Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"-VBA" - 124 õppematerjali

thumbnail
10
xlsm

VBA

Tallinna Tehnikaülikool Informaatikainstituut Töö: Funktsiooni uurimine Üliõpilane Matrikli nr. Õppejõud Rühm: Algus Lõpp Jaotisi 1 7 10 X F1 F2 F3 = F1+F2 1,00 -0,85 1,32 0,47 1,60 -1,54 -3,31 -4,85 2,20 -1,72 -5,16 -6,89 2,80 -0,80 -2,49 -3,29 3,40 1,10 -1,49 -0,39 4,00 2,85 -0,55 2,30 4,60 3,06 3,11 6,17 5,20 1,16 4,72 5,88 5,80 -1,91 2,86 0,94 6,40 -4,12 1,60 -2,52 7,00 -3,76 0,23 -3,53 Karakteristikud poskesk Integ F1 absmax F1 absmax asukoht F1 2,04 -4,83 -4,12 6,40 F2 2,31 0,88 -5,16 2,20 F3 3,15 8,00 6,00 4,00 2,00 ...

Informaatika → Informaatika
63 allalaadimist
thumbnail
4
xls

VBA lind & õhupall

Liikumiste arv Tee pikkus mm Aeg Ülesanne 1 Koostage programm, mis paneb lin puurist välja. Linnu lendu modelleeritakse järgm 1. Linnu asukoht muudetakse juhu võrra. Juhusarvude tekitamine on 2. Tehakse paus 0,1 s. Programmi Tegevus kordub, kuni lind saab pu Töölehele väljastatakse tehtud sam millimeetrites (1pt ~ 25.4/72 mm) Ülesanne 2 ...

Informaatika → Informaatika
25 allalaadimist
thumbnail
5
xls

VBA pall kastis

Liikumiste arv 10 Läbitud tee mm Liigu Keskele Ülesanne 1 Koostage skeem ja programm, mis paneb palli liikuma kasti sees. Liikumiste arv antakse ette töölehe lahtris "L_arv". Palli liikumist modelleeritakse järgmiselt: 1. Palli asukoha koordinaadid arvutatakse juhuslike arvude generaatoriga (funktsioon RND) vahemikutes, mis on määratud kasti mõõtudega. 2. Tehakse paus 1 sec. Töölehele väljastatakse läbitud teekond mm ( 1pt ~25.4/72 mm) Ülesanne 2 Koostage programm Keskele, mis paigutab palli kasti keskele. Ristkülikute andmed Nimi Kõrgus Laius Pindala Suurima pinnaga ristkülik nimi Rectangle 7 laius 28,4001579285 kõrgus 49,7914161682 pindala Leia suurim! Ülesanne Anda kõikidele kasutatavatele lahtritele nimed. Kirjutada kaks ...

Informaatika → Informaatika
24 allalaadimist
thumbnail
2
xls

KT1-vba

-0,291667 -4 -3 -3 -1 0 0 3 0 -4 3 3 1 2 -4 -2 0 2 -3 -3 0 -2 3 3 2 -3,708333 -2,708333 -2,708333 -0,708333 0,291667 0,291667 3,291667 0,291667 -3,708333 3,291667 3,291667 1,291667 2,291667 -3,708333 -1,708333 0,291667 2,291667 -2,708333 -2,708333 0,291667 -1,708333 3,291667 3,291667 2,291667

Informaatika → Informaatika 2
170 allalaadimist
thumbnail
0
rar

VBA animatsioon

docstxt/12414244535956.txt

Informaatika → Informaatika 2
162 allalaadimist
thumbnail
13
xls

VBA detail

Tallinna Tehnikaülikool Informaatikainstituut Töö Detail Üliõpilane Valter Sard Õppemärkmik Õppejõud Jüri Vilipõld Õpperühm aülikool tituut 82709 MATB24 Mark Hind Kr/m3 Te31 3200 Te02 2300 Te23 1400 Te04 2500 Te15 3000 Te16 2500 Te07 3600 Te08 2700 Te39 3800 Te10 3900 Te11 3000 Mark Kulu kg/m2 Hind Kr/kg NV08 0,30 44,00 NV11 0,30 45,80 NV24 0,40 45,80 NV30 0,35 52,30 NV02 0,35 54,80 NV56 0,32 58,90 NV09 0,35 65,00 NV07 0,27 66,00 NV33 0,35 66,30 NV21 0,29 68,30 NV05 0,33 72,20 NV17 0,45 76,20 y_1 d h hk bl bk Mark Hind Kr/m3 Mark ...

Informaatika → Informaatika 2
88 allalaadimist
thumbnail
0
JPG

VBA Kt

docstxt/126046136554532.txt

Informaatika → Informaatika
72 allalaadimist
thumbnail
2
xlsm

VBA KT

77 -57 -22 53 34 59 -85 -57 -23 100 42 -73 27 -4 95 -10 -19 66 -19 -90 -71 -27 -33 -59 -69 67 35 -58 16 11 17 -84 0 -8 -81 47 90 -1 -58 -68 -8 62 61 -45 -3 -12 3 -21 21 76 -81 2 99 15 -65 -92 89 57 -18 5 82 10 -13 -94 33 92 -9 -93 -1 -58 40 -78 98 3 71 -59 -69 6 -57 29 -27 5 -26 52 -13 5 -84 -76 95 4 92 -77 -54 5 71 -62 77 8 -31 83 -56 4 58 -27 27 7 46 -28 -33 6

Informaatika → Informaatika 2
171 allalaadimist
thumbnail
84
xlsm

VBA Juhtimine

Protsesside juhtim a b a_1 b_1 15 8 8 10 Igale Jukule personaalne p Igale Krapsule oma kom esside juhtimine kule personaalne planeet! J Krapsule oma komeet! Protsesside modelleerimisest If-laused Kujud. Iseseisvalt Select Case-lause Lõputu kordus Harjutus "Veski" Lõputu kordus katkestusega Harjutus "Auto_1" ja "Auto_2" Arvu arvamine. Iseseisvalt Funktsiooni nullkohad Järelkontrolliga kordus Eelkontrolliga kordus Harjutused "Auto_3" ja "Autod_4". Iseseisvalt Fuktsioonide nullkohad. Iseseisvalt Do...Loop- kordused. Demod For ... Next-lause Funktsiooni värtuste keskmise ja maksimumi leidmine Lahtrite värvid. Demo For...Each-lause Harjutus "Ufod" Rakendus "Ufod". Iseseisvalt Lahtriploki keskmised Protsesside modelleerimisest algoritmid protsesside juhtimine Programme...

Informaatika → Informaatika
37 allalaadimist
thumbnail
6
xlsm

VBA shapes

Shape-objektide omadused ja meetodid Ülesanne Kirjutage programm, mis asetab lumememme pea ja keha jalgade peale nii, et lumememm oleks originaali sarnane. Keha katab jalgade osa umbes 1/7 võrra, pea nihkub keha peale samuti 1/7. Valmis lumememme pea ja keha koordinaadid peab programm kirjutama tabeli lahtritesse. Kasutage omadusi Left, Top, Width ja Height ning meetodit zOrder Programm ei tohi sõltuda lumememme keha asukohast. klass Range Keha Pea Vasak serv 256,12496948 231,3749542 Ülemine serv 206,67849731 176,5284271 m oleks originaali sarnane. klass Range klass shape pane kokku Shape-objektide omadused ja meetodid Ülesanne 1. Kirjutage programm, mis teeb kindlaks, kas nool on kasti sees, ja väljastab vastava teate. Kujundite koordinaadid väljastab programm tabeli lahtritesse. 2. Kirjutage fu...

Informaatika → Informaatika
34 allalaadimist
thumbnail
8
xlsm

VBA Kt_K

Mask h????-m???? Kirjutada VBA-funktsioon, mis leiab, kas tekst vastab ettea Maskis on küsimärk (?) sümboliks, mis asendab ühte suva Vastused Näiteks: Kärla ja Käina vastavad maskile Kä??a, aga Kärd Tekstid Vastused oma funktsioonigaTekstide pikkus peab olema ühesugune. hanna-liis VÄÄR #NAME?ABI: VBA-lause Exit Function lõpetab funktsiooni töö. hanna-liisa VÄÄR #NAME? hanna-maria TÕENE #NAME?Funktsiooni päis võiks olla selline: hanna-stina VÄÄR #NAME?Function võrdlus(sõna, mask) As Boolean hannaliisa VÄÄR #NAME? helga-marie TÕENE #NAME?Sisestage valem töölehele, kopeerige ja vaadake, kas sait vastused. helgi-...

Informaatika → Informaatika
37 allalaadimist
thumbnail
2
xlsm

VBA Kt3

Andmed asuvad täidetud lahtrite piirkonnas nimega arvud. Tulemused paigutada piirkonna nimega tulemus alla. Koostada VBA-programm (makro), mis väljastab igasse tulpa arvud, mis jaguvad selles tulbas antud väärtusega. Kahe arvu jagamise jäägi leidmiseks sobib VBA tehe MOD. All on toodud näide. Teie programm peab töötama suvaliste andmete ja piirkonna suurustega. 3 54 5 170 115 1 54 -4 -136 23 165 11 120 33 11 -132 -1452 6 11

Informaatika → Informaatika
37 allalaadimist
thumbnail
8
xlsm

VBA - Graafika

Tallinna Tehnikaülikool Informaatikainstituut Töö: Graafika Üliõpilane: Õppemärkmik: Õppejõud: Õpperühm: Töö nr: 1 Kuupäev: 6.042012 Päikese keerlemise pikkus e keerlemise pikkus Mitu korda tahad va 20 Mitu korda tahad vaadata? 2 Objektid Protseduurid *Juku Protseduurid olid jaotatud üheks suure *Päike väiksemateks. Väiksemad olid põhilise *Suits (2 tükki - üks liikumisprotseduurid nt. erinevad mõlema korstna juures) sammupikkused. *Aken (pime ja hele) *Auto(mõlemat pidi) Kasutaja võimalused *(jutumullid - 6 tükki) Kasutajal on võimalus valida kui pikk o Objektid programmis sisseminemisperioon ehk kui kaua kee *Viitamiseks erinevatele alguses, enne kui animatsioon pea...

Informaatika → Informaatika 2
79 allalaadimist
thumbnail
2
xlsm

KT3 VBA

siniste summa punaste summa (positiivsed) (negatiivsed) 41949 -12845 654 31321 -6543 KT3_Excel VBA 9864 Ülesanne -5 Var 1 -665 65 Kirjuta programm, mis reageerib lahtrite sisu muutmisele järgm 45 1- kui sisestatakse positiivne väärtus esimesse veergu (kollane piirk -5632 siniseks, 2- kui sisestatakse negatiivne väärtus esimesse veergu (kollane piir punaseks, 3- teiste veergude lahtrite muutmisele programm ei reageeri. Lahtrisse nimega sinine tagastada positiivsete lahtrite summa ...

Informaatika → Informaatika
61 allalaadimist
thumbnail
238
xlsm

VBA juhtimine

Läks Aitab Protsesside juhtim a b a_1 b_1 15 8 8 10 Igale Jukule personaalne J Igale Krapsule oma esside juhtimine ukule personaalne planeet! J gale Krapsule oma komeet! Protsesside modelleerimisest If-laused Kujud. Iseseisvalt Select Case-lause Lõputu kordus Harjutus "Veski" Lõputu kordus katkestusega Harjutus "Auto_1" ja "Auto_2" Arvu arvamine. Iseseisvalt Funktsiooni nullkohad Järelkontrolliga kordus Eelkontrolliga kordus Harjutused "Auto_3" ja "Autod_4". Iseseisvalt Fuktsioonide nullkohad. Iseseisvalt Do…Loop- kordused. Demod For ... Next-lause Funktsiooni värtuste keskmise ja maksimumi leidmine Lahtrite värvid. Demo For…Each-lause Harjutus "Ufod" Rakendus "Ufod". Iseseisvalt Lahtriploki keskmised Protsesside modelleerimise...

Informaatika → Informaatika ll
21 allalaadimist
thumbnail
12
xlsm

VBA RADA

aeg_1 trahv 2 aeg_2 J 1 3 Algus STOP 4 1. Paarisarvuliste järjekorranumbritega elementide 7 2. Veeru pos. Elementide summa 3. Maatriksi maksimaalne element 6 4. Ise 5. Ise 6. Minimaalne element maatriksi peadiagonaalis 8 9 7. Kolmest suurima järjenumber 8. Miinimum vektoris 5 9. Viktoriin orranumbritega elementide summa de summa ne element maatriksi peadiagonaalis 15 6 4 -1 13 11 -12 5 -16 Küsimus Mis aatal loodi esimene personaalarvuti(±2 aastat)? Mis on Prantsusmaa pealinn? Mis aastal algas 2. maailmasõda (±1 aasta)? Mis on Eesti pealinn? Maailma suurim arvutifirma? Mis on Soome pealinn? Mis aatal loodi esimene mikroprotsessor (±3 aastat)? Eesti maadlej...

Informaatika → Informaatika ll
94 allalaadimist
thumbnail
22
docx

VBA Test

Infoteadus → Sissejuhatus infotöötlusesse
4 allalaadimist
thumbnail
7
xlsm

VBA - graafika

Aeg max_aeg Putukaid püütud Kiirus 0,00 15 0 6 Putukate püüdmine Mängu alustamiseks tuleb vajutada nuppu "Start". Mängu alguses hakkab püüdja liikuma suvalises suunas vabalt valitud kiirusega. Maksimaalset aega saab samuti ise valida. Aja täitumisel mäng peatub. Mängu eesmärk on võimalikult palju putukaid püüda. Kui püüdja puutub putukat (või on selle peal), siis tuleb vajutada "Püüa" nuppu. Kõik püütud putukad lähevad kasti. Mängu lõppedes ütleb programm, mitu putukat püüdsite. Et mängu uuesti alustada, tuleb kõik putukad laiali uuesti ajada. Selleks tuleb kasutada nuppu "Laiali". See nupp töötab ainult siis, kui mäng on peatatud. Mängu saab peatada ka keset mängu nupuga "Peata", kuid samast kohast edasi mängida seda ei saa. Maksimaalset aega saab valida 15 kuni 60 sekundi vahel. Püüdja kiirus on vahemikus 4 kuni 10. Mida suurem on number püüdja kiirusel, seda kiiremini ta liigub. Putukai...

Informaatika → Informaatika ll
67 allalaadimist
thumbnail
5
xlsm

Vba funktsioonid

Tallinna Tehnikaülikool Informaatikainstituut Töö VBA Funktsioonid Üliõpilane Õppemärkmik Õppejõud Kersti Antoi Õpperühm ülikool ituut TABBK21 Ülesanne 1 Variant 0 Ülesanne 2 Variant 2 Isikukood Sugu 1. advendi kuupäev 2011 47205193060 #NAME? 47302209401 #NAME? 60312215316 #NAME? 47807042708 #NAME? 46907275415 #NAME? 47301304197 #NAME? 35308061352 #NAME? 36001161262 #NAME? 47102015071 #NAME? 45502205632 #NAME? 50205038363 #NAME? 35501229735 #NAME? 45701258947 #NAME? 48604141460 #NAME? 45610224882 #NAME? 37803115227 #NAME? 47108279972 #NAME? 37108154554 #NAME? 45001243289 #NAME? 37502013240 #NAME? Ülesanne 3 aastal: #NAME? Ees- ja perekonnanimi Pirjo Kukk Lea Tamm Kairi Meri Natalja Reinhold ...

Informaatika → Informaatika 2
200 allalaadimist
thumbnail
7
xlsm

VBA Massiivid

On antud tabel kaupade hindadega kroonides erinevates kauplustes (allikas www.hind24.ee) ja E kurss kroonides. Luua peaprogramm , mis kirjeldab kõik muutujad ja objektid ning käivitab vajalikud funktsioonid ja alamprogrammid: - alamprogramm, mis loeb antud tabel töölehelt VBA massiivi; - alamprogramm, mis loeb rida kaupluste nimedega VBA massiivi; - alamprogramm, mis loeb veeru kaupade nimetustega VBA massiivi; - alamprogramm, mis moodustab uue massiivi hindadega eurodes; - alamprogramm, mis väljastab saadud tabeli töölehele 3 rida allapoole antud tabelist; - alamprogramm, mis väljastab töölehele VBA massiivist rea kaupluste nimedega ; - alamprogramm, mis väljastab töölehele VBA massiivist veeru kauplade nimetustega ; - alamprogramm, mis leiab uues tabelis kõige odavama keefiri Tere hinna ja vastava kaupluse Kasutatavatele lahtritele määrata nimed. Tulemus peaks välja nägema nagu lehel Näide. Dokument salvestada H: k...

Informaatika → Arvutid ii
72 allalaadimist
thumbnail
2
pdf

VBA laused

Visual Basic for Application Protseduur koosneb lausetest: Protseduuri alguslause Laused koosnevad: Kirjelduslaused o võtmesõnad Iga VB lihtlause peaks olema eraldi real. Tegevuslaused o konstandid (arv, tekst jm.) Järjestiktegevused Kaht lauset ühel real peab eraldama : (koolon). o nimed (muutujad, alamprotseduurid) Valikulaused Pikema lause ...

Informaatika → Andmetöötlus
16 allalaadimist
thumbnail
1
xls

arvestustöö nr3

Detail. Disain ja realisatsioon Mõõtkava 1: 20 H, cm 50 D, cm 30 a, cm 5 b, cm 20 L, cm 15 S, cm² 2107 V, cm³ 31603

Informaatika → Informaatika
190 allalaadimist
thumbnail
0
rar

VBA ülesanne

docstxt/12316237966461.txt

Informaatika → Informaatika 2
378 allalaadimist
thumbnail
0
rar

VBA ülesanne

docstxt/12316236546461.txt

Informaatika → Informaatika
58 allalaadimist
thumbnail
15
xls

Rakendus "Detail" Excel valemid ja VBA

Rakendus "Detail" Ülesande püstitus Ettevõte valmistab erinevatest materjalidest, erineva kujuga ja mõõtmetega detaile, mis kaetakse ka mingi värviga. Realiseerida järgmised ülesanded variandiga määratud kujuga detaili jaoks 1. Joonestada detaili skeem, koostada ja esitada valemiredaktoriga valemid detaili ruumala ja täispindala leidmiseks. 2. Koostada rakendused, mis leiavad ühe detaili jaoks: ruumala ja täispindala, materjali, värvi ning detaili üldise maksumuse. Realiseerida kolm varianti 2.1 Exceli valemid Valemites kasutada nimesid. Materjali ja värvi valimiseks kasutada valideerimist. Materjali ja värvi hinna ning värvi kulu leidmiseks kasutada Exceli otsimisfunktsioone 2.2 VBA funktsioonid Koostada VBA töölehefunktsioonid ruumala ja täispindala arvutamiseks, oma otsimisfunktsioon materjali ja värvi hinna ning värvi kulu leidmiseks ...

Informaatika → Informaatika
356 allalaadimist
thumbnail
9
xlsm

VBA - Funktsiooni uurimine

Algandmed Algus Pikkus Lõpp Jaotisi -13 10 5 10 Nullkohad F3 x F1 F2 -13 -14,65392 2,405652 -12 -15,84888 3,763043 -11 -14,43961 5,031824 -10 -12,95905 5,746952 -9 -14,0093 5,606714 -8 -12,8664 4,590247 -7 -10,82726 2,971434 -6 -11,49347 1,223403 -5 -10,51338 -0,150627 -4 -...

Informaatika → Informaatika ll
183 allalaadimist
thumbnail
13
xls

Informaatika kodutöö Detail

Tallinna Tehnikaülikool Informaatikainstituut Töö Detail Üliõpilane Õppemärkmik Õppejõud Õpperühm Rakendus Exceli valemitega. b Mõõtmed: f Ristküliku kõrgus a 120 Ristküliku laius b 80 Kolmnurga alus e 40 e Kolmnurga kõrgus f 25 Ringi raadius r 20 Detaili kõrgus h 40 Põhja pindala Err:509 r Külgpindala Err:509 Täispindala Err:509 Ruumala Err:509 ÕM_nr Variant 12 Materjal: liimpuit Värv: pulbervärv Materjal Värvi liik 2 ...

Informaatika → Informaatika 2
133 allalaadimist
thumbnail
11
xls

Vba mäng

Tallinna Tehnikaülikool Informaatikainstituut Töö Graafika Üliõpilane Valter Sard Õppemärkmik Õppejõud Jüri Vilipõld Õpperühm ülikool tuut 82709 MATB24 prots Lenda(J,S,M,P,K,R,Z) xe = x0 + x F(x) ye = y0 - y Algasend() pyya() tagasi() Rahvas() korv() Rahvas() Sub paus(pp) protseduur aja jaoks T - aeg Sub algasend() protseduur määrab objektide algasendid, peale seda kui tulemus on kirjas J - juku (püüdja) S - viskaja M - maa P - pall K - korv R - rahvas (pealtvaatajad) Z - post Sub liiguta() protseduur viib püüdja kauguse korvist vastavusse sisestud numbriga töölehelt J - püüdja K - korv Sub pyya() protseduur, mis töötab kui püüdja palli kätte saab, kuvab töölehele kirje, et pall on käes J - ...

Informaatika → Informaatika 2
335 allalaadimist
thumbnail
9
xlsm

VBA - funktsiooni uurimine

Algandmed Algus Pikkus Lõpp Jaotisi 0 10 10 10 Nullkohad F2 x F1 F2 3,7886 0 1,6094 -2,2774 4,5000 1 0,4985 -1,7226 8,7814 2 0,0912 -2,2774 3 -0,2277 -1,7226 4 -1,5120 0,4616 5 -3,4012 -0,4616 6 -3,9554 -5,5786 7 -1,8205 ...

Informaatika → Informaatika ll
240 allalaadimist
thumbnail
4
xlsm

VBA kontrolltöö

n m c d Arvuta 5 5 -10 10 1 -8 -7 9 -10 7 8 7 -8 -2 -6 2 -6 -2 0 -7 -2 0 -1 9 0 -10 1 4 -2 Max Rida Veerg Min Rida 8 2 2 -10 5 Arvuta Kontrolltöö. Massiivid Kõikides arvutustes kasutatavate ning tulemusteks tulevate tabelite (maatriksite) ning ridade ja veergude jaok Genereerida maatriksi elemendid juhuslike suurustena vahemikus [C,D] massiivi ja kirjutada need töölehele a genmas a(), n, m, c, d ja mas_lehele a(), n, m, alg, kus Sub genmas(a(), n, m, c, d) Dim i, j Randomize For i = 1 To n For j = 1 To m a(i, j) = Int((d - c) * Rnd + c) Next j Next i End Sub Sub mas_lehele(a(), n, m, koht) Dim i, j For i = 1 To n For j = 1 To m koht.Cells(i, j) = a(i, j) Next j Next i End Sub C ja D lugeda tö...

Informaatika → Informaatika
62 allalaadimist
thumbnail
6
doc

Tarkvaratehnika ja VBA

PÄRNUMAA KUTSEHARIDUSKESKUS ARVUTITEENINDUS Kertu Sõber Tarkvaratehnika ja VBA Juhendaja: Sander Mets Sisukord Sisukord...................................................................................................................................... 2 Tarkvaratehnika.......................................................................................................................... 3 Sissejuhatus.............................................................................................................................3 Eesmärgid............................................................................................................................3 Tarkvaratehnika.................................................................................................................. 3 VBA..................................................................................

Informaatika → Arvutiteenindus
46 allalaadimist
thumbnail
2
xlsm

KT 3 VBA

Isukukood vanus (aastates) sugu 49210025484 19 neiu 39504021111 16 noormees 31002026455 101 noormees 34502114321 66 noormees 44510307852 66 neiu Kirjuta programm, mis reageerib lahtrite sisu 49602035698 15 neiu 1- kui sisestatakse isukukood esimesse veergu, -vanus aastates; -sugu; (11 sümbolid! Tuleb kontrollida sisestavate sü 2- kui sisestatakse vale isikukoodi, teavitada vea 3- teiste veergude lahtrite muutmisele programm ...

Informaatika → Informaatika
66 allalaadimist
thumbnail
4
xls

VBA KT2 KT

Kõrvaldiagonaali negatiivsete elementide summa: 60 44 2 5 1 55 2 4 1 1 Eelviimase rea väikseima elemendi väärtus: 7 -2 1

Informaatika → Informaatika ll
7 allalaadimist
thumbnail
3
xls

VBA kodutöö

Arve nr. Kuupäev Tähtaeg Klient Teenus Maksmise viis Ühik Kogus 1 15.02.2008 ouhaw Sularahamakse 2 15.02.2008 3/1/2008 klient Koolitus 3 15.04.2008 lfj Seminar Kaardimakse 5 4 15.04.2002 30.04.2002 tu Koolitus Kaardimakse 5 5 15.04.2001 29.01.1900 vk Koolitus Ülekandemakse 5 6 14.02.2001 1.03 srgh Koolitus Kaardimakse 1 7 12.12.87 12/27/1987 dvgbsdfg 3 Kaardimakse tund 4 8 12.04.2002 4/27/2002 oug 2 lekandemakse isik 2 Summa 1000 CommandButton1 4200 Kood Teenused Ühik Hind 1 Transport km 15 2 Seminar isik 1,200.0...

Informaatika → Informaatika ll
15 allalaadimist
thumbnail
12
xlsm

VBA - FUNKTSIOONI UURIMINE

INFORMAATIKA II Tudeng Õpperühm Juhendaja Kood VBA - FUNKTSIO VARIANT 1 Argumendi ja funktsioonide väärtused kirjutatakse otse töölehele ning nende al VARIANT 2 Argumendi ja funktsioonide väärtused salvestatakse ühemõõtmeliste massiivide VARIANT 3 Argumendi ja funktsioonide väärtused salvestatakse kahemõõtmelisse massiivi A II VBA - FUNKTSIOONI UURMINE sed kirjutatakse otse töölehele ning nende alusel leitakse vajalikud karakteristikud ja tehakse graafikud sed salvestatakse ühemõõtmeliste massiividesse ning sealt töölehele. Karakteristikud leitakse massiivides olevate väärtuste al sed salvestatakse kahemõõtmelisse massiivi ning sealt töölehele. Karakteristikud leitakse massiivis olevate väärtuste alusel - FUNKTSIOONI UURMINE ehele ning ...

Informaatika → Informaatika
56 allalaadimist
thumbnail
9
xlsm

VBA graafika (ralli)

Mängu põhimõtted: Tegemist on kiirendusvõistluse mänguga, kus mängija saab teha sõidu tulemuste kohta panuseid. Mängu alguse kasutajale 20000 ning eesmärgiks on seda summat võimalikult palju kasvatada. Iga sõidu alguses saavad auto algandmed, seega sõidu tulemust on raskem ette näha. Iga auto kohta arvutatakse võidukoefitsent vastavalt aut Auto maksimukiirust ei arvestata, et mängu muuta vähem ettearvatavamaks ja põnevamaks. Mäng lõppeb kui kõ maha mängitud või mängija enda otsusel. Sõidud toimuvad erinevates kohtades. On neli erinevat sihtkohta: kõrb, soolajärv, ringrada ja rannaäärne tee. Mängija saab ka ise sõitjate nimesid muuta asendada neid mängu päises omale sobivate nimedega. Kuidas mängida: Mängu alustamiseks tuleb vajutada nuppu "Alusta mängu" ning sooritada panused. Pärast sobivate pakkumiste vajutada nuppu "Alusta sõitu", et autod sooritaksid võidusõidu. Seejärel teavitatakse mängijat tulemustest ja alga voor, koos uue pa...

Informaatika → Informaatika ll
68 allalaadimist
thumbnail
13
xlsm

VBA graafika (odavise)

KASUTUSJUHEND: Tegemist on odaviskemänguga. Esimesena valib mängija, mis nurga ta soovib hoovõtuga saavutada. See-järel vajutab mängija nupule "Alusta jooksu" ning karakter hakkab liikuma. Oda tuleb ära visata enne karakteri punase jooneni jõudmist vajutades nuppu "Viska oda!". Pärast viske sooritamist kuvatakse ka visatud tulemus. Pole rahul? Aga saada oda uuesti lendu! SOOVITUD VISKENURK: 42 ° TEGELIK VISKENURK: 0° TULEMUS: 0,00 m Kasutatavad objektid: Shape Staadion Shape Oda Shape Jooks1 Shape Jooks2 Nupud: AlustaJooksu ViskaOda Lõpp SpinButton1 Muutujad töölehelt: Nurk Mänguväljaku taustapilt. Visatava oda kujutis. Karakteri esimene jooksu kaader. Karakteri teine jooksu kaader. Kahe pildi vaheldumisega kujutatakse jooksmise animatsiooni. Alustab mängu. Nupu vajutuse tagajärjel hakkab karakter liikuma. Saadab oda hoo pealt lendu. Saab vajutada ainult mängu ajal ning enne joone ületamist. Lõpetab mä...

Informaatika → Informaatika ll
48 allalaadimist
thumbnail
12
xlsm

VBA - funktsiooni uurimine

Algus Pikkus Lõpp Jaotisi 8 18 18 50 F1 F2 F3 Neg keskmine -0,80857 -3,45799 Integraal 0,51547 0,99198 Abs Max -1,84887 Abs Max asukoht 15,200 10,0000 5,0000 0,0000 F 8 10 12 14 16 18 20 22 24 26 F -5,0000 F -10,0000 -15,0000 X F1 F2 F3 F3 Nullkohad: 8,0000 0,5510 0,0380 0,5891 9,0298 8,3600 0,6566 5,5514 6,2...

Informaatika → Informaatika ll
117 allalaadimist
thumbnail
18
xlsm

VBA - funktsiooni uurimine

Algus Pikkus Lõpp Jaotisi 10 18 28 50 F1 F2 F3 Keskmine 0,05094 0,00684 Pindala 69,73071 47,58876 Abs Max 4,25119 Abs Max asukoht 11,80000 X F1 F2 F3 10,0000 -2,4019 -2,0000 -4,4019 10,3600 -3,3545 -1,1520 -4,5066 10,7200 -3,4628 0,4407 -3,0221 11,0800 -2,1852 2,4322 0,2470 11,4400 0,4215 3,9092 4,3307 11,8000 3,5351 4,2512 7,7863 12,1600 5,8295 3,6719 9,5014 12,5200 6,0813 ...

Informaatika → Informaatika ll
107 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Informaatika, VBA harjutused

1) Funktsioon, mis loendab, mitu etteantud sümbolit on etteantud tekstis loenda (tekst, sümbol) 2) funktsioon, mis leiab, mitmes on etteantud sümbol etteantud tekstis; kui sümbolit tekstis ei ole, on funktsiooni väärtuseks 0 mitmes (tekst, sümbol) 3) funktsioon, mis väljastab etteantud teksti sümbolid vastupidises järjestuses tagurpidi (tekst) 4) Suurim ühistegur (SÜT) Koostada töölehe funktsioon kahe arvu suurima ühistegugi leidmiseks. Vt. skeemi. Antud arvude suurimaks ühisteguriks nimetatakse suurimat arvu, millega kõik antud arvud jaguvad. Function SÜT (arv1 As Long, arv2 As Long) As Long ...

Informaatika → Informaatika keemia erialadele
99 allalaadimist
thumbnail
10
xlsm

VBA kodutöö

Tallinna Tehnikaülikool Informaatikainstituut Töö VBA Kodutöö Üliõpilane Õppemärkmik Õppejõud Kristina Murtazin Õpperühm kaülikool nstituut A Kodutöö Õppemärkmik Õpperühm ringe aeg_1 aeg_2 aeg_3 paku võitja võitja 2 9,140625 9,296875 9,2539063 loom_1 loom_1 START PEATU MÄNGU PÕHIMÕTE U PÕHIMÕTE Objektid Protseduurid *Loomad (loom_1, loom_2, loom_3) * Peaprotseduur jookse ja alamprots *Päike jookse- seob objektid (loomad) muut *Tüdruk muutujad, kustutab lahtrid, fikseerib *Pilv kontrollib loomade jooksmist, kasuta *Piksenool protseduuri Tee_samm. *Lahtrid (loom_1,loom_2, loom_3, *Tee_samm- selle igal täitmisel fikse ringe, paku_võitja, võitja) muu...

Informaatika → Informaatika 2
149 allalaadimist
thumbnail
9
xlsm

VBA Funktsiooni uurimine

Algandmed algus pikkus lõpp jaotisi piir arv -7 20 13 10 2 1 x F1 F2 F3 -7 9 -1,14711 7,85289 -5 1 2,341576 3,341576 -3 9 -0,809362 8,190638 -1 1 2,942863 3,942863 1 1,535534 -0,423021 1,112513 3 -5,535534 2,556522 -2,979011 5 -5,535534 -1,024308 -6,559842 7 1,535534 2,218774 3,754308 9 1,535534 -1,226271 0,309263 11 -5,535534 2,084014 -3,45152 13 -5,535534 -1,323314 -6,858848 pos kesk Pindala abs max koht F1 78,9619 F2 2,4287 F3 4,6991 81,9948 8,1906 -3 10 8 6 4 2 0 -7 -5 -3 ...

Informaatika → Algoritmid ja andmestruktuurid
28 allalaadimist
thumbnail
2
xlsm

Algoritm,sorteering,korrutustabel excelis

3 4 5 6 7 8 9 10 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 11 12

Informaatika → Informaatika
44 allalaadimist
thumbnail
7
xlsm

WorldCupBrazil1 VBA kodutöö

Host cities - Statistics comparison Violence Low City Population Indicators Temperature ºC Belo Horizonte 2385639 34.9 13 Brasilia 2609997 34.2 13 Cuiaba 556299 40.1 17 Curitiba 1764540 55.9 8 Fortaleza 2476589 45.9 22 Manaus 1832423 46.7 23 Natal 81078 32.3 21 Porto Alegre 1413094 36.8 10 Recife 1546516 57.9 21 Rio de Janeiro 6355949 24.3 18 Salvador 2693605 55.5 22 Sao Paulo 11316149 13 12 omparison Observa...

Informaatika → Visuaalprogrammeerimine
4 allalaadimist
thumbnail
14
xls

Informaatika

Tallinna Tehnikaülikool Informaatikainstituut Töö Detail - ülesanne Üliõpilane Leo Rummel Õppemärkmik Õppejõud J. Vilipõld Õpperühm Palun täitke tühjad lahtrid 051001 MASB-11 Rakendus "Detail". Analüüs. Geomeetria Detaili skeem ja mõõdud ning andmed ja valemid geomeetriliste karakteristikute leidmiseks Andmed detailide geomeetria kohta ar Tulemid: V - ruumala (m^3), S - täispindala (m^2) Algandmed: L, b, h, ar, br, ak, hk (cm) Vaheandmed: A, P br akh k A=bh- -a rbr 2 P=2( b+h)+( a 2 +4h 2 -a k )+2br k k AL 3 V= m 10 6 2A+PL 2 hk S= 4 m 10 ...

Informaatika → Informaatika
83 allalaadimist
thumbnail
34
xls

VBA (sisse lahendatud algus)

Harjutus Jalgpall. Ülesande püstitus Kasutajaliides VBA projekt. Moodulid Objektid ja klassid. Klassimudelid Omadused ja meetodid Graafikaobjektid. Klass Shape Lahtriplokk. Klass Range Valikud. If-lause Kordused. Do ... Loop-lause Muutujad ja Omistamine Makrode käivitamine ja täitmine Parameetrid For-lause Funktsioonid Sissejuhatus VBAsse J Makrod ja Sub-protseduurid Laused VBA-projekt. Moodulid Objektid ja klassid Omadused ja meetodid Klasside Shape ja Range objektid Juhtimislaused: If-lause ja Do ... Loop Muutujad bjektid Do ... Loop-lause Harjutus Jalka. Ülesande püstitus Koostada programm, mis imiteerib jalgpallimängu mõningaid elemente Juku teeb etteantud arvu lööke. Programm loeb kokku mööda ja sisse löödud löökide arvu ja tabamusprotsendi. loe n Kasutajaliides. Teha l...

Informaatika → Informaatika
109 allalaadimist
thumbnail
4
xlsm

VBA 1C - vene keeles

VBA 1_ Shape 1. , , . 1/7, 516,75 554,24993896482. . 299,25 205,6070098877 Left, Top, Width Height, zO . 1/7, . , th Height, zOrder .

Informaatika → Informaatika 2
13 allalaadimist
thumbnail
2
xlsm

VBA kontrolltöö. Massiivid.

53 45 -1 -19 -14 59 -38 -73 95 -49 -86 -88 -5 -98 -46 -33 -43 86 33 17 -9 -73 32 -84 52 -82 -10 23 -39 40 62 13 -54 70 67 -42 33 -35 -49 84 97 -34 22 95 45 -37 -57 -65 94 7 -59 -1 -19 -41 -6 -71 -30 -54 9 -19 -33 -60 -82 -67 -61 81 -86 31 65 96 -60 -15 8 93 -92 89 -44 68 -20 -65 78 -26 -12 67 9 38 18 -33 -14 -82 Marika Midro 104030 KAKB11 Minimum Rida Veerg -98 2 5 -61 Negatiivsed arvud 43 -98 92 -44 77 Loo maatriks 29 90 32 -44 -40 -6

Informaatika → Informaatika
93 allalaadimist
thumbnail
122
xlsm

VBA juhtimine informaatika 2

Läks Aitab Protsesside juhtim a b a_1 b_1 15 8 8 10 Igale Jukule personaalne J Igale Krapsule oma esside juhtimine ukule personaalne planeet! J gale Krapsule oma komeet! Protsesside modelleerimisest If-laused Kujud. Iseseisvalt Select Case-lause Lõputu kordus Harjutus "Veski" Lõputu kordus katkestusega Harjutus "Auto_1" ja "Auto_2" Arvu arvamine. Iseseisvalt Funktsiooni nullkohad Järelkontrolliga kordus Eelkontrolliga kordus Harjutused "Auto_3" ja "Autod_4". Iseseisvalt Fuktsioonide nullkohad. Iseseisvalt Do...Loop- kordused. Demod For ... Next-lause Funktsiooni värtuste keskmise ja maksimumi leidmine Lahtrite värvid. Demo For...Each-lause Harjutus "Ufod" Rakendus "Ufod". Iseseisvalt Lahtriploki keskmised Prots...

Informaatika → Informaatika
2 allalaadimist
thumbnail
3
xlsm

Excell VBA Koduülesanne

Ülesanne 3 Kirjutada makro, mis väljastab töölehele ühte veergu alates määratud nimega lahtrist juhuarvud 1..20 ja kirjutab iga lahtri kõrvale sõna paaris või paaritu vastavalt juhuarvu väärtusele. Eelnevalt tuleb vanad andmed kustutada. ridu Ülesanne 1 Kirjutada Sub-protseduur (makro), mis teeb antud tabelis positiivsete arvude kirja rasvaseks ja negatiivsete arvude kirja kaldkirjaks, nullid jäävad samaks. Programm peab töötama suvalise suurusega arvudega täidetud lahtrite piirkonnal nimega tabel. Enne programmi käivitust tuleb tabeli lahtrite kiri muuta tavaliseks, sest vahepeal võisid andmed muutuda. Kaldkirja saab määrata lahtrile, omistades omadusele Font.Italic väärtus True, rasvase kirja määramiseks kasutage omadust Font.Bold. Programmi testimiseks looge töölehele tabel ja täitke see arvudega. Programmi käivitamiseks looge nupp.

Infoteadus → Sissejuhatus infotöötlusesse
3 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun