt vajalikke üksikisikut harivaid ja teavitavaid sõnumeid, näiteks suitsetamisvastaseid kampaaniaid või heategevusprojektide reklaame. Küsitl...

Meedia → Reklaam
10 allalaadimist
thumbnail
28
pptx

Juustud

JUUSTUD Kertu Tedremäe TRADITSIOONILINE EESTI JUUST  Tootja: OÜ Estover Piimatööstus Kaarlijärve  Meierei  Koostis: Pastöriseeritud piim, bakterjuuretis,  sool, laap, tardaine: kaltsiumkloriid, säilitusaine:  kaaliumnitraat  100g toodet sisaldab: Energiat 1388 kJ / 334  kcal; rasvu 25 g, millest küllastunud rasvhappeid  16,4 g, süsivesikuid < 1 g, millest suhkruid <0,5  g, valke 27 g, soola 1,4 g  Kasutusalad: Võileival, snäkina TOOTE ISELOOMUSTUS  toodetakse aastast 1958  maheda, nõrgalt hapuka maitse ja lõhnaga  täisrasvane ja suure kaltsiumisisaldusega  konsistentsilt poolkõva, elastne ja kergelt  viilutatav, ebaühtlaselt jaotunud üksikute 3­ 5mm läbimõõduga ovaalsete või ümarate  aukudega  tootmisel ei ole kasutatud loomset laapi, sobib  taimetoitlastele  enne serveerimist on soovitav juustu hoida  vähemalt 30min toatemperatuuril KODUJUUST KLASSIKALINE  Bränd: Piimameister OTTO  Tootja: OÜ Est...

Toit → Toiduaineõpetus
2 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Töö meediaagentuuris

Töö meediaagentuuris Meediaagentuur on enamat, kui reklaamklipi kokkupanek. Toimub põhjalik analüüs, kus selgitatakse välja millised on tarbija ootused ja käitumine, kuidas kampaaniad mõjuvad. Kasutatakse spetsiaalseid tööriistu ja uuringuid. Nendest täpseim on neurouuringud. Järgmise sammuga pannakse paika strateegia, millisesse meedialiiki ja kanalisse, kuis suures mahus, mis ajaks ning millise sõnumiga. Kui kampaania valmis siis toimub igapäevane taktikaline planeerimine, tulemuste jälgimine ja optimeerimine. Oluline osa on kommunikatsioonil: milline on tarbija seis oma eluga, milline katekoorija on oluline, mille eest bränd seisab. Kõige selle juures arvestatakse tuntuse, imago ja müügiga. Peamised Eestis reklaamitavad katekoorijad on jaekaubandus, finantsasutused, autod ja ravimid. Meedialiike on kolme erinevat. Esiteks ostetud ­ bränd ütleb tarbijale mida ise soovib. Kanaliteks on sellisel juhul Tv, digi...

Meedia → Meedia
4 allalaadimist
thumbnail
4
odt

Müügitöö alused

Müügitöö alused 24.01.13 Kaubamärk ja bränd Mõiste . Kaubamärk on kaubal või pakendil leiduv tähis. Kaubamärk on sõna, fraas, sümbol või kujundus või nende kombinatsioon, mis identifitseerib ja eristab kellegi kaupade või teenuste allikat teiste omadest. Kaubamärgiks võib olla erinimetus, toodet iseloomustav kujutis, eripakend jne. Reklamib toodet, kaupa, nii sise kui välisturul Kaubamärki reguleerib kaubamärgi seadus. Teenindusmärk Kaubamärk esineb tavaliselt tootel või tema pakendil, teenindusmärk aga teenuste reklaammaterjalides Teenindusmärk on sama mis kaubamärk, kuid ta identifitseerib ja eristab pigem teenuste või kaupade allikat, mille abil eristatakse samaliigilist kaupa tootjate järgi. Kaubamärgiga koos kasutatakse kahte rahvusvahelist hoiatustähist r või tm Eesti kaubamärgiseaduses ei ole täpsustatud milline see tähis on. Hoiatustähise paigutus on ülaindeksina vahetult kaubamärgi järel. Mark ­ tootel olevad tootja an...

Majandus → Majandus
23 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Reklaamiteooria

1. Nimetade reklaami rolle ühiskonnas(4) koos väikese selgitusega. · Majanduslik roll / turunduslik roll Uuringu eesmärgiks oli välja selgitada, kuidas suhtuvad Eesti elanikud reklaami kui nähtusesse ning kas ja millist kasutegurit nähakse selles üksikisikule ja millist ühiskonnale · Kommunikatiivne roll - Eesmärgiks on kokku viia müüja ja ostja, ostja ja kaup. · Sotsiaalne roll - Reklaam informeerib, õpetab eelistama, kasutama, mõjutab esteetilisi eelistusi. · Reklaami kultuuriline roll - Reklaam mitte ei ole kultuuri mõjutav nähtus vaid ta on On tarbimiskultuuri mootor ja kunstiline väljendus. Rakendab ja arendab uusi väljendusvõimalusi ning ­viise tänapäevase infotehnoloogia baasilt ning samas ei unusta ka juba iidsetena tunduvaid meediume. 2. Nimetage lähtudes C.s. Peirce märgiteootüüpi ning tooge ka näide selle esinemisviisi kohta reklaamis 1 Ikoon ­ taotleb sarnasust obje...

Meedia → Reklaam
49 allalaadimist
thumbnail
11
pptx

KEEFIR

KEEFIR Jelizaveta Tomingas MK15 KET-1 SISSEJUHATUS Paljude eestimaalaste jaoks on jätkuvalt armas hapupiim, mis sobib ideaalselt toidu kõrvale janu kustutamiseks kui ka toidu valmistamiseks. Hapupiimale on lisatud ka maailmas enimuuritud Lactobacillus rhamnosus GG bakter. KEEFIRI TUNNUSED Rasva protsendi sisaldus Keefir lisanditega Probiootiliste bakteritega keefir Pakendi suurus Pakendi materjal Keefirijook Tootjad/bränd RASVA PROTSENDI SISALDUS 2,5% Keefir 3,5% Keefir 3,5% rasvasisaldus 2,5% rasvasisaldus 2,2% rasvasisaldus 1% rasvasisaldus KEEFIR LISANDITEGA Kirsi keefir Kama keefir Kirsi keefir Maasika keefir Kama keefir Õuna ja piparmündi keefir Cappucchino keefir Mustika keefir PROBIOOTILISTE BAKTERITE GA KEEFIR ME-3 piimhappebaktereid sisaldavad Helluse tooted ait...

Majandus → Müügitöö alused
1 allalaadimist
thumbnail
22
docx

Missoni

Reet Kool MISSONI REFERAAT Õppeaines: RÕIVA- JA TEKSTIILITOODETE AJALUGU Rõiva- ja tekstiiliteaduskond Õpperühm: KRR21 Juhendaja: lektor Lea Koldmets Esitamiskuupäev:……………. Üliõpilase allkiri:…………….. Õppejõu allkiri: ……………… Tallinn 2017 1. SISSEJUAHTUS Missoni on kõrgmoebränd mis on loodud 1953 aastal Ottavio ja Rosita Missoni poolt Itaalias, Vareses. Bränd on saanud kuulsaks oma kudumitega, mis on täis väga erinevaid värve ja mustreid. Akvarellid ja guašid olid aluseks Missoni brändi kuulsusele. Kudumid olid täis väga erinevate värvidega siksakke, triipe, kontrollitud ja lainelisi mustreid, mis olid väga mõjuvõimsad ja kunstiväärilised. Missoni rõivad ja kollektsioonid on võitnud ka mitmeid auhindu ülemaai...

Muu → RÕIVA- JA TEKSTIILITOODETE...
4 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Rahvusvaheliste suhete ajalugu

Sissejuhatus turundusse Turundus on tegevus, mis on suunatud vajaduste ja soovide rahuldamisele vahetusprotsesside kaudu, saavutamaks ettevõtte eesmärke. Tootmiskontseptsioon (production concept) lähtub sellest, et tarbija eelistab odavamat toodet Tootekontseptsioon (product concept) eeldab, et tarbija eelistab kvaliteetsemat toodet. Muugikontseptsioon (selling concept) eeldab, et tarbijad ostavad ettevõtte toodangut vaid siis, kui neid muuki toetavate meetmetega ergutatakse. Turunduskontseptsioon (marketing concept) on seisukohal, et ettevõte peab uurima konkreetselt määratletud sihtturu vajadusi ja soove ning pakkuma välja nende vajaduste paremaid rahuldamisvõimalusi kui tema konkurendid Sotsiaalse turunduse kontseptsioon (societal marketing concept) peegeldab uhiskonnakeskset lähenemist - kontseptsiooni aluseks on taotlus uhitada uhiskonna huvid tarbija huvidega. Suhtlusturunduse kontseptsioon - tarbija on asendunud kliendiga, st ...

Politoloogia → Rahvusvahelised suhted
3 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Transnatsionaalsed ehk rahvusvahelised firmad .

Transnatsionaalsed ehk rahvusvahelised firmad . Trantsnatsionaalsed firmad on firma , mis tegutseb paljudes riikides ning mille firmasisesed majandussidemed ületavad riigipiire ja majandustegevuse maht on mõnikord suuremgi kui väikestel rahvusriikidel . Ettevõtlusklaster ehk ­ kobar on paljude eri tüüpi kitsalt spetsialiseerunud ettevõtete territoriaalne kooslus, mis on seotud sarnase toote või tootegrupi valmistamisega . Innovatsioon on kasulik uuendus, mis mõjutab tootmist ja elukvaliteeti . Infrastruktuur ­ hõlmab tootmissfääri teenindava veonduse, teedeehituse, energeetika , side, veevarustuse, tootmisalase, infoteeninduse jms. ning inimestele soodsaid elamis ja tööolusid tagavate majandusharude kompleksi ( tervishoiu, haridus, reisiveo, riigivalitsemise, looduskaitse, sotsiaalhoolduse jms. teendinduse asutused) . Päritolumaa o...

Geograafia → Geograafia
20 allalaadimist
thumbnail
13
docx

Turukommunikatsiooni olemus ja eesmärk

EESTI ETTEVÕTLUS KÕRGKOOL MAINOR Ettevõtluse õppesuund Raili Tiits, Paula-Liisi Nurm INTEGREERITUD TURUNDUSKOMMUNIKATSIOONI OLEMUS JA EESMÄRK Referaat 2012 Sisukord 1. Sisukord.......................................................................................2 2. Sissejuhatus..................................................................................3 3. Integreeritud turunduskommunikatsiooni definitsioon................3 4. Integreeritud turunduskommunikatsiooni eesmärgid ja tulemused.....................................................................................5 5. ITK Tööriistad............................................................................7 6. Bränd.......................................................................

Majandus → Majandus
58 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Ralph Lauren

Ralph Lauren Ralph Lauren on sündinud 1939. aastal, 14. oktoobril, New Yorgis. Ta on Ameerika moelooja ja ettevõtte juhatuse liige. Tema tuntuim rõiva bränd on Polo Ralph Lauren. Ralphi huvi moe vastu sai alguse juba varajatest noorusaastatest, mil ta ostis endale esimese kallima ülikonna, raha teenides ise pärast kooli töötades. Kuigi ta teadus, et ta saaks enda riideid osta ka mujalt odavamatest poodidest, oli tema kindel veendumus näida stiilne oma ülihinnalistes rõivastes. Tal on see õnnestunud alates 12ndast eluaastast. R. Lauren käis Salanter Academy Jewish Day koolis, enne kui lõpuks lõpetas DeWitt Clinton keskkooli, aastal 1957. Akadeemias oli Lauren tuntud oma klassikaaslaste seas lipsude müümisega. Keskkooli aastaraamatusse oli ta oma pildi alla märkinud, et tema soov on saada miljonäriks. R. Lauren läks Baruch kooli ärindust ja kodanikuadministratsiooni õppima, mis oli riigiülikool New Yorgis. Sealt ta langes välja pär...

Ajalugu → Ajalugu
14 allalaadimist
thumbnail
64
docx

Positsioneerimine

Reklaamipsühholoogia Reklaamipsühholoogia- psühholoogia oskusteabe rakendamine reklaami efektiivsuse tõstmiseks Reklaamipsühholoogia tegeleb järgmiste mõistetega: · Hoiak · Taju · Mõjustamine · Mõtlemine · Otsustamine · Mälu · Tähelepanu · Emotsioonid jne Reklaamipsühholoogia ei ole isoleeritud valdkond- ta on seotud majandusega, juhtimisega, turundusega, rahandusega, logistikaga, kommunikatsiooniga; samuti semiootikaga, lingvistikaga, esteetikaga, disainiga, õigusteadusega jne Reklaamitegevuse peamine fookus tänapäeval on brändiloome. Bränd- objektiivsed omadused sh toode ning selle füüsikalised omadused, ka disain, graafilised/visuaalsed standardid ning eeldatav tarbimisväärtus. Subjektiivsed omadused sh selle imidž ehk kujutlus, maine, hoiak selle suhtes, avalik arvamus selle kohta, selle koht/positsioon inimese teadvuses. Kokkuv...

Psühholoogia → Reklaamipsühholoogia
19 allalaadimist
thumbnail
20
docx

Reklaamipsühholoogia konspekt

MIS ON REKLAAM? Carl Linnè: Genus proximum – üldtunnus, differencia specifica - spetsiifiline erinevus Reklaam on mitteisiklik infoedastus, mille eest tuleb kanda kulutusi, mis on tavaliselt sisendava (veenva) iseloomuga ja mis edastab teavet toodete, teenuste, juriidiliste isikute või ideede kohta kasutades selleks üht või teist meediakanalit. (C.Bovee, W. Arens. (1989). Contemporary Advertising) • Reklaam on tarbijale suunatud kaupade või teenuste tasuline avalikustamine. (D. McQuail. Massikommunikatsiooni teooria) • Reklaam on levitaja kasule orienteeritud teateedastus, milles formuleeritakse nii probleem kui ka selle lahendus. (L. Priimägi. (2007). Reklaam & imagoloogia, mõistevara) • Reklaam on teave, mis on avalikustatud mis tahes üldtajutaval kujul, tasu eest või tasuta, teenuse osutamise või kauba müügi suurendamise, ürituse edendamise või isiku käitumise avalikes huvides suunamise e...

Psühholoogia → Reklaamipsühholoogia
57 allalaadimist
thumbnail
12
odt

Ariel ja Bio-Tex

PÄRNUMAA KUTSEHARIDUSKESKUS MÜÜJA Claudia Oks ARIEL & BIO-TEX Pärnu 2016 Ariel Ariel on pesupesemisainete bränd mis on loodud Procter & Gamble kompanii poolt. Esimest korda ilmus Ariel Inglismaa turule 1967. aastal. Ariel oli esimene pesupulber mis oli plekieemaldus ainetega. See oli tugevalt vahutav pulber mis oli disainitud kahe püti ja pealt täidetava pesumasina jaoks. 1970. aastatel kui tõusis automaatsete ja eest täidetavate pesumasinate populaarsus, siis hakati tootma ka vähem vahutavat pesupulbrit. 1980. a keskel hakati tootma ka pesugeele ja kompaktseid pesupulbreid. Kompaktsed pulbrid Inglismaal populaarsust ei kogunud ning kui 1999. a ilmusid tootmisesse pesugeeli tabletid, siis kompaktsed pulbrid eemaldati tootmisest. 2 1992. aastal hakati tootma Ariel Colorit värvilisele ...

Majandus → Kaubandus
1 allalaadimist
thumbnail
15
docx

Reklaamipsühholoogia konspekt

Reklaamipsühholoogia Lugemismaterjal: A. Maslow “Motivatsioon ja isiksus”. 1.peatükk Kogu materjali 17 väidet motivatsiooni kohta peavad olema igas motivatsiooniteoorias! Holistlik lähenemine. Indiviid on ühtne ja organiseeritud tervik. Motivatsiooniteoorias tähendab see, et motiveeritud on terve indiviid, mitte ainult mingi tema osa ehk siis on olemas ainult selle indiviidi vajadused. Ei saa öelda, et “kõhu või suu vajadus”, kuna inimene on see, kes tahab toitu mitte selle inimese kõht. Sellest tulenevalt saab rahuldatud terve indiviid, mitte tema osa! Kuid kui pidada nälja ainult seedetrakti funktsiooniks siis on eksperimentaatorid eiranud tõsiasja, et kui inimene on näljane siis peale seedefunktsioonide muutuvad ka teised funktsioonid, nt aistingud (toidu lõhna tajutakse paremini kui muidu), mälu (meenutatakse head söömaaega), tundmused (esineb rohkem pinget ja närvilisust kui tavaliselt), mõt...

Psühholoogia → Reklaamipsühholoogia
1 allalaadimist
thumbnail
6
odt

Turunduse- ja müügijuhtimise aluste eksam

 1. Turunduse mõiste.   Toode ja teenus ­ erinevus ja sarnasus. • Turunduse on tegevususe süsteem, mille eesmärk on viia kokku ostjate soovid ja vajadused  ning müüja eesmärgid. Turundus on selliste tegevuste leidmine selleks, et tekkiks müük.  • Toote ja teenus on mõlemad valmistatud selleks, et tarbijate vajadusi rahuldada. Nende  erinevus seisneb sellest, et üks on materjaalne tein mitte materijaalne hüvitis.  2. Turundusmeetmestik. McCarthy P­d.   Unikaalne müügiargument. Eristumise vajalikkus turunduses. • Turundusmeetmestik on meetmete kombinatsioon, mida firma rakendab sihtturu mõjutamiseks. • McClarthy lõi 4P mudeli : Toode(millist sortiminti, kvaliteediga, kuidas pakendatud, milline  garantii), hind(baashind, allahindlused, makseperriood, krediiditingimused), müügikanal ehk  turustus, turunduskommunikatsioon ehk Toetus(kuidas antakse teada pakkumise olemasolust  ...

Majandus → Majandus
84 allalaadimist
thumbnail
8
pptx

Apple Powerpoint esitlus.

Apple Risto Tõldse p Lagedi Põhik ool 2013/14 010 -CRO s_Headshot_2 /b9/Steve_Job /wikip edia/commons/b wikimedia.org http://upload. Apple Apple Inc. (varem Apple Computer, Inc.) on rahvusvaheline ettevõte, mis arendab ja toodab riistvara, tarkvara ning muud t...

Majandus → Majandus
10 allalaadimist
thumbnail
38
odt

Turundus ja müügijuhtimise alused

Kas need testid mis on lisatud on lihtsalt harjtamiseks ? Ning milline on kodutöö ja millal seda peab tegema? Õppeaine läbinud üliõpilane: 1. Saab aru turunduse spetsiifikast 2. Oskab kasutada turundusmeetmestiku ehk 4P kõiki elemente eraldi ja leida võimalusi nende integreerimiseks 3. Teab oma tarbijate sihtrühma segmenteerimise, oma toodete positsioneerimise ja brändimise, turustuse ning turunduskommunikatsiooni põhireegleid 4. Omandab põhiteadmised turundusuuringutest 5. Mõistab müügi protsessi ja erinevaid kliendikäitumisi 6. oskab toote/teenuse müügihinda kujundada ja kaitsta 7. oskab kasutada erinevaid müügi lõpetamise tehnikaid Kursuse sisu: 1.Turunduse juhtimine ettevõttes. Turundusliku idee hindamine, eesmärgi saavutamine lähtudes turu trendidest ja vajadustest. Toote ja teenuse sarnasus-erinevus. Turundusmeetmestik(McCarthy 4P-d).. Toode ja teenus, tootearendus. Unikaalse müügiargumendi väljaselgitamine - USP. Hin...

Majandus → Majandus
57 allalaadimist
thumbnail
14
ppt

Laima

Laima Koostas: Pille Meipalu MY11.rühm ­ magusa, aromaatse, isuäratava sokolaadi maitse ja aroom ühes - inspireeriv, hellitav ja unistama julgustav maitse. 1870. aastal alustas Riias Theodor Riegert Läti sokolaadi tootmise traditsioone, rajades oma maiustuste poe, mille otsene järeltulija tänapäeval ongi tuntud Laima. Ajaloost. 1940. aastal kui Läti kaotas oma iseseisvuse, läksid tehased ja riiklikud ettevõtted Nõukogude Liidu valdusesse. Ettevõtted natsionaliseeriti. Geginger'i tehase uueks nimeks sai Uzvara; uze Staburadze uueks nimeks sai 17.juuni. Uzvara spetsialiseerus kompvekkide tootmisele ja suured kogused eksporditi Venemaale. Staburadze valmistas küpsiseid ja kooke, ning Laima ­ sokolaade ja sokolaaditooteid. Peale Läti taasiseseisvumist, et toetada Läti magusatootjate vabaturu tingimusi, leidis aset suurimate Läti magusatootjate konsolideerimine Laima'st s...

Geograafia → Geograafia
7 allalaadimist
thumbnail
5
docx

Turunduse seletatud mõisted

Turundus - on kasulike klientide leidmise ja hoidmise ning kasulike kliendisuhete arendamise teadus ja kunst. Turundus on vajaduste kasumlik rahuldamine Vajadus - on inimese sisemine tung millegi järele. Nõudlus - sisaldab nii soovi kui ka maksevalmidust. Kui inimesel on soov, kuid ta ei ole nõus selle rahuldamise eest maksma, siis nõudlust ei ole. Kui aga on olemas soov ja ollakse nõus ka selle rahuldamise eest maksma, on nõudlus turul olemas. Toode - pakkumine, mis on tehtud turule hankimiseks, kasutamiseks, tarbimiseks või tähelepanu saamiseks. Kaup - toode, mida on võimalik turul pakkuda, rahuldamaks tarbjate soove või vajadusi. Teenus - tegevus, mida pakutakse müügiks, mis on oma olemuselt mittemateriaalne ja mille osutamisega ei kaasne mingi asja omandiõigust ( nt. hotellindus, transport, remonditööd, juuksur jne. ) Turundusmeetmestik- kujundatakse lähtuvalt ettevõtte majandustulemusest ja edukusest nii lühiajalises kui pikaajalis...

Majandus → Turundus
225 allalaadimist
thumbnail
82
pdf

Interaktiivne Turundus - Rene Arvola - mõisted ja mudelid - kordamisküsimused

INTERAKTIIVNE TURUNDUS    Põhimõisted:   ● Vahetus, tehing (exchange, transaction)  Turundustegevusi ühendab vahetuskonseptsioon. Vahetuse tulemusel saadakse soovitud  toode teiselt subjektilt hüvituse vastu.  Sellist ostja ja müüja vahelist kokkulepet nimetatakse tehinguks.    Eristatakse nelja vahetuse vormi:  ­ Turu vahetus  ­ Suhte vahetus  ­ Ümber jagav vahetus  ­ Vastastikune vahetus    ● Turu vahetus (market exchange)  Lühiajalise orientatsiooniga ja omakasust motiveeritud.   Turu vahetus toimub sellele eelnenud ja sellele järgnevast vahetusest sõltumata.    ● Suhte vahetus (relationship exchange)  Pikaajaline orienteeritus.   Areneb poolte vahel, kes on huvitatud pikaajalise, toetava suhte loomisest.    ● Ümber jagav vahetus (redistribution)  Eksisteerib poolte vahel, kes töötavad kollektiivse üksusena.   Üksuse liikmed astuvad vahetusse, sest soovivad omavahel ressursse jagada.   Maks...

Majandus → Turundus
39 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Rahvusvahelised ettevõtted tööleht

5. RAHVUSVAHELISED ETTEVÕTTED Rahvusvahelistumise põhjused: Rahvusvaheliste ettevõtete esmane huvi oli juurdepääs loodusvaradele, näiteks maakidele või troopilistel maadel paiknevatele maavaradele. Hiljem oli olulisem laieneda uutele turgudele, et suurendada tarbijate hulka ja mastaabisäästu. Eri riikidesse laienevad ettevõtted püüavad alandada tootmiskulusid ning toota tõhusamalt. Tähtis on odav tööjõud. Ettevõtete areng läbi ajaloo on olnud erinev. Arengus võib eristada rahvusvaheliste ettevõtete põlvkondi: 1. Euroopa kaubanduskompaniid , Briti Ida-India kompanii, kes ostsid kokku ülemeremaade saadusi (karusnahku) ning tutvustasid neid Euroopas. Sõltusid päritolumaa valitsusest ja aitasid asumaid koloniseerida. 2. Tootsid kolooniates põllumajandussaadusi või kaevandasid maavarasid ning tegelesid toorme esmase töötlemisega ja sisseveoga päritolumaale. Naftakompanii Royal Dutch Shell. 3. Arenesid...

Geograafia → Geograafia
92 allalaadimist
thumbnail
18
xlsx

Statisika ülesanded

Parfüümid Kogus(ml)(diskreetne) Pikkus(cm)(pidev) 5th Avenue  125 19 1 Million 100 14.5 Yellow Diamond  50 14.5 Double Dare 75 15.5 NL'Elixir  50 8 Crystal Noir  90 8.5 Passion Struck 250 19.5 Fizzy Energy 30 11 Touch Of Pink 100 16 Tropical Passion 30 11 Coconut Passion 250 ...

Matemaatika → Matemaatika ja statistika
4 allalaadimist
thumbnail
24
docx

TURUNDUSE KONSPEKT

TURUNDUSE EKSAM Peatükk 6 ,, Toode" Toode ­ pakkumine, mis on tehtud turule hankimiseks, kasutamiseks ja tähelepanu äratamiseks. Võib olla nii toode, teenus, inimene, organisatsioon, kogemused või idee. TARBEKAUBAD Mugavustooted · Tarbija ostab tihti ja kohe, kulutades minimaalselt aega ja energiat ostu sooritamiseks. · Toote teisi alternatiive ei kaaluta · Madala hinnaga ja neid on saadaval igal pool nt seep, ajalehed ja muud majapidamistarbed · Esmatarbetooted ­ tarbitakse tihti, rutiinselt ja igas leibkonnas · Impulsstooted ­ ostetakse kiiresti ja planeerimata impulsi ajel. Kui toode pole hetkel saadaval siis seda tavaliselt ei osteta · Hädaostutooted ­ ostetakse pärast tugeva vajaduse tekkimist. Pole aega uurida alternatiive nt kui vihma hakkab sadama, ostab vihmavarju, lambipirn põleb läbi ostab uue lambi Valiktooted · Ostetakse harvem ja mõ...

Majandus → Turundus
89 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Turunduse mõisted

1. Turundus- klientide vajaduste kindlakstegemine ja rahuldamine ettevõttele kasumlikul viisil (vajaduste kasumlik rahuldamine) 2. Vajadus- inimese sisemine tung millegi järgi 3. Nõudlus - sisaldab nii soovi kui maksevalmidust. Kui inimesel on soov, kuid ta ei ole nõus selle rahuldamise eest maksma, siis nõudlust ei ole. Kui aga on olemas soov ja ollakse nõus ka selle rahuldamise eest tasuma, on nõudlus turul olemas. 4. Toode- füüsilised tooted hõlmavad suurema osa turundusest ja need võivad olla väga erinevad, alates toiduainetest ja lõpetades masinate ja muu sellisega. On mingi vajaduse rahuldamiseks valmistatud ese või osutatud teenus. Eristatakse pooltooteid (vajavad edasist töötlemist) ja valmistooteid. 5. Kaup - toode, mida on võimalik turul pakkuda, rahuldamaks tarbijate soove või vajadusi. Kaup on toode, mida pakutakse müügiks. 6. Teenus- tegevus mida pakutakse müügiks, mis on olemuselt mittemateriaalne ja millega ei kaasne mi...

Majandus → Turundus
10 allalaadimist
thumbnail
4
docx

LOOMEETTEVÕTJA EDULUGU

Kutsehariduskeskus XXX LOOMEETTEVÕTJA EDULUGU SILLE SIKMANN Iseseisev töö Juhendaja XXX Tartu Jalanõude bränd Scheckmann on üks Tartu Loomemajanduskeskuse vilistlastest. See bränd on mõeldud just meestele. Need eksklusiivsed jalanõud ja aksessuaarid sünnivad hoolika materjalivaliku ja käsitöömeisterlikkuse tulemusena disainer Sille Sikmanni käe all. Bränd sai alguse Sille Sikmanni diplomitööst Tartu Kõrgemas Kunstikoolis. Eritellimusena ja käsitööna valmistatavate jalanõude idee tuli soovist hakata looma ilusaid ja mugavaid jalanõusid meestele, kuna disaineri sõnul on Eesti turul küllaltki kesine valik meestejalatseid. Sikmann sai endale kingapisiku külge, siis kui oli Soomes vahetusüliõpilane. Seal olles tegi ta poole aastaga kuu...

Majandus → Loovus ja innovatsioon
2 allalaadimist
thumbnail
20
pdf

Turundus eksami kordamine

Toote elutsükli mudel lk 140 Tootel on oma elu, nagu kõigil elusorganismidel, mis algab sünniga, läbib teatud etappe ja lõpeb surmaga. Elutsükli kontseptsiooni saab kasutada turu, toote ning brändi arengu analüüsimiseks. Toote elutsükkel on aeg toote kavandamisest kuni toote lõppemiseni. Neli faasi. Osad autorid toovad välja enne juurutusfaasi veel arendusfaasi Tunnus Juurutus Kasv Küpsus Langus Turunduse- Turu loomine, Turu hõlvamine, eeliste Turuosa kaitsmine, Saagikoristus, rentaabluse eesmärk tarbija teavitamine, rõhutamine brändi lojaalsuse tõstmine, toote poolehoiu võitmine säilitamine kõrvaldamine Käive Väike, kasvav Kiiresti kasvav Stabiliseeruv, kahanev Kahanev Kasum...

Majandus → Turundus
22 allalaadimist
thumbnail
5
doc

LÕPPTARBIJA OSTUKÄITUMINE

SEMINAR: LÕPPTARBIJA OSTUKÄITUMINE 1. MÕISTED. Turunduse mõjurid on tarbijate Psühholoogilised mõjurid ja ostukäitumist muutvad tegurid vajadused ning motiivid Keskkonna mõjurid- kultuur, Tarbija ostuprotsess - Tarbija sotsiaalne klass, grupi mõjud ja ostuotsustusprotsess algab enne perekonna mõjud otsuse langetamist ja jätkub pärast ostu sooritamist. Individuaalsed mõjurid on ressursid ja vajadused Tarbija rahulolu kujuneb peamiselt ootuste ja tegelikkuse võrdlusena. Ka väga heas tootes võib pettuda, kui ootused on liiga kõrgeks kruvitud. Seega tuleks ootuste tõstmisega ettevaa...

Majandus → Turundus
54 allalaadimist
thumbnail
9
docx

Referaat - Positsioneerimine

SISUKORD Positsioneerimise alused MIS ON ´´POSITSIONEERIMINE´´? Positsioneerimisest1 on saanud moesõna reklaami-, müügi- ja turundusinimeste seas. Mitte ainult Ameerikas, vaid kogu maailmas. Enamik inimesi arvab, et positsioneerimine sai alguse aastal 1972, kui erialaväljaandes Advertising Age ilmus meie sulest artikliteseeria ,,The Positioning Era." Positsioneerimine muutis reklaamimängu reegleid. Mis on saanud vanadest headest reklaamisõnadest nagu ,,esimene" ja ,,parim" ja ,,maitsvaim"? Tänapäeval kuuleb võrdlusi, mitte ülivõrdeid. Positsioneerimine algab tootest. Kaubaartiklist, teenusest, firmast, asutusest või isegi inimesest. Kuid positsioneerimine pole midagi sellist, mida saab teha tootega. Positsioneerimine on see, mida sa teed potentsiaalse kliendi mõtete ja suhtumisega. See tähendab, et toodet positsioneeritakse potentsiaalse kliendi peas...

Majandus → Turunduse alused
97 allalaadimist
thumbnail
22
docx

Turunduse alused kordamisküsimused

12.11.2015 KONTROLLTÖÖ B Nimi ja kursus MÕISTED 1. Selgita mis on 4P? TOODE(product), HIND(price), JAOTUS(place), PROMOTSIOON(promotion) 2. Selgita mis on 7P? 4P mudelile on lisatud inimesed (personnel), protsess (process) ja tõendus (physical evidence) 3. Mis on turundus? Turundus on kasulike klientide leidmise ja hoidmise ning kasulike kliendisuhete arendamise teadus ja kunst. Juhtimisfilosoofia , mis aitab firmal leida õigeid kliente, õppida tundma klientide vajadusi ja leida õigeid vahendeid klientideni jõudmiseks. 4. Kirjelda tarbija ostuprotsessi.  Eelarve planeerimine  Toote valimine  Kaupluse valimine  Brändi ja stiili valimine  Makseviisi valimine o Probleemi tunnetamine o Info otsimine ja alternatiivide hindamine o Otsustamine ja ostmine ...

Majandus → Turunduse alused
41 allalaadimist
thumbnail
71
docx

Reklaaamipsühholoogia konspekt

· 1953 Karl Hovland's model Exposure Attention Comprehension Acceptance Retention (talletamine, mäletamine) (Behavioral) Change (Communication and Persuasion, 1953) Hovland: "uinumisefekt" 1949, sõnumi "allika usaldusväärsus" kui olulisim tegur Hoiaku muutmisel/muutumisel 1951 · 1961 R. J. Lavidge, G. A. Steiner'i mudel: teadlik/tahtlik mõtlemine (conscious thinking) emotsioonid/tunded hoiaku muutus otsus · 1957 Festinger'i kognitiivse dissonantsi teooria: Inimene püüdleb/taotleb tunnetuslikku kooskõla/järjepidevust (cognitive consistency) ja satub segadusse, kui ebakõlad ilmnevad tema uskumuste/tõekspidamiste ja reaalstelt kogetu/tajutu vahel. Kui inimene sooritab ostu ja hiljem saab teada, et see kaubamärk on kahtlase väärtusega, siis ta kas on õnnetu v silub dissonantsi suhtumise muutmisega: hakkab ostu õigus...

Psühholoogia → Reklaamipsühholoogia
31 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Burberry

Tallinna Tööstushariduskeskus BURBERRY Referaat Kadri Sigur Õppegrupp: 304RS Juhendaja: Merilin Pärn BURBERRY · Burberry Group on Briti luksusmoemaja, mis on jaotatud kolmeks sektoriks. Esimene neist tegeleb rõivastega, teine aksesuaaridega ning kolmandasse sektorisse kuulub ilu ja parfümeeria. · Oma ruudulise soti mustriga on Burberry´ist saanud üks kõige enam kopeeritud kaubamärk maailmas. · Burberry on palju kuulsust kogunud ka oma õhukese kevad-sügis ´´ trents `` mantliga...

Kultuur-Kunst → Stiiliõpetus
15 allalaadimist
thumbnail
4
odt

Kokkuvõte Fairy kohta

FAIRY Fairy on nõudepesuvahendite bränd mida toodetakse Procter & Gamble kompanii poolt nende West Thurrock´i tehases Inglismaal. Tootmist alustati 1950. aastal. Fairy geelid on üldiselt rohelist värvi, ajendades hästi tuntud reklaamlauset "Now hands that do dishes can feel as soft as your face with mild green Fairy Liquid" (Nüüd saavad ka käed, mis pesevad nõusid, tunduda sama pehmed kui su nägu, kasutades kerget rohelist Fairy nõudepesugeeli). 2015. aasta seisuga müüakse Fairyt enamus Euroopa riikides, kuigi selle piirkondlikud nimed varieeruvad. Näiteks Rootsis on brändi nimeks Yes. Neid nõudepesugeele on saadaval erinevat värvi ning erineva lõhnaga. Originaal pudel oli valge ning punase logoga kui need asendati PET- pudelitega. (PET-pudelite valmistusmaterjal, termoplastikust polümer) 2010. aasta veebruaris tõi Fairy müüki tagasi originaal pudeli, tähistamaks brändi 50. aastapäeva. Kasutatud allikad: http://www.fairydish.com.a...

Keemia → Keemia
7 allalaadimist
thumbnail
5
doc

Kordamisküsimused eksamiks Turundus

1. Mis on turundus Turundus on kasulie klientide leidmise ja hoidmise ning kasulike kliendisuhete arendamise teadus ja kunst. 2. Turunduse funktsioonid Kaks põhilist mõõdet ­ strateegiline ja taktikaline. Strateegiline turundus koosneb tarbijavajaduste analüüsist, turu segmenteerimisest, turundusvõimaluste hindamisest, konkurentide analüüsist ja turundusstrateegia kujundamisest. Taktikaline turundus keskendub valitud sihtrühmade kesksete turundusplaanide koostamisele, mille käigus täpsustatakse eesmärgid, pannakse paika turundusmeetmestik (toode, hind, jaotus, edustus), turunduseelarve ja ajakava. Samuti tuleb need turundusplaanid ellu viia ja kontrollida nende edukust. 3. Turunduse põhiprintsiibid Vajadused (Maslow vajaduste hierarhia), soovid ehk kuidas turundus inimeste soove rahuldab. Nõudlus ehk kui inimesel on soov ja nõusoleks toote või teenuse eest maksta. Turg ehk see, kus tarbija ettevõtte tooteid või teenuseid ostab....

Majandus → Turundus
249 allalaadimist
thumbnail
5
doc

Donna Karan

DONNA KARAN REFERAAT Õppeaines: RÕIVASTE AJALUGU Rõiva- ja tekstiiliteaduskond Õpperühm: TD 12B Juhendaja: Lea Koldmets Tallinn 2010 Donna Karan, tõeline nimi on Donna Ivy Faske- väga kuulus disainer ja modeleerija. Sündis 2 oktoobril 1948 New Yorki linnas (Forest Hillsis). Tema võõrasisa oli rätsep, aga ema oli mudell. Kui ta oli 14 aastane, leidis ta töö rõiva müüjana. Selles eas Donna algas joonistada ja juba keskkoolis ta õmbles oma esimest kolektsiooni. 1966 Lõpetas ,,George W. Hewlett High School" kooli. 1968-1974 Õpis kaks aastat prestiizi disainkoolis ,,Parsons The New School for Design...

Kultuur-Kunst → Rõiva ajalugu
32 allalaadimist
thumbnail
8
pptx

Marlboro

Ajalugu Asutas Philips Morris 1924 Lasti välja Marlboro sigaretid mis olid algselt mõeldud naistele Tõi välja esimesed filtriga sigaretid Marlboro oli enimmüüdud tubaka bränd Nad hakkasid sigaretidele kanguse järgi nimesid andma nagu: "Lights", "Ultra-Lights", "Medium", "Mild" Sponsorlus Üks suurim motospordi toetaja Marlboro toetab: F1 Grand Prix Motorcycle WRC ART Grand prix Tooted Mokatubakas: Snus Marlboro Rich Marlboro Amber ...

Geograafia → Geograafia
8 allalaadimist
thumbnail
57
docx

Turundus - konspekt eksamiks

Tooteelutsükli mudel (faasid) Tunnus Juurutus Kasv Küpsus Langus Turundus- Turu Turu Turuosa Saagikoristus eesmärk loomine, hõivamine, kaitsmine, , rentaabluse tarbija eeliste brändilojaals tõstmine, teavitamine, rõhutamine use toote poolehoiu säilitamine kõrvaldamine võitmine Käive Väike, Kiiresti Stabiliseeruv, Kahanev kasvav kasvav kahanev Kasum Negatiivne,v Kasvav, Kahanev Kahanev, äike suurim väike, 0, negatiivne Konkurents Puudub Suureneb Suur Kahanev Tarbijad Liidertarbijad Esmastarbija Hilinenud Mahajäänu...

Majandus → Turundus
24 allalaadimist
thumbnail
28
ppt

Äriturundus

ÄRITURUNDUS Äriturundus 1.Äriturundus ­ turundus- areng - suunad - trendid 2.Äriturundus ­ rahvusvah.turundus 3.Äriturunduse spetsiifika Turunduse arenguetapid 1. 1950 ­ massturunduse taandumine, demograafilised segm. alused 2. 1960 ­ psühhograafilised segm. alused 3. 1970 ­ teenuste osatähtsuse kasv 4. 1980 ­ hinnakonkurentsi asendumine hinnavälise konkurentsiga 5. 1990 ­ infotehnoloogia, globaliseerum., elukeskkond, tervis, elukvaliteet 6. 2000 ­ suund ostjate soovidele, kliendisuhted, püsikliendid, sotsiaalne turundus Suhtlusturundus 1. Suhtlusturunduse tunnused 2. Suhtlusturunduse trepp, kesksed elemendid, kulud 3. Suhtlusturunduse eripärad (toote, hinna, jaotuse ja toetuse osas) Suhtlusturunduse tunnused Toodete asemel tähelepanu partneritel ja klientidel Uute klientide asemel rõhutatakse kest- v...

Majandus → Turundus
67 allalaadimist
thumbnail
15
pptx

Esitlus: TEKSTIILITÖÖSTUS

Keila Kool Õhtune osakond Kerli Loopman TEKSTIILITÖÖSTUS Juhendaja: Eve Torv Keila 2010 Sisukord § Üldiseloomustus § Jaotus § Ajalugu § Paigutus § Tööjõukulu § Arenenud riigid või arengumaad? § Eksport § Tekstiilitööstus Eestis § Kreenholmi manufaktuur § Baltika Grupp § Baltika Brändid § Brändid mujal maailmas § Kasutatud materjal Üldiseloomustus Tekstiilitööstus on kergetööstuse haru ning sellel alal töötavad oskustöölised valmistavad ette looduslikke kiudusid, niite ja lõngu ning valmistavad materjale (kangaid) kudumise, silmuskudumise vm. tehnikas,ning muid tekstiilist ja karusnahast tooteid. Tekstiilitööstuse alla kuuluvad puuvilla, lina, villa ketramine ja kudumine ning mittekootud materjalide tootmine Üle 13 miljoni töötaja on otseselt hõivatud tekstiilitööstusega. Jaotus Tekstiilitö...

Geograafia → Geograafia
60 allalaadimist
thumbnail
5
odp

Eesti moeloojad

Eesti moeloojad Referaat Ivo Nikkolo Ivo Nikkolo on Eesti üks vanimaid ning unikaalseimaid disainerbrände. Juba üle 16. aasta oma nime teeninud rõivakollektsioonid on järginud Ivo Nikkolo kindlat käekirja, kus kohtuvad naiselik glamuur ja mehelik kindlus. Brändi algus jääb aega, mil piskuga harjunud tarbija hakkas üha enam hindama kvaliteetset moeloomingut ning nõukogude ajal vähest rakendust leidnud disainerite ideed kogusid enesekindlust. 1994. aasta kevadel avas Tallinnas Suur-Karja tänaval uksed esimene Ivo Nikkolo pood. Kindel visioon on Ivo Nikkolo märki iseloomustanud algusest peale. Naistekollektsioon, suunatud tegusale ja enesekindlale naisele, oli parimas mõttes klassikaline, kuid ootamatud ja vallatud detailid pakkusid emotsionaalset pinget. 1996. aastal rändas moemärk üle lahe Soome. 1998. aastal sirutus haare veelgi, sedakorda Rootsi suunal ­ prestiizikas NK kaubamajas asetus Iv...

Muu → Karjäärinõustamine
14 allalaadimist
thumbnail
2
docx

4P (Product, price, place, promotion)

4P ( Product, price, place, promotion): Price- pakume toodet tasuta. Toodet on võimalik alla laadida meie koduleheküljel ning ka Google play kaudu. Product- bränd on usaldusväärne ja oma fuktsionaalsuse tõttu hääletureguleerijana on sobilik vaigistajaprogramm, olles ühtlasi ideaalne antud otstarvet täitma. Samas ei jää funktsioonid jäigaks ning kui on vaja uuendada programme, siis äpp kohaneb ja muutub- vastavalt klientide soovidele ja nõudlustele. Lisaks ei kurna ta oma kliente tüütute reklaamidega. Äpp ilmub ekraanile vaid sobival hetkel ja vastavalt seadistusele kliendi poolt. Place- me ei müü teenust, vaid pakume tasuta ning seda ainult usaldusväärsetel lehekülgedel: äpi oma kodulehekülg, mis tutvustab lisaks teenusele ka juhtkonda ning programmi loojaid ehk meie programmeerijaid; Lisaks ka tuntud veebilehel Google play, mida külastavad enamus äpiotsijaid inimesi tihti. Keelatud ei ole linki jagada teistes veebilehekülgedes, mis ...

Majandus → Juhtimisarvestus
6 allalaadimist
thumbnail
1
doc

10. klassi majanduse mõisted

Bränd ­ kauba- või tootemärk Develveerimine - raha (rahvusvaluuta) väärtuse, vahetuskursi alandamine teiste rahvusvaluutade suhtes (kaupade hinnad all > ekspotimine lihtsam) Ettevõtlusklaster ­ mingis piirkonnas paiknevad ettevõtted, mis on omavahel seotud tootmisprotsessi või infrastruktuuri kaudu Geograafiline tööjaotus ­ ettevõtluse spetsialiseerumine tulenevalt asukohta geograafilistest eelistest Ettevõtlusvõrgustik ­ ettevõtjate koostööpartneritest moodustuv kooslus, mille eesmärk on liikmete konkurentsivõime parandamine Globaliseerumine ­ kogu maailma haarav majandus- ja kultuurialane seotus, mis on võimalik tänu side ja transpori arengule Investeering ­ majandustegevus, mille eesmärk on tulevase toodangu suurendamine praeguse tarbimise arvel Kapital ­ raha või realiseeritav väärtuste hulk, mida on võimalik investeerida inimese isklikku või talle kuuluva ettevõtte arengusse Liiderfirma ­ ettevõtete vahelist kooperatsiooni korralda...

Geograafia → Geograafia
59 allalaadimist
thumbnail
18
ppt

Prantsusmaa mitteametlikud sümbolid

Prantsusmaa mitteametlikud sümbolid Eiffeli torn on Pariisi tuntuim ehitis ja populaarseim turismiatraktsioon. Torn on saanud oma nime kogu projekti juhtinud ettevõtja Gustave Eiffeli järgi, arhitekt oli Stephen Sauvestre. Torn on 324 meetrit kõrge ja kaalub 7300 tonni. Eiffeli torn oli 40 aastat maailma kõrgeim ehitis (1889­1930). Prantsusmaa vein Prantsuse veinid on eeskujuks kogu ülejäänud veinimaailmale. Seal asuvad maailmakuulsad veinimõisad Kõige populaarseim vein - Bozole Baguett Pikk, peenike Prantsusmaa pagaritoode, on pehme seespool. Baguetti pikkus ­ 65cm Baguetti laius ­ 3-4 cm Kaal ­ 250 grammi Juust Prantsusmaal on umbes 400 juustuliiki Populaarsemad on : Parma juust Rokfoor Brie Kamambäär Kamambäär pehme, kooretaoline prantsuse juustusort, mis on saanud nime Põhja- Prantsusmaal Nor...

Ühiskond → Ühiskond
3 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Spikker_KT2

SWOT ­ (turunduskeskkonna analüüs) , SWOT ­ (turunduskeskkonna analüüs) , , .. , .. . Teevad mitu inimest, kuna igal on erinev vaade, kogemus, jne. . Teevad mitu inimest, kuna igal on erinev vaade, kogemus, jne. Tugevused, Nõrkused [Kontrollitavad tegurid]; Võimalused, Ohud [Kontrollimatud tegurid]. Tugevused, Nõrkused [Kontrollitavad tegurid]; Võimalused, Ohud [Kontrollimatud tegurid]. Turundusjuhi poolt analüüsimiseks kogutud info peab olema aktuaalne, piisava kvaliteediga, Turundusjuhi poolt analüüsimiseks kogutud info peab olema aktuaalne, piisava kvaliteediga, usaldusväärne, vajalik (peab koguma seda infot, mida vajatakse, mitte seda, mida kätt...

Majandus → Interaktiivne turundus
72 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun