Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"-Programmeerimine" - 266 õppematerjali

thumbnail
1
doc

Programmeerimine

Programmeerimise etapid *Formaliseerimine ·Mis on antud? ­ lähtetingimused ·Mida on tarvis leida? ­ tulemus ·Probleemi lahendamise (matemaatiline) eeskiri välja töötada *Algoritm ­Tegevused, mis on vaja teostada ülesande täitmiseks Lahendusmeetod ­Enne algoritmi kirjeldamist tuleb määrata meetod, mida probleemi lahendamisel kasutatakse ­Ülesanne võib nõuda oma meetodi väljatöötamist! Plokkskeem *Programmeerimine ·Programm ­Käskude jada, mida arvuti peab ülesande lahendamiseks täitma ·Programmeerimiskeeled ·Masinkood ­Programm sisaldab vahetult protsessori käske ­Käsud on numbrilisel kujul ­Töötatakse vahetult arvuti mäluaadressidega ­Kõigis teistes keeltes kirjutatud programmid teisendatakse täitmiseks alati masinkoodi ·Sümbolkeel ­Käskude andmiseks kasutatakse numbrite asemel käsku kirjeldavaid lühendeid ­Madala taseme keeled on seotud riistvaraga ­Kõr...

Informaatika → Informaatika
48 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Programmeerimine

Selgita iga programmi rea taha, mida teeb programm ja ütle kokkuvõttes missugust ülesannet täidab see programm. Kopeeri see programm Wordi ja kirjuta käskude selgitused ning lõpuks lae fail siia. Sub kesk_nupp() Dim myrange As Range ’myrange on muutuja Dim myTotal As Range ’ myTotal on muutuja m = Selection.Rows.Count ’ Valitud ala. Ridade Arv n = Selection.Columns.Count ’ Valitud ala veergude arv r = Selection.Row ’ märgistatud rida v = Selection.Column ’ märgistatud veerg Range("c13") = m: Range("c14") = n: Range("c15") = r: Range("c16") = v ’ 4 käsku on ühte ritta pandud : märgiga. M tuleb lahtrisse C13 jne. If m > n Then ’ Kas ridu on rohkem kui veerge? Set myrange = Range(Cells(r, v), Cells(r + m - 1, v)) ’ lahtertüüpi muutuja, määratakse bloki suurust myrange.Interior.Color = vbRed ’ määratud lahtrid värvitakse punaseks myrange.Offset(myrange.Rows.Count).Rows(1).Select ’ 4 nihutatakse, 1 rida edasi ActiveCell.Formula = "=average...

Informaatika → Programmeerimine
19 allalaadimist
thumbnail
3
xlsm

Programmeerimine

1 6 6 6 6 7 4 1 6 6 2 6 6 6 1 2 6 6 6 6 6 1 6 6 6 1 6 6 1 6 6 7 6 6 6 1 Mis aastal alustati hariduse andmist Mõdrikul? 12 10 8 Mis aastal alustati hariduse andmist Mõdrikul? 6 4 2 0 õige vastus Test õige vastus Mitmes nädalapäev täna on? 6 Mis on rektori eesnimi? Helle Milline perekonna nimi on TA13KÕ rühmas kõige sagedamini? Kits Mis aastal loodi LVRKK? 2007 Mis planeedil me elame? Maa Mis aastal alustati hariduse andmist Mõdrikul? 1927

Informaatika → Programmeerimine
19 allalaadimist
thumbnail
22
docx

Programmeerimine

SISUKORD SISUKORD......................................................................................................... 1 SISSEJUHATUS........................................................................................................ 2 1. Tarkvara arendusmeetodid ja tehnikad...............................................................3 2. Andmestruktuurid ja algoritmid..........................................................................4 2.1 ALGORITMI MÕISTE, STRUKTUUR JA ESITAMINE.............................................4 2.2 Erinevad andmestruktuurid ja nende omadused..............................................5 Programmeerimiskeelte tüübid.............................................................................. 8 3.1 PROGRAMMEERIMISE AJALUGU......................................................................8 3.2 PROGRAMMEERIMISKEELTE PÕHITÜÜBID........

Informaatika → Programmeerimine
36 allalaadimist
thumbnail
2
docx

HTML programmeerimine

1. tund Kirjeldus: Sissejuhatus HTMLi, käsud: html, title, body, h1, br, a href. Tunnitöö failid leht.html Viited: W3Schools.com ­ Abimaterjal (värvid, koodinäidised, nõuanded) NETI.ee ja Google.com Internetileheküljed koosnevad HTML koodist. HTML kood kirjeldab, kuidas lehekülg brauseris peab välja nägema. HTML koodiga määratakse, kus asuvad lehel pildid, tekst, viited teistele lehtedele ja palju muud. Internetilehtede faililaiendiks on .html või .htm. Lihtsam ja kiirem on teha internetilehekülgi, kasutades graafilisi kasutajaliideseid. Näiteks Dreamweaver, Frontpage, Mozilla ja muud programmid, mis kirjutavad koodi ise. Kasutajal jääb lisada vaid tekst, pildid. Teine viis lehtede tegemiseks oleks käsitsi kirjutada HTML kood. Sobilikud programmid selleks on näiteks Windowsi Notepad, Notepad2, Editplus, Wordpad (mitte Word) jpm. Allpool on toodud tunnitöö leht.html sisu koos kommentaaridega. ...

Informaatika → Informaatika
119 allalaadimist
thumbnail
0
rar

Programmeerimine 2

docstxt/1279478951101372.txt

Informaatika → Informaatika
37 allalaadimist
thumbnail
9
pdf

Referaat: Programmeerimine

PÄRNUMAA KUTSEHARIDUSKESKUS AA-09 Ermo Mägi PROGRAMMEERIMINE Referaat Juhendaja: Kristi Lorents Pärnu 2010 SISUKORD 1. Tarkvara arendusmeetodid ja tehnikad 3 1.1. Tarkvara 3 1.2. Tarkvaratehnika 3 1.3. Tarkvaratehnika raamistik 3 2. Andmebaaside struktuur ja algotrim 4 2.1. Algoritmi mõiste, struktuur ja esitamine 4 2.2. Erinevad andmestruktuurid ja nende omadused 5 3. Programmkeelte põhitüübid 7 3.1. Programmeerimise ajalugu 7 3.2. Programmeerimiskeelte põhitüübid 8 3.3. Programmeerimiskeele semantika ja süntaks 9 Page 2 1. Tarkvara arendusmeetodid ja tehnikad 1.1 TARKVARA - Ar...

Informaatika → Arvutiõpetus
74 allalaadimist
thumbnail
14
pdf

Programmeerimine I

Informaatika → Programmeerimine
139 allalaadimist
thumbnail
81
doc

Andmebaaside programmeerimine

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Infotehnoloogia teaduskond Informaatikainstituut Infosüsteemide õppetool Online Restoran Andmebaaside programmeerimine IDU0120 Juhendaja: Erki Eessaar Tallinn 2011 Sisukord SISUKORD 4 SISSEJUHATUS 8 1. STRATEEGIA ETAPP............................................................................................................ 9 1.1 TERVIKSÜSTEEMI ÜLDVAADE.................................................................................................... 9 1.1.1 ORGANISATSIOONI EESMÄRGID................................................................................................ 9 1.1.2 INFOSÜSTEEMI EESMÄRGID................................................................................

Informaatika → Andmebaaside projekteerimine
263 allalaadimist
thumbnail
0
py

Python programmeerimine

docstxt/14608793719822.txt

Informaatika → Programmeerimine - python
16 allalaadimist
thumbnail
0
py

Programmeerimine Python

docstxt/1460879544905.txt

Informaatika → Programmeerimine - python
16 allalaadimist
thumbnail
9
pdf

Programmeerimine [Referaat]

PÄRNUMAA KUTSEHARIDUSKESKUS AA-09 Ermo Mägi PROGRAMMEERIMINE Referaat Juhendaja: Kristi Lorents Pärnu 2010 SISUKORD 1. Tarkvara arendusmeetodid ja tehnikad 3 1.1. Tarkvara 3 1.2. Tarkvaratehnika 3 1.3. Tarkvaratehnika raamistik 3 2. Andmebaaside struktuur ja algotrim 4 2.1. Algoritmi mõiste, struktuur ja esitamine 4 2.2. Erinevad andmestruktuurid ja nende omadused 5 3. Programmkeelte põhitüübid 7 3.1. Programmeerimise ajalugu 7 3.2. Programmeerimiskeelte põhitüübid 8 3.3. Programmeerimiskeele semantika ja süntaks 9 Page 2 1. Tarkvara arendusmeetodid ja tehnikad 1.1 TARKVARA - Ar...

Informaatika → Informaatika
17 allalaadimist
thumbnail
134
pdf

Programmeerimine PHP

Programmeerimine keeles PHP Andrei Porõvkin Tartu Ülikool (2009) 1 1.1 Üldinfo Alguses oli interneti lehed omavahel seotud staatiliste html dokumentide süsteemina, aga selleks, et mingis dokumendis muutusi teha oli vaja lehti failisüsteemis käsitsi muuta. Kahjuks selline staatiline mudel ei jõua kiirelt muutuva kaasaegse maailma progressile järgi. Seega võeti kasutusele dünaamiline mudel. Dünaamilise mudeli korral ei hoita serveris staatilisi html lehte vaid neid genereeritakse selleks spetsiaalselt välja töötatud programmidega, mis serveril töötavad. Antud kursuse jooksul tutvume klient-server arhitektuuriga, installeerime enda arvutisse veebiserveri ja php interpretaatori ning saame baasteadmisi serveripoolsest keelest PHP. Kursuse teemad on pühendatud ainult PHP keelele (väljarvatud seitsmes teema), aga see ei tähenda, et sellest piisab suure ja eduka veebilehe loomiseks. Mahuka infosüsteemi e...

Infoteadus → Allika?petus
54 allalaadimist
thumbnail
12
doc

Programmeerimine I, kodune töö funktsiooni tabuleerimine

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL INFOTEHNOLOOGIA TEADUSKOND Arvutitehnika instituut Süsteemitarkvara õppetool Eesnimi Perekonnanimi 000000IASB IAG0581 Programmeerimine I FUNKTSIOONI TABULLEERIMINE Kodutöö nr.1 Juhendaja: dotsent Vladimir Viies Tallinn 2011 Autorideklaratsioon Kinnitan, et käesolev töö on minu töö tulemus ja seda ei ole minu ega kellegi teise poolt varem esitatud. Eesnimi Perekonnanimi Sisukord Argument | Funktsioon.......................................................................... 4 Tabulleerimise meetod(0. variant): On antud agrumendi alg- ja lõppväärtus A ja B, samm H ning sammu koeffitsient C; kusjuures peavad kehtima tingimused B > A ja H,C > 0. Funktsiooni väärtust arvutatakse punktides A, A...

Informaatika → Programmeerimine
322 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Funktsiooni tabuleerimine

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL INFOTEHNOLOOGIA TEADUSKOND Arvutitehnika instituut Süsteemitarkvara õppetool IAX0583 Programmeerimine I FUNKTSIOONI TABULLEERIMINE Kodutöö nr.1 Tallinn 2017 Autorideklaratsioon Kinnitan, et käesolev töö on minu töö tulemus ja seda ei ole minu ega kellegi teise poolt varem esitatud. Tallinn 2017 Ülesanne saadi matriklikoodi järgi genereerides. Tingimused: 1) Kõik algandmed on reaalarvulised ning sisestatakse klaviatuurilt. 2) Tulemused väljastatakse tabeli kujul, mille veergudeks on vastavalt argumendi ja funktsiooni väärtused st. kujul Argument | Funktsioon X1 | Y1 X2 | Y2 jne 6. On antud argumendi x algväärtus A, samm H ning funktsiooni väärtuse y ülempiir YM....

Informaatika → Funktsionaalne...
74 allalaadimist
thumbnail
0
zip

Programmeerimine II kodutöö

docstxt/129536997557065.txt

Informaatika → Programmeerimine 2
174 allalaadimist
thumbnail
89
doc

Loogika ja programmeerimine

Programmeerimise algkursus 1 - 89 Mida selle kursusel õpetatakse?...................................................................................................3 SISSEJUHATAV SÕNAVÕTT EHK 'MILLEKS ON VAJA PROGRAMMEERIMIST?'......3 PROGRAMMEERIMISE KOHT MUUDE MAAILMA ASJADE SEAS.............................3 PROGRAMMEERIMISKEELTE ÜLDINE JAOTUS ..........................................................7 ESIMESE TEEMA KOKKUVÕTE........................................................................................8 ÜLESANDED......................................................................................................................... 8 PÕHIMÕISTED. OMISTAMISLAUSE. ...................................................................................9 ..................................................................................................................................

Informaatika → Arvutiõpetus
210 allalaadimist
thumbnail
0
zip

Loogiline programmeerimine konspektid

docstxt/14540767638596.txt

Informaatika → Loogiline programmeerimine
9 allalaadimist
thumbnail
16
pdf

Mikrokontrollerite programmeerimine Assembleris

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Elektriajamite ja jõuelektroonika instituut MIKROPROTSESSORTEHNIKA - PRAKTIKUM Laboratoorne töö Mikrokontrollerite programmeerimine Assembleris Juhendaja: Üliõpilased: Ülesanne: 1) Süüdata esimene valgusdiood nupplüliti 1. vajutusega ning kustutada nupplüliti 2. vajutusega. 2) Juhul kui hoida nupplülitit 1. all, siis peavad hakkama LED lambid reas üksteise järgi süttima ja kustuma “jooksev tuli”. LED 1. süttib, põleb pool sekundit ja kustub, LED 2. süttib, põleb pool sekundit ja kustub ja niimoodi kõik 8 LED-i. 1) Algoritm Portide/registrite määramine mainloop PORTA,2 ...

Informaatika → Mikroprotsessortehnika
8 allalaadimist
thumbnail
4
pdf

Eksam 1 programmeerimine

Eksam 1 Mapis nimega Eksamifailid1 leiate kaks faili: programmi toorik1.py ja tekstifaili tabel1.csv. Tehke koopia failist tabel1.csv, milles eemaldage teine ja kolmas rida vigaste andmetega. Paigutage kõik failid ühte kataloogi ning käivitage programm. Failiks pakkuge uut andmete faili. Programm toorik1 väljastab ekraanile tellimuste maksumuste summad antud tunnuse erinevate väärtuste kaupa. Näiteks: Sisesta faili nimi tabel1 - Copy.csv Kokkuv6tte tunnus? 1 Pickup Date 2 First Name 3 Last Name 4 City 5 Product Name 6 Price 7 Product Types 8 Quantity 9 Pre Order 10 Paid 11 Notes Sisesta number: 4 Raleigh 3195.5 Durham 71.0 Garner 1456.5 Chapel Hill 124.0 Täiendage antud programmi vastavalt järgmistele ülesannetele. Iga ülesanne annab 20 punkti. Eksamit loetakse sooritatuks, kui tulemuseks on vähemalt 31 punkti. ÜLESANNE 1 Täiendage programmi toorik1 andmete ...

Informaatika → Programmeerimine - python
70 allalaadimist
thumbnail
0
sb

Scratch programmeerimine - Rehmaatika

docstxt/13818461176383.txt

Informaatika → Informaatika
23 allalaadimist
thumbnail
24
doc

Bioinformaatika ülesanded

Bioinformaatika ülesanded Järjestuste paaride joondamine (dot-plot, dünaamiline programmeerimine, skoorid). 1. Milliste ülesannete lahendamisel on vajalik järjestuste joondamine? 2. Kasutada suvalist dot ploti visualiseerimise programmi (näiteks DotMatcher http://mfgn.usm.edu/cgi-bin/emboss.pl?_action=input&_app=dotmatcher või DotPlot'i applet http://arbl.cvmbs.colostate.edu/molkit/dnadot/index.html). Leida järgnevate nukleotiidsete järjestuste paaride sarnased piirkonnad erinevatel raami suurustel ja sarnasuse piirväärtustel ­ raam = 1, lim = 0. Leida kõik suuremad sarnased piirkonnad varieerides raami ja piirväärtuse suurust, põhjendada tulemuste seost parameetrite väärtustega. Millise nähtusega võiks tegemist olla? · atgttgatgattaaaggaattatttttgatatggacggtgttttatttgatacagaacctttttatctgaggcg acgagaagatttttttaagacaaagggaattcccatt...

Informaatika → Bioinformaatika
35 allalaadimist
thumbnail
6
xlsm

Informaatika KT 4 Programmeerimine

1 2 3 4 5 6 23 -8 20 -10 20 31 20 -5 24 56 30 12 2 -10 83 40 7 8 9 10 11 12 Rea Elementide kriteerium arv Summa Max 11 10 0 0 23 20 20 3 60 31 -8 30 1 30 56 45 40 1 40 83 Nupp    k ige jaoks 13

Informaatika → Informaatika
2 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Programmeerimine 2 kodutöö 2 R-26

Variant R-26 Rekursioon Koostada algoritm ja sellele vastav programm (C- või Java-keeles), mille abil: 1. klaviatuurilt sisestatakse reaalarvulised X (X<1) ja (0<<1); 2. rekursiivse funktsiooni abil moodustatakse reaalarvuline massiiv A elementidega A0 = 1, A1 = ­X2/2!, A2 = X4/4!, . . . kuni massiivi A elementide arv L kas vastab tingimusele AL ­ AL ­ 1 või (kui see tingimus ei ole rahuldatud) L = 15; 3. faili F väljastatakse massiivi A elementide arv L ning elemendid koos indeksitega. Programmi kood C keeles #include #include #include float* array; int size; int flag; void setData(); void printData(); int fact(int); int main() { printf("Homework 2 ­ R26 n"); setData(); printData(); return 0; } void setData() { float e; float X; do { p...

Informaatika → Programmeerimine 2
129 allalaadimist
thumbnail
6
txt

Programmeerimine Suurkodutöö nr 1

��# #/#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*# *#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*## #*# #I#A#G#0#5#8#1# #-# #P#r#o#g#r#a#m#m#e#e#r#i#m#i#n#e# #I# # # # # #*## #*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*# *#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*## #*# #1#)# # #K#o#d#u#t#�#�# #n#r#.# #1# # # # # # # # #*## #*# #2#)# #�#p#i#l#a#n#e#:# # # # # # #*## #*# #3#)# #M#a#t#r#i#k#l#i#n#u#m#b#e#r#:# # # # # #*## #*# #4#)# #F#u#n#k#t#s#i#o#o#n#i# #a#r#g#u#m#e#n#d#i# #l#e#i#d#m#i#s#e# #m#e#e#t#o#d#:# #6# #*## #*# #5#)# #F#u#n#k#t#s#i#o#o#n#:# #2#6# # # # # # # # #*## #*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*# *#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#/## ## ###i#n#c#l#u#d#e# #<#s#t#d#i#o#.#h#>## ###i#n#c#l#u#d#e# #<#m#a#t#h#.#h#>## ## #d#o#u...

Informaatika → Programmeerimine
104 allalaadimist
thumbnail
0
rar

Visuaalne programmeerimine - praktikumi ülesanded

docstxt/134709315406.txt

Informaatika → Visuaalprogrammeerimine
23 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Programmeerimine 2. esimene kodutöö

Ülesande püstitus Vastavalt oma matrikli viimasele numbrile valitakse ülesande variant. Koostada tuleb C-keelne programm. Tingimused: 1) failist F1 sisestatakse kirjed struktuuriga: Nimi - string Vanus ­ naturaalarvuline Palk ­ reaalarvuline 2) faili F2 väljastatakse keskmisest madalama vanusega kirjed; 3) faili F3 väljastatakse keskmiset suurema palgaga kirjed. Programmikood #include #include #include #include int i=0; // Globaalne indeksmuutuja int n; // Ridade ehk isikute arv failis double keskm_vanus,keskm_palk,sum_palk=0,sum_vanus=0; #define DEBUG 0 // Silumisinfo kuvamiseks peab muutuja olema 1 /** Isikuandmete struktuur ja muutujate kirjeldus **/ struct isik { char nimi[100]; int vanus; double palk; }; struct isik *palgaandmed; /** Failinimede muutujad **/ char f1[]="f1.txt"; char f2[]="f2.txt"; char f3[]="f3.txt"; FILE *fp1,*fp2,*fp3; /* Funktsioon sisendfaili olemasolu kontrolli...

Informaatika → Informaatika 2
69 allalaadimist
thumbnail
0
rar

Tunntitöö 5 progameerimine

docstxt/126863705531418.txt

Informaatika → Programmeerimine 2
105 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Programmeerimine keeles C 1. kodutöö

#include #include using namespace std; int main() { // Kajar Murumaa - 131034 IAPB23 /* Koostada programm, mis auto registreerimismärgi (autonumbri) numbri alusel otsustab, kas tegemist on tavalise, eritellimusel tehtud või reeglitele mittevastava numbrimärgiga. Tavalisel numbrimärgil on kaks või kolm numbrikohta, millele järgnevad kolm tähte. Näiteks "367ARZ", "82ZBG". Tellitud ja muud erinumbrid on kuni 9-märgilised, millest vähemalt üks on number, teised on tähed. Näiteks "MEDIA7", "R2", "MARIKA13". Esitamise tähtaeg - 3. märts 2014 */ char regn[100]; int length = 0, i, j=0; printf("Sisesta registreerimism4rgi number > "); scanf("%s", regn); length = strlen(regn); //printf("%dnn", length); // 1 Reeglitele vastavus // 1.1 Reg. nr. pikkus if ( length < 2 || length > 9 ){ printf("nReg. number %s ei vasta reeglitele!n", regn); return 0; } // 1.2 Sisa...

Informaatika → Informaatika
43 allalaadimist
thumbnail
9
odt

Programmeerimine 1 kodutöö 1 aruanne

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL INFOTEHNOLOOGIA TEADUSKOND IAX0583 Programmeerimine I Funktsiooni y = f(x) arvutamine Kodutöö I Juhendaja: Tallinn 2018 Autorideklaratsioon Olen koostanud antud töö iseseisvalt. Kõik töö koostamisel kasutatud teiste autorite 1 tööd, olulised seisukohad, kirjandusallikatest ja mujalt pärinevad andmed on viidatud. Nimi: Kuupäev: Table of Contents Autorideklaratsioon...........................................................................................................1 Ülesande püstitus...............................................................................................................3 Funktsiooni gra...

Informaatika → Algoritmid ja andmestruktuurid
59 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Object-oriented programming.

Object-oriented programming. Object-oriented programming (OOP) is a programming paradigm that uses "objects" and their interactions to design applications and computer programs. Programming techniques may include features such as information hiding, data abstraction, encapsulation, modularity, polymorphism, and inheritance. It was not commonly used in mainstream software application development until the early 1990s. Many modern programming languages now support OOP. Class Defines the abstract characteristics of a thing (object), including the thing's characteristics (its attributes, fields or properties) and the thing's behaviors (the things it can do, or methods, operations or features). One might say that a class is a blueprint or factory that describes the nature of something. For example, the class Dog would consist of traits shared by all dogs, such as breed and fur color (characteristics), and the abilit...

Informaatika → Informaatika
19 allalaadimist
thumbnail
0
c

I kodutöö Programmeerimine II. Sõna jadad.

docstxt/126942936748470.txt

Informaatika → Programmeerimine 2
105 allalaadimist
thumbnail
9
doc

Programmeerimine I, teine kodutöö 6. variant

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL INFOTEHNOLOOGIA TEADUSKOND Arvutitehnika instituut Süsteemitarkvara õppetool Risto Olavi Rantanen 123366MAHB IAG0581 Programmeerimine I FUNKTSIOONI TABULLEERIMINE Kodutöö nr.2 Juhendaja: dotsent Vladimir Viies Tallinn 2013 Autorideklaratsioon Kinnitan, et käesolev töö on minu töö tulemus ja seda ei ole minu ega kellegi teise poolt varem esitatud. Risto Olavi Rantanen Sisukord Ülesande püstitus On antud kahemõõtmeline massiiv mille ridadeks on erinevad eksamitulemused ning veerud vastavad rühmadele, kes seda eksamit sooritavad. Koosta programm, mis väljastab parima ja halvima keskmise tulemuse ja edukama rühma. Lahenduses kasuta funktsioone: Funktsioon eksamiinfo väljastamiseks ekraanile (vt. programmi töö näi...

Informaatika → Programmeerimine - c sharp
160 allalaadimist
thumbnail
1
txt

Programmeerimine keeles C kodune töö 2

#include #include #include #include using namespace std; int main() { char s[50]; char a[50]; int i; int lowercase = 0; int uppercase = 0; int number = 0; int other = 0; FILE *fp; char rida[50], *failinimi="Paroolid.txt"; fp=fopen(failinimi, "a"); if(!fp){printf("Faili %s ei leia!n", failinimi); return 1;} cout << "Sisesta parool: "; cin >> s; cout << endl; i = 0; while (s[i] != 0) { if ((s[i] >= 'a' && s[i] <= 'z')) { lowercase++; i++; } else if ((s[i] >= 'A' && s[i] <= 'Z')) { uppercase++; i++; } else if ((s[i] >= '0' && s[i] <= '9')) { number++; i++; } else { other++; i++; } } if(uppercase>=1 && lowercase>...

Informaatika → Informaatika
68 allalaadimist
thumbnail
1
txt

Programmeerimine keeles C kodune töö 1

#include #include using namespace std; int main() { char s[50]; int i,n=0; int lowercase = 0; int uppercase = 0; int number = 0; int other = 0; do{ cout << "Sisesta auto mark: "; cin >> s; cout << endl; n++; i = 0; while (s[i] != 0) { if ((s[i] >= 'a' && s[i] <= 'z')) { lowercase++; i++; } else if ((s[i] >= 'A' && s[i] <= 'Z')) { uppercase++; i++; } else if ((s[i] >= '0' && s[i] <= '9')) { number++; i++; } else { other++; i++; } } if ((s[0,1] >= '0' && s[0,1] <= '9' && s[3] >= 'A' && s[3] <= 'Z' && uppercase==3)) { printf("Autom2rk on tavaline!n"); } else if((s[i-1] >= '0' && s[i-1] <= '9' && uppercase==(i-1))){ ...

Informaatika → Informaatika
59 allalaadimist
thumbnail
0
zip

Ülesanded 5,6,7,8

docstxt/12001491732.txt

Informaatika → Programmeerimine
103 allalaadimist
thumbnail
0
rar

Pythoni prakside kodused ülesanded

docstxt/12873090992530.txt

Informaatika → Programmeerimine
291 allalaadimist
thumbnail
0
rar

Eksam 2012 Programmeerimise põhikursus C keeles

docstxt/135065649121.txt

Informaatika → Programmeerimise põhikursus...
73 allalaadimist
thumbnail
0
rar

I kodutöö Programmeerimise põhikursus C keeles

docstxt/135065662184.txt

Informaatika → Programmeerimise põhikursus...
58 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Dev-C++ programm, isikukoodist sünniaeg

//Programm, mis kirjutab isikukoodist sünniaja välja. #include #include using namespace std; int main() { char s1[10],abi[10]; int b[10]; int sa,a,m,sk,sp,j; cout<<"Sisesta isikukood "; gets(s1); abi[0]=s1[0]; a=atol(abi); for(int i=0;i<7;i++) { abi[0]=s1[i]; b[i]=atoi(abi); } sa=10*b[1]+b[2]; cout<<"Selle isiku sünniaasta on "<

Informaatika → Programmeerimine
25 allalaadimist
thumbnail
17
doc

Pascali põhitõed

PASCAL 1. loeng. Looja - N. Wirth, nimi B. Pascali (1623-62) järgi. + Üldotstarbeline, hästi õpitav ja õpetatav, head stiili õpetav, kergesti loetavad programmid. Struktuurprogrammeerimise klassikaline keel. - Standardis puuduvad madaltaseme vahendid jms. -> suhteliselt aeglane programm, arvutist "viimast võtta" on raske/võimatu. Enamlevinud IBM PC-tüüpi arvuteil (Turbo Pascal, Object Pascal (Delphi) jm), kuid ka UNIX ja VAX süsteemides. SUN-i Pascal (meie töövahend) - üldiselt standard-Pascal. Märkus edasijõudnutele. moodulitehnika (UNIT) sellisel kujul ei tööta. andmetüübid - standardsed + string ja alpha. (string - 255 sümbolit, alpha - 10 sümbolit ) Üldised juhised: ·programm koosneb lausetest. Iga lause on soovitav kirjutada eraldi reale, rea lõpus vajutada -klahvi. ·Üldiselt iga lause lõpus semikoolon (;), esineb erandeid. ·Suur- ja väiketähed on erinevad märgid: 'A' ja 'a' on kaks ise asja. Programmilaused (võtmesõ...

Informaatika → Informaatika
30 allalaadimist
thumbnail
1
txt

Ruutvõrrand keeles C#

using System; using System.Collections.Generic; using System.Linq; using System.Text; namespace Ruutv6rrand { class Program { static void Main(string[] args) { int a, b, c, D; double X1, X2; Console.WriteLine("Palun sisesta a vrtus:"); a = Convert.ToInt32(Console.ReadLine()); if (a == 0) Console.Beep(); Console.WriteLine("Antud tehe ei ole ruutvrrand, kuna a vrdub nulliga."); if (a != 0) Console.WriteLine("Palun sisesta b vrtus:"); b = Convert.ToInt32(Console.ReadLine()); Console.WriteLine("Palun sisesta c vrtus:"); c = Convert.ToInt32(Console.ReadLine()); D = b * b - 4 * a * c; if (D >= 0) { X1 = (-b + Math.Sqrt(D)) / (2 * a); X2 = (-b - Math.Sqrt(D)) / (2 * a); ...

Informaatika → Arvutiõpetus
43 allalaadimist
thumbnail
0
rar

Auto registrimärkide tuvastamine - C programm

docstxt/134779242485.txt

Informaatika → Programmeerimine
45 allalaadimist
thumbnail
2
pdf

Programmeerimise arvestustöö

Nimi: ........................................ KONTROLLTÖÖ NR 1 VARIANT A 1. Millised järgmistest muutujanimedest on lubatud, millised mitte? Kui ei ole lubatud, siis miks? (4 p) kolmnurga külg 3nurgakylg Kylg külg 2. Millist tüüpi muutujatele (integer, real, char) saab omistada alljärgnevad väärtused? Kui väärtust ei saa omistada ühelegi muutujale, siis põhjenda, miks. (8 p) ­16 a abc ­1,6 5 @ õ 12.4 3. Kuidas näeksid Pascalis välja järgmised loogikatehted? (A, B ja C on tüüpi integer). (2 p) A on väiksem kui 30, B on suurem kui 15 ja C ei võrdu 0-ga. B on suurem kui 6 ja väiksem kui 10 või A on suurem kui 10 4. Kuidas näeksid Pascalis välja järgmised omistustehted? (6 p) a = 3x 2 a=5 x x -3 + 2 a= ...

Informaatika → Arvutivõrgud
38 allalaadimist
thumbnail
0
rar

Programmeerimise põhikursus C keeles - II kodutöö

docstxt/135065628705.txt

Informaatika → Programmeerimise põhikursus...
69 allalaadimist
thumbnail
15
pdf

Magento installeerimine

Magento installeerimine Magento on avatud lähtekoodiga e-kaubanduse platvorm. See on kirjutatud programmeerimiskeeles PHP. Tarkvara töötati algselt välja firma Varien Inc. poolt. Esimene avalikkusele kättesaadav väljalase anti välja 31. märtsil 2008. Uurimuse kohaselt, mille viis läbi aheadWorks 2015. aasta mais, on Magento turuosa 30 kõige populaarsema e-kaubanduse platvormi seas 29.8%. 17. novembril 2015. anti välja Magento 2.0. Magento kasutab MySQL/MariaDB andmebaase, PHP programmeerimiskeelt ning elemente Zend Frameworkist. Samuti on Magentos kasutusel objektorienteeritud programmeerimine ning MVC arhitektuur. Installeerimine 1. Laadige alla Magento kõige uuem versioon 2. Paki fail lahti xampp kaustas olevas htdocs kausta 3. Mine localhost/mageto veebilehele ja vajuta Agree and Stup Magento 4. Start Readiness Check. 5. On täiesti võimalik, et tulevad PHP errorid. Sellejaoks tuleb minna xampp kaustas...

Informaatika → Juhendid
2 allalaadimist
thumbnail
14
doc

Kliendipoolse JavaScript'i lühikonspekt

1 Kliendipoolse JavaScript'i lühikonspekt Sissejuhatus JavaScript'i ................................................................................................1 1. JavaScript'i olemus ................................................................................................1 2. JavaScript'i versioonid ...........................................................................................3 Tuum-JavaScript ...........................................................................................................3 1. Leksikaalne ehitus .................................................................................................3 2. Andmetüübid .........................................................................................................4 3. Muutujad .....................................................

Informaatika → Informaatika
91 allalaadimist
thumbnail
0
zip

Funktsionaalne programmeerimise kodutööd

docstxt/1268074973102266.txt

Informaatika → Funktsionaalne...
40 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Programmeerimise algkursus

Arvutitest ja programmeerimisest · Riistvara: o loogikaelemendid, kahendsüsteem, 16-süsteem, 8-süsteem, teisendused, ... o protsessor (CPU) - juhtseade (CU), aritmeetikaseade (ALU), registrid, taimer, ... o põhimälu - muutmälu (RAM), püsimälu (ROM), ülekirjutatav püsimälu, ... o adresseerimine - bitt, bait, sõna, aadress, aadressruum, ... k - kilo (10^3), M - mega (10^6), G - giga (10^9), T - tera (10^12), P - peta (10^15), E - eksa (10^18), Z - zeta (10^21), Y - jota (10^24) o siinid - andmesiin, aadress-siin, juhtsiin, ... o välisseadmed - välismälu, sisend/väljundseadmed, kontrollerid, ... · Programmi täitmine arvutis: o masinkäsud - protsessori käsustik o operandid, aadresside moodustamine o andmete kujutamine madaltasemel: täisarvud, ujupunktarvud, sümbolid ja stringid (sõned), ... ...

Informaatika → Programeerimise...
146 allalaadimist
thumbnail
5
xlsm

Vba funktsioonid

Tallinna Tehnikaülikool Informaatikainstituut Töö VBA Funktsioonid Üliõpilane Õppemärkmik Õppejõud Kersti Antoi Õpperühm ülikool ituut TABBK21 Ülesanne 1 Variant 0 Ülesanne 2 Variant 2 Isikukood Sugu 1. advendi kuupäev 2011 47205193060 #NAME? 47302209401 #NAME? 60312215316 #NAME? 47807042708 #NAME? 46907275415 #NAME? 47301304197 #NAME? 35308061352 #NAME? 36001161262 #NAME? 47102015071 #NAME? 45502205632 #NAME? 50205038363 #NAME? 35501229735 #NAME? 45701258947 #NAME? 48604141460 #NAME? 45610224882 #NAME? 37803115227 #NAME? 47108279972 #NAME? 37108154554 #NAME? 45001243289 #NAME? 37502013240 #NAME? Ülesanne 3 aastal: #NAME? Ees- ja perekonnanimi Pirjo Kukk Lea Tamm Kairi Meri Natalja Reinhold ...

Informaatika → Informaatika 2
200 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun